whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

دریافت بیت کوین رایگان به روش FAUCET

1401/01/24 ساعت 21:44


FAUCET بیت کوین به وب سایت هایی گفته می شود که در ازای انجام وظایف بسیار ساده مقداری بیت کوین رایگان پرداخت می کند. کارهایی که باید انجام دهید وظایف بسیار ساده ای همچون ارسال کپچا و یا تماشای تبلیغات هستند با وجود اینکه این مبالغ بسیار ناچیز  هستند اما باز هم دریافت رایگان بیت کوین آنها را بسیار محبوب کرده است. این مبلغ در بیت کوین به ساتوشی معروف است. یک ساتوشی که کوچکترین واحد بیت کوین محسوب می شود، برابر با 0.00000001 بیت کوین است.

همانطور که گفتیم وب‌ سایت‌های FAUCET به صورت رایگان بیت کوین پرداخت می کنند. به همین دلیل بسیار طبیعی است که برای کسب درآمد از نمایش آگهی های بازرگانی استفاده کنند. ما در این مقاله را به بررسی فاست های کریپتویی و نحوه عملکرد آنها خواهیم پرداخت. در نهایت نمونه هایی از سایت هایی که می توانید در آنها به کسب سکه های رایگان بیت کوین بپردازید را به شما معرفی می کنیم.

 

استفاده از روش فاست برای درآمد سریع و آسان

 

FAUCET چیست؟

FAUCET یا شیر کریپتو در واقع یک وب سایت است که این امکان را برای شما فراهم می کند که با انجام کارهای آسان مقادیر بسیار کمی از ارزهای دیجیتال را به دست آورید. این کارها معمولاً وظایف ساده‌ای هستند که در مدت زمان کمی انجام می شوند. مانند حل کردن CAPTCHA، گیمینگ، و تماشای ویدیو.

اولین FAUCET بیت کوین به منظور جذب کاربران بیشتر توسط گوین اندرسون ایجاد شد. در آن زمان اندرسون توسعه دهنده Bitcoin Core بود. زمانی که اولین فاست بیت کوین ایجاد شد، کاربران میتوانستند تنها در یک مرحله تا 5 بیت کوین کسب کنند. البته این روزها احتمالاً نمی توانید با استفاده از آنها یک بیت کوین کامل به دست آورید.

دارایی هایی که با FAUCET ها به دست می آورید معمولاً پس از تکمیل وظایف کاربر به یک کیف پول کوچک شخص ثالث ارسال می شوند. اغلب زمانی که در یک وب سایت فاست ​​بیت کوین عضو می شوید، یک کیف پول کوچک برای شما ایجاد می شود. این کیف پول شبیه یک کیف پول کریپتویی شخصی در مقیاس کوچکتر است. این کیف در صرفه جویی هزینه انتقال دارایی به شما کمک می کند. در هر صورت به این دلیل که ظرفیت این کیف ها تنها 5000 ساتوشی است، لازم است دارایی خود را به کیف پول کریپتویی معمولی منتقل کنید.

 

دریافت بیت کوین رایگان با فاست

درآمد فاست های ارز دیجیتال

FAUCET بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال درآمد خود را از طریق آگهی های بازرگانی به دست می آورند. تا زمانی که هزینه دریافتی حاصل از پخش آگهی های بازرگانی در یک وب سایت بیشتر از میزان پرداخت به کاربران باشد، فاست به کار خود ادامه می دهد.

تفاوت بین وب سایت های مختلف

بین FAUCET های کریپتویی تفاوت هایی وجود دارد. زمانی که میخواهید تصمیم بگیرید در کدام یک از این وب سایت ها فعالیت کنید باید به دقت ویژگی ها و امتیازات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. یکی از این تفاوت ها میزان پرداختی آنها است. معمولا میزان پرداختی این وب سایت ها بین 50 تا 500 ساتوشی می باشد. شاید این میزان به نظر خیلی ناچیز باشد اما با انجام فعالیت های ساده ای مانند بازی کردن و معرفی دوستان درآمد بیشتری کسب کنید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در انتخاب یک وب سایت FAUCET اهمیت دارد تایمر آن است. تایمر یک وب سایت فاست مشخص می کند چه مدت زمانی باید بگذرد تا سایت به درخواست پاداش شما پاسخ دهد. ان زمان معمولا بین 5 دقیقه تا یک ساعت است. بدیهی است برای دریافت پاداش بیشتر و سریعتر باید وب سایت هایی با تایمر کمتر را انتخاب کنید.

 

ویژگی های وب سایت های مختلف فاست

 

یکی از ویژگی های دیگری که باعث تفاوت بین FAUCET های ارز دیجیتال می شود، نحوه پشتیبانی از روش های پرداخت در آنها می باشد. هنگام انتقال ساتوشی به کیف پول بیت کوین شخصی در برخی از فاست ها، کاربران باید قبل از برداشت وجه، گواهی KYC را تکمیل کنند. از این رو لازم است قبل از ثبت نام در این وب سایت ها، شرایط و ضوابط آنها را مطالعه کنید.

