whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

جوجیتسوی مارک زاکربرگ یا مبارزه ایلان ماسک! برنده کیست؟

1402/04/03 ساعت 01:30


چه کسی برنده می‌شود؟ مارک زاکربرگ در جیو جیتسو و یا ایلان ماسک در مبارزه خیابانیش «والروس»! در حالی که ماسک با داشتن 6 فوت 1 از مزیت فریم و قد بزرگتر برخوردار است، زاکربرگ اکنون به مدت 9 ماه در جیو جیتسو برزیلی تمرین کرده است.

برنده کیست؟ آیا مارک زاکربرگ در جوجیتسو پیروز می‌شود یا ایلان ماسک با مبارزه خیابانی معروفش والروس پیروز میدان است؟

مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل متا، در یک مسابقه پیشنهادی با مالک توییتر و مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، به عنوان یکی از محبوب‌ترین و برتربن افراد ظاهر شد. 48 ساعت پس از انتشار چالش هنرهای رزمی مختلط توسط ماسک، شرکت‌های شرط‌بندی ورزشی و ارائه‌دهندگان شانس پیش از این احتمال شانس‌های اولیه را برای مسابقه این میلیاردر ارائه کرده‌اند.

به گفته اودزپدیا (Oddspedia) یک پلتفرم شرط‌بندی ورزشی که شانس‌های چندین شرکت شرط‌بندی را جمع‌آوری می‌کند، اگر این مبارزه واقعاً رخ دهد، زاکربرگ برزیلی آموزش دیده جیو جیتسو با 77 درصد شانس برنده شدن در مبارزه مشخص شده است. به طور بالقوه با شرط‌بندی یک دلاری بر روی زاکربرگ، در صورت پیروزی در مبارزه، 1.20 دلار و با شرط‌بندی بر روی ماسک در صورت برنده شدن او ، می‌توان تا 4.00 دلار به دست آورد.

مارک زاکربرگ به شدت طرفدار شکست ایلان ماسک در یک مسابقه احتمالی است. منبع: Oddspedia

زاکربرگ 170 سانتی‌متری که به دلیل کوتاهی قد نسبت به ایلان، کمی ضعف دارد، از سپتامبر به عنوان یک تمرین کننده جیو جیتسو شناخته شده است. او در ماه می، موفق شد در دو مسابقات جیو جیتسو در بخش سبک وزن با کمربند سفید مقام اول و دوم را کسب کند. پیشرفت او حتی واکنش‌های مثبتی را از سوی برخی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در مسابقات قهرمانی اولتیمیت فایتینگ (Ultimate Fighting) برانگیخت. برای مثال دانا وایت، رئیس UFC و قهرمان سابق UFC، کانر مک گرگور در بخش سبک وزن و وزن پَر (فدرویت) از این چهره‌ها هستند. چندین ویدیو از زاکربرگ در حال آموزش، به صورت آنلاین  یافت می شود.

تمرین مارک زاکربرگ با قهرمان جهان BJJ مایکی موسومچی

از سوی دیگر، ایلان ماسک به نظر می‌رسد که دارای قد و قامت بلندتر است، طبق گزارش‌ها در 185 سانتی‌متری ایستاده است. چیزهای زیادی را نمی‌توان در مورد استعداد فیزیکی او برای مبارزه به دست آورد. با این حال، ماسک اخیراً گفته است که در آفریقای جنوبی، جایی که بزرگ شده است، در «دعواهای خیابانی واقعی» شرکت می‌کرده است. همچنین او در پست جدیدش عنوان کرده که هر روز صبح یک دونات می‌خورد و «هنوز زنده است»، اگر این مورد تفاوتی ایجاد کند.

ماسک در 22 ژوئن در توییتی به شوخی گفت: « من این حرکت عالی را دارم که آن را "والروس" می‌نامم، جایی که فقط بالای سر حریفم دراز می‌کشم و هیچ کاری انجام نمی دهم. بله، این من هستم. »

برای اولین بار صحبت از یک درگیری فیزیکی احتمالی بین ماسک و زاکربرگ در 21 ژوئن مطرح شد، زمانی که ماسک گفت که مایل است قفس را با موسس متا تقسیم کند.

پس از این ماجرا، زاکربرگ مدت کوتاهی در اینستاگرام با «موقعیت مکانی را برای من بفرست» پاسخ ماسک را داد. (عبارت محبوبی که اولین بار توسط خابیب نورماگومدوف قهرمان سابق سبک وزن UFC بیان شده است.)

پاسخ زاکربرگ در اینستاگرام به توییت ماسک

علیرغم انتظارات زیاد، بسیاری توقع ندارند که این مبارزه واقعاً اتفاق بیفتد، اگرچه این اولین بار نیست که ماسک و زاکربرگ با هم درگیر می‌شوند. در سال 2017، این دو میلیاردر، درگیر بحث داغ هوش مصنوعی و پیامدهای آینده آن شدند.

گزارش شده است که زاکربرگ با دیدگاهی خوش بینانه‌تر، کسانی را که معتقدند هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد "سناریوهای روز قیامت" را دارد و به عبارتی وقایعی که می‌تواند منجر به انقراض انسان شود یا به طور کامل به زندگی در زمین پایان دهد، دعوت کرد. ماسک پاسخ داد و گفت: « من با مارک در این مورد صحبت کردم. درک او از این موضوع بسیار محدود است.»

در پرشین الیت می‌توانید با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و اسپات در زمان کوتاه به ثروت خوبی برسید. کافی است پس از احراز هویت بایننس در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.