whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تأمل در پنجمین سالگرد BingX : نقاط عطف، چالش ها و چشم انداز آینده بینگ ایکس

1402/03/16 ساعت 00:59


بینگ ایکس (BingX) صرافی جهانی و پیشرو در ارزهای دیجیتال، نقطه عطف مهمی را در سالگرد پنجمین تاسیسش جشن می‌گیرد. این مناسبت فرصتی مناسب برای تأمل کردن در میزان عملکرد پلتفرم، تأیید چالش‌های پیش رو و ترسیم آینده‌ای هیجان‌انگیز فراهم می‌کند.

صرافی بینگ ایکس در پنج سال گذشته، خود را به عنوان‌ یک اکوسیستم قابل اطمینان برای میلیون‌ها نفر علاقه‌مند به ارز دیجیتال در سرتاسر دنیا معرفی کرده است. این اکوسیستم در پنجمین سالگرد فعالیت خود، حضور جهانیش را گسترش می‌دهد. بینگ ایکس به بیش از پنج میلیون کاربر در صنعت تجارت ارز دیجیتال، خدمات ایمن، نوآور و کاربرپسند ارائه می‌دهد که در بیش از صد کشور و منطقه در سرتاسر جهان گستردگی دارند.

BingX به عنوان اولین صرافی ارز دیجیتال که عرضه کننده خدمات تجارت اجتماعی شناخته شده است که توانسته بیشتر از هشت هزار معامله‌گر نخبه و بیست هزار معامله‌گر حرفه‌ای را جمع کند و در نهایت یک اکوسیستم تجارت اجتماعی جامع ایجاد کند. اکوسیستمی که در آن همه کاربران و معامله‌گرانش بتوانند به هم‌دیگر متصل شده و رشد کنند. 

بینگ ایکس انواعی از اولین محصولات و خدمات مانند کوپن‌های یارانه تجارت کپی، معاملات آتی گرید و ربات شبکه بی‌نهایت (Infinity Grid) را راه‌اندازی کرده است.

صرافی BingX با ترکیب دنیای ارز دیجیتال و امور مالی سنتی، پلتفرم‌هایی مانند ام تی فایو (MT5) را ادغام کرده و تجارت سیگنال ارز دیجیتال را راه‌اندازی می‌کند. همچنین در این اکوسیستم تجارت، تجربه معاملات  فیوچرز دائمی و فیوچرز استاندارد را بهبود می‌بخشد.

اکنون BingX بیش از 500 ارز دیجیتال را در محل صرافیش فهرست کرده است. بیش از 200 هدف قرارداد را پشتیبانی می‌کند و شاهد 150000 کاربر تجارت روزانه با بالاترین حجم معاملات روزانه یعنی بیش از 10 میلیارد دلار آمریکا است. بینگ ایکس با اولویت اصلی خودش در جلب اعتماد کاربر و شفافیت پلتفرم BingX، رهبری کار را بر عهده گرفت، همچنین گزارش تأیید شده اثبات ذخیره (Proof-of-Reserve) خودش را انتشار داد که در یک لحظه حیاتی و حساس، به افزایش‌بخشی اعتماد در صنعت کمک شایانی کرد.

بینگ ایکس (BingX) اهمیت ویژه‌ای برای تضمین امنیت و حفاظت از دارایی‌های کاربر قائل است. در این اکوسیستم، قراردادهای امنیتی قوی، روش‌های رمزگذاری پیشرفته و روش‌های احراز هویت چند عاملی ارائه شده است تا به حفظ یک محیط تجاری امن و پیاده سازی منجر شود. این صرافی نام‌دار تا به امروز، در جوایز کراگزاری‌ تریدینگ ویو (TradingView) در سال‌های 2021 و 2022 عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال را از آن خودش کرده است.

در حالی که این صرافی موفقیت‌هایش را جشن می‌گیرد، چالش‌هایی را که در این راه با آن مواجه شده است، تصدیق می‌کند. 
صنعت ارزهای دیجیتال با پویایی دائما در حال تغییر است. در این صنعت، موانع متنوعی عرضه می‌شود که سازگاری و انعطاف‌پذیری را طلب می‌کند. صرافی بینگ ایکس نیز با پیشرفت‌های تکنولوژیک، تحولات نظارتی، نوسانات بازار و انتظارات مشتریان متحول مواجه شده که محتاج استراتژی‌های فعال و تکامل مستمر بوده است.

