whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

10 کانال برتر تلگرام برای سیگنال‌های ارز دیجیتال در سال 2023

1402/07/11 ساعت 19:45


سیگنال‌های ارز دیجیتال در تلگرام اگر تازه وارد معاملات هستید می‌تواند بسیار مفید باشد. اما، مزایا فقط مخصوص تازه‌کارها نیست. گروه‌های خوب سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام می‌توانند به معامله‌گران با تجربه نیز کمک کنند تا استراتژی‌های معامله‌ای خود را بدون نیاز به انجام تجزیه و تحلیل گسترده ساعت‌ها بر روی هر ارز دیجیتال در پورتفولیو خود، بهینه‌سازی کنند.

اما یک نکته وجود دارد. با وجود تعداد زیادی از ارائه‌دهندگان سیگنال‌ها در تلگرام، در واقع در میان گزینه‌های فراوان قرار دارید. از این وخیم‌تر و بدتر، بسیاری از کانال‌های سیگنال کلاهبرداری وجود دارند که شما نمی‌خواهید با یک زیان ده فوتی به آن‌ها دست بزنید!

این راهنما که برخی از بهترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام را معرفی می‌کند، به شما کمک می‌کند تا چنین چالش‌هایی را دور زده و یک کانال تلگرامی ایده‌آل را که به انتظارات شما پاسخ می‌دهد، پیدا کنید. بیایید به برخی از بهترین ارائه‌دهندگان سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام نگاهی بیندازیم!

پرشین الیت به شما پنجره‌ای به دنیای ارزهای دیجیتال می‌دهد. همراه با کانال سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، به فرصت‌های مالی جدید برخورد کنید. همراه ما، دسترسی به خدمات ارزنده‌ای چون احراز هویت بایننس، سبد ارز دیجیتال و مشاوره‌ حرفه‌ای بازارهای مالی را تجربه کنید.

 

 

1. کانال هشدار بازار (BeInCrypto)

BeInCrypto یک سامانه رسانه‌ای بزرگ است با بیش از 10 میلیون معامله‌گر و علاقه‌مند به ارز دیجیتال که ماهانه آن را مشاهده می‌کنند. برای اینکه این افراد بتوانند در مورد ارز دیجیتال و ترندها بحرف زنند و مشاوره بگیرند، ما یک گروه باز معاملاتی در تلگرام ایجاد کرده‌ایم.

علاقه‌مندان به ارز دیجیتال، از تازه‌کاران تا معامله‌گران با تجربه، می‌توانند سوالاتی بپرسند و پاسخ‌هایی از متخصصان BeInCrypto دریافت کنند. و برای کسانی که به دنبال نظرات عمیق‌تر، محتوای آموزشی اختصاصی و سیگنال‌ها هستند (تذکر: مشاوره مالی نیست)، یک کانال هشدار بازار رایگان نیز در تلگرام وجود دارد. بیایید عمیق‌تر به آنچه در این جامعه ارز دیجیتال خواهید یافت نگاه کنیم.

  • محبوب بیش از 26,000 عضو انگلیسی زبان

 جامعه معاملاتی BeInCrypto ویژگی‌های ارزشمند زیادی برای اعضای خود فراهم می‌کند.

  • تجزیه و تحلیل حرکات قیمت و پیش‌بینی‌ها

تجزیه و تحلیل روزانه بخوانید، ویدئوهای هفتگی TA را تماشا کنید یا فقط در چت برای آن بپرسید و معامله‌گران  TA را به محض دیدن آن با شما به اشتراک می‌گذارند.

 

 

  • بهترین پیشنهادات از صنعت ارز دیجیتال

اولین نفری باشید که در مورد افراد جدید مطلع می‌شوید، نکات زندگی را برای برنده شدن در مسابقات معامله یاد بگیرید و پاداش‌ها را از شرکای BeInCrypto دریافت کنید.

  • دوره مبانی معاملات رایگان

ویدئوی 5 دقیقه‌ای تماشا کنید و برای شروع معامله آماده شوید!

  • اخبار فوری از دنیای ارز دیجیتال

اولین نفری باشید که یاد می‌گیرید، سریع حرکت کنید و در امان باشید.

  • نقدهای پروژه

در مورد بهترین کارت‌های ارز دیجیتال، مبادلات، کیف‌های پول، لیست‌های سکه جدید و غیره یاد بگیرید.

پخش زنده تجزیه و تحلیل فنی – معامله‌گر جهانی BeInCrypto و تحلیل‌گر ارشد هر دوشنبه (معمولاً ساعت 6 بعدازظهر CET) زنده می‌شوند و یک نظر کلی در مورد وقایع برجسته بازار و پیش‌بینی‌های قیمت را به اشتراک می‌گذارند. شما همچنین می‌توانید در طول پخش زنده سوالاتی در چت بپرسید - و فوراً یک پاسخ متخصص دریافت کنید.

