whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Request

1400/10/26 ساعت 10:55


رمز ارز REQ سیستمی مطمئن و غیر متمرکز در بستر بلاک چین اتریوم است که در فرآیند برداشت و همچنین واریز پول، شخص سوم را از معاملات حذف می کند و به فرد اجازه واریز و برداشتی امن را بدون افشا هویت می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارز دیجیتال Request هستید و برای سرمایه گذاری در آن سیگنال ارز دیجیتال مطمئنی نیاز دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

image

Request

 

ارز دیجیتال Request چیست؟

اگر به دنبال روش های پرداخت امن و در عین حال کم هزینه هستند، می توانید نگاهی به ارز دیجیتال و پروژه ریکوئست بزنید. این بستر به شما امکان ثبت درخواست را در لایه دوم اتریوم می دهد و امنیت، راحتی و همچنین هزینه پایین انتقال را برای شما تضمین می کند.

مهم ترین ویژگی های این رمز ارز و پلتفرم، پشتیبانی بی قید و شرط از تمامی رمز ارز ها در دنیا است. پروژه REQ به گونه ای طراحی شده است که بدون توجه به اینکه چه رمز ارزی را با چه قوانین دارید، امکان جابجایی به شما می دهد.

همین امر می تواند یکی از مهم ترین بخش ها برای تامین امنیت این رمز ارز و آینده درخشانش در آینده باشد.

در این پلتفرم هر شخص در هر کجای دنیا می تواند درخواست واریز و یا برداشت خود را ثبت نماید و بعد از تایید توسط کیف پول، کاربرد می تواند عملیات را انجام دهد.

در این پلتفرم امکان برنامه ریزی برای قوانین و مقررات مالی، نظیر مالیات و بسیاری قوانین دیگر قابل اقدام است.

شاید بتوان مهمترین نیاز دنیای دیجیتال امروز را چنین پروژه هایی دانست.

 

image

Request

 

تاریخچه و تیم تشکیل رمز ارز REQ

پروژه Request در سال 2017 و توسط اتین تاتور کلید خورد. این فرد که هم اکنون مدیر ارشد پروژه ریکوئست است، در رشته تحصیلی فناوری اطلاعات از موسسه ملی فرانسه فارغ التحصیل شده است.

این شخص در ابتدای کار خود در پست مهندسی نرم افزار شرکت Fiducial فعالیت می کرده است و پس از آن توانست به سمت مدیر ارشد در شرکت Amaris و سپس توسعه دهنده ارشد پروژه Qabus شود.

آشنایی او با بازار های مالی و همچنین شبکه گسترده بلاک چین، باعث شد که قدمی بزرگی در راه اندازی این ارز دیجیتال بردارد.

از دیگر شرکا در این پروژه مالی قدرتمند، می توان به کریستوف لازوریت در سمت مدیر ارشد مالی پروژه، وینسنت رولند، مهندس فول استک پروژه ریکوئست و همچنین لورا جیرو، تحلیلگر داده ها در این پروژه مالی قدرتمند و شناخته شده اشاره کرد.

اگر بخواهیم مسیر این ارز دیجیتال را از ابتدا تا امروز بررسی کنیم، می توان به طور اختصار به تاریخ ها و رویداد های زیر دست پیدا کرد.

●      در ژانویه، فوریه و مارچ 2017 پروژه Request پایه ریزی و به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد.

●      در اکتبر، نوامبر و دسامبر 2017،علاوه بر ارائه توکن REQ، نرم افزار های حسابداری و مدیریتی و اسناد فنی در پروژه جایگذاری شدند.

●      در ژانویه، فوریه و مارچ 2018، اولین نسخه از این پروژه بر روی شبکه اصلی اتریوم ارائه شد و مدیریت ERC 20 اتریوم بر روی داده ها فعال گردید، همچنین بر شرکا پروژه افزوده شد و پرداخت های در پروژه به مرحله اجرا رسید.

●      در 9 ماه بعدی 2018، گواه اثبات مفهوم، بخش های مدیریت مالی، ایجاد اکستنشن پرداخت خاموش، ایجاد لایه اعتبار در پروژه و همچنین سیستم حاکمیتی در پروژه فعال گردید.

این پروژه تا به امروز نیز در پی آپدیت و افزودن بخش ها ضروری جدید است و گسترش دهندگان پروژه با تکیه بر دانش و همچنین نیاز های جامعه سعی بر گسترش هرچه بیشتر پروژه در راستای نیاز مردم دارند.

 

image

Request

 

مزایا و سرویس های شبکه ریکوئست برای کاربرد

از جمله مزایایی که این شبکه برای کاربر دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.    امنیت بسیار بالا، زیرا این پروژه اطلاعات بانکی افراد را با هیچ کشور و ابر قدرتی به اشتراک نمی گذارد.

2.    سادگی انجام معاملات در ریکوئست، شما می توانید فقط با فشار چند کلیک تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

3.    استفاده از این رمز ارز و پروژه به شما امکان صرفه جویی در هزینه ها را می دهد، زیرا به هیچ ارگان دولتی برای برداشت یا پرداخت ها نیاز ندارید.

از مهم ترین سرویس های این پروژه می توان به آنلاین و اتوماتیک کردن حسابداری در دنیا اشاره کرد.

این پلتفرم پرداخت ها را در سطح بین المللی پیاده سازی می کند و بسیاری از مالیات ها را حذف می کند.

امکان دخالت ماشین و ربات ها را در سیستم های مالی می دهد و بهترین جایگزین برای سیستم های مالی سنتی مانند پی بال است.

