whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال pi

1401/10/17 ساعت 21:30


ارز دیجیتال pi یا PI Network طی چند وقت اخیر، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و توانسته جایگاه خاصی را به دست آورد. البته با این که بیشتر کاربران در حوزه رمز ارزها سرمایه گذاری بر روی پای نتورک را یک ایده منطقی جهت شروع کار در بازار کریپتو کارنسی می‌دانند اما برخی دیگر از سرمایه گذاران، معتقد اند که این پروژه کلاهبرداری است و نباید به آن اعتماد کرد.

پای نتورک در اصل نوعی سیستم توزیع توکن بوده که کاربران با روزی یک بار حاضر شدن در اپلیکیشن آن، به مقدار مشخصی pi دریافت می‌کنند. این ارز دیجیتال از ویژگی‌های به خصوصی برخوردار بوده که قصد داریم در ادامه مقاله به معرفی جامع‌تر آن‌ها بپردازیم، پس با ما همراه باشید. 

معرفی Pi Network

PI Network خود را نسل بعدی پروژه‌های مهم رمز ارز دیجیتالی می‌داند که جهت رفع مشکل مقیاس پذیری پروژه‌های نسل اول ایجاد شده است. همان طور که می‌دانید ارز دیجیتال بیت کوین به صورت غیر متمرکز بوده اما برای استخراج به یک سیستم قدرتمند نیاز دارد. از این رو نیز بیشتر در دست شرکت‌های با هش ریت بالا است و خیلی هم غیر متمرکز به حساب نمی‌آید.

توسعه دهندگان این ارز دیجیتالی ادعا می‌کنند که یک راه برای استخراج رمز ارزهای مختلف با استفاده از گوشی هوشمند و حتی بدون نیاز به اتصال دائم اینترنت یا قدرت پردازشی برای کاربران پیدا کرده‌اند. طبق تحقیقات به عمل آمده در این خصوص می‌توان گفت سازندگان Pi Network که خیلی بر روی آن مانور می‌دهند، جزو فارغ‌ التحصیلان دانشگاه استنفورد به شمار می‌روند.

البته بهتر است در نظر داشته باشید تحصیل دانشجویان در این دانشگاه به معنای مورد تأیید قرار گرفتن پروژه آن‌ها توسط دانشگاه نیست. در اصل این توسعه دهندگان از نام دانشگاه خود برای اعتبار بخشیدن به پروژه‌شان بهره گرفته‌اند که همین امر می‌تواند نشان دهنده تو خالی بودن پروژه باشد.

بهتر است بدانید تیم توسعه دهنده PI Network در چند سال اول، از 3 نفر تشکیل شده بود اما حالا یکی از آن‌ها حذف شده و این پروژه توسط 2 نفر مدیریت می‌شود. دقت داشته باشید استخراج رمز ارزهای مختلف همیشه با صرف هزینه الکتریسیته و عملیات تراکنشی همراه بوده و کاربران حتی در الگوریتم اثبات سهام که برای حل نمودن مشکلات الگوریتم اثبات کار به وجود آمده، به حداقل قدرت پردازشی و هزینه‌ای خاص برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال احتیاج دارند.

از این رو نیز وصل نبودن گوشی‌های شبکه pi به اینترنت، به ما نشان می‌دهد که اصلا قدرت پردازشی جهت اجرای عملیات‌ها احتیاج نیست و همین موضوع هم با اصل اولیه استخراج در تضاد است. 

توجه داشته باشید جهت عضویت در این شبکه، باید حتما یک کد معرف را هنگام ثبت نام در قسمت خواسته شده وارد کنید. وارد کردن این کد الزامی بوده و هر شخص نیز به نسبت تعداد کاربرانی که با کد معرف او اقدام به ثبت نام نموده‌اند، در استخراج ارز دیجیتال pi برای خود سود به دست می‌آورد. به همین دلیل هم هر کاربر بعد از وارد شدن به شبکه، باید حتما برای خود دنبال زیر مجموعه بگردد و با وارد کردن افراد به این سیستم، برای خود سود زیادی به دست آورد.