  • سیگنال‌های روزانه توسط تیم معامله‌گران با تجربه
  • تجزیه و تحلیل فنی روزانه اختصاصی
  • تجزیه و تحلیل منظم زنجیره‌ای
  • معرفی دوره تجزیه و تحلیل فنی از تحلیل‌گر ارشد
  • معامله آسان
  • نمایش‌های منظم معامله با نظرات از تحلیل‌گر فنی و معامله‌گر ما

عملکرد کلی سیگنال‌های BeInCrypto از 27 ژوئن 2022 تا 1 دسامبر 2022، +781% سود نسبی است.

مزایا

  • عملکرد بالای سیگنال‌ها
  • توسط معامله‌گران حرفه‌ای از یکی از برترین رسانه‌های ارز دیجیتال در سراسر دنیا مدیریت می‌شود
  • دسترسی نامحدود رایگان به مدت زندگی
  • تجزیه و تحلیل فنی روزانه
  • تجزیه و تحلیل منظم زنجیره‌ای
    دوره معرفی به تجزیه و تحلیل فنی پیوسته است
  • نمایش‌های منظم معاملاتی با نظرات

معایب

  • تردد نسبتاً کمتری از سیگنال‌ها در بازار خرسی

چطور به کانال هشدار بازار BeInCrypto بپیوندیم؟

برای پیوستن به کانال هشدار بازار BeInCrypto به صورت رایگان، نیاز به پرداخت هیچ هزینه اشتراک یا خدماتی ندارید! BeInCrypto دسترسی رایگان به کانال هشدار بازار را به عنوان بخشی از پروژه آموزشی خود فراهم می‌کند.

2. سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال (Pro Crypto Signals )

سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام است که از سال 2018 وجود دارد. به خود افتخار می‌کند به عنوان یکی از تعداد اندک گروه‌های تلگرام ارزشمند که بیش از 3,000 سیگنال با دقت بیش از 80% ارائه داده است.

 

 

سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

تیم سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال از دو معامله‌گر با تجربه تشکیل شده است، هر کدام با بیش از 11 سال تجربه. این گروه برای کاربران سیگنال‌های کوتاه، میان‌مدت، و بلند مدت ارائه می‌دهد و بنابراین گزینه‌های متنوعی را برای کاربرانی که مایل به معامله و بهره‌برداری هستند، فراهم می‌آورد. خدمات ارائه شده شامل:

  • سیگنال‌های Alts/BTC/USDT
  • مدیریت سرمایه / ریسک
  • استراتژی معاملاتی
  • معامله خودکار (اختیاری)
  • راه‌اندازی معاملاتی کامل
  • تیم پشتیبانی فعال و دوستانه 
  • اتاق گپ ویژه

تا به حال تیم تنها سیگنال‌های خود را محدود به سیگنال‌های Binance، Bittrex، و Poloniex نگه داشته است. به طور میانگین، آن‌ها حدود 100 سیگنال در ماه ارائه می‌دهند. پلتفرم همچنین پشتیبانی از معامله خودکار دارد، بنابراین شما می‌توانید ربات معامله خودکار سرویس را با اتصال کلیدهای API خود پیکربندی کنید.

قیمت‌گذاری سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال

سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال برنامه‌های اشتراک مختلفی را برای کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انتخاب کنید که هزینه ماهانه 200 دلار، 600 دلار برای شش ماه و 1,200 دلار برای اشتراک 12 ماهه پرداخت کنید (از اکتبر 2022).

مزایا

  • رکورد قابل توجه هم از نظر تعداد و هم کیفیت سیگنال‌ها.
  • پشتیبانی از معامله خودکار.
  • جامعه فعال با یک اتاق گپ ویژه.
  • خدمات اضافی، مانند مدیریت ریسک و سرمایه.

معایب

  • سیگنال‌ها فقط به سیگنال‌های Binance، Bittrex، و Poloniex محدود هستند.

3. سیگنال‌های سکه (Coin Signals)

CoinSignals یکی دیگر از ارائه‌دهندگان اصلی سیگنال‌های ارز دیجیتال در تلگرام است که ارزش بررسی دارد. این سرویس از سال 2019 شروع به کار کرده و تا به حال توانسته است رکورد قابل توجهی با دقت 89 درصد را حفظ کند.

 

 

سیگنال‌های CoinSignals چگونه کار می‌کند؟

CoinSignals ادعا می‌کند یک سیستم هوشمند در حال اجرا دارد که بر تجربه گروهی از معامله‌گران حرفه‌ای استوار است. همچنین یک سیستم هوش مصنوعی دارد که به طور خودکار چندین مبادله ارز دیجیتال را اسکن می‌کند تا یک فهرست از همه فرصت‌های بازار موجود را تهیه کند.

معامله‌گران می‌توانند از این ویژگی برای پیدا کردن بهترین نقاط ورود و خروج معاملات با پتانسیل بازده سرمایه وعده‌دار استفاده کنند. سه نوع سیگنال ارائه می‌دهد:

  • زوج‌های مبتنی بر BTC
  • زوج‌های مبتنی بر USD
  • زوج‌های مبتنی بر USDT

CoinSignals همچنین یک کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان دارد که اخبار بازار و سیگنال‌های اولیه را ارائه می‌دهد (اما بدون پشتیبانی مشتری یا ویژگی‌های ویژه دیگر). CoinSignals عمدتاً روی سیگنال‌های Binance، سیگنال‌های BitMEX و سیگنال‌های Bittrex تمرکز دارد.

