whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آینده بازی های وب 3

1401/06/18 ساعت 01:57


بازی‌های تحت وب برای کسب درآمد کاری را انجام می‌دهند که بازی‌های ویدیویی سنتی انجام نمی‌دهند - به بازیکنان برای زمان و تلاشی که در بازی صرف می‌کنند پاداش می‌دهند. هر بازی راه منحصر به فردی را برای بازیکنان ارائه می دهد تا برای فعالیت های درون بازی خود پاداش دریافت کنند. این پاداش می تواند به شکل ارز دیجیتال، یک توکن غیرقابل تعویض (NFT ) یا افزایش ارزش NFT موجود بازیکن باشد. برخی از بازی های P2E نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارند، در حالی که برخی دیگر رایگان هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی های تحت وب براساس امتیاز و رتبه بندی بپردازیم. برای نگاهی دقیق تر به بهترین بازی برای کسب درآمد در سال جاری، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بهترین بازی های تحت وب سال ۲۰۲۲

اگر می‌خواهید در بخش بازی‌های بلاک چین شرکت کنید، لیست ما از بهترین بازی‌های P2E برای سال 2022 را بررسی کنید.

۱. Tamadog بازی جدید برای کسب درآمد در پیش فروش

انتخاب برتر ما از نظر سرمایه گذاری بالقوه بالا، یک پروژه بازی رمزنگاری جدید است که در حال حاضر تا سه ماهه چهارم 2022 پیش فروش می شود – سرمایه گذاری زودهنگام در طول پیش فروش یا ICO معمولاً بالاترین بازده را به همراه دارد.

Tamadoge
Tamadoge یک بازی برنامه‌ریزی‌شده برای حیوانات خانگی NFT در سبک CryptoKitties، Neopets Meta یا Catecoin است.

توکن بومی آن TAMA نماد پاداشی خواهد بود که بازیکنان به آن دست خواهند یافت. 

از بدو تولد تا بزرگسالی، بازیکنان دوج‌های خود را پرورش می‌دهند، غذا می‌دهند و آموزش می‌دهند. در مراحل بعدی نقشه راه، همچنین حرکتی را برای کسب ویژگی برای به دست آوردن پاداش برای راه رفتن سگ خود اجرا می کند.

مرحله اول پیش فروش Tamadoge در حال حاضر حدود 800000 دلار جمع آوری کرده است و در حال فروش زودهنگام است .

۲. Battle Infinity – بهترین بازی جدید play 2 earn متاورس  

هدف توسعه دهندگان بازی آینده  ترکیب بازی و دنیای مجازی برای طراحی پلتفرمی است که مزایای زیادی را به بازیکنان ارائه می دهد. بازیکنان به شش پلتفرم دسترسی دارند و لیگ برتر IBAT یک بازی ورزشی فانتزی را با متاورس ارائه می دهد.

 Battle Staking

 Battle Staking بازیکنان را قادر می‌سازد تا برای کسب بالاترین پاداش‌ها مبارزه کنند.

بازیکنان ابتدا برای ورود به مسابقات و لیگ ها یک پاس NFT خریداری می کنند و می توانند با خرید توکن بومی پلتفرم، IBAT، این کار را انجام دهند. خرید سکه در Battle Swap امکان پذیر است، پلتفرمی که برای تجارت پاس های NFT و تبدیل پاداش ها به دارایی های دیگر طراحی شده است. 

Battle Arena به بازیکنان این امکان را می دهد که آواتار منحصر به فرد خود را داشته باشند، اما می توانند با استفاده از Battle Market برای تغییر لباس یا مدل مو، آن را ارتقا دهند. افزودن کلاه یا جواهرات از طریق Battle Market نیز امکان پذیر است. پلتفرم Battle Games به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به چندین بازی NFT دسترسی داشته باشند و کسب درآمد کنند. بازیکنان می توانند NFT های برنده خود را برای سایر ارزها بفروشند.

بازیکنان مکرر می توانند با دریافت بخشی از کارمزد تراکنش های IBAT از استخر سهام جهانی پاداش دریافت کنند. داشتن IBAT همچنین به انعطاف پذیری اکوسیستم کمک می کند و بازیکنان می توانند از آن برای تبلیغات در بیلبوردهای روی پلتفرم استفاده کنند.

