whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازی آپلند (Upland)

1401/04/16 ساعت 02:58


 آپلند (Upland) چیست؟ زمین‌های متاورس یک بازی برای چشم‌دوختن است. به راستی قهرمان کوهستان (upland hero) کیست؟ اولین سوالی که مردم در زمان ارائه یک ان اف تی (NFT) می‌پرسند این است که باید با این دارایی چه کاری انجام دهم؟ همیشه آنچه جلوی چشم می‌آید، کسب منفعت و سود است. متاورس راه‌حلی برای پاسخ به این پرسش است. زیرا به کاربران وسیله‌ای مجازی هدیه می‌دهد تا بتوانند با دارایی‌هایشان تعامل کنند. علاوه بر این ان اف تی‌ها تنها دارایی‌هایی سرگرم‌کننده هستند. بهتر است وارد بازی کوهستانی آپلند (Upland) شوید و یکی از جالب‌ترین متاورس‌هایی که الان وجود دارد را تجربه کنید.

حضور شهرهای متاورسی جدید در آپلند 

حضور شهرهای متاورسی جدید در آپلند 

درک لوث (Dirk Lueth)، یکی از بنیانگذاران این بازی، درباره چیزی که به آن زمین متاورسی گفته می‌شود و همچنین تمامی فرصت‌های باورنکردنی که آپلند به وجود آوده است، چنین می‌گوید: « دنیای دیجیتال، در ژانویه 2020 راه اندازی شد و هدف آن تکرار مکان‌های دنیای واقعی در متاورس بود. در حال حاضر، چند شهر متاورسی در دسترس هستند: سانفرانسیسکو، فرزنو، بروکلین و منهتن ولی باید گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد تا مکان‌های جدید دیگری تا حد نهایت در متاورس ظهور کند. زمین کوهستانی آپلند در سال گذشته ماهانه نزدیک به صد هزار کاربر فعال داشت و همچنان این جامعه بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. »

متاورس حول سه محور اصلی متمرکز شده است: «بازی کنید، درآمد کسب کنید و متصل باشید» که در زیر به شرح هر یک می‌پردازیم:

بازی کنید:

این محور نیازی به فکر کردن ندارد. شما می‌خواهید لذت ببرید. از شکار گنج و لاشخور گرفته تا سایر رویدادهای زنده جذاب، فرصت‌های زیادی برای ساخت بازی در گیم وجود دارد یا فقط می‌توانید شروع به جمع‌آوری املاک مشابه کنید. مانند املاکی که در همان خیابان ساخته شده است. برایتان آشنا به نظر می‌رسد؟ جای تعجب نیست که پیدایش پروژه یک بازی انحصاری بین سه بنیانگذاری بود که فکر می‌کردند: « هی، آیا اجرای مجازی این بازی سرگرم‌کننده نیست؟ »

خرید زمین در آپلند

خرید زمین در آپلند

درآمد کسب کنید:

این یکی از مهیج‌ترین ستون‌های بازی است. شما می‌توانید املاک را خریداری کرده و از طریق آن‌ها سود کسب کنید. می‌توانید با تکمیل یکی از مجموعه‌های ذکر شده، شاهد افزایش بازدهی خود باشید. می‌توانید با استفاده از توکن UPX درون‌ بازی، دارایی‌ها را خریداری کنید. این توکن‌ها را می‌توانید توسط کریپتو، کارت اعتباری و پی پال در وب و یا از طریق خرید درون‌برنامه‌ای در فروشگاه اپ استور یا فروشگاه گوگل‌پلی خریداری کنید.

نرخ ارز درون بازی ثابت است یعنی شما همیشه با پرداخت یک دلا می‌توانید هزار UPX دریافت می‌کنید. املاک بازی بین 500 تا بیست و سه میلیون  UPXفروخته شده است. تا این زمان، بیش از 800 نفر دارایی خالص با ارزشی بیش از یک میلیون UPX در بازی جمع‌آوری شده است. همه چیز بسیار منظم است و به همین جا ختم نمی‌شود.