پایداری معمولاً در سمت بالاتر است، که حتی با توجه به اینکه گروه به طور منظم بیش از 100 سیگنال در ماه برای ارز دیجیتال‌های مختلف تحویل می‌دهد، بیشتر مورد تحسین است. معامله خودکار نیز پشتیبانی می‌شود، که اجازه می‌دهد کلیدهای API خود را متصل کنید و از ربات‌های پیشرفته خدمات برای معامله در مبادلات پشتیبانی شده استفاده کنید.

قیمت‌گذاری CoinSignals

CoinSignals سه سطح اشتراک را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای 30 روز 0.01 BTC، برای 90 روز 0.03 BTC و برای یک سال 0.1 BTC پرداخت کنید (از اکتبر 2022).

مزایا

سیگنال‌های معامله با یک سیستم پیچیده شامل هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تولید می‌شود و بنابراین احساسات انسانی را ندارد.

  • پشتیبانی از معامله خودکار.
  • حتی کانال رایگان نیز سیگنال‌ها با نقاط ورود و خروج را ارائه می‌دهد.
  • لیست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که جفت‌های معاملاتی موعود را در بزرگترین صرافی‌ها نشان می‌دهد

معایب

  • عمدتاً روی سیگنال‌های Binance، سیگنال‌های BitMEX و سیگنال‌های Bittrex تمرکز دارد.

4. سیگنال‌های کیف‌پول راکت

Rocket Wallet Signals یک سرویس اختصاصی تلگرام است که از سپتامبر 2020 سیگنال‌های ارز دیجیتال را برای معامله فوری و حاشیه‌ای ارائه می‌دهد. این کانال توسط بنیان‌گذار، آدام، که سال‌ها تجربه معامله در زیر کمر خود دارد، هدایت می‌شود. گروه به طور کلی به معامله‌گران تازه‌کار و با تجربه یکسان استقبال می‌کند.

 

 

سیگنال‌های کیف‌پول راکت چگونه کار می‌کند؟

تیم کیف‌پول راکت ادعا می‌کند که همه چیزشان در مورد معامله‌گری مسئولانه است و به اعضای VIP خود اطلاعاتی در مورد وضعیت بازار فعلی می‌دهد. یک کانال رایگان با حدود 36,000 عضو وجود دارد که به طور منظم مقدار مناسبی از مواد آموزشی و بینش‌های بازار را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، چهار کانال VIP پرداختی وجود دارد، شامل سیگنال‌های VIP، به‌روزرسانی‌های VIP، بینش‌های VIP، و چت‌های VIP. این کانال‌ها عمدتاً روی معاملات و به‌روزرسانی‌های بازار تمرکز دارند و سیگنال‌های زنده‌ای را برای اعضا ارائه می‌دهند تا در زمان واقعی به آن‌ها مراجعه کنند.

ربات سیگنال‌های کیف‌پول راکت به طور منظم گزارش‌های سود جدید و دیگر اطلاعات فرعی را به اشتراک می‌گذارد که توسط اعضای همه کانال‌ها (از جمله کانال عمومی رایگان) قابل دسترسی است.

آنچه کیف‌پول راکت را از بیشتر گروه‌های سیگنال متمایز می‌کند این است که آن‌ها علاوه بر این، یک گروه چت VIP مدیریت شده برای بحران‌ها در مورد سیگنال‌های جاری، روندها یا سوالات عمومی در مورد ارز دیجیتال‌ها فراهم می‌کنند و تیم مدیریتی سعی می‌کند هیچ سوالی پاسخ داده نشود.

در کل، اعضای کیف‌پول راکت روزانه 1 تا 3 سیگنال دریافت می‌کنند، اگرچه در برخی روزها، این شماره به پنج یا بیشتر می‌رسد. همه چیز گفته شده، به نظر می‌رسد تیم کیفیت را بر تعداد ارجح می‌داند.

شما گزینه‌ی دنبال کردن سیگنال‌ها به صورت دستی، یا به طور جایگزین، به طور خودکار با راه‌حل ربات معامله برتر برای تلگرام را دارید. همانطور که این متن نوشته شده، کانال دقت بیش از 70٪ دارد.

قیمت‌گذاری سیگنال‌های کیف‌پول راکت

بسته اشتراک ماهیانه 150 دلار هزینه دارد. با این حال، شما می‌توانید با برنامه‌های طولانی‌تر مدت، مانند برنامه شش ماهه که 690 دلار هزینه دارد یا برنامه سالانه که 990 دلار هزینه دارد، مقادیر قابل توجهی را صرفه‌جویی کنید.

مزایا

  • چندین کانال بر اساس هدفی که انجام می‌دهند. این به شما امکان می‌دهد تا قبل از پیوستن به یک کانال خاص بدانید چه انتظاری دارید.
  • گزارش‌های روزانه در مورد ارز دیجیتال‌های محبوب همراه با بینش‌های بازار به شما کمک می‌کند تا به روز بمانید.
  • قیمت منطقی - به ویژه در برنامه‌های طولانی‌تر مدت.
  • کیفیت سیگنال‌ها به طور کلی خوب است.

