whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال 1EARTH

1401/03/02 ساعت 01:14


EarthFund با توکن 1EARTH، یک ارز دیجیتال بر مبنای نوع دوستی و حکومت دموکراتیک است. EarthFund یک پروژه جذب سرمایه گروهی می باشد که نشان می دهد می توانید با دعوت به انجام کارهای خوب توجهات را به خود جلب کنید. این ارز دیجیتال در واقع یک سازمان مستقل غیر متمرکز (DAO) است که ادعا می کند می تواند قدرت تغییر جهان را در دستان اعضای خود قرار دهد.

هدف EarthFund (1EARTH) این است که با استفاده از یک سیستم مدیریتی مبتنی بر جامعه برای ایجاد تغییرات بزرگ در سطح جهان به صورت گروهی سرمایه جذب کند. پروژه های مورد نظر این ارز دیجیتال، پروژه هایی هستند که روی سلامت و رفاه روانی تمرکز دارند. EarthFund همچنین تامین مالی پروژه هایی که با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی نامطلوب از طریق حذف کربن ایجاد می‌شوند را نیز ، بر عهده خواهد گرفت.

در ادامه این مقاله به بررسی پلتفرم EarthFund (1EARTH)، اهداف آن و پیش بینی ارزش این ارز دیجیتال در آینده خواهیم پرداخت.

 

پلتفرم EarthFund

EarthFund چیست؟

همانطور که گفته شد پلتفرم EarthFund (1EARTH)، یک پلتفرم غیر متمرکز با هدف تامین مالی گروهی است که به وسیله یک سازمان غیر متمرکز مستقل (DAO) پشتیبانی می شود. به گزارش گلوبال نیوزوایر Earth Fund DAO  یک استارتاپ جدید در بلاک چین است به کاربران کمک می کند ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز برای پیدا کردن پروژه هایی را که می توانند شرایط جهان را بهبود ببخشند، بیابند.

تصمیمات مربوط به جذب سرمایه این ارز دیجیتال در دست دارندگان توکن ERC20 1EARTH قرار دارد. همه می توانند پیشنهادات خود را در رابطه با موضوع پروژه های این پلتفرم بیان کنند، اما تصمیم نهایی با اعضای EarthFund DAO است. کاربرانی که در ارائه پیشنهاد فعال تر باشند، با توکن این پلتفرم پاداش دریافت می کنند.

EarthFund (1EARTH) همچنین در همکاری با دیپاک چوپرا، مدافع جنجالی داروی جایگزین، اقدام به راه اندازی توکن NeverAlone نمود. گابریلا رایت، بازیگر و یکی از بنیانگذاران NeverAlone اشتیاق خود را برای راه اندازی توکن NeverAlone با هدف ایجاد دسترسی همگانی به سلامت روانی ابراز کرده است.  همچنین به نظر مدیر اجرایی بنیاد چوپرا و یکی دیگر از بنیانگذاران NeverAlone پوناچا ماچایا، همکاری این بنیاد با EarthFund تضمین کننده شفافیت کامل، سهولت ارتباط، تصمیم گیری غیر متمرکز، استقلال و همچنین مشارکت جامعه در تامین مالی پروژه سلامت روان می باشد. او این مسائل را مرهون استفاده از DAO و قدرت Web3.0 می داند.

نحوه عملکرد

الکس ورگارا سرپرست انجمن و ارتباطات EarthFund (1EARTH) است. بر طبق ادعای او به کمک این پلتفرم مردم عادی می توانند مانند دولت ها و افراد قدرتمند با بحران ها و مشکلات به وجود آمده در اقصی نقاط جهان مقابله کنند. به این ترتیب دیگر نیاز نیست منتظر بمانیم تا سیاستمداران در جلسات خصوصی برای رفع مشکلات ما و دیگران چاره اندیشی کنند.

مدیریت پلتفرم EarthFund (1EARTH) در حال حاضر به دست بنیانگذار آن، آدام بولت می باشد. اما هدف این پلتفرم این است که در آینده به یک سازمان کاملاً مستقل و غیر متمرکز مبدل شود. علاوه بر این آدام بولت به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره راه حل های دندانپزشکی و ارائه دهنده آموزش Dental Whale نیز مشغول به فعالیت است. 

 

پلتفرم غیر متمرکز EarthFund

توکن  1EARTH

1EARTH با استاندارد ERC-20 توکن حاکمیتی پلتفرم غیر متمرکز EarthFund می باشد. EarthFund DAO این توکن را در صرافی KuCoin راه‌اندازی کرده است. KuCoin یکی از پنج صرافی بزرگ جهان با بیش از هشت میلیون کاربر ارز دیجیتال می باشد. به گفته الکس ورگارا  این توکن، یکی از اولین توکن هایی است که با هدف تبدیل جهان به مکانی بهتر برای زندگی ایجاد شده است.