کاربرد ارز دیجیتال pi

خیلی از سرمایه گذاران فکر می‌کنند که با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می‌توانند به پیش بینی قیمت pi بپردازند و از این طریق سود زیادی به دست آورند. در حالی که این ارز دیجیتال هم اکنون کاربرد و استفاده خاصی ندارد و نمی‌توان خیلی بر روی آن حساب کرد.

البته مغزهای متفکر این پروژه، برنامه‌ها و نقشه‌های بلند مدتی برای آن دارند. آن‌ها قصد دارند در آینده یک بازار همتا به همتا برای خدمات و کالاهای مختلف ایجاد کنند که به افراد اجازه می‌دهند این خدمات را به صورت مستقیم با کمک pi خریداری نمایند.

به غیر از این بعد از ایجاد شدن بازار همتا به همتا، به کاربران این امکان داده خواهد شد که ارز دیجیتال pi را به راحتی با ارز فیات، یورو یا دلار مبادله نمایند. این امکانات به احتمال زیاد در فاز 3 پای برای سرمایه گذاران فراهم می‌شود.

ارز دیجیتال pi در بین کاربران و سرمایه گذاران در دنیای ارزهای دیجیتالی، خیلی شناخته نشده و به همین خاطر هم نباید بدون شناخت کافی و انجام بررسی‌های ضروری، سمت آن رفت.

ارز دیجیتال pi در بین کاربران و سرمایه گذاران در دنیای ارزهای دیجیتالی، خیلی شناخته نشده و به همین خاطر هم نباید بدون شناخت کافی و انجام بررسی‌های ضروری، سمت آن رفت.

نحوه ثبت نام در پای نتورک

ثبت نام و ورود به PI Network اصلا  کار دشواری نیست و هر کسی می‌تواند با در نظر گرفتن چند نکته ساده، خیلی سریع این کار را انجام دهد. در اولین مرحله کافی برنامه مورد نظر را از یک سایت معتبر با توجه به سیستم عاملی که دارید، دانلود کنید.
بعد از آن بهتر است با شماره تلفن یا آیدی فیس‌بوک، ثبت نام را انجام دهید. برای این که حساب کاربری‌تان به راحتی توسط سایر افراد هک نشود، توصیه می‌شود گذرواژه‌ای قوی انتخاب نمایید. سعی کنید گذرواژه‌تان بیشتر از 8 رقم باشد و در آن حتما از حروف بزرگ انگلیسی، حروف کوچک و همچنین اعداد نیز استفاده کنید.

پس از طی کردن این مراحل، باید مشخصات خواسته شده را به صورت صحیح وارد کنید. در بخش بعدی نیاز است کد دعوت را بنویسید تا به برنامه وارد شوید‌. هنگامی که وارد برنامه شدید، بر روی نماد رعد و برق که در سمت راست صفحه کلیک کنید‌. ایم کار را می‌توانید هر 24 ساعت 1 بار انجام دهید و سود به دست آورید. همچنین می‌توانید اعلان‌های مربوطه را فعال کنید تا برای استخراج، به شما یادآوری شود. 

بعد از فعال کردن اعلان مربوط به استخراج، مجدد بر روی نماد رعد و برق کلیک نمایید. در بخش Ambassador نیز با انتخاب گزینه INVITE MORE، می‌توانید خیلی راحت کد دعوت خود را برای مخاطبین‌تان ارسال کنید‌. برای اشتراک گذاری کد دعوت نیز کافی است به قسمت USE OTHER CHANNELS مراجعه نمایید. 

مزایای ارز دیجیتال pi

همان طور که در ابتدا هم ذکر شد، ارز دیجیتال pi یک رمز ارز جدید است و گروهی از فارغ ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد آن را توسعه داده‌اند. این گروه توسعه دهنده، برنامه PI Network را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که بهره گیری از آن برای تمام کاربران امکان پذیر و راحت باشد. 

این برنامه محبوب بدون احتیاج به شارژ، در گوشی هر روز می‌تواند استخراج را ادامه دهد. در واقع اصلی ترین هدف از ساخت این برنامه‌، مشارکت تمام افراد با کم ترین امکانات در استخراج جهانی pi بود. برنامه PI Network مزایای بسیار زیادی دارد که هر ارز دیجیتالی از آن‌ها برخوردار نیست.