معایب

  • به نظر می‌رسد مدیران کاری نمی‌کنند تا به سرعت اسپمرها را حذف کنند.

5. معامله‌گران ارز دیجیتال تأیید شده (Verified Crypto Traders)

معامله‌گران ارز دیجیتال تأیید شده با سیگنال‌های معامله موقعیتی و ویدیوهای YouTube خود شناخته شده است و توسط یک تیم از معامله‌گران بسیار ماهر و ثبت شده در هلند اداره می‌شود. در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و مناسب‌ترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام است.

 

 

چگونه معامله‌گران ارز دیجیتال تأیید شده کار می‌کنند؟

معامله‌گران ارز دیجیتال تأیید شده دارای سه کانال تلگرام و یک گروه برای اعضای پلاتینیوم است. این سرویس ادعا می‌کند برای پیش‌بینی حرکات بازار به ریاضیات و الگوهای پیچیده اتکا می‌کند.

بدون ورود به جزئیات زیاد، اینگونه کار می‌کند - مدیران سیگنال‌های خرید ارز دیجیتال را در کانال مربوطه ارسال می‌کنند، بسته به معاملات Swing یا Scalp. هر ارسال در همه سه کانال همراه با جزئیات کلیدی مانند محدوده خرید، سود‌برداری و توقف خسارت می‌آید. علاوه بر این، گزینه‌ای نیز برای دنبال کردن یک سیگنال خاص با استفاده از ربات بومی Cornix وجود دارد.

معامله‌گران ارز دیجیتال تأیید شده همچنین معامله خودکار، پشتیبانی از معامله زنده و وبینارها را برای اعضای گروه ارائه می‌دهد تا دانش آن‌ها در زمینه ارز دیجیتال‌ها و معامله را افزایش دهند.

قیمت‌گذاری معامله‌گران ارز دیجیتال تأیید شده

عضویت‌های پرداختی به قیمت 99 دلار برای یک ماه، 270 دلار برای سه ماه، 540 دلار برای شش ماه و 999 دلار برای یک سال موجود است.

6. سیگنال‌های MYC (MYC Signals)

سیگنال‌های MYC با Mycryptopedia، یک وب‌سایتی که مواد آموزشی در مورد بلاکچین و ارز دیجیتال‌ها ارائه می‌دهد، وابسته است. یکی از تعداد کمی از گروه‌های سیگنال محبوب تلگرام با پیروان نسبتا زیاد است که سیگنال‌ها را برای هر دو معامله موقعیتی و آتی ارائه می‌دهد.

 

سیگنال‌های MYC در سال 2018 راه‌اندازی شده و در حال حاضر تعداد اعضایی بالغ بر 38,000+ برای کانال رایگان و 800+ برای کانال‌های پرمیوم دارد.

سیگنال‌های MYC چگونه کار می‌کنند؟

MYC در حال حاضر از بورس‌های زیر پشتیبانی می‌کند: KuCoin, Bybit, Deribit, Binance, Binance Futures, Huobi, BitMEX, و Bittrex. شما می‌توانید با پرداخت از طریق ارز دیجیتال یا کارت اعتباری/بانکی به گروه‌های پرمیوم بپیوندید. 

اعضای پرمیوم می‌توانند هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار سیگنال‌ها را دنبال کنند. کاربران می‌توانند هر یک از بسته‌های عضویت زیر را انتخاب کنند: فقط BTC، BTC به همراه ارز دیجیتال‌های دیگر، و آتی‌های ارز دیجیتال. در میانگین، سیگنال‌های MYC ماهیانه 50 تا 70 سیگنال و ایده معاملاتی ارائه می‌دهند.

خط خدمات مشتری 24/7 به نظر مناسب می‌آید و علاوه بر این، تیم MYC وعده می‌دهد که در صورت عدم حصول بازده مثبت برای اعضا، هزینه‌های اشتراک را بازپرداخت کند.

قیمت‌گذاری سیگنال‌های MYC

هزینه‌ی اشتراک ماهانه برای بسته‌های فقط BTC موقعیتی، BTC+Alt موقعیتی و آتی ارز دیجیتال به ترتیب $60، $120 و $150 است.

مزایا

  • سه محصول متمایز برای مطابقت با ترجیحات معامله شما.
  • قیمت منطقی در تمام بسته‌های اشتراک.
  • دقت سیگنال به طور میانگین بیش از 80%.
  • پشتیبانی از دستاوردهای تا 125x در سیگنال‌های آتی.

معایب

  • فاقد کانال‌های رایگان.

7. سیگنال‌های ارز دیجیتال جهانی (Universal Crypto Signals)

منبعث از هند، سیگنال‌های ارز دیجیتال جهانی موفق شده است جایگاه خود را در میان بهترین ارائه‌دهندگان سیگنال‌های ارز دیجیتال تلگرام ایجاد کند. این تیم شامل تحلیل‌گران فنی است که در چهار سال گذشته (و در حال شمارش) به طور منظم سیگنال‌های ارز دیجیتال ارائه داده‌اند.

