whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازی های ارز دیجیتال

1401/02/26 ساعت 22:03


بازی کنید و ارز دیجیتال کسب کنید

کسب ارز دیجیتال برای کسی که خوره بازی های کامپیوتری باشد، بسیار ساده است. بازی های ارز دیجیتال، نوعی از NFT ها هستند که فرایند کسب توکن در آنها مستقیما به بازی وابسته است. همه ی فرایندهای مالی این بازی ها به صورت مستقیم انجام می شود و دیگر خبری از برداشت و واریز توکن در صرافی نیست. کافیست در صرافی مورد تایید این بازی یک کیف پول داشته باشید. برای این کار باید کیف پول متا ماسک خود را به بازی وصل کنید. توصیه ی ما این است که از یک کیف پول با موجودی صفر، شروع کنید.

پس از نصب و وصل کیف پول متا ماسک، هر توکنی که گرفته می شود مستقیما به کیف پول شما واریز می شود. این توکن می تواند توکن مخصوص بازی یا هر توکن دیگری باشد. صرافی هایی که توکن بازی را لیست کرده باشند، در سایت بازی قابل مشاهده هستند. پس از وصل کیف پول متا ماسک به بازی، حالا باید در سایت بازی، لاگین کرده و شروع به بازی کنید.

جمع کردن توکن های بازی، جایگزین فرآیندهای pow و pos  برای استخراج ارز دیجیتال شده است. در این بازی ها شما باید ابتدا چندین مرحله را پشت سر بگذارید و سختی کار در همینجاست. البته جای نگرانی نیست و با روزی دو تا سه ساعت بازی کردن می توان در عرض یک ماه به توکن رسید. بسیاری از این بازی ها علاوه بر دریافت توکن، پاداش های دوره ای هم دارند. برای مثال ممکن است هر ماه یک سری توکن را خارج از توکن مخصوص بازی به صورت قرعه کشی اهدا کنند.

 

کسب درآمد از بازی های دیجیتال

بازیهای کریپتویی چه هستند؟

تا قبل از ظهور NFT، ماین کردن و ترید کردن، تنها راههای کسب ارز دیجیتال بودند. با ظهور NFT و ورود بازی های بلاک چینی به مجموعه های آن، بازی کردن هم به یکی از راههای کسب ارز دیجیتال تبدیل شد. در این بازی ها شما با پشت سر گذاشتن مراحل بازی، توکن های NFT را دریافت می کنید. این توکن ها قابلیت هولدینگ و معامله دارند. بازی های کریپتویی امنیت بالایی دارند و امکان تقلب و حضور چیتر در آنها وجود ندارد.

بازی ارز دیجیتال آینده ی بازیهای کامپیوتری را در دست خواهد گرفت. برخی از این بازی ها رایگان و برخی نیز غیر رایگان هستند. ظاهر این بازیها تفاوتی با بازی های ویدیویی و موبایلی ندارد ولی سیستم پاداش دهی آنها متفاوت است. امتیاز گرفتن در این بازی ها کاملا واقعی بوده و امکان معامله کردن و ذخیره ی امتیاز را به شما میدهد. پیاده سازی بازی های کریپتویی در بستر بلاک چین، منجر به کسب ارز دیجیتال و ذخیره سازی امن آن می شود.

اکوسیستم امن بلاک چین باعث استقبال افراد از بازی های ارز دیجیتال در این سیستم مالی غیر متمرکز می شود. بازیکنان می توانند درآمد کسب کنند و بازی سازان هم از شراکت در این پلتفرم سود می برند. بازی های کریپتویی، آینده ی بازی های کامپیوتری در دنیای متاورس هستند. تلفیق بازی های مجازی با پاداش واقعی، ظهور دنیای متاورس را بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک کرده است.

 

ظهور متاورس با بازیهای کریپتویی

رشد بازی های درآمدزای ارز دیجیتال

بازیهای P2E یا بازی های درآمدزا علاوه بر سرگرم کردن گیمرها، برای آنها ارز دیجیتال هم خلق می کنند. این ایده ی تازه وارد، منجر به شروع پروژه های بزرگ زیادی در زمینه ی طراحی و توسعه بازی شده است. اتریوم اولین پلتفرمی بود که این میدان مبارزه را استارت زد. در حال حاضر بیشترین بازی های P2E در پلتفرم اتریوم فعال هستند. محبوب ترین بازی های درآمدزای این پلتفرم، دیسنترا لند و کریپتو کیتیز می باشند. پیش بینی می شود که با فراگیر شدن متاورس، تعداد گیمرهای P2E به 3 میلیارد نفر برسد.