عرضه در گردش توکن 1EARTH کمتر از 73 میلیون و ارزش بازار آن 2.61 میلیون دلار است. علیرغم ارزش گذاری کم این توکن، در حال حاضر تنها 7 درصد از حداکثر عرضه یک میلیاردی آن در گردش است. این میزان در حالی است که ارزش هر توکن آن 0.035 دلار است. با توجه به این ارقام، بسته به تصمیماتی که جامعه این پلتفرم اتخاذ خواهد کرد، ارزش گذاری این توکن همچنان فرصت های زیادی برای رشد و پیشرفت خواهد داشت. علاوه بر این حجم معاملات انجام شده در بازار با این توکن بسیار زیاد است. به طوری که در بررسی یک دوره 24 ساعته آن، ارزش تبادلات این توکن 14.29 میلیون دلار، یعنی تقریبا پنج برابر کل سرمایه بازار برآورد شد. همچنین دو صرافی بزرگ و متمرکز KuCoin و Gate.io از جفت ارز معاملاتی 1EARTH/UDST پشتیبانی می کنند. به علاوه نقدینگی جفت ارز 1EARTH/WETH نیز در صرافی غیر متمرکز Uniswap فراهم می شود.

کاربران برای اینکه بتوانند در تصمیمات حاکمیتی DAO شرکت داشته باشند، لازم است توکن 1EARTH را به اشتراک بگذارند. میزان پاداش دریافتی هر کاربر متناسب با تعداد سهم او از این پلتفرم است. 

از زمان راه اندازی این پلتفرم در روزهای پایانی نوامبر 2021 ارزش توکن 1EARTH در یک دوره خرسی بازار آلت کوین سقوط کرد. در واقع ارزش این توکن به غیر از رشدی که در تاریخ 11 ژانویه 2022 داشت، از زمان عرضه عموما در روند نزولی قرار داشته است. 

 

توکن پلتفرم EarthFund

توزیع توکن 1EARTH

پلتفرم EarthFund در زمان طراحی توکن 1EARTH، از توکنومیک های ضد نهنگ خاصی در برنامه نویسی کد آن استفاده کرده است. تمام توکن های این پلتفرم چه برای فروش گروهی و چه برای فروش خصوصی تا پایان سال 2022 قفل شده اند. پس از آن عرضه این توکن ها برای مدت پنج سال برقرار است.

نحوه توزیع Token ها

توزیع توکن 1EARTH برای مرحله تامین سرمایه برابر با 6% از عرضه کل می باشد. همچنین میزان 19% از این توکن ها برای فروش خصوصی در نظر گرفته شده اند. این پلتفرم 36% از توکن ها را در صندوق خود نگهداری خواهد کرد. 7% نیز به مشاوران این پلتفرم تخصیص خواهد یافت. میزان 10% از توکن های عرضه شده برای تیم سازنده این پلتفرم خواهد بود. به علاوه 15% از عرضه کل این توکن ها برای استیکینگ و ایردراپ در نظر گرفته شده است. در نهایت 7 درصد نیز به ایجاد مارکت و نقدینگی تعلق خواهد گرفت. 

علاوه بر 10 درصد سهم تیم، 5 درصد از توکن های عرضه شده 1EARTH به عنوان کارمزد تمام فعالیت های پلتفرم در نظر گرفته می شود.

 

ارائه پیشنهاد برای حل مشکلات جهان در پلتفرم EarthFund

نحوه دریافت توکن های حاکمیتی EarthFund DAO

برای دریافت توکن 1EARTH باید مطابق با دستورالعملی که در وب سایت رسمی EarthFund ارائه شده است عمل کنید. برای این منظور ابتدا مطمئن شوید یک کیف پول که از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند، ایجاد کرده و به آن متصل شده اید.

برای شروع فرآیند خرید، وارد وب سایت این ارز دیجیتال شده و روی گزینه آبی رنگ خرید توکن 1EARTH کلیک کنید. سپس یکی از صرافی هایی را که این وب سایت برای خرید توکن خود به شما پیشنهاد می دهد، انتخاب کنید. توکن مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نموده و به کیف پول خود اضافه نمایید. در نهایت می توانید به وسیله اتریوم یا ارز های دیگری که صرافی به شما پیشنهاد می دهد، هزینه آن را پرداخت کنید.

همچنین می توانید با استیک کردن هر یک از توکن های 1EARTH یک توکن اضافی پاداش بگیرید. پروژه های مختلفی که در این پلتفرم اجرا می شوند، احتمالا با بازخوردهای متفاوتی از سوی کاربران آن مواجه خواهند بود. شما نیز می توانید در این نظرسنجی ها شرکت نموده و با اعلام رای خود توکن بیشتری دریافت کنید.

 

آینده ارز دیجیتال EarthFund

کلام آخر

باید توجه داشت EarthFund (1EARTH) یک پروژه بسیار جدید است. در نتیجه موفقیت آن وابسته به مجموعی از عوامل مهم، به ویژه میزان پذیرش این پلتفرم و همچنین اخذ تصمیمات صحیح توسط جامعه غیر متمرکز آن خواهد بود. اگر قصد سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال را دارید، به شما توصیه می کنیم اعتبار این پروژه و امکان دوام بلندمدت آن را به دقت بررسی نموده و از یک مشاور مالی مستقل نیز کمک بگیرید. 

همچنین به شما توصیه می‌کنیم برای انجام احراز هویت بایننس، دریافت سیگنال ارز دیجیتال، خرید تتر و دریافت اندیکاتور vip از خدمات پرشین الیت استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.