 

 

تیم موجود در پشت سیگنال‌های ارز دیجیتال جهانی وعده می‌دهد که "بهترین و دقیق‌ترین سیگنال‌های معامله ارز دیجیتال" را ارائه دهد همراه با جزئیات کلیدی از جمله نقاط ورود ایده‌آل، هدف‌ها، و نقاط توقف خسارت.

سیگنال‌های ارز دیجیتال جهانی چگونه کار می‌کند؟

این کانال چندین بورس را شامل می‌شود از جمله Binance, Bittrex, Bybit, Bitmex, Huobi, Kucoin, Okex و Coinbase. علاوه بر این، آنها همچنین به روزرسانی‌های روزانه قیمت بیتکوین و به روزرسانی‌های عمومی بازار را ارائه می‌دهند. 

همچنین به طور منظم تحلیل بیتکوین و تحلیل سرمایه بازار ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد همراه با تحلیل حاکمیت BTC، شاخص alt و غیره. سیگنال‌های ارز دیجیتال جهانی شش نوع برنامه را ارائه می‌دهد، شامل:

•    Altcoins & spot Trading Premium
•    Fully AUTOMATED Altcoins & spot trading Premium
•    Margin/Leveraged Premium
•    Fully AUTOMATED margin/Leveraged Premium
•    Altcoins & Spot+margin Premium
•    FULLY AUTOMATED Altcoins&spot + Margin Trading
•    Universal Crypto Signals pricing:

Monthly subscription fee Yearly subscription fee

•    Altcoins & spot Trading Premium $66 $540
•    Fully AUTOMATED Altcoins & spot trading Premium $91 $774
•    Margin/Leveraged Premium $81 $646
•    Fully AUTOMATED margin/Leveraged Premium $111 $916
•    Altcoins & Spot+margin Premium $120 $900
•    FULLY AUTOMATED Altcoins&spot + Margin Trading $155 $1,200

  • پشتیبانی شخصی که شامل سوالات عمومی در مورد پلتفرم، ایده‌های معامله، تحلیل و در واقع هر چیزی مرتبط با دارایی‌های دیجیتال است.
  • یک Trollbox پرمیوم که در آن کاربران فرصت می‌یابند تا ایده‌ها و نظرات معاملاتی خود را با کاربران پرمیوم و مدیران به اشتراک بگذارند.
  • تنظیمات معامله با نقاط ورود ایده‌آل، هدف‌ها، نقاط توقف خسارت، و استراتژی‌های مدیریت ریسک مناسب.
  • چندین نوع تحلیل شامل تحلیل‌های سرمایه بازار ارز دیجیتال، تحلیل‌های حاکمیت BTC، و غیره.
  • قیمت مناسب.
  • وجود بسیار زیادی بسته‌های اشتراک می‌تواند برخی از معامله‌گران را گیج کند.

8. 4C Trading

بر خلاف ویژگی‌های جدید و متداول خود، 4C Trading توانسته است با رویکردی که بر ماکرو متمرکز است، به برترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال برسد. تیمی که در پشت این گروه است به تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در معامله ربات ارز دیجیتال امیدوار است و این موضوع در پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال خودکار همیشه در حال بهبود آنها نمایان است.

 

 

چگونه 4C Trading کار می‌کند؟

4C Trading ربات‌های هوشمندی را در کانال‌های سیگنال تلگرام خود اعمال کرده است که به اعضاء امکان انجام معاملات کاملا خودکار را می‌دهد. این سیگنال‌ها بر روی Binance کار می‌کنند و شامل چندین ارز دیجیتال مانند BTC، ETH، LINK، BNB، و SOL است.

روند کار کاملاً ساده است اگر با معامله خودکار آشنا باشید. ابتدا، شما باید به 4C Trading مشترک شوید و سپس یک کلید API روی بورس خود ایجاد کنید. پس از آن، به سادگی حساب خود را به داشبورد 4C Trading وصل کنید و به ربات‌ها اجازه دهید که کار سنگین را برای شما انجام دهند.

شما می‌توانید با ثبت نام برای یک آزمایش رایگان، کیفیت سیگنال را امتحان کنید. به علاوه، شما همچنین می‌توانید مستقیماً برای یکی از سه بسته اشتراک پولی اقدام کنید تا به تجزیه و تحلیل بازار عمیق، تحلیل‌های بازار و یک جامعه معاملاتی بسیار فعال در تلگرام دسترسی پیدا کنید.

اگر سرمایه اضافی داشته باشید (حدوداً $50,000)، همچنین می‌توانید به فکر پیوستن به باشگاه سرمایه‌گذاران آنها باشید. هیچ هزینه عضویت ثابتی وجود ندارد و باشگاه به شما دسترسی به برخی از "الگوریتم‌های معاملاتی پیشرفته‌ترین" را می‌دهد.

قیمت‌گذاری 4C Trading

4C Trading سه سطح عضویت دارد - مبتدی، پیشرفته و حرفه‌ای - با هزینه ماهیانه به ترتیب $59، $139 و $179 (از اکتبر 2022). امتیازات در هر سطح تقریباً یکسان است و شامل دسترسی کامل به تجزیه و تحلیل بازار عمیق، کانال‌ها، ویژگی‌های چت، ربات‌های هوشمند، سیگنال‌های معامله و غیره است.