متاورس، ما را به سمت دنیایی میبرد که علاوه بر صوت و تصویر، بتوانیم محرک های چشایی، بویایی و لامسه را هم انتقال دهیم. اصلی ترین مانع برای ورود به دنیای متاورس، بحث پول و معاملات مالی بود که در حال حاضر، به واسطه ارزهای دیجیتال برطرف شده است. دومین مسئله در رسیدن به متاورس، حق مالکیت بود که ظهور NFT ها این مسئله را هم حل کردند. بازی های کریپتوی غیر قابل تعویض، با توکن های اختصاصی، پاسخ این مسئله بودند.

مهمترین مهارتی که در بازیهای کریپتو به آن توجه شده است، استراتژی کسب ارز دیجیتال است. به این ترتیب که یک گیمر باید با مهارت و استفاده از استراتژی درست، بیشترین درآمد را از هر بازی کسب کند. بهترین مثال برای این بازیها اکسی اینفینیتی است که بر خلاف بازیهای کامپیوتری رایج، اثری از مبارزه در آن نمی بینید. P2E در حال حاضر به یک صنعت بزرگ تبدیل شده است و صدها بازی درآمدزا وجود دارند.

 

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

بهترین بازیهای ارز دیجیتال

با ظهور صدها بازی ارز دیجیتال، پیدا کردن بازی های مناسب برای گیمرها به یک چالش تبدیل شده است. تحلیل سیگنال ارز دیجیتال برای صدها بازی کار راحتی نیست. بر این اساس، پلتفرمی مانند LUDO در حال ایجاد یک پلتفرم چند زنجیره ای مبتنی بر کارایی و خلاقیت بازی می باشد. LUDO به گیمرها کمک میکند تا پردرآمد ترین بازیها را شناسایی کنند. بازی‌های P2E درآمد بالایی را برای افراد به ارمغان می آورند. اما نباید فراموش کرد که خلاقیت، مهمترین عنصر در ارزش گذاری برای این بازیهاست.

با مراجعه به سایت CoinGecko و باز کردن تب NFT می توانید بهترین توکن های بازی های ارز دیجیتال را مشاهده کنید. پس از ظهور دیفای و NFT، حالا باید منتظر اثرات گسترده ی بازی های کریپتو بلاک چینی، بر ارز های دیجیتال باشیم. در این سایت که به صورت ویژه ای به بازار توکن های غیر مثلی می پردازد، رشد توکن های بازی به خوبی مشاهده می شود. در حال حاضر دو سوم توکن های صدرنشین NFT متعلق به بازی های کریپتو هستند.

صاحبان این توکن های صدر نشین، بهترین بازی های ارز دیجیتال می باشند. اکسی اینفینیتی، دیسنترا لند، سندباکس، استار اطلس، ایلوویوم، لایت نایت، گادز آنچیند، Plant vs Undead، Along with the Gods و فارمرز ورلد از صدر نشینان این جدول هستند.

 

رتبه بندی بازیهای ارز دیجیتال

روش کسب درآمد از بازیهای صدرنشین

سندباکس: این بازی یک جهان مجازی با 166000 قطعه زمین مجازی است. به هر قطعه زمین یک توکن غیر مثلی (SAND) در بستر بلاک چین اتریوم تعلق گرفته است. شما در بازی می توانید هر محتوای خلاقانه ای را در قطعه زمین خود بسازید و با استفاده از توکن سندباکس معامله کنید.

Axie Infinity: شما در این بازی موجوداتی به نام Axie را خریده و پرورش می دهید. در نهایت با مبارزه بین اکسی ها می توانید ارز دیجیتال بگیرید. توکن این بازی AXS می باشد. علاوه بر روش ذکر شده می توانید با تولید معجون عشق و فروش آن به صرافی هایی مانند بایننس و یونی سواپ، کسب درآمد کنید.

Decentraland: جهان مجازی دیسنترا لند جایی است که باید ساختمان های خود را بنا کنید. بهترین راه کسب درآمد در این بازی، خرید و فروش زمین (LAND) می باشد. برای خرید و فروش زمین از توکن  MANA استفاده می شود. این توکن در صرافی های Gate.io، Crypto.com، Coinbase، Kraken و OKEx معامله می شوند.

Illuvium:  با تحلیل سیگنال ارز دیجیتال این بازی رو به رشد، به زودی شاهد صعود بیشتر آن در جدول خواهیم بود. اسیر کردن غولهای بازی و تشکیل یک تیم، اصلی ترین راه کسب درآمد در این بازی است. شما با پیروزی در نبردهای ایلوویوم موفق به کسب توکن ILV خواهید شد. توکن های ایلوویوم در صرافی های بایننس، کریپتو، سوشی، کو کوین، وان اینچ، اوکی ایکس و کوین اسپات معامله می شوند.

 

کسب توکن دربازی های برتر


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.