whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

انتخاب بهترین اندیکاتور اسکالپ فارکس

1400/08/19 ساعت 03:50


استفاده از اندیکاتور اسکالپ فارکس زمانی می تواند صحیح باشد که، تسلط کافی بر اندیکاتور ها و بازار سرمایه داشته باشید. این روش معاملاتی به دلیل اینکه سرعت بالایی دارد، نیاز به دقت و تسلط کافی دارد. اگر به دنبال معامله با این روش هستید، این مقاله را از دست ندهید.

«پرشین الیت» چون یک فانوس جادویی می‌درخشد، که نوری روشن و مطمئن در میان پیچ و خم‌های بازار مالی به شما می‌دهد. به همت یک ناخدای آگاه، در این دریای وسیع و معمایی، به سوی سواحل مخفی و پر طلا هدایت می‌شوید. از انواع سیگنال‌ فارکس تا ارزهای دیجیتالی و سیگنال فیوچرز، همه با دست‌های ماهر «پرشین الیت» رقصانند. بر خدمات لوکس و حرفه‌ای مانند مشاوره تخصصی بازارهای مالی، سبد ارز دیجیتال، کانال‌ سیگنال ارز دیجیتال خارجی و احراز هویت بایننس و کوکوین روی ما حساب کنید.

 

image

اندیکاتور اسکالپ فارکس

اسکالپ تریدینگ چیست؟

این روش یکی از چندین روش معاملاتی در بازار های سرمایه است و از آن جایی که نیاز به دقت و سرعت بالایی دارد، برای همه شخصیت ها مناسب نیست. در این روش معامله گر با استفاده از تعداد زیادی معامله در نقاط مختلف و حجم های پایین، سعی بر کسب سود های کوچک دارد. 

معاملات اسکالپ باید بر مبنا تحلیل های دقیق و استراتژی های حساب شده انجام شود. زیرا اگر در حین معامله با ریزش های شدید قیمتی مواجه شوید و نقاط خروج یا حد ضررتان مشخص نباشد، سرمایه ای که وارد معامله کرده اید از دست خواهید داد. 

می توان گفت که شعار ( قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود) دقیقا متناسب با نظر و رفتار اسکالپر هاست. نکته بسیار مهم در این معاملات استفاده صحیح از اندیکاتور اسکالپ فارکس است. 

 

image

اندیکاتور اسکالپ فارکس

بهترین بازار های برای روش معاملاتی اسکالپ کدام است؟

انتخاب بازار مناسب به شما کمک می کند تا با پیاده سازی روش اسکالپ، سود های کوچک اما زیادی را به دست آورید. بهترین بازار برای این روش معامله، بازارهایی با کارمزد پایین و نقد شوندگی بالا هستند. از آنجایی که در روش معاملاتی اسکالپ تعداد معاملات زیاد است، اگر کارمزد شبکه بالا باشد، تمامی سودی که از بازار در هر تراکنش کسب میکنید را باید برای کارمزد شبکه استفاده کنید. پس دقت در انتخاب صرافی مناسب، برای کارمزد شبکه پایین بسیار مهم و ضروری است. 

از طرفی بازاری که در آن به معاملات اسکالپ مشغولید باید قدرت نقدشوندگی بالایی داشته باشد، زیرا معاملات شما به صورت نوسانی و در تعداد بالا است و اگر میزان نقدینگی بازار پایین باشد، ممکن است اردر شما در صف باقی بماند و نقد نشود. پس انتخاب صرافی و بازار مناسب مهم ترین اصول اولیه معاملات اسکالپ هستند. 

چند نمونه از بازار های جهانی که می توانید در آن از این روش معامله استفاده کنید عبارتند از:

این بازار ها می توانند محیط های مناسبی برای این سبک معاملات باشند. دقت کنید که تحلیل صحیح اندیکاتور اسکالپ فارکس می تواند تضمیمنی بر معاملات سود ساز شما باشد.

 

image

اندیکاتور اسکالپ فارکس

بهترین اندیکاتور اسکالپ  فارکس کدام است؟

حال که با این سبک معاملات آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده که بهترین اندیکاتور اسکالپ فارکس را نیز بشناسید. 5 اندیکاتور اسکالپ فارکس برتر به شرح زیر هستند:

  • استراتژی میانگین متحرک ساده SMA 

در این اندیکاتور تصویر کاملی از میانگین قیمت سهم مورد نظر خود را دارید و می توانید به آسانی صعودی یا نزولی بودن مسیر سهم را تشخیص دهید. 