بازیکنان می توانند از طریق گروه تلگرامی Battle Infinity از آخرین به روز رسانی ها به روز بمانند سرمایه‌گذارانی که به دنبال پروژه‌هایی با پتانسیل رشد هستند، نیازی به نگاهی فراتر از Battle Infinity ندارند، که اکنون پیش‌فروش خود را زود به فروش رسانده است، اما در صرافی‌های ارز دیجیتال مانند PancakeSwap فهرست می‌شود.

۳. Lucky Block– بازی محبوب برای کسب ارز رمزنگاری در سال 2022

اگر به دنبال بهترین بازی رمزنگاری (P2E) در سال 2022 هستید، Lucky Block را از دست ندهید. این پلتفرم مبتکرانه برای بازی‌های دیجیتال بوده و در زنجیره هوشمند (BSC) یا همان بایننس میزبانی می‌شود. بازیکنان نیز از طریق آن می‌توانند هر روز یک جکپات برنده شوند. بهتر است بدانید جک‌پات‌ها در LBLOCK، رمز بومی Lucky Block پرداخت می‌شوند و از این طریق امکان توزیع سریع جایزه را فراهم می‌نمایند.

LBLOCK در اوایل سال جاری معاملات خود را در صرافی های غیرمتمرکز آغاز کرد، با مالیات 12 درصدی بر فروش توکن که مستقیماً به استخر جوایز Lucky Block می رفت. بنابراین، در حال حاضر با پیش‌بینی قرعه‌کشی‌های جوایز که از اواسط می ۲۰۲۲ آغاز می‌شود، مبلغ جوایز بیش از ۲.۲ میلیون دلار است. هر برنده به‌طور تصادفی با استفاده از سرویس Chainlink VRF انتخاب می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که Lucky Block از مقررات حاکم تبعیت می‌کند.

بلیت‌های قرعه‌کشی جوایز روزانه

بلیت‌های قرعه‌کشی جوایز روزانه لاکی بلاک را می‌توان با پرداخت ۵ دلار، در لحطه از طریق سایت lucky block خریداری کرد. LBLOCKقابل ذکر است، دارندگان LBLOCK که کیف پول رمزنگاری خود را به پلتفرم Lucky Block متصل می‌کنند، برای هر قرعه‌کشی جوایز روزانه یک بلیت رایگان دریافت خواهند کرد. در واقع این بازی شگفت دارای قرعه کشی جذابی نیز بوده و افراد می‌توانند علاوه‌بر کسب درآمد، جوایز ویژه‌ای را هم دریافت نمایند. 

جدای از این قرعه‌کشی‌ها، لاکی بلاک ویژگی‌های P2E دیگری نیز ارائه می‌کند، از جمله مجموعه وسیعی از قرعه‌کشی‌ها برای اقلام دیجیتال و فیزیکی. همچنین یک جزء «گالری بازی» با بازی‌های P2E با هدف جغرافیایی وجود خواهد داشت که فرصت‌های بیشتری برای برنده شدن جوایز برای بازیکنان فراهم می‌کند.

علاوه بر این همزمان با قرعه کشی اصلی، قرعه کشی روزانه در این پلتفرم انجام می شود که یعنی روزی ۲ بار شانس برنده شدن دارید. این ویژگی‌های پلتفرم لاکی بلاک به ایجاد تبلیغات بی‌نظیر کمک کرده است، که نشان دهنده این واقعیت است که اکنون بیش از 46000 عضو در گروه رسمی تلگرام وجود دارد. 

4. Silks – بازی هیجان انگیز P2E با گیم پلی خلاقانه

Silks یکی دیگر از بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد برای بازی‌های سال 2022 است. این بازی فوق العاده جذاب از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند و برای کسب درآمد به عنوان پلی بین واقعیت و متاورز مجازی عمل می‌نماید.

در اصل، Silks دنیای مجازی خود را ساخته است که در آن تجربه اسب دوانی زنده می شود. این پلتفرم تاریخچه آموزش، رکوردهای مسابقه، نژادها و سایر داده ها را برای ایجاد اسب های دیجیتالی بی نظیر ترکیب می کند. 

Silks

در Silks اسب ها از طریق NFT ها نشان داده می شوند - بنابراین قابل انتقال هستند، که امکان ایجاد یک بازار ثانویه را فراهم می کند. 