استفاده از این برنامه بسیار راحت است و افراد تازه وارد و بدون تخصص نیز می‌توانند خیلی سریع آموزش‌های لازم کار با آن را فراگیرند. اشخاصی که با عملکرد ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین آشنایی دارند، خیلی سریع‌تر متوجه تفاوت این دو رمز از لحاظ کارکرد خواهند شد.

دقت داشته باشید میزان استخراج سکه در این اپلیکیشن به عوامل مختلفی همچون قدرت کاربری یا دستگاه بستگی ندارد و فرایند استخراج بسیار ساده است. کسانی هم که به بهبود و توسعه برنامه کمک می‌کند و همراه با خود افراد دیگری را نیز به برنامه دعوت می نمایند، می‌توانند پاداش بسیار عالی برای خود دریافت نمایند و از این طریق سود کنند. 

تفاوت PI Network با سایر رمز ارزها 

ارز دیجیتال pi به طور معمول تفاوت زیادی با سایر مواردی که تاکنون با آن‌ها آشنا شده‌اید دارد. این ارز دیجیتال می‌تواند با ویژگی‌های خود در صنعت ارزهای دیجیتالی انقلابی تازه ایجاد نماید و توجه کاربران بیشتری را نیز به خود جلب کند. البته اگر شما هم قصد ثبت نام و بهره گیری از این برنامه را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی به خوبی با ویژگی‌های آن آشنا شوید و آموزش‌های لازم را نیز دریافت کنید تا بعد از گذشت مدتی دچار پشیمانی نشوید.

با توجه به گفته توسعه‌ دهندگان پروژه مورد نظر، pi یک ارز دیجیتال جهت استفاده روزمره افراد مختلف بوده و کسانی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند حتی با کمک تلفن همراه نیز کار استخراج را انجام دهند. در واقع این ارز دیجیتال برخلاف بیشتر رمز ارزهای رایج برای تمام افراد قابل دسترسی بود و همچنین استخراج آن هم بسیار آسان است.

PI Network فرصت‌های بسیار تازه‌ای را برای مردم فراهم می‌نماید تا به جای این که دچار ضرر شوند، سود اقتصادی بسیار مناسبی را به دست آورند. برای کسب درآمد با استفاده از این برنامه نیازی نیست مراحل خیلی پیچیده‌ای را انجام دهید و تنها در طول روز با یک بار وارد شدن به برنامه می‌توانید استخراج پای را انجام دهید.

نصب کردن این برنامه در تلفن‌های هوشمند علاوه بر ساده بودن، نیازی به استفاده از شارژ باتری و همچنین اینترنت بسیار زیاد ندارد و کاملاً بی دردسر است. همان طور که می‌دانید سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم برخلاف این ارز دیجیتال هستند و برای استخراج به برق و انرژی بسیار زیادی نیاز دارند‌.

استخراج ارز دیجیتال pi با گوشی موبایل  

در حالت کلی برای سرمایه گذاری کردن بر روی ارزهای دیجیتال دو راه وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید ارز دیجیتال مورد نظر با پرداخت مستقیم مبلغ مشخص بوده و دیگری نیز سرمایه گذاری به صورت غیرمستقیم است. در روش غیر مستقیم باید تجهیزات مورد نیاز جهت اداری بلاک‌چین آن رمز ارز را خریداری نمایید سپس به امنیت و فعالیت شبکه کمک کنید.

برای مثال ماینرهای بیت کوین با خرج هزینه بالای الکتریسیته و یا خرید اسیک، عملیات تایید تراکنش‌های بیت کوین را اجرا می‌کنند و در الگوریتم اثبات کار نیز شرکت می‌نمایند. در چنین شرایطی به ازای هزینه‌ای که شده، برای خود بیت کوین به دست می‌آورند.

ارز دیجیتال pi نیز فرآیندی شبیه به این مراحل را انجام می‌دهد اما با این تفاوت که نیاز نیست هزینه زیادی را برای خرید تجهیزات استخراج صرف نمایید و فقط با نصب کردن نرم افزار رایگان بر روی گوشی‌های موبایل، این کار قابل انجام است.

