whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شناسایی پروژه های گیم رمز ارزها

1400/12/22 ساعت 06:17


پروژه های گیم رمز ارزها یکی از داغ ترین موضوعات دنبال شده در میان طرفداران کریپتو بوده است. هزاران نفر در پی کشف ارتباط بین کریپتو و بازی هستند. هر لحظه استعداد، پول و ایده های بیشتری به این عرصه سرازیر می شود. تجارت و کسب درآمد از طریق بازی هیجان و شور فراوانی را در بین کاربران به وجود آورده است.

در این مقاله در مورد نحوه شناسایی یک بازی جذاب با پتانسیل کسب درآمد بالا صحبت خواهیم کرد. همچنین می توانید برای آگاهی از به روزترین اخبار ارز دیجیتال و مشاهده آنلاین و لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال به صفحه اصلی سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایید.

 

کسب درآمد از طریق بازی

یک بازی خوب برای کسب درآمد

در پروژه های گیم رمز ارزها، یکی از نکاتی که لازم است به دقت رعایت شود ایجاد جذابیت بالا در فضا و داستان بازی است. جذابیت گیم باید به قدری باشد که برای دفعات بعد هم بازیکنان را سر میز بازی بکشاند. در غیر این صورت کار آن بازی برای همیشه تمام است.

مورد دیگری که در طراحی و سیاست پروژه های گیم رمز ارزها در نظر گرفته می شود سرمایه اولیه منطقی و مناسب برای شروع بازی است. این مقدار باید به گونه ای باشد که شروع یک بازی ناشناخته برای اولین بار را توجیه کند.

پروژه های گیم رمز ارزها باید قابلیت ارتقاء خود از جنبه های را مختلف داشته باشند. مصاحبه ها را نگاه کنید. به عکس ها و فیلم های بازی دقت کنید. درباره ویژگی های نسخه های جدید بحث کنید. به اسناد ارتقاء بازی توجه کنید. دسترسی به ‌روز رسانی ‌های بازی نیز نباید مشکل باشد. گاهی بازی ها به روز رسانی های خود را در یک کانال قرار میدهند. ممکن است اسناد هفتگی برنامه نویسی را در رسانه های اجتماعی خود پست کرده و یا در تلگرام و یوتیوب درباره آن مصاحبه کنند.

 

بازی های کریپتویی

ایجاد انگیزه برای دعوت از بازیکنان جدید

برای افزایش درآمد از طریق پروژه های گیم رمز ارزها به دنبال راهی برای جلب بازیکنان بیشتر باشید. می‌توانید برای رسیدن به این منظور از اثر شبکه بهره بگیرید. هر زمان که یک فاکتور با افزایش تعداد کاربران خود ارزش بیشتری به دست آورد، به عنوان یک اثر شبکه در نظر گرفته می شود. هر چه تعداد کاربران و بازیکنان بیشتر باشد برای همه بهتر است.

 

اثر شبکه روی بازی

Crypto و پروژه های گیم رمز ارزها به صورت ذاتی این اثرات شبکه را با خود به همراه می آورند. هرچه افراد بیشتری در پروژه شما سرمایه گذاری کنند، ارزش پروژه شما بیشتر می شود و سود بیشتری برای مالکان به همراه خواهد داشت.

سازوکار سرگرم کننده در پروژه های گیم رمز ارزها

در هنگام انتخاب از بین پروژه های گیم رمز ارزها توجه داشته باشید مغز ما قادر به یافتن الگوی بازی است. به گفته راف کاستر "یک بازی سرگرم کننده فقط مجموعه ای از الگوهای جذاب است که مغز شما می تواند آن ها را هضم کند." به بازی هایی که برای مخاطبان جذاب هستند توجه کنید.

  • جدول کلمات متقاطع پازل: الگوهای حروف
  • شطرنج: الگوهای حرکت قطعه
  • فوتبال: الگوهای موقعیت، الگوهای حرکت بدن و ...

 

بازی های گروهی

8 نوع مختلف سرگرمی در پروژه های گیم رمز ارزها وجود دارد که بر اساس آن‌ها میتوانید زیبایی و جذابیت بازی را تشخیص دهید.

  1. هیجانی
  2. فانتزی و ساختگی
  3. روایی و درام
  4. چالشی
  5. گروهی
  6. اکتشافی
  7. نمایشی و استعدادیابی
  8. سرگرمی

 

محیط جذاب بازی

معرفی سایت های معتبر  پروژه های گیم رمز ارزها و مقایسه آنها

سایت های معتبر معرفی و مقایسه پروژه های گیم رمز ارزها، اطلاعات بسیار مفیدی برای تحلیل آینده بازی های کریپتویی را به شما ارائه میدهند. در مراجعه به این سایت ها میتوانید اطلاعاتی از قبیل ارزش بازار بازی ها، توکن های در گردش هر کدام، حجم معاملات و همچنین نمودار فعالیت آنها در بازه های زمانی مختلف را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

به عنوان مثال سایت کوین مارکت کپ اطلاعات مفیدی درباره برترین بازی های کریپتویی را در اختیار شما قرار خواهد داد. بعلاوه میتوانید سابقه آنها را نیز در این سایت مشاهده کنید.