این بدان معناست که شما می توانید مالکیت اسب های مجازی را به شکل NFT که به اسب های مسابقه اصیل دنیای واقعی مرتبط هستند، در اختیار بگیرید. هر بار که یک اسب واقعی در یک مسابقه پیروز می شود، دلار STT، رمز ارز بومی Silks، به شما، مالک تعلق می گیرد. تعدادی مسیر مسابقه وجود دارد و شما ممکن است اسب خود را در مقابل دیگران قرار دهید.

می‌توانید از توکن‌های $STT در ملک و موارد دیگر در اکوسیستم Silks استفاده کنید. قرار دادن بیت کوین، پرورش و فروش اسب راه های دیگری برای گیمرها برای کسب سود است.

در نهایت، نقشه راه Silks اهداف فروش عمومی آواتارها در سه ماهه دوم سال 2022 را مشخص می‌کند. اولین حراج عمومی اسب‌های سیلکز دنبال می‌شود و پس از آن زمین و اصطبل برای فروش در سه ماهه سوم انجام می‌شود. بازیکنان Silks می‌توانند در سه ماهه چهارم سال 2022 انگیزه‌های مسابقه و پرورش را از طریق ثبت نام متاورس و رمپینگ ایجاد کنند. 

5. The Sandbox – بهترین بازی برای کسب درآمد NFT برای افراد خلاق

Sandbox یکی از بهترین بازی ها برای کسب بازی های بلاک چین برای افراد خلاق است. Sandbox به عنوان یک بازی جهان باز مبتنی بر اتریوم ساخته شد. این عنوان از آن زمان به لایه 2 Polygon's تغییر یافته است. شما می توانید بازی طراحی کنید، دنیای خود را بسازید، و ماجراجویی را در مرکز اجتماعی سازماندهی کنید. سپس همه آنها می توانند برای سود فروخته شوند. به عنوان مثال، می توانید مینی بازی خود را بسازید و افراد را برای بازی آن شارژ کنید.

با ارزش ترین منبع سندباکس زمین است. هر قطعه زمین یک NFT است که نماد مالکیت زمین مجازی است. بازیکنان همچنین می توانند مکان های منحصر به فردی را خودشان طراحی کنند. به این ترتیب، شما می توانید زمین خود را به دیگران اجاره دهید. 

این بازی P2E همچنین به شما امکان می دهد کالاهای منحصر به فردی ایجاد کنید که بتوانید آنها را بفروشید. به این ترتیب، اگر از خلق آثار هنری لذت می برید، می توانید آثار خود را در بازار بفروشید تا توکن های SAND را به دست آورید. توکن های SAND نیز در متاورس برای انتقال ارزش، حاکمیت، وام مسکن و موارد دیگر استفاده می شوند.

وقتی در مسابقات شرکت می‌کنید و بازی‌هایی را روی پلتفرم انجام می‌دهید، واجد شرایط کسب توکن‌های SAND خواهید بود. Sandbox به عنوان یک برنامه تلفن همراه و همچنین PC، iPad و Mac در دسترس است. شما می توانید توکن های Sandbox را در eToro با هزینه های کم و شفاف خریداری کنید.

6. Splinterlands - نبرد علیه هیولاها برای جوایز و رمزارزها

Splinterlands یکی از بهترین بازی های P2E است. این بازی برای کسب درآمد بر روی بلاک چین Hive عمل می کند و با انواع دیگر ارتباط برقرار می کند. این بازی قبلاً با نام Steem Monsters شناخته می شد. به زبان ساده، بازیکنان می توانند در ازای دریافت جوایز، با هیولاها مبارزه کنند.

این بازی با تعداد محدود کارت شروع می شود. با این گفته، با برنده شدن دورهای اضافی و کسب درآمد بیشتر در مدت زمان کوتاه، تعداد کارت هایی که به شما داده می شود افزایش می یابد. با ترکیب دو یا چند کارت یکسان، می توانید سطح خود را ارتقا دهید.

رمز ERC-20، کریستال های انرژی تاریک (DEC)، ممکن است از طریق پیروز شدن در مبارزات، فروش کارت، یا شرکت در فعالیت های دیگر به دست آید. برنده شدن در مبارزات رایج ترین راه برای به دست آوردن DEC است.فروش کارت یکی دیگر از روش های عالی برای دریافت DEC است. به ازای هر فروش کارت، به شما در توکن های DEC پرداخت می شود. کارت هایی با رتبه بالاتر ارزش بیشتری دارند.
Splinterland یکی از بهترین بازی های کریپتو بازی برای کسب درآمد برای اندروید است. این عنوان در iOS و حتی دسکتاپ در صورتی که ترجیح می دهید روی رایانه شخصی خود بازی کنید نیز موجود است. 