رشد شدید ارزهای دیجیتال موجب شده استخراج و ماینینگ که زمانی برای کاربران یک سرگرمی محسوب می‌شد، حالا یک صنعت بسیار پول ساز و مهم باشد. در حال حاضر نیز برخی کمپانی‌های قدرتمند با تهیه کردن دستگاه‌های ماینر اقدام به راه اندازی مزارع استخراج می‌کنند و از این طریق به درآمد بالایی دست می‌یابند.

برای استخراج ارز دیجیتال pi نیازی به دستگاه‌های ماینینگ نخواهید داشت تنها با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی که عملیات پردازشی را نیز انجام می‌دهد، درآمدزایی کنید. البته در هر شرایطی برای سرمایه گذاری بر روی رمز ارزهای مختلف، باید قیمت ارز دیجیتال را در نظر بگیرید.

اکثر کاربران به امید این که بی دردسر و رایگان ارز دیجیتال Pi Network را به دست می‌آورند، بودن در نظر گرفتن وجود احتمال کلاهبرداری بودن و معتبر نبودن آن، اقدام به نصب اپلیکیشن pi می‌کنند و هر روز هم آن را فعال می‌نمایند. طبق اطلاعات خاصی که تا کنون ذکر شد، PI Network در اصل یک رمز ارز نبوده بلکه توکنی با توزیع رایگان بوده که بر اساس حضور داشتن در شبکه به کاربران پاداش می‌دهد و حتی بلاک چین هم ندارد. 

دارایی‌های تان هم فقط داخل اپلیکیشن شبکه مورد نظر، به صورت ارقامی خیالی دیده خواهد شد. از لحاظ تئوری هم با استفاده از هر دستگاه الکترونیکی که دارای پردازنده بوده که شما می‌توانید استخراج ارزهای دیجیتال را انجام دهید اما چیزی که ممکن است باعث غیرممکن نشدن این اقدام شود، قدرت پردازش بسیار پایین گوشی‌های موبایل است.

در بیشتر مواقع حتی کامپیوترهای شخصی قوی هم از توانایی مقابله با دستگاه‌های ماینر اسیک نیز برخوردار نیستند و همین امر استخراج را دشوار کرده است. استخراج ارزهای دیجیتال در اصل دارای فضای رقابتی بوده و هر ماینر جهت به دست آوردن یک رمز ارز با ارزش تلاش می‌کنند و از این طریق هم قدرت پردازشی دستگاه‌های خود را افزایش می‌دهند.

رقابت شدید در این زمینه ارزش رمز ارز مورد نظر را نیز چندین برابر می‌کند. استخراج این ارز دیجیتال با استفاده از گوشی‌های موبایل از نظر برخی از کاربران امکان پذیر و از نظر برخی دیگر هم غیر ممکن است. در هر صورت شما می‌توانید برای انجام این کار از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید تا بعدا دچار مشکل نشوید و سرمایه زیادی را نیز از دست ندهید.

فراموش نکنید که ارز دیجیتال pi نیز مانند سایر رمز ارزها یک‌سری مشکلات و ایرادهای به خصوص دارد. به همین خاطر هم نیاز است حتما این موارد را مورد بررسی قرار دهید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

فراموش نکنید که ارز دیجیتال pi نیز مانند سایر رمز ارزها یک‌سری مشکلات و ایرادهای به خصوص دارد. به همین خاطر هم نیاز است حتما این موارد را مورد بررسی قرار دهید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

ایرادها و مشکلات اساسی ارز دیجیتال pi

PI Network به غیر از مزایای زیادی که دارد که از برخی ایراد ها نیز برخوردار بوده که اولین مورد آن را می‌توانید در صفحه نخست برنامه مشاهده نمایید. در این صفحه نوشته شده که ارز دیجیتال pi اولین ارز دیجیتالی بود که می‌توانید با استفاده از گوشی آن را استخراج نمایید. این نوشته به عنوان اولین دروغ سازندگان برنامه شناخته شده و همین امر می‌تواند خطر کلاهبرداری را به شما گوشزد کند.

پس در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری بر روی ارز pi مانند خرید تتر یا سایر رمز ارزهای معتبر همیشه با سود همراه نبوده و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای‌تان به همراه داشته باشد. کسانی که قبل از انجام اقدامات مختلف تحقیقات و بررسی‌های لازم را به درستی انجام دهند و از قابل اعتماد بودن برنامه نیز اطمینان حاصل نمایند، می‌توانند شاهد نتایج عالی‌تری باشند.

