whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال KOK

1401/03/02 ساعت 01:44


ارز دیجیتال kok متعلق به پلتفرم «KOK» می باشد. این پلتفرم محتوای دیجیتال غیر متمرکز، فضایی برای آزادی خلاق است. و هدف آن ایجاد یک اکوسیستم منصفانه، باز و شفاف می باشد. تولید کنندگان دستمزدی عادلانه می گیرند و مصرف‌کنندگان از محتواهای متنوع لذت میبرند. همه تولید کنندگان محتوا به طور یکسان و منصفانه از دارایی های پلتفرم برخوردار می شوند. KOK کمک می کند تا ارزش ها و چشم اندازها را به اشتراک گذاشته و سود ببرید.

در زمان نگارش این مقاله، رتبه KOK،  235 می باشد و ارزش بازار واقعی آن 217,325,063 دلار  و عرضه در گردش این توکن  107,333,422 است. با توجه به سیگنال ارز دیجیتال KOK ظرف چند ماه آینده می توان منتظر رشد حداقل 10 درصدی این توکن بود. بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای معامله در سهام KOK در حال حاضر KuCoin، Gate.io، ZBG، Hotbit و BitGlobal هستند.

دارندگان توکن ارز دیجیتال KOK، یک سازمان غیر متمرکز خودگردان (DAO) را تشکیل می دهند. DAO درباره ی تعیین درصد حق امتیاز و نرخ کمیسیون، رتبه بندی محتواها، تأمین مالی جمعی، تولید شاخه های جدید محتوا، تخصیص منابع شبکه، تکامل به سمت GameFi و متاورس، تصمیم گیری می کند.

ارز دیجیتال KOK NFT توسط کسانی که حق کپی رایت آن را کسب کرده اند تولید میشود. تصاویر، ویدئوها و انواع مختلفی از مطالب را می توان به NFT  تبدیل کرد که با گسترش استفاده آفلاین از  آن، ارزش بیشتری پیدا میکنند. استفاده از KOK NFT باعث کاهش انحصار مدیریت پلتفرم، بهبود ساختار توزیع محرمانه، بازنگری در سیستم هزینه ها و دوری از انحصار اطلاعاتی می شود.

 

درباره ی KOK

چرا KOK ساخته شد؟

در «عصر محتوا» زندگی می کنیم. پلتفرم های محتوای جهانی مانند گوگل، اپل و نتفلیکس نقش مهمی در رشد انفجاری بازار محتوای دیجیتال ایفا کردند. با افزایش نفوذ این پلتفرم ها، هزینه ها و حمایت مغرضانه از محتوا هم بیشتر شد. بر این اساس، در 31 آگوست 2021، لایحه‌ای در کره به تصویب رسید که پرداخت‌های درون برنامه‌ای توسط گوگل را برای اولین بار در سطح جهانی غیرقانونی می‌کرد.

قبلا هم، در 7 ژوئیه 2021، 36 ایالت، از جمله یوتا و نیویورک، و واشنگتن دی سی، علیه گوگل شکایت کرده بودند. مشکل بر سر سوء استفاده از اختیارات، علیه توسعه دهندگان برنامه در فروشگاه گوگل پلی بود. در مورد مشکل ساز بودن انحصار پلتفرم های جهانی اتفاق نظر وجود دارد و باید راه حلی برای آن، پیدا کرد.

بازار ارز دیجیتال برای محتوا ضروری است. به تمامی متون، صداها، تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌های حاوی اطلاعات فرهنگی که با دستگاه های متصل به اینترنت دریافت شوند، محتوا گفته می شود. از زمان همه‌گیری کرونا، بازار محتوا سریعتر و بیشتر از همیشه گسترش پیدا کرد. استفاده از محتوای غیر حضوری با کمک دستگاه های موبایل نه تنها راحت، بلکه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده است. طبق گزارش آژانس محتوای خلاق کره، ارزش بازار محتوای ایالات متحده در سال 2019 حدود 738 میلیون دلار بوده است. علاوه بر این، پیش بینی می شود که اندازه بازار جهانی پلتفرم OTT در سال 2021 به 121.6 میلیارد دلار برسد.

 

برنامه ریزی  KOK

چه کسانی توکن می گیرند؟

توکن KOK ارز دیجیتال اکوسیستم KOK است که می تواند برای مالکیت، توزیع و در ازای محتوا پرداخت شود. تولید و توزیع توکن های KOK بر اساس ارزش اصلی، ارزش معاملاتی، گردش و حجم مصرف توکن تعیین می شود. این توکن در حجم بهینه ای توزیع می شود تا ارزش ذاتی آن به طور مداوم افزایش یابد. توکن ها به طور خودکار بر اساس رقم کل سهام، تقاضای معامله و گردش بازار محاسبه شده و به تولید کنندگان محتوا پرداخت می شوند.

توکن ارز دیجیتال KOK به چهار دسته از افراد پرداخت می شود. اول، «ارائه‌دهندگان محتوا» که محتوا را به پلتفرم عرضه می‌کنند. دوم، «ارائه‌دهندگان خدمات» که قدرت‌های محاسباتی (سخت‌افزاری) را فراهم می کنند. سوم، «تسهیل‌کننده‌های خدمات» که به‌طور غیرمستقیم در خدمات پلتفرم شرکت می‌کنند و در شبکه مشارکت دارند. چهارم، «کاربران و تولید کنندگان» که توکن ها را برای استفاده از محتوا و خدمات پلتفرم به کار می برند.