7. PirateXPirate – بازی جدید و هیجان انگیز مبتنی بر استراتژی برای کسب درآمد

Pirate X Pirate یک بازی ماجراجویی NFT با یک بازی استراتژی نوبتی است که بر روی بلاک چین ساخته شده است. در این دنیای دیجیتال، برای کسب درآمد بازی کنید، با رفتن به ماجراجویی در دریاهای آزاد درآمد کسب می کنید.

خدمه خود را استخدام کنید، ناوگان خود را بسازید و مهارت های خود را با مبارزه با دزدان دریایی دیگر برای پول آزمایش کنید. شما و ناوگانتان به ایجاد یک متاورز دزدان دریایی با اقتصاد مستقل خود کمک خواهید کرد.

از کشتی‌های کوچک‌تر برای به پایان رساندن کارهایی استفاده می‌شوند که انجام دادن آنها آسان‌تر است و زودتر به سرانجام می رسند. از سوی دیگر، کشتی‌های بزرگ‌تر برای رفتن به ماجراجویی‌های سخت‌تر طراحی شده‌اند که تکمیل آن زمان طولانی‌تری می‌طلبد.يك کشتی، یک کاپیتان و دو خدمه برای هر کار مورد نیاز است. 

8. Spells of Genesis – بازی پازل سازگار با چندین بلاک چین

بازی پازل مبتنی بر بلاکچین Spells of Genesis یک حس RPG فانتزی در آن دارد. چیزی که این عنوان را متمایز می کند این است که یکی از بهترین بازی های رایگان برای به دست آوردن بازی های کریپتو است که با بلاک چین های مختلف سازگار است.

Spells of Genesis

اساساً، مکانیسم بازی برای کسب درآمد در Spells of Genesis به بازیکنان با رمزنگاری پرداخت می‌کند که می‌تواند در ازای زمان صرف شده برای بازی به پول نقد تبدیل شود.

بلاک چین های سازگار عبارتند از اتریوم، کلایتن و بیت کوین. Askian Merchant کارت های بلاک چین را مستقیماً در بازی به شما می فروشد. به این ترتیب، کارت ها را می توان با استفاده از توکن های رمزنگاری شده در فروشگاه درون بازی خریداری شوند.

برای دریافت کارت قوی‌تر، آن را به بالاترین سطح ارتقا دهید و سپس دو نسخه از همان کارت را با هم ترکیب کنید. کارت‌های کاملاً سطح‌شده ممکن است به یک NFT تبدیل شوند که می‌توانید آن را خارج از بازی بفروشید، یا به یک کیف پول بلاک‌چینی که انتخاب می‌کنید، برداشت کنید.

. می‌توانید از اتریوم برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده کنید تا پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانید.

9. اطلس ستارگان – متاورس اکتشاف فضایی همه جانبه

Star Atlas، با متاورس غنی خود، در حال بازتعریف این است که یک بازی برای کسب درآمد چیست. پروتکل سولانا، مبتنی بر فناوری بلاک چین، امکان تجربه بازی  را فراهم می کند.

در بازی، سه گروه اصلی توسعه یافته اند و برای منابع در حال رقابت هستند. اتحادی از گونه های فرازمینی، ربات های حساس و انسان ها. این بازی شامل مکانیک های کاهش تورم داخلی است که در آن منابع مورد استفاده برای تولید اشیاء با ایجاد یک آیتم جدید از بین می روند.

به عنوان مثال، اگر در نبرد با بازیکن دیگری شکست بخورید، فضاپیمای شما که یک NFT است، برای همیشه از بین می رود و می سوزد. وقتی پناهگاه سکونتگاه‌های پرجمعیت NPC را ترک می‌کنید و به ناشناخته‌ها سفر می‌کنید، Star Atlas سخت‌تر می‌شود.

اگر آن را زنده بیرون بیاورید، برای بازی کردن، پاداش سخاوتمندانه تری دریافت خواهید کرد. از آنجایی که این بازی بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است، برای پردازش تراکنش ها و ردیابی NFT ها به توکن های SOL نیاز دارید. بازیکنان می توانند با خرید و فروش اقلامی در بازار آنلاین که به عنوان NFT نشان داده می شوند و همچنین با معامله توکن های ATLAS درآمد کسب کنند. 