تنها تفاوت این است که حداکثر سرمایه برای هر ربات در سه دسته به ترتیب $2,500، $5,000 و $10,000 است.

مزایا

  • پلتفرم عالی برای کسانی که ترجیح می‌دهند از ربات معامله استفاده کنند.
  • دسترسی به بازار عمیق و تحلیل‌های بازار عمیق.
  • جامعه فعال در تلگرام.
  • قیمت مناسب.
  • دسترسی به الگوریتم‌های معاملاتی پیشرفته برای اعضاء باشگاه سرمایه‌گذاران.

معایب

  • پشتیبانی از تعداد کمتری از بورس‌ها نسبت به برخی از رقبایش.

9. سیگنال‌های تلگرامی Signals Blue

Signals Blue یکی دیگر از بازیکنان نسبتاً جدید در فضای سیگنال‌های ارز دیجیتال است که به نظر می‌رسد با سیگنال‌های ارز دیجیتال از بورس‌های معروفی مانند BitMEX، Bittrex و Binance خوب آشنا باشد.

 

 

اگر دنبال یک گروه سیگنال ارز دیجیتال هستید که بر روی معامله خودکار متمرکز است، پس Signals Blue با پشتیبانی از سیگنال‌های API و اتوماسیون Cornix قطعاً یک گزینه است که ارزش در نظر گرفتن دارد.

چگونه Signals Blue کار می‌کند؟

خدمات Signals Blue با برترین بورس‌ها مانند KuCoin، Coinbase Pro، Kraken، Huobi Global و مانند آنها سازگار است. سیگنال‌هایی برای بیتکوین و چندین ارز دیجیتال اصلی دیگر ارائه می‌دهد، همراه با اطلاعیه‌هایی در مورد اهدافی که به دست آمده‌اند. هر سیگنال همراه با اطلاعات کلیدی مانند یک مقدار هدف، یک مقدار توقف زیان و بورسی که می‌تواند بیشترین سود را بیاورد ارائه می‌شود.

علاوه بر گروه تلگرام، Signals Blue همچنین سیگنال‌ها را از طریق API برای کاربران پیشرفته (JSON، webhook) به اشتراک می‌گذارد. همچنین می‌توانید Cornix را با حساب‌های Binance، Huobi یا KuCoin خود متصل کرده و معاملات خود را بر اساس سیگنال‌ها خودکار کنید.

قیمت‌گذاری Signals Blue

بسته اشتراکی Blue Premium به شما حدود 216 دلار برای یک ماه، 435 دلار برای شش ماه و 875 دلار برای دسترسی مادام‌العمر هزینه می‌شود.

مزایا

  • پشتیبانی از برخی از محبوب‌ترین بورس‌ها.
  • منابع عالی برای معامله خودکار.
  • سیگنال‌ها با داده‌های کلیدی مانند نقاط ورود ایده‌آل، درصد سود حاصل از معامله، قیمت ایده‌آل باز شدن، توقف زیان، هدف‌ها و دیگر جزئیات همراه هستند.
  • دقت کلی بالا (دقت ادعا شده در سپتامبر 2022 کمتر از 91 درصد بود).

معایب

  • هزینه‌های عضویت پولی نسبتاً بالاتر از بسیاری از رقبا است.

گروه سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام چیست؟

گروه سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام در واقع تیمی از معامله‌گران و تجزیه‌کنندگان حرفه‌ای است که بینش‌های بازار و پیشنهادات معامله ارائه می‌دهند. هدف این است که به اعضای گروه با یک مجموعه دستورالعمل در مورد چه ارزهای دیجیتالی باید خرید، قیمت خرید، نقاط توقف زیان، هدف‌های فروش و سایر اطلاعات کلیدی کمک کند.

سیگنال‌های ارز دیجیتال

گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال به دلیل آزاد کردن معامله‌گران از نیاز به انجام تحقیق و تجزیه و تحلیل خود رو به روز می‌شوند. طبیعتاً، این برای معامله‌گران تازه‌وارد ارز دیجیتال که با کلاس دارایی آن چندان آشنا نیستند، به ویژه مفید است. با این حال، معامله‌گران ارز دیجیتال - تازه‌وارد یا با تجربه - همچنان مسئولیت مدیریت حساب‌های خود و نظارت دقیق بر پویایی‌های بازار را دارند.

در حالی که شما می‌توانید یک گروه سیگنال را بررسی و به آن وصل شوید، باید نیز درک اولیه‌ای از چگونگی کار معاملات اجتماعی و استراتژی‌های مدیریت ریسک داشته باشید.

سیگنال‌های ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

همانطور که قبلاً اشاره شده است، سیگنال‌های ارز دیجیتال دستورالعمل‌هایی از معامله‌گران و تجزیه‌کنندگان حرفه‌ای در مورد خرید و فروش یک دارایی دیجیتال در زمان و قیمت خاصی است.

سیگنال‌های ارز دیجیتال با در نظر گرفتن تجزیه و تحلیل‌های فنی و زنجیره‌ای از یک دارایی علاوه بر عوامل تأثیرگذار دیگر مانند رویدادهای معتبر بازار و روندها کار می‌کند. دریافت‌کنندگان این سیگنال‌ها سپس می‌توانند بر اساس این اطلاعات به جست‌وجوی معاملات و جفت‌های معاملاتی سودآور بپردازند.