این اندیکاتور از مهمترین و پایه ای ترین اندیکاتورها در تحلیل تکنیکال به شمار می رود و از میانگین قیمت سهم در بازه های مشخص به وجود می آید. 

این اندیکاتور شباهت زیادی به اندیکاتور میانگین متحرک ساده دارد و مانند SMA بر مبنای میانگین قیمت سهم در بازه های مشخص به وجود می آید. 

تنها تفاوت این اندیکاتور با نمونه ساده خود، امکان وزن بخشید به داده های قیمتی است. به کمک وزن داده های قیمتی، شما دید بازتری نسبت به حجم های معامله شده در بازار دارید.

  • اندیکاتور یا اسیلاتور MACD 

این اندیکاتور با دو مووینگ اوریج بهترین نقاط برای ورود و خروج را مشخص می کند و یکی از برترین و پرطرفدارترین اندیکاتور ها به شمار می رود. 

در این اندیکاتور جایگیری نقاط بالای خط روند سهم و پایین آن، صعودی یا نزولی بودن مسیر سهم را مشخص می کند. دلیل استقبال از این اندیکاتور، امکان پیش بینی روند سهم در آینده و در هر نقطه است و اسکالپر ها می توانند به وسیله این اندیکاتور نقاط ورود و خروج خود را مشخص نمایند. 

شاید این اندیکاتور را با نام مومنتوم نیز بشناسید. این اندیکاتور اطلاعات مفیدی از قیمت های قبلی سهم در اختیار معامله گر قرار می دهد و اسکالپر می تواند به وسیله آن نقاط ورود را مشخص نماید. 

 

image

اندیکاتور اسکالپ فارکس

سود بیشتر با اندیکاتور اسکالپ فارکس

شاید بر این باور باشید که سود های کوچک در انتها مبلغ قابل توجهی نمی شوند. اما بهتر است بدانید که بسیاری از اسکالپرهای موفق توانسته اند با این روش و تکیه بر اندیکاتور اسکالپ فارکس، سود های بزرگی کسب نمایند. 

نکته بسیار مهم در این روش معاملاتی این است که ،هرچه تعداد معامله بیشتر باشد، سود نیز بیشتر خواهد بود. پس اگر بر اندیکاتور اسکالپ فارکس تسلط کامل دارد و بازار را به خوبی می شناسید، معاملات دقیق و زیادی را انجام دهید تا سود بیشتری کسب نمایید. 

لازم به ذکر است که معامله گران تازه کار بهتر است که برای تسلط کامل بر این نوع معاملات، تحلیل و اخبار یک سهم را در نظر داشته باشند و در همان سهم معامله انجام دهند. 

 

image

اندیکاتور اسکالپ فارکس

معاملات اسکالپینگ مناسب چه افرادی است؟

حال که دانستید معاملات اسکالپ چگونه انجام می شوند، بهتر است بدانید که آیا این معاملات مناسب شما هست یا نه؟

معامله گرانی که وارد این نوع معاملات می شوند باید ویژگی های شخصیتی زیر را داشته باشند. 

  • تمرکز و دقت بالا
  • توانایی مقابله با استرس
  • قدرت حل معادلات و مسائل ریاضی در مدت زمان کوتاه
  • توانایی تصمیم گیری و اقدام سریع در مواجه با لحظات حساس
  • سرعت عمل بالا
  • اعصاب قوی
  • اعتماد به نفس بالا 

تمامی موارد بالا برای یک اسکالپر موفق بسیار مهم است. اگر این ویژگی ها را در خود دارید، می توانید با آموزش تحلیل اندیکاتور اسکالپ فارکس، شروع به معامله در بازار های مالی نمایید. 

برای دستیابی به این مهم و استفاده از پکیج های آموزش اندیکاتور اسکالپ فارکس، کافیست با ما در ارتباط باشید تا در کوتاه ترین زمان، تسلط کافی بر اندیکاتور اسکالپ فارکس پیدا کنید. تیم پشتیبانی و تحلیل حرفه ای ما با ارائه بهترین اندیکاتور ها، شما را در انجام معاملاتی سود ساز یاری می کنند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.