سود اصلی پروژه pi را چه کسی دریافت می‌کند؟

بیشتر کاربران با این استناد که در طول روز با کلیک بر روی یک دکمه‌‌ هیچ ضرر و مشکلی برای‌شان به وجود نمی‌آید، اپلیکیشن پای را نصب کرده‌اند اما نیاز است بدانید که آن‌ها خواسته یا ناخواسته از اعضای جامعه کاربری pi به شمار می‌روند که در صورت به نتیجه نرسیدن پروژه، مورد سو استفاده تیم توسعه دهنده قرار خواهند گرفت.

به همین خاطر اگر می‌خواهید عضو یک پروژه یا طرح کلاهبرداری نباشید، بهتر است اقدام به نصب اپلیکیشن پای نتورک نکنید. همچنین فراموش نکنید این برنامه بعد از نصب ممکن است دسترسی‌هایی بر روی گوشی‌تان داشته باشد و اطلاعات مهم‌تان مورد سرقت قرار بگیرد. این اطلاعات شخصی در اکثر مواقع در اختیار خریدارهای دیتابیس قرار می‌گیرد و دردسرهایی را به وجود می‌آورد.

همان طور که مشخص بوده، سود اصلی این پروژه به تیم توسعه دهنده آن می‌رسد و کاربران در بیشتر اوقات ممکن است شاهد ضررهای سنگینی باشند. به هر حال شما نباید بدون آگاهی کافی تصمیمی بگیرید و ریسک کنید.

نحوه تشخیص پروژه کلاهبرداری ارز دیجیتال pi

برای تشخیص دادن واقعی بودن یا کلاهبرداری بودن پروژه پای در اولین قدم بهتر است به شکل جامع رزومه تیم سازنده آن را مورد بررسی قرار دهید. قبل از این که در مورد اعتبار و سابقه توسعه دهندگان این پروژه تحقیق کنید، از معتبر بودن منبع نیز اطمینان حاصل نمایید.  

در مرحله بعدی برای تشخیص کلاهبرداری، نیاز است اطلاعات فنی ارائه شده توسط توسعه دهندگان را بررسی کنید. از این جهت بهتر است بدانید پروژه ارز دیجیتال pi هیچ گونه اطلاعات فنی مناسبی در مورد خود ارائه نداده و به صورت متن باز نیست.

به طور معمول اکثر پروژه‌های اسکم در دنیای کریپتوکارنسی به بهانه‌های مختلف همچون جلوگیری از فاش شدن اطلاعات مهم و لو رفتن اطلاعات محرمانه، از ارائه دادن منبع پروژه‌شان خودداری می‌کنند. این در حالی بوده که سایر پروژه‌های معتبر نظیر اتریوم، سولانا، بیت کوین و کاردانو همه به شکل متن باز هستند.

خرید و فروش در شبکه pi

دقت داشته باشید اصلی ‌ترین و مهم ترین مسئله تعیین کننده قیمت توکن، عرضه و تقاضا بوده و از این جهت هم اهمیت زیادی دارد. از لحاظ اقتصادی در صورتی که تقاضا برای چیزی موجود باشد، عرضه آن منطقی‌تر بوده و می‌توان روی آن راحت‌تر قیمت گذاری کرد. 

معمولا با افزایش عرضه و کاهش تقاضا، قیمت به 0 می‌رسد اما در حال حاضر هیچ گونه تقاضایی برای خرید ارز دیجیتال pi وجود ندارد و در عوض، جامعه کاربری بیشمار آن همه آماده فروختن ارزهای باد آورده و چندان بی‌ارزش خود هستند.

با این وجود شاید فکر کنید که کاربران PI Network را نگه می‌دارند تا قیمت آن افزایش یابد، اما این گونه نیست زیرا کسی برای فروش یک ارز دیجیتال صبر به خرج می‌دهد که جهت کسب آن هزینه‌ای پرداخت کرده یا این که زحمتی کشیده باشد.

حتی اگر زمانی ارز دیجیتال پای به صورت آزمایشی هم قیمت گذاری شود، در یک جامعه کاربری بسیار زیاد که هر کسی با روزی یک کلیک چند pi دریافت کرده و حالا تعداد زیادی از آن را در حساب خود نگه داشته، فشار فروش بسیار زیاد خواهد بود و در نتیجه ارزش آن هم به 0 نزدیک می‌شود.