لازم است به رفتارهای نادرست درون پلتفرم مانند؛ محتوای نامناسب و نقض حق کپی رایت، رسیدگی شود. پلتفرم KOK به عنوان یک DAO عمل می کند، بنابراین این تصمیمات با رای تسهیل کنندگان خدمات اکوسیستم که توکن ها را به اشتراک می گذارند، گرفته می شود. تصمیم انتخاب شده توسط حامیان، پس از بررسی تیم نظارت، بلافاصله اجرا می شود.

 

KOK Marketplace

چگونه در پلتفرم KOK  ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

ارائه دهنده محتوا باشید: ارائه دهندگان، محتوای پلتفرم را تامین می کنند. هر تولیدکننده محتوایی که به طور قانونی دارای مجوزهای کپی رایت و حقوق مالکیت باشد، می تواند به یک ارائه دهنده محتوا تبدیل شود. وقتی محتوا توسط کاربر استفاده شود، تولید کننده دستمزد می گیرد و بخشی از  درآمد او برای هزینه فضای ذخیره سازی و تامین پهنای باند پلتفرم، کسر میشود.

ارائه دهنده خدمات

ارائه‌دهندگان خدمات و تسهیل‌کنندگان خدمات از این نظر که منابع را در اختیار پلتفرم قرار می‌دهند و دستمزد می گیرند به هم شباهت دارند. ارائه دهندگان خدمات، قدرت محاسباتی و منابع سخت افزاری را در ازای دریافت دستمزد، ارائه می کنند. هر کسی می تواند به عنوان تسهیل کننده خدمات در این پلتفرم شرکت کند. دستمزد ارائه دهنده خدمات به توان محاسباتی که برای پلتفرم فراهم می کند بستگی دارد.

تسهیل کننده خدمات

تسهیل‌کنندگان خدمات با قرار دادن توکن ارز دیجیتال در شبکه، به طور غیرمستقیم در ارائه خدمات پلتفرم مشارکت می‌کنند. همه می توانند با عضویت، خرید و واریز توکن در شبکه مشارکت کرده و پاداش دریافت کنند.

کاربر + متصدی

کاربران برای فعالیت هایی مانند مشاهده محتوا، استفاده از خدمات پلتفرم و خرید NFT، توکن ارز دیجیتال را خرج می کنند. کاربران می توانند با بررسی، توصیه، و به اشتراک گذاشتن محتوا، و با ثبت اطلاعات فعالیت های خود در پلتفرم، تبدیل به متصدی شوند. متصدیان بسته به میزان فعالیتی که در پلتفرم انجام می دهند، پاداش می گیرند. الگوریتم پلتفرم، بسته به فعالیت های کاربر، محتوای مناسب را به او پیشنهاد می کند.

 

روشهای بدست آوردن ارز KOK

روشهای تامین نقدینگی

 KOK برای تامین نقدینگی ارز دیجیتال، متناسب با سهم ارائه دهندگان و تسهیل کنندگان، یک بار در روز توکن های جدید را منتشر کرده و در کل استخر عرضه می‌کند. انتشار توکن بر اساس کل گردش روزانه آن محدود شده است تا از تورم جلوگیری شود. برخی از توکن های صادر شده در اکوسیستم به عنوان دستمزد به صادرکنندگان و خریداران NFT پرداخت می شوند. نرخ دستمزد به طور خودکار بر اساس کل سهام، تقاضای معامله و توزیع بازار محاسبه می گردد تا ارزش توکن حفظ شود.

  •  آیتم های بازی، شخصیت ها: از طریق تبدیل آیتم های بازی به NFT، کاربران می توانند مالکیت خود را ثابت کرده و آزادانه اقلام خریداری شده را معامله کنند.
  • حق نشر محتوا: حق کپی محتوا هایی مانند فیلم‌ها، موسیقی و تصاویر با تراکنش‌های NFT فعال می‌شود. سود به طور خودکار و شفاف با توجه به مالکیت کپی رایت توزیع می شود. با NFT کردن محتویات فرهنگی مانند Memes، استفاده کنندگان از محتواها به خاطر سهمی که در انتشار محتوا دارند، پاداش دریافت کنند.
  • بلیط و کالا: بلیت فیلم ها و اجراها را می توان به صورت NFT خریداری کرد. سیستم رزرو مبتنی بر بلاک چین از دلالی جلوگیری کرده و سود واسطه گری را به سازندگان محتوا باز می گرداند. کالاها و اقلام کمیاب نیز می توانند به عنوان NFT فروخته شوند. در حال حاضر، در Hallyu، بیش از 300 فیلم معروف، نمایش تلویزیونی، وبتون و بازی گرد آوری شده است. تا به امروز  5 میلیارد کریپتو در KOK صادر شده و تا سال 2023 یک پلتفرم غیر متمرکز با بازی دنیای متا (Metaworld) راه اندازی خواهد شد.

 

نقدینگی در KOK

کلام آخر

در این مقاله با ارز دیجیتال KOK آشنا شدیم که یک فرصت خوب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال است. اگر قصد دارید در این بازار نوین سرمایه‌گذاری کنید ولی وقت کافی برای تریدینگ و تحلیل تکنیکال ندارید، به شما عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.