10. Decentraland – خرید و فروش املاک و مستغلات به عنوان NFT در متاورس

اگر قبلاً تحقیقاتی در مورد بهترین بازی های P2E انجام داده اید، احتمالاً نام Decentraland را شنیده اید. این یک دنیای مجازی است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است که در آن می توانید برای کسب NFT بازی کنید. قطعات زمین نیز به عنوان NFT فروخته می شود و انواع شرکت ها در حال افتتاح فروشگاه در دنیای Decentraland هستند.

از سامسونگ گرفته تا برندهای مد مانند DKNY، برندهای لباس ورزشی مانند Sketchers و حتی Selfridges را شامل می شود. شما می توانید با خرید توکن های MANA و امید به افزایش قیمت یا با خرید LAND که توسط قطعه های NFT نشان داده می شود، در Decentraland کسب درآمد کنید.

Decentraland

 در Decentraland همچنین می توانید با داشتن یک قطعه زمین در کازینو درآمد کسب کنید. 

به عنوان صاحب یک کازینو NFT، می توانید از پول ساخته شده کمیسیون دریافت کنید.

از طرف دیگر، زمانی که شما به عنوان میزبان در یک کازینو کار می کنید، شبیه به یک فروشنده بودن است که با مشتریان در تعامل هستید. مشتریان کازینو افراد واقعی در Decentraland هستند اما به شکل یک آواتار. مردم همچنین از طریق تبلیغات، برنامه ریزی رویدادها و گرفتن هزینه از مردم برای خدمات خود درآمد کسب می کنند. برای شرکت در اکوسیستم Decentraland، باید سکه های MANA را خریداری کنید.

11. Axie Infinity – بازی P2E قابل مقایسه با پوکمون

Axie Infinity به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا بخشی از بازی را کنترل و اجرا کنند. فرنچایز پوکمون نینتندو به عنوان الهام بخش این عنوان بود. با بازی کردن، می‌توانید توکن‌های AXS را به دست آورید و همچنین از آنها برای تأثیرگذاری بر سرنوشت بازی استفاده کنید.

در طول گیم پلی، شما موجوداتی را جمع آوری کرده و آنها را در جنگ با یکدیگر قرار خواهید داد. هنگامی که با هیولاها مبارزه می کنید و وظایف را کامل می کنید، با توکن های رمزنگاری پاداش خواهید گرفت. NFT های Axie شما دارایی شما خواهند بود و می توانید آنها را مجدداً بفروشید، امیدواریم که سود کسب کنید.

این بازی از Ronin، یک زنجیره جانبی که به کاهش هزینه‌های تراکنش و تأخیر کمک می‌کند، برای کار بر روی بلاک چین اتریوم استفاده می‌کند. به این ترتیب، اقتصاد درون بازی آن از ارزهای رمزپایه مبتنی بر اتریوم استفاده می کند. Axies همچنین ممکن است پرورش داده شود، به شما این امکان را می دهد که تیم های بالقوه قدرتمندتری ایجاد کنید و همچنین NFT های بیشتری را برای فروش در بازار تولید کنید.

به این ترتیب، به خاطر داشته باشید که Axies شما می تواند دوباره فروخته شود، و همچنین می توان از آنها برای کسب انگیزه در حین بازی استفاده کرد. می‌توانید یک NFT Axie بخرید و اگر کسی را پیدا کردید که در حال حاضر به دنبال یکی از آن‌ها می‌گردد، آن را با یک بازیکن دیگر برای کسب سود معامله کنید. 

12. دنیای بیگانه – بازی رایگان برای کسب درآمد که در یک متاورس SciFi تنظیم شده است

Alien Worlds یک متاورز SciFi غیرمتمرکز است که از زنجیره هوشمند Binance، WAX و Ethereum استفاده می کند. شما در نقش یک کاوشگر فضا در دنیای بیگانه بازی می کنید. به شما سه نوع تجهیزات استخراج داده می شود که ممکن است برای ایجاد سیارات از آنها استفاده کنید.ارز دیجیتال Alien Worlds تریلیوم (TLM) است.