با این حال صرافی BingX از طریق پلنینگ استراتژیک، انطباق و بهبود مستمر در جهت غلبه بر این موانع انعطاف‌پذیری نشان داده و موقعیتش را به عنوان یک لیدر در صنعت تقویت کرده است. بینگ ایکس با ویویی به آینده، آماده است تا موقعیتش را به عنوان یک صرافی پیشرو در صنعت ارز دیجیتال محکم سازد، همچنین یک نقشه راه امیدوارکننده برای آینده ترسیم کرده است. او به چشم‌اندازش متعهد است و رضایت کاربران، خلاقیت و نوآوری همچنین امنیت اکوسیستم را در اولویت خویش قرار می‌دهد.

بینگ ایکس برای بخشی از برنامه‌های آینده‌اش، بر گسترش محصولات، بهبود زیرساخت‌های تجاری خود، معرفی ویژگی‌های مهم و پیشرفته‌تر به منظور پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد دیتابیس کاربرانش تمرکز خواهد کرد. همچنین این شرکت، قصد دارد مشارکت‌های استراتژیکش را با رهبران صنعت تقویت کند؛ به توسعه و یکپارچه‌سازی فناوری‌های مطرح مانند زنجیره بلوکی یا بلاک چین، دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و هوش مصنوعی (Artificial Inteligance) یاری نماید تا فرصت‌های نوینی را برای کاربران باز کرده و نوآوری‌های بیشتری را هدایت کند.

الویسکو کارینگتون (Elvisco Carrington) مدیر روابط عمومی و ارتباطات بینگ ایکس، قدردانی خود را در این مناسبت مهم ابراز کرد و چنین گفت:

« ما فوق‌العاده، به دستاوردهای BingX در پنج سال گذشته افتخار می‌کنیم. پنجمین سالگرد بینگ ایکس بر تعهد مداوم آن، برای پیش بردن مرزهای آنچه در دنیای ارزهای دیجیتال امکان پذیر است، تأکید می‌کند. »  

او در ادامه بیان کرد:

« چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو بودیم، عزم ما را تقویت کرده و حمایت کاربران در موفقیت ما مؤثر بوده است. همانطوری که به جلو پیش می‌رویم نسبت به احتمالات پیش رویمان شگفت‌زده هستیم و متعهد به ارائه یک تجربه تجارت استثنایی برای جامعه جهانی خودمان هستیم. »

درست همان‌گونه که صنعت ارز دیجیتال به تکاملش ادامه می‌دهد، اطمینان حاص کردن از ایمنی دارایی‌های دیجیتال و تراکنش‌های کاربران خیلی مهم تلقی می‌شود. BingX این نیاز را تشخیص داده و با کول بیت ایکس (CoolBitX) که به دلیل تخصص خود در توسعه راه‌حل‌های امنیتی نوآورانه برای اکوسیستم بلاک چین شناخته شده است، به این نیروها پیوسته است.

بینگ ایکس از پیشرفته‌ترین فناوری‌های امنیتی CoolBitX، از جمله کول ولت (CoolWallet) استفاده خواهد کرد. کول ولت یک کیف پول سخت‌افزاری بلوتوث در سایز کارت اعتباری است که از توکن‌های مختلفی مانند بیت‌کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum) و بسیاری از رمزارزهای دیگر پشتیبانی می‌کند. 

درباره بینگ ایکس (BingX)

بینگ ایکس، یک صرافی پیشرو در ارز دیجیتال است که به بیش از 5 میلیون کاربر در معاملات اسپات، مشتقات و کپی تریدنگ خدماتش را عرضه می‌کند و این شبکه را به بیشتر از صد منطقه و کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. بینگ ایکس همچنان به ارتباط میان کاربران و معامله‌گران خبره و اکوسیستم را در اولویت قرار داده و در تلاش است تا یک تجربه معاملاتی یکپارچه و نوآورانه را ارائه دهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.