البته ناگفته نماند برخی از کاربران PI Network معتقدند هر پای در حین قیمت گذاری حدود 100 دلار ارزش دارد. حال مشخص نیست که چه کسی حاضر است برای یک رمز ارزی که به صورت رایگان به دست آمده، 100 دلار پول بپردازد.‌ 

آینده این ارز دیجیتال هم غیر قابل پیش بینی بوده و نمی‌توان به صورت قاطعانه گفت چه چیزی در انتظار کاربرانی است که بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند. 

آینده این ارز دیجیتال هم غیر قابل پیش بینی بوده و نمی‌توان به صورت قاطعانه گفت چه چیزی در انتظار کاربرانی است که بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند. 

پیش بینی آینده ارز دیجیتال pi

به طور معمول تمام ارزهای دیجیتال با ارزش و به درد بخورد در وایت پیپرشان یک هدف مشخص مانند رفع مشکلات حقیقی دارند. مثلا علت با ارزش شدن پروژه خالق ناشناخته بیت کوین یا همان ساتوشی ناکاموتو، ارائه راهکاری مناسب جهت رفع یک مشکل واقعی و مهم بود.

حال که این پروژه هیچ گونه نشانه‌ای از بلاکچین خود ارائه نداده، نوعی کپی محض بوده و همچنین دلیل مشخصی هم برای ساخته شدن آن وجود ندارد، بهتر است خیلی سراغ آن نروید. این پروژه به دلیل کلاهبرداری بودنش تا کنون آن چنان مورد استقبال قرار نگرفته و از این طریق هم انتظار می‌رود آینده درخشانی در انتظارش نیست. 

بیشتر ارزهای دیجیتال محبوب، از همان ابتدای ورود به بازار با استقبال ویژه‌ای مواجه می‌شوند و روز به روز هم تقاضای بهره گیری از آن‌ها بیشتر می‌شود. اما ارز pi این گونه نبود و کمتر کسی به آن اعتماد می‌کند. به همین دلیل نیز کمتر کسی به فکر استفاده از آن است. 

احراز هویت در صرافی قابل اعتماد بایننس 

شما می‌توانید با انجام احراز هویت بایننس خیلی راحت کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر را انجام دهید و به سادگی سود زیادی به دست آورید. این صرافی آنلاین امکانات و خدمات فوق العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و کسانی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند شاهد نتایج عالی باشند.

هنگام ثبت نام و احراز هویت در این صرافی، اطلاعاتی شخصی و هویتی که از شما خواسته شده را به شکل صحیح و با دقت بالا وارد کنید. دقت داشته باشید برای دریافت کد تأیید نیاز است حتما ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. در غیر این صورت ممکن است به مشکل بر خورد کنید و مراحل احراز هویت نیز یا اختلال مواجه شود‌. 

با توجه به این که صرافی ارز دیجیتال بایننس برای کاربران کشورهای تحریم شده به درستی عمل نمی‌کند، توصیه می‌شود از آی پی کشورهای بدون تحریم استفاده کنید. در صورتی که تجربه کافی برای احراز هویت در این صرافی را ندارید، توصیه می‌کنیم از اشخاص متخصص راهنمایی بگیرید.

کلام آخر

امروزه خیلی از افراد سودجو و فرصت طلب با وعده‌های دروغین خود به فکر کلاهبرداری از کاربران بدون تجربه و تازه وارد هستند، از این رو نیز باید تحت شرایط مختلف احتیاط خود را افزایش دهید و بدون اطلاعات کافی دست به سرمایه گذاری بر روی ارزهای ناشناخته همچون ارز دیجیتال pi نکنید. از جمله ادعاهای تیم سازنده این رمز ارز جهت اثبات اپلیکیشن و صلاحیت خود، این است که نرم افزار پای تا کنون حدود 10 میلیون بارگیری از گوگل پلی استور داشته است. برای به دست آوردن اطلاعات کامل‌تر درباره ارزهای دیجیتال نیز پیشنهاد می‌کنیم در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال قابل اعتماد عضو شوید.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.