برای بازی، شما باید سکه های به اصطلاح بیگانه را شکار کنید، سپس می توانید آنها را تعویض کنید یا آنها را به NFT سیارات مختلف در بازی تغییر دهید و یا آنها را با استفاده از توکن های Aliens استخراج کنید. بازیکنان ممکن است توکن TLM را استخراج کنند، با سایر کاوشگرها رقابت کنند و از املاک مجازی خود سود ببرند. علاوه بر این، از لحظه ای که یک بسته زمینی Alien Worlds خریداری می کنید، می توانید شروع به دریافت کمیسیون در زمین خود کنید.

پس از این، کاوشگران می توانند زمین شما را ماین کنند و شما نیز می توانید سهمی از سود آنها را به دست آورید. همچنین می‌توانید توکن‌های TLM را استخراج کنید و آن‌ها را با اتریوم یا بیت‌کوین تعویض کنید . در این بازی شش دنیا وجود دارد که هر کدام شامل 500 قطعه زمین است. 

13. Sorare – بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر پلتفرم اتریوم

Sorare با دیگر بازی های برتر P2E که امروز مورد بحث قرار گرفت متفاوت است زیرا بر روی فوتبال فانتزی تمرکز دارد. می‌توانید کارت‌های دیجیتال، به‌ویژه NFTهایی را که نشان‌دهنده بازیکنان دنیای واقعی هستند، خریداری، جمع‌آوری و مبادله کنید. می‌توانید برای فروش کارت‌ها یا موفقیت در مسابقات دو هفته‌ای، توکن‌های ETH در Sorare کسب کنید. می‌توانید برای فروش کارت‌ها یا موفقیت در مسابقات دو هفته‌ای، توکن‌های ETH در Sorare کسب کنید. مقدار توکن های ETH که به دست می آورید بستگی به امتیاز کسب شده با استفاده از کارت های شما دارد.

Sorare در حال حاضر اعتماد بیش از 130 تیم فوتبال را به خود جلب کرده است و توسط سرمایه گذاران در سطح جهانی مانند غول بازی Ubisoft حمایت می شود. برای ایجاد یک تیم در سوراره، به یک دروازه‌بان، مهاجم، مدافع، هافبک و یک بازیکن دیگر برای ترکیب هر تیم نیاز دارید. به عنوان مثال، باشگاه هایی از آرژانتین، مکزیک و ایالات متحده در بخش ایالات متحده رقابت می کنند.

با این وجود، مسابقات جهانی All-Star محبوب ترین رقابت است. Sorare دارای دو دور در هفته است. قبل از شروع دور بعدی، باید تیمی را جمع آوری کنید که برای مسابقات آینده مناسب تر باشد. آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، و جرارد پیکه، مدافع اف سی بارسلونا، هر دو سرمایه گذاران این بازی هستند.

در اوایل سال 2022 ستاره تنیس سرنا ویلیامز سفیر رسمی سوراره شد. تا سه ماهه دوم سال 2022 ، حجم معاملات NFT های Sorare به 50 ETH رسید  و از نظر سقف سقف دارایی به یک دارایی برتر 100 NFT تبدیل شد.

14. شوالیه جنگل - در یک بازی نوبتی قهرمان بازی استراتژیک باشید 

Forest Knight یکی از بهترین بازی‌ها برای کسب بازی‌های NFT برای افرادی است که می‌خواهند با گوشی هوشمند بازی کنند. ارز دیجیتال داخلی دلار KNIGHT است که یک توکن ERC-20 است. در این بازی شما در نقش شوالیه جنگل هستید. وظیفه شما در این بازی این است که خدمه ای از ماجراجویان را برای دفاع از قلمروهای Chronville جمع آوری کنید.

در نهایت، شما باید دشمن اصلی خود، ارباب اسکلت را ردیابی کنید. برای انجام این کار باید غول‌ها، غول‌ها و اژدها را بکشید. هر روز کارهای جدیدی به این بازی استراتژیک موبایل اضافه می شود که البته پاداش هایی نیز در پی دارد.

Forest Knight به عنوان یک بازی تک نفره شروع شد، اما اکنون گسترش یافته و شامل درگیری های PVP می شود، به این معنی که می توانید با دیگران رقابت کنید.

این یکی از بهترین بازی های رایگان برای کسب درآمد است. اگر می‌خواهید به Forest Knight فرصت دهید، باید دستاوردها را جمع‌آوری کنید، ماجراجویی‌هایی را برای نابود کردن افراد بد و دستیابی به اهداف روزانه آغاز کنید. با ادامه این بازی مجموعه مشخصی از شخصیت‌ها را کشف خواهید کرد که هر کدام نقاط قوت و محدودیت‌های خاص خود را دارند.