بیشتر ارائه‌دهندگان سیگنال ارز دیجیتال ترجیح می‌دهند تلگرام (و گاهی Discord) را برای تحویل سیگنال‌های خود به دلیل راحتی و تعاملی که این پلت‌فرم‌ها ارائه می‌دهند، استفاده کنند. یک سیگنال معمولی معمولاً شامل پنج قسمت اصلی اطلاعات است:

  • دارایی مورد تمرکز
  • نقطه ورود برای معامله
  • جهت معامله
  • سطح سود برداری
  • سطح توقف زیان

زمانی که یک سیگنال را در گروه سیگنال تلگرام خود دریافت کنید، باید سعی کنید تا معامله را در اسرع وقت انجام دهید. هرگز فراموش نکنید که بازار ارز دیجیتال معمولاً نسبت به هر بازار دیگری نوسان‌پذیرتر است و گاهی فرصت معامله فقط برای چند دقیقه، اگر نه چند ثانیه، است. در مورد اجرای معاملات، باید با یک بورس یا کارگزاری معتبر ارز دیجیتال ثبت‌نام کنید.

همچنین شایان ذکر است که معامله‌گران می‌توانند توصیه‌های یک سیگنال را به صورت دستی، یا از طریق ربات‌ها با سفارشی‌سازی تمام پارامترهای کلیدی بر اساس پیش‌بینی‌های ارائه‌دهنده سیگنال اجرا کنند. آخری، البته، بهتر برای معامله‌گران پیشرفته است.

چرا سیگنال‌ها برای معامله‌گران عالی هستند؟

آنها داده‌های با ارزش معامله را به اعضای خود ارائه می‌دهند. با دیدگاه‌هایی که تولید می‌کنند، شما می‌توانید به طور موثر دارایی‌های خود را مدیریت کنید.

با سیگنال‌ها، شما یاد می‌گیرید چگونه از توقف زیان‌ها استفاده کنید، چگونه هدف‌ها را تعیین کنید و نقاط مناسب برای خروج و ورود به یک معامله برای بیشینه‌سازی سودهای خود. آنها اطلاعات عمیق‌تری نسبت به آنچه که می‌توانید در اینترنت یا از تجزیه و تحلیل‌ها در رسانه‌های اجتماعی بدست آورید ارائه می‌دهند. سیگنال‌ها برای معامله‌گران به چند دلیل مهم می‌توانند مفید باشند:

  • تصمیم‌گیری سریع و آگاهانه

با دسترسی به سیگنال‌ها، معامله‌گران می‌توانند تصمیم‌گیری‌های سریع و مبتنی بر اطلاعات کنند، به خصوص در یک بازار نوسان‌پذیر مانند ارز دیجیتال.

  • کاهش زمان تحقیق

 معامله‌گران نیازی به صرف زمان زیاد برای تحقیق و تجزیه و تحلیل بازار ندارند، زیرا این کار توسط تجزیه‌کنندگان حرفه‌ای سیگنال انجام می‌شود.

  • آموزش

 برای معامله‌گران تازه‌وارد، سیگنال‌ها یک فرصت عالی برای یادگیری است. آن‌ها می‌توانند به مرور زمان نحوه تجزیه و تحلیل بازار و چگونگی تصمیم‌گیری را بیاموزند.

  • کاهش ریسک

 با استفاده از سیگنال‌ها، معامله‌گران می‌توانند ریسک‌های مرتبط با معاملات خود را کاهش دهند، زیرا توصیه‌ها معمولاً بر اساس تجزیه و تحلیل‌های دقیق ارائه می‌شوند.

  • افزایش احتمال سود

چون سیگنال‌ها معمولاً توسط تجزیه‌کنندگان حرفه‌ای ارائه می‌شوند، احتمال دقت بالاتر و در نتیجه سود بیشتر وجود دارد.

  • خودکارسازی

برخی از سیگنال‌ها می‌توانند با بات‌های معاملاتی متصل شوند، که به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا معاملات خود را به طور خودکار و بدون نیاز به مداخله دستی انجام دهند.

با وجود مزایای فوق، مهم است که معامله‌گران همیشه به یاد داشته باشند که هیچ چیز در دنیای سرمایه‌گذاری تضمین‌شده نیست و همیشه باید استراتژی مدیریت ریسک مناسبی داشته باشند.

پتانسیل درآمد از سیگنال‌های ارز دیجیتال

سودهای بالقوه شما وابسته به چگونگی معامله شما، استراتژی توزیع سرمایه و چقدر وارد می‌کنید است. ارائه دهندگان برای یک سرمایه‌گذار مبتدی که زیاد در مورد دینامیک بازار ارز دیجیتال نمی‌داند عالی هستند و راه عالی‌ای برای شما فراهم می‌کنند تا طناب‌ها را یاد بگیرید.

