whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال زل کش یا ارز FLUX

1401/11/06 ساعت 01:45


با گذر زمان و پیشرفت هرچه بیشتر دنیای ارز دیجیتال، روش های پرداخت جدید روی کار آمده اند. به تازگی ارز Flux توانسته است خود را به نام جدیدترین ابزار در دنیای بلاک چین معرفی کند. همانطور که میدانید ذخیره سازی غیر متمرکز و و پردازش از مهمترین امکانات شبکه ی بلاک چین است،در این میان ارز نوظهور flux توانسته است این فرآیند را به خوبی به انجام برساند. ارز فلاکس در پرداخت ها به خصوص به ماینرها نقش بسیار مهمی دارد. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به صورت جزیی تر به ارز flux بپردازیم.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید. شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارز دیجیتال در لحظه با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

ارز دیجیتال Flux چیست؟

FLUX یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز جهانی است که مبتنی بر فناوری بلاک چین است. این اولین بار در بازار بازی های الکترونیکی است که تعامل غیرمتمرکز بین گیمرها، بینندگان و خود پلتفرم را فراهم می کند. ارز flux ارز پایه در شبکه یا اکوسیستم فلاکس میباشد. این شبکه یک اکوسیستم محاسباتی غیرمتمرکز است که بیش از 800سرور خصوصی و 100 اپراتور دارد به طوری که هر برنامه ی کاربردی به هرزبانی میتواند در یک زمان در چند نود اجرا شود. ارز فلاکس در سال 2021 با پشتیبانی سایر پروژه های بلاک چین توانست خود را به اوج برساند.این رمز ارز در پاداش به ماینرها، وام دهی و وثیقه دهی نقش بسزایی دارد. از طرف دیگر این ارز سبب افزایش سرعت تراکنش ها در FluxOS میشود.

اکوسیستم Flux به توانمندسازی همه ی تریدر ها  برای توسعه، استقرار و استفاده از اینترنت غیرمتمرکز آینده اختصاص دارد. در حال حاضر اکوسیستم Flux شامل: یک ارز رمزنگاری POW بومی و قابل استخراج ($FLUX)، یک شبکه قدرتمند محاسباتی غیرمتمرکز Flux (FluxNodes)، یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس (FluxOS)، پلت فرم دارایی دیجیتال برتر (Zelcore) و در نهایت ، بلاک چین Flux برای حاکمیت زنجیره ای، اقتصاد و دارایی های موازی برای ارائه قابلیت همکاری با سایر بلاک چین ها و دسترسی DeFi میباشد.در حال حاضر Flux دارای یک شبکه محاسباتی متشکل از حدود 15000 نودغیرمتمرکز است که در سطح جهانی با بیش از 108000 هسته CPU، 288 ترابایت رم و 6.7 پتابایت فضای ذخیره سازی توزیع شده است. این امر Flux را به بزرگترین شبکه غیرمتمرکز در جهان تبدیل کرده است!

شبکه Flux در حال حاضر میزبان بیش از 4000 DApp است و پروژه های غیرمتمرکز بیشتری دائماً اضافه می شوند. مشارکت های فعال با سایر پروژه های بلاک چین، کسب و کارها و توسعه دهندگان برنامه تقویت می شوند. Flux همیشه یک پروژه مستقل، جامعه محور و منبع باز است و خواهد بود. فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

تاریخچه ارز flux

فلاکس که برای بار اول با نام Zelcash شروع به فعالیت کرد شبکه ی اصلی این ارزدیجیتال در سال 2018 راه اندازی و شروع به کار کرد پس از آن این رمز ارز با نام فلاکس(flux)  در 27 مارس 2021 به ادامه ی فعالیت خود پرداخت. از بنیانگذاران ارز flux  میتوان  پارکر هانیمن، تادیاس کیمنتا و دانیل کلر را نام برد که در این میان پارکر هانیمن در رشته ی مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شده است و میتوان گفت هیچ تجربه ای در بلاک چین نداشته است اما دانیل کلر از ایالات متحده یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد استراتژی Flux است.

این رهبر زیرک بیش از 25 سال تجربه گسترده در زیرساخت های فناوری، عملیات و رهبری پروژه در مقیاس بزرگ و توانایی ایجاد پل ارتباطی موثر بین همه سازمان ها را به ارمغان می آورد. Tadeas Kmenta دومین بنیانگذار است که پروژه را از زمان شروع آن توسعه داده است و در حال حاضر در سمت مدیر ارشد نوآوری با تمرکز بر فناوری جدید و نوظهور توسعه یافته در Flux و FluxOS کار می کند.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

چه چیزی Flux را منحصر به فرد می کند؟

غیرمتمرکز بودن از نکات ضروری  برای Flux Web3  است. پروژه‌های زیادی وجود دارند که خود را «Web3» می‌نامند، اما از زیرساخت‌های متمرکز استفاده می‌کنند، به این معنی که غیرمتمرکز نیستند و برنامه‌هایی که روی آن‌ها اجرا می‌شوند مستعد تحت تأثیر قرار گرفتن «نقطه شکست واحد» هستند، زیرا مراکز داده متمرکز، خرابی را تجربه می کنند، که دائماً در ابرهای متمرکز اتفاق می افتد. 

Flux اولین زیرساخت واقعاً غیرمتمرکز Web3 است، بدون هیچ نقطه خرابی! Flux در حال توسعه PoUW است. تأثیر اثبات کار مفید بر روی هر دو صنعت رمزنگاری و سنتی بسیار زیاد خواهد بود و این یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که Flux در حال انجام آن است و این پتانسیل را دارد که نحوه نگرش ما به بلاک چین را تغییر دهد و مسائل پایداری فعلی را که اغلب مورد توجه منفی منتقدان بلاک چین قرار می‌گیرد، حل کند.