بهترین شانس شما برای ساختن یک تیم قدرتمند این است که آنها را به قدرتمندترین NFT های موجود مجهز کنید. بعداً می‌توانید این NFTها را ترکیب کنید تا چیزی واقعاً منحصر به فرد و متمایز ایجاد کنید.

همانطور که گفتیم، شما در واقع مالک NFT خواهید بود، که می توانید آنها را نیز بفروشید. این بازی را می توان بر روی رایانه شخصی یا دستگاه اندرویدی بازی کرد. 

Forest Knight

کریپتو برای بازی تحت وب را از کجا بخریم؟

انتخاب مکان مناسب برای خرید کریپتو برای بهترین بازی برای کسب بازی ها کار ساده ای نیست. شما باید به این فکر کنید که چقدر باید در کارمزد معاملاتی بپردازید، آیا این پلتفرم تنظیم شده است یا خیر، و موارد دیگر.

1. eToro – به طور کلی بهترین پلتفرم معاملاتی برای خرید کریپتو برای بازی برای کسب درآمد بازی و کسب درآمد eToro است . این پلتفرم معاملاتی بیش از 25 میلیون مشتری دارد و طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی ها را ارائه می دهد. شاید متوجه شده باشید که برخی از بهترین بازی ها برای کسب درآمد بر روی پلتفرم اتریوم ساخته شده اند.

eToro ETH و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال مانند MANA، SAND و BAT را تنها با 1% کارمزد فهرست می کند. نه تنها این، بلکه می توانید مقادیر کوچکی از 10 دلار یا بیشتر را به اشتراک بگذارید. این بدان معناست که اگر ارزش این ارز دیجیتال بیش از 10 دلار باشد، شما فقط کسری از یک توکن را خریداری می کنید.

این پلتفرم روش‌های پرداخت از جمله کارت‌های نقدی/اعتباری را نیز می‌پذیرد. شما همچنین می توانید یک کیف پول ایجاد کنید.

برای اینکار می توانید برنامه کاربردی آسان eToro را دانلود کنید. eToro همچنین یک کیف پول رمزنگاری را در قالب یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد که به شما کمک می کند از داده های خود مراقبت کنید. اگر رمزهای خود را گم کنید، پلتفرم سرویسی را ارائه می دهد که به شما در بازیابی آنها کمک می کند.

eToro به عنوان یک سایت ارز دیجیتال تجارت اجتماعی به شما امکان می دهد مانند فیس بوک، افراد را «لایک» و «فالو» کنید. مقررات در eToro از SEC، ASIC، FCA و CySEC می آید. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که با یک پلتفرم معتبر سر و کار دارید.

مزایای بازی های تحت وب برای کسب درآمد 

بسیاری از این بازی ها رایگان هستند. و به شما امکان می دهد بدون هزینه اولیه به سود برسید. 

بسیاری از بازی‌های Play to Earn به شما این امکان را می‌دهند که NFT کسب کنید، و بفروشید

 NFT ها به بازی تعلق ندارند و در بلاک چین ذخیره می شوند. به این ترتیب، فرض کنید 

بازی های P2E را کجا بازی کنیم؟

Sandbox در طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند دستگاه‌های iOS و Android و همچنین Blackberry، Mac و iPad در دسترس است.

Axie Infinity را می‌توان در گوشی‌های هوشمند و همچنین Edge، Firefox و Chrome بازی کردDecentraland فقط در مرورگر وب دسکتاپ در دسترس است.

نتیجه گیری

در این مطلب به طور خلاصه به بهترین بازی‌های بلاک چین اشاره شد همانطور که می بینید، برای هر بازیکنی چیزی وجود دارد و کسب درآمد از بازی ها هرگز به این اندازه در دسترس نبوده است.

به این ترتیب  محبوبیت بازی های کریپتو افزایش یافته است که می توانید با استفاده از آنها  ارزهای دیجیتال و NFT کسب کرده و به سوددهی برسید.

eToro یک پلتفرم امن و کم‌هزینه ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن ارزهای رمزنگاری شده مورد نیاز برای دسترسی به بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد را خریداری کنید. علاوه بر این، پورسانت در eToro 1٪ پایین است و شما همچنین می توانید ارزهای دیجیتال را در کسرهای کوچک خریداری کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.