 

بررسی و مقایسه بازی ها

یکی از بهترین آدرس هایی که می توانید برای مشاهده اطلاعات پروژه های گیم رمز ارزها به آن مراجعه کنید، این آدرس است. یکی از ویژگی های بارز این سایت امکان فیلتر و یا مرتب سازی اطلاعات بر حسب نیاز شماست. به علاوه درصد رشد و افزایش کاربران بازی ها نیز، دید مناسبی نسبت به آینده هر بازی به شما خواهد داد.

 

مشاهده مشخصات بازی ها و مرتب کردن بر اساس داده مورد نیاز

بررسی برخی از  پروژه های گیم رمز ارزها

در این قسمت به بررسی برخی از  پروژه های گیم رمز ارزها که در تصاویر بالا مشاهده میکنید، می پردازیم. به خاطر داشته باشید اطلاعات این تصاویر در زمان نوشته شدن مقاله معتبر هستند.

Decentraland: دیسنترالند یک پلتفرم بازی در بلاک چین اتریوم است. اگر به ساخت و ساز  و معامله زمین علاقه داشته باشید، می توانید با دیسنترالند از  این بازی لذت ببرید و همزمان به کسب درآمد نیز بپردازید. این بازی از دو توکن MANA و LAND استفاده میکند. در این نمودار شما میتوانید تغییرات قیمت توکن MANA و عرضه در گردش آن را مشاهده نمایید. این بازی برای ویندوز طراحی شده است.

Splinter Lands: اولین بازی کریپتویی که در تصویر سایت Dappradar مشاهده میکنید، اسپلینتر لندز است. اسپلینتر لندز یک بازی هیجانی است که در آن بازیکنان با انتخاب سطح بازی با یکدیگر به نبرد می پردازند. این بازی برای پلتفرم اندروید در دسترس است.

MOBOX: NFT Farmers: آخرین بازی که در تصویر سایت Dappradar مشاهده میکنید، موباکس نام دارد. در طراحی این پروژه از  ترکیب ییلد فارمینگ و توکن های غیر قابل تعویض برای گیم بهره گرفته شده است. همانطور که مشاهده میکنید محبوبیت این بازی در بین بازیکنان به سرعت در حال رشد است. لازم به ذکر است این پلتفرم بازی های دیگری از جمله توکن مستر مومو و ترید اکشن را نیز به بازار ارائه کرده است.

 

ایجاد انگیزه برای بازی

از تجربیات دوستان گیمر خود استفاده کنید

استفاده از تجربیات دیگران در انتخاب پروژه های گیم رمز ارزها بسیار مفید است. آنچه ما سرگرم کننده می دانیم تنها سلیقه یک نفر است. اما در نهایت تصمیم با بازار است. پس از دوستانتان نظر خواهی کنید. " به نظر شما این بازی سرگرم کننده است؟" اگر زمانی که کلیات بازی را به آنها می‌گویید، نظرشان جلب شود، شانس زیادی برای برد آن بازی در بازار وجود دارد.

سرمایه گذاری در  پروژه های گیم رمز ارزهای مختلف

می توانید چند مورد از پروژه های گیم رمز ارزها را انتخاب کنید. سرمایه گذاری در بازی هایی که انواع مختلفی از سرگرمی دارند یا ژانرهای مختلفی دارند یک راه هوشمندانه برای جلوگیری از ریسک است.

ارزش هر بازیکن

از آنجایی که پروژه های گیم رمز ارزها اغلب اثرات شبکه ای دارند، از دست دادن حتی یک بازیکن یک ضرر بزرگ است. حتی می تواند به معنای از دست دادن بیش از 10 نفر باشد که در طول زمان بازی توسط آن بازیکن دعوت شده اند.

یکی از بزرگترین مسائل، ایجاد یک راه آسان برای خرید ارز دیجیتال است. البته این یک مشکل غیر عادی نیست. به لحاظ فنی بسیاری از کاربران قادر به خرید سکه نیستند. پس به وجود راه های خرید ساده مانند کارت اعتباری دقت کنید.

فرآیند ورود به دنیای کریپتو یکی از بزرگترین موانع پذیرش جریان اصلی است. بنابراین در هر پروژه ای که ارزیابی میکنید مراقب موانع مختلف آن باشید. مواردی مانند:

  • هزینه های ورودی بالا
  • ساختارهای پاداش بازیکن که می تواند سهم زیادی در ساختار پرداخت به برنده داشته باشد.
  • فرآیند نصب بیش از حد فنی
  • جوامع غیر تعدیل شده یا کلاهبرداری
  • اصول ناامن بلاک چین
  • به روز رسانی های مداوم

 

بازی کن، پول دربیار

کلام آخر

عمل به این نکات در انتخاب پروژه های گیم رمز ارزها موجب می شود در گیم‌ پلی بازی‌های کریپتو از دیگران بالاتر باشید. به یاد داشته باشید که ارتقاء بازی‌های خوب به زمان زیادی نیاز دارد. اگر بتوانید اجزای سرگرم کننده یک بازی را به خوبی و قبل از دیگران تجزیه و تحلیل کنید، برای دستیابی به برخی از رکوردها آماده تر خواهید بود. مشاوران پرشین الیت هنگام تصمیم گیری های سخت همیشه در کنار شما خواهند بود.

همچنین میتوانید از طریق سایت پرشین الیت از خدمات بی نظیری همچون خرید ارزان انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز، اندیکاتور اسکالپ ترید و یا احراز هویت بایننس بهره مند شوید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.