هنگام انتخاب یک وب سایت FAUCET به میزان حداقل محدودیت برداشت آن توجه کنید. این مبلغ مقداری است که باید در حساب خود داشته باشید تا بتوانید آن را به کیف پول بیت کوین شخصی تان انتقال دهید. این محدودیت در تمام سایت های فاست وجود ندارد. به همین خاطر بهتر است وب سایت هایی را انتخاب کنید که یا این محدودیت را ندارند یا کمترین میزان محدودیت برداشت را دارند.

برخی از وب سایت های FAUCET برای کاربران خود پاداش معرفی دوستان را نیز ارائه می دهند. به این ترتیب شما می توانید پاداش بیشتری را از این سایت ها دریافت کنید. فاستی را انتخاب کنید که درصدی از درآمد کاربران معرفی شده توسط شما را به شما پرداخت کند یا به ازای هر کاربر جدیدی که معرفی می کنید، پاداش دهد.

 

فاست های بیت کوین

 

پاداش عضویت

علاوه بر وب سایت های FAUCET راه های ساده تر و سریعتری نیز برای به دست آوردن کریپتو رایگان وجود دارد. یکی از آنها استفاده از پاداش عضویت است که توسط برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند CoinSmart و Bitbuy پرداخت می شود. با ثبت نام در صرافی های بیشتر، می توانید پاداش عضویت بیشتری نیز دریافت کنید. مبلغ این پاداش معمولاً 20 دلار یا بیشتر است.

بهترین وب سایت های فاست برای بیت کوین

تا اینجا با وب سایت های FAUCET و نحوه کسب درآمد با آنها آشنا شدید. اکنون برخی از بهترین وب سایت های موجود برای دریافت بیت کوین را به شما معرفی می کنیم.

بیت کوینکر

Bitcoinker یک FAUCET کریپتویی است که به کاربران خود در ازای تکمیل CAPTCHA های ساده، ارز دیجیتال رایگان پرداخت می کند. در این وب سایت با حل کردن کپچاهای ساده می توانید در یک تایمر 5 دقیقه ای تا 100000 ساتوشی به دست بیاورید. بیت کوینر به تمام کاربران 10 درصد کمیسیون پرداخت می کند. علاوه بر این، اگر مدت زیادی از این سرویس استفاده کنید، ممکن است واجد شرایط پاداش های سنوات تا 30٪ نیز بشوید.

با این FAUCET دارایی به دست آمده شما به صورت مستقیم و منظم هر هفته به کیف پول مورد نظر شما منتقل می شود. محدودیت برداشت در این سایت نیز برابر با 20000 ساتوشی است. به علاوه با عضویت در این برنامه می توانید از پاداش معرفی دوستان نیز بهره مند شوید. هرچه بیشتر از این پلتفرم استفاده کنید، می‌توانید بر اساس درآمد خود پاداش دریافت کنید. اگر به دنبال یک فاست ساده بیت کوین هستید که به شما امکان می دهد سریع و راحت ارز دیجیتال کسب کنید، این وب سایت برای شما مناسب است.

 

بهترین وب سایت های فاست

رولرکوین

RollerCoin یک FAUCET کریپتویی دیگر است که با بازی استخراج کریپتو کار می کند. به این ترتیب که شما یک شخصیت ماینینگ پیکسلی طراحی می کنید و پس از ثبت نام در مینی بازی ها و فعالیت هایی شرکت می کنید تا قدرت استخراج خود را افزایش دهید. هر چه استخراج کنندگان بیشتری به استخر شما ملحق شوند، احتمال برنده شدن شما بیشتر می شود. نرخ پرداخت با توجه به ظرفیت استخراج کل استخر (EH/s هش در ثانیه)، و همچنین «قدرت» شخصیت شما تعیین می‌شود. هر 10 دقیقه، بلوک بیت کوین بین شرکت کنندگان فعال تقسیم می شود.

در این FAUCET شما می توانید هر روز مقداری از سکه های بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را برداشت کنید. این پلتفرم 25 درصد پاداش ارجاع برای بیت کوین استخراج شده به شما می دهد. همچنین 15 درصد از خریدهای انجام شده توسط افرادی که شما آنها را معرفی کرده اید را به شما پرداخت می کند. محدودیت برداشت در این فاست  10000 ساتوشی است. شما می توانید با ارتقاء کاراکتر بازی خود، کریپتو بیشتری دریافت کنید. این وب سایت برای افرادی که به دنبال پلتفرمی هستند که فرآیند استخراج کریپتو را شبیه سازی کند، مناسب است.

فاست، راهی ساده و سریع برای کسب درآمد

 

کلام آخر

FAUCET ها همانطور که در این مقاله بیان شد یک راه بسیار ساده و آسان برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال هستند. به جز وب سایت هایی که در این مقاله نام برده شد، وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که میتوانید در آنها عضو شده و راحت و سریع به درآمد برسید. سایت هایی مانند Cointiply، فری بیت کوین، Faucet Crypto و SatoshiLabs برخی دیگر از این وب سایت ها هستند که شما می توانید با بررسی ویژگی ها و وظایفشان، نسبت به شروع فعالیت و کسب درآمد با آنها تصمیم بگیرید


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.