سیگنال‌ها به شما کمک می‌کنند تا بدانید چه چیزی باید بخرید، چگونه سرمایه‌گذاری کنید و چگونه سود کسب کنید. اما در مورد درآمدهای شما، سخت است که یک تخمین بیاورید. به طور جامع، گروه سیگنال در فضای ارز دیجیتال - هم کوتاه‌مدت و هم بلند‌مدت همیشه مورد سوال است زیرا به طور قابل توجهی متغیر هستند. با این حال، یک چیز مهم که شما برای پول درآوردن نیاز دارید دانش درست است - چیزی که اپراتورهای سیگنال ارائه می‌دهند.

چگونه به یک گروه سیگنال تلگرام ارز دیجیتال بپیوندید؟

روند کاملاً ساده است - فقط باید نام گروه سیگنال تلگرامی که می‌خواهید به آن بپیوندید را بدانید، آن را در برنامه تلگرام خود جستجو کنید (یا در تلگرام وب) و سپس به سادگی دکمه پیوستن را کلیک کنید. همانطور که به هر گروه تلگرام دیگری می‌پیوندید.

در زمینه این مقاله، فرض کنید می‌خواهید به جامعه پرشین الیت در تلگرام (@Persianeliteorg) بپیوندید. فقط باید برنامه تلگرام خود را باز کرده و به دنبال آن دسته خاص جستجو کنید.

10 . کانال و گروه سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت در تلگرام

وقتی گروه صحیح را پیدا کردید (در این مورد، @Persianeliteorg)، به سادگی آن را باز کرده و روی دکمه "پیوستن" کلیک کنید. به این سادگی!

 

 

سیگنال‌های معامله ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که روند ممکن است یک یا دو مرحله اضافی برای گروه‌های سیگنال تلگرام پرداختی داشته باشد زیرا آنها نیاز به پرداخت پول قبل از ورود دارند.

و در نهایت، چگونه بهترین گروه سیگنال‌های ارز دیجیتال را پیدا کنید؟

در نهایت، همانطور که می‌بینید، گروه‌های سیگنال‌های ارز دیجیتال برای هر معامله‌گر ارز دیجیتال که می‌خواهد توسط متخصصانی که راه خود را در بازار می‌شناسند هدایت شود، واقعاً مفید هستند. اگر قصد دارید به یکی از آنها بپیوندید - چه گروه رایگان یا پرداختی - حتماً وقت خود را برای ارزیابی جنبه‌های زیر بگیرید.

  • چقدر مدیران گروه سیگنال‌ها ارسال می‌کنند؟
  • آنها کدام مبادلات را پوشش می‌دهند؟
  • چقدر سیگنال‌های آنها دقیق هستند؟ آیا می‌توانند اعداد را با داده پشتیبانی کنند؟
  • قیمت‌های طرح‌های اشتراک چقدر است (اگر گروه پرداختی است)؟
  • خدمات پشتیبانی مشتری چقدر خوب است؟

هر گروه سیگنال ارز دیجیتال که ترکیب کاملی از همه موارد فوق و بیشتر را ارائه می‌دهد، قطعاً برای شما مناسب است.

سوالات متداول

آیا سیگنال‌های ارز دیجیتال راه معتبری برای معامله است؟

بله، سیگنال‌های ارز دیجیتال می‌توانند ابزار بسیار قوی در تنظیمات معامله شما باشند. آنها بینش‌های کلیدی و پیش‌بینی‌های مبتنی بر تجزیه و تحلیل از فرصت‌های معامله مفید را ارائه می‌دهند. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال نمی‌تواند نرخ موفقیت 100 درصدی را تضمین کند.

گروه‌های سیگنال تلگرام ارز دیجیتال خوبی چه هستند؟

به لیستی که در راهنمای بالا ارائه داده‌ایم مراجعه کنید تا برخی از بهترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال را پیدا کنید.

آیا گروه‌های سیگنال‌های ارز دیجیتال رایگان وجود دارد؟

بله، گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال رایگان زیادی در تلگرام وجود دارد. پرشین الیت گروه تلگرام عمومی خود را برای استفاده رایگان دارد.

آیا سیگنال‌های ارز دیجیتال کار می‌کند؟

هر گروه سیگنال ارز دیجیتال که ارزش خود را حفظ می‌کند، به طور کلی دقت سیگنال حدود 80 درصد یا بیشتر را حفظ می‌کند. با این حال، هیچ گروهی نمی‌تواند نرخ موفقیت 100 درصدی را تضمین کند.

آیا باید یک گروه سیگنال ارز دیجیتال رایگان یا پرداختی انتخاب کنم؟

به طور کلی، یک گروه سیگنال تلگرام پرداختی معتبر به شما بینش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های عملی‌تری نسبت به آنهای رایگان می‌دهد. با این حال، اگر معامله‌گر غیررسمی هستید و یا فقط می‌خواهید چند گروه تلگرام را بررسی کنید تا ببینید چگونه کار می‌کنند، هر گروه عمومی خوب (رایگان) کار خواهد کرد.

آیا مایلید در بازی دیجیتال مهارت خود را نمایان کنید؟ 🎡 پرشین الیت با کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، شما را به سرزمین فرصت‌های مالی هدایت می‌کند! 🚀 با همراهی ما، به سیگنال‌های استراتژیک و پربازده دست پیدا کنید و به قله‌های موفقیت برسید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.