در این پروژه می توان با حذف صورت حساب های کاغذی، درصد خطا را بسیار کم کرد و همچنین تاخیر های زمانی در پرداخت ها را به بهترین شکل مدیریت می کند.

این سیستم با پرداخت به موقع و صحیح صورت حساب های کمپانی های بزرگ، مانع از ورشکستگی آن ها می شود.

با Request پرداخت های آنلاین شما بدون افشا اطلاعات شخصی و با ارزش شما ممکن می شود و اجازه بروز تراکنش ها ناخواسته را نخواهد داد.

علاوه بر این شما می توانید تمامی فرآیندهای حسابداری، حسابرسی و بررسی مخارج را به وسیله این رمز ارز انجام دهید و درصد خطا را به پایین ترین سطح برسانید.

جالب است بدانید که توکن این مجموعه با نام REQ، طراحی شده است تا پروژه امکان پرداخت دستمرد و همچنین پاداش ها را نیز داشته باشد.

علاوه بر این، REQ در پروژه ریکوئست نقش حاکمیتی دارد و به هولدر این توکن امکان ثبت نظر در رابطه با آینده پروژه و اهداف احتمالی و همچنین شرکت در نظر سنجی ها را نیز می دهد.

این پروژه تصمیم به راه اندازی سیستمی غیر متمرکز برای تبادل اطلاعات و همچنین چت کردن افراد با یکدیگر را دارد تا در این پروژه نقش مدیریت سیستم رای دهی را ایفا نماید.

 

image

Request

 

عملکرد پروژه Request چگونه است؟

اکنون که با مزایا و سرویس های پروژه Request آشنا شدید، زمان آن رسیده که عملکرد این پروژه را به بهترین شکل درک نمایید.

در عملکرد این پروژه 3 لایه اصلی وجود دارد که عبارتند از:

●      لایه اول: هسته اصلی پروژه

در این لایه تمامی اطلاعات، دفاتر کل، سیستم مدیریتی و همچنین قرار داد های هوشمند قرار دارند و امنیت این لایه نیز توسط بلاک چین اتریوم و استاندارد ERC 20 تامین می شود. علاوه بر این، رمز ارز Request با استفاده از پلتفرم اوراکل از تمامی رمز ارزها پشتیبانی می کند و محدودیتی برای پروژه باقی نمی گذارد.

●      لایه دوم: لایه افزونه ها

در این بخش قوانین، کد ها و معاملات پیچیده تر قرار دارند و این بخش به شرکت ها اجازه می دهد که در صورت رعایت برخی از قوانین، درصدی از مبلغ هر تراکنش را به عنوان پاداش و دستمزد دریافت کنند.

●      لایه سوم: لایه اپلیکیشن ها

در این لایه، برنامه نویسان با اجرای برخی برنامه ها سعی در حذف تراکنش و همچنین معاملات مالی نامعتبر دارند تا امنیت تراکنش های مالی هر روز بیشتر شود.

 

image

Request

 

راه های خرید و فروش و بهترین کیف پول برای نگهداری از رمز ارز REQ

همانطور که میدانید، آینده هر پروژه و رمز ارز وابسته به برنامه های آینده، تیم توسعه دهنده و همچنین دیگر قرار داد ها و شرکای کاری است. تا به امروز، فعالان بازار سرمایه آینده ای رمز ارز Request را درخشان پیش بینی می کنند.

اگر به دنبال سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال و پروژه هستید، می توانید به سراغ صرافی های زیر بروید.

●      بایننس

●      کوین بیس

●      بیت فینکس

●      کوکوین

●      هوبی

●      گیت

●      کوینکس

●      همچنین صرافی غیر متمرکز یونی سوآپ

تمامی صرافی های فوق از این ارز دیجیتال و توکن REQ پشتیبانی می کنند.

برای نگهداری این ارز دیجیتال، بهترین کیف پول، کیف هایی هستند که از پروتکل  ERC 20 اتریوم پشتیبانی کنند.

از مهم ترین کیف پول هایی که از استاندار اتریوم پشتیبانی می کنند، می توان به Trust Wallet، Meta Mask، Ether Wallet و همچنین کیف پول My اشاره کرد.

 

image

Request

 

کلام آخر

اکنون که با پروژه Request آشنا شدید و تکنولوژی و همچنین دستاورد های این پروژه را به خوبی شناختید، زمان آن است که برای سرمایه گذاری در این پروژه تصمیم گیری کنید. همانطور که متوجه شدید، پروژه ریکوئست به دنبال دگرگون سازی دنیای معاملات بانکی است و اهداف خود را از ایجاد این پروژه، حذف نهاد های دولتی و سوم شخص، امکان تبدیل واحد های پولی به یکدیگر بدون کوچکترین مشکل، شفاف سازی فعالیت های مالی، جلوگیری از وقوع جرم هایی که با سرمایه های مالی بسیار آسان تر انجام می شوند و همچنین حفظ حریم شخصی افراد بیان کرده است و تا به امروز توانسته بخش اعظمی از این اهداف را به بهترین شکل پوشش دهد.

لازم به ذکر است که مطالب فوق برای تصمیم گیری در رابطه با این ارز دیجیتال کافی نیست و شما برای تصمیم گیری صحیح و مطمئن، نیاز به بررسی پروژه های آینده، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و همچنین اطلاع از اهداف و میزان فعالیت تیم گسترش دهنده ای ارز دیجیتال دارید. اگر در این بازار تازه کار هستید و یا اطلاعات کافی در رابطه با رمز ارز REQ ندارید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا پشتیبانان ما شما را راهنمایی کنند. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و بهترین سیگنال ارز دیجیتال را در اختیارتان قرار خواهند داد. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.