Flux به دنبال آن است که از مقدار عظیمی از توان محاسباتی که استخراج‌کنندگان GPU استفاده می‌کنند برای ایمن کردن بلاک چین با واداشتن آن به حل مشکلات دنیای واقعی به جای مشکلات تصادفی مورد استفاده در زنجیره‌های PoW سنتی استفاده کند. از جمله مشکلات دنیای واقعی که می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند رمزگذاری ویدیو گرفته، پیش‌بینی آب‌وهوا و کمک به تیم‌های تحقیقاتی با مدل‌های یادگیری ماشینی خود را شامل می‌شود.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

نحوه عملکرد ارز flux

ارز فلاکس باعث استقرار و ساخت برنامه های غیر متمرکز میشود و بهترین خدمات را در سطح سازمانی با بهترین ویژگی ارائه میدهد. با تکیه به شبکه بلاک چین ارز فلاکس میتواند امنیت و ثبات شبکه بلاک چین را افزایش دهد و در توسعه زیر ساخت های پروژه های بلاک چین نقش حائز اهمیتی دارد.

نودهای فلاکس در پیشبرد فعالیت های ارز  fluxبسیار مهم هستند و برای پردازش قراردادهای هوشمند و  تکمیل تراکنش ها میتوانند به سایر نودها اتصال پیدا کنند. درواقع میتوان گفت که این نودها برای ایمن نگه داشتن تراکنش ها از مهمترین اجزای  ارز  flux  هستند.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIP و سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

مزایای ارز  flux

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید  flux توانسته است بر روی نحوه ی پرداخت و پیشرفت روش های سنتی نقش بسزایی ایفا کند و تا حدودی سبب افزایش کیفیت فناوری و شبکه بلاک چین شده است.

از جمله مزایای flux میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. فلاکس به کاربرانی که در اکوسیستم و شبکه بلاک چین حضور دارند پاداش میدهد.
2.پرداخت پاداش در اکوسیستم فلاکس سبب شده است ک کاربران به حضور در دنیای رمز ارزها تشویق شوند.
3. فلاکس توانسته است سازگاری و همکاری بیشتری بین شبکه های مختلف ارز دیجیتال را ایجاد کند.

ارز  FLUX را از کجا بخریم؟

FLUX بسته به منطقه شما در انواع صرافی های ارز دیجیتال موجود است. Flux در بسیاری از صرافی‌های برتر مانند: Binance، BinanceUS، Crypto.com، Gate.io، KuCoin و موارد دیگر موجود است.

برای بررسی مستقیم قیمت FLUX به ارز فیات مورد نظر خود، می توانید از ویژگی مبدل CoinMarketCap به طور مستقیم در صفحه قیمت Flux استفاده کنید. یا از صفحه اختصاصی مبدل نرخ ارز استفاده کنید. از جمله  جفت های محبوب قیمت Flux میتوان به  FLUX/USD و FLUX/EUR اشاره کرد.

اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

آینده ارز  flux

در حالی که بسیاری از ویژگی‌های برتر FLUX آن را به یک سرمایه‌گذاری ارزشمند تبدیل می‌کند، و قیمت توکن آن، FLUX را سرپا نگه می‌دارد، ارائه پیش‌بینی قابل اعتماد قیمت FLUX عملاً غیرممکن است. با این حال، تجزیه و تحلیل فنی شاخص‌های توسط متخصصان پرشین الیت که بر اساس نوسان‌گرها، محورها و میانگین‌های متحرک است نشان‌دهنده قیمت کل توکن FLUX در یک بازه زمانی انتخابی در جدول زیر نشان داده شده است:

 

پیش‌بینی‌های قیمت پرشین الیت از داده‌های بازار در زمان واقع (FLUX) استفاده می‌کنند و همه داده‌ها به‌طور زنده در وب‌سایت ما به‌روزرسانی می‌شوند. این به ما امکان می دهد تا پیش بینی قیمت پویا را بر اساس فعالیت فعلی بازار ارائه کنیم.
بازار کریپتوکارنسی به شدت بی ثبات است که یکی از دلایل متعددی است که پیش بینی قیمت کار دشواری است پرشین الیت  تمام تلاش خود را می‌کند تا قیمت‌های آینده را با دقت پیش‌بینی کند، اما همه پیش‌بینی‌ها نباید به عنوان توصیه مالی تلقی شوند و باید خودتان نیز تحقیق انجام دهید و نمودارهای و سیگنال های مختلف را بررسی و تحلیل کنید.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتورهای VIP و سیگنال‌های ارز دیجیتال اقدام کنید. به علاوه می‌توانید برای خرید تتر از این سایت اقدام کنید.

سخن آخر

قیمت ها، سطوح پشتیبانی و ثبات، ویژگی های منحصر به فرد، تناسب با هدف، پیشنهادات امنیتی، ارتباط و شرایط بازار باید بر تصمیم شما برای سرمایه گذاری در توکن FLUX حاکم باشد. از آنجایی که مرحله رشد و توسعه توکن از نظر قیمت بسیار خوب بوده است، گسترش خدمات آن در سایر شبکه‌ها احتمالاً قیمت را ثابت نگه می‌دارد. با این حال، بهتر است برای سرمایه گذاری در این توکن با دارندگان توکن و نمایندگان شبکه قبل از سرمایه گذاری پول خود در توکن FLUX  مشورت کنید، چرا که نوسانات بازار میتواند همه چیز را به شانس واگذار می کند.

سیگنال ارز دیجیتال در معاملات دنیای ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال‌ها میتواند به شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. سیگنال فیوچرز در کنار سیگنال ارز دیجیتال سبب میشود که در معاملات سود بیشتری کسب کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدتری تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.