علاوه بر اینها آپلند به شما امکان می‌دهد تا اموال مجازی و سایر NFTهای خود را به شکل مستقیم به سایر بازیکنان و آن هم به قیمت دلار آمریکا بفروشید. در مورد آن مسئله فکر کنید: « اکنون می توانید یک تجارت مجازی راه‌اندازی کنید اما درآمد واقعی داشته باشید! »

دیرک در این‌باره می‌گوید: « ما می‌خواهیم با ارائه فرصت فروش انواع کالاهای دیجیتال به سایر بازیکنان، تعداد زیادی کارآفرینی کوچک ایجاد کنیم. آپلند فقط زیرساختی است که مردم می‌توانند به تنهایی توسط آن درآمد کسب کنند. آن‌ها در معاملات دلاری آمریکا، شرکای مجله تیلیاپی (Tiliapay) که یکی از شرکت‌های تابعه آزمایشگاه لیندن (Linden) است، می‌باشند. لیندن لبز (Linden Labs) نام تجاری بازی سکندلایف (Second Life) است. سکند لایف یا زندگی دوم یک بازی رویایی است که به مردم اجازه می‌دهد تا از تجربه بازی خود درآمد کسب کنند. در نهایت، مردم قادر خواهند بود NFTها را از سایر بلاک‌چین‌ها وارد کنند. همکاری اخیر آپلند با بلاک‌چین هروس (Heroes) که در آن مردم می‌توانند کلکسیون‌های هر دو برند را خریداری کنند، برخی از انواع کراس اوورهایی را که ممکن است در آینده ببینیم، نشان می‌دهد. »

متصل بمانید:

در عصر رسانه‌های اجتماعی فراگیر، اجتماعی شدن یک جنبه مهم و افزاینده از هر تجربه بازی است. اگرچه این جنبه از برنامه هنوز به صورت زنده نیست، اما مردم در نهایت این فرصت را خواهند داشت که در کافی‌شاپ‌های مجازی با هم ملاقات کرده و یک تجربه اجتماعی واقعی را تقلید کنند. این کار درست مثل سرگردانی در سانفرانسیسکو خواهد بود، زمانی که به دنبال دوستانی برای معاشرت هستید. راستی: وقتی می‌خواهید آواتار خود را در نیویورک ببینید، ممکن است این اتفاق بیافتد که در سانفرانسیسکو باشید، در این صورت دیگر نمی‌توانید به آنجا بروید. زیرا سفر در اطراف آپلند شبیه سفر در جهان واقعی است. برای رسیدن به آنجا باید سوار هواپیما شوید!

تصور کنید یک روز آن را جهانی کنند. پس برای آینده آپلاند چه پیش می‌آید؟ این موضوع فراتر از حد این مقاله خواهد بود. آن‌ها قصد دارند در این چند ماه پیش رو متاورس بین‌المللی را انتخاب کنند و شهرهای دقیقی نیز طبقه‌بندی شده‌اند. آن‌ها به ساختن جهان از نظر جغرافیایی ادامه خواهند داد و در عین حال عناصر بیشتری از جمله سرگرمی‌های دنیای واقعی و برندهای مصرف کننده را در خود بازی گنجانده‌اند و به همین جا ختم نمی‌شود. آنها در آینده دنیای واقعی و مجازی را در همدیگر محو خواهند کرد. تصور کنید بلیت کنسرت بعدی ستاره موسیقی مورد علاقه خود را می‌خرید، اما چیزی که به دست می‌آورید تجربه‌ زنده‌ای در محل برگزاری است و می‌توانید یک دسته از NFT‌ها را از آن مکان به خانه ببرید: خود بلیط، یک یادگاری بی‌نظیر و یک لحظه ویدیویی است که فقط شما دریافت می‌کنید زیرا در کنسرت حضور داشتید و این دیوانه‌کننده است. من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم برنامه بعدی متاورسی مثل آپلند چیست.

عرضه خودرو در آپلند

عرضه خودرو در آپلند

عرضه خودروها در آپلند

آپلند به تازگی شهر لاس وگاس را اضافه کرده است. طبق اخبار جدید، Upland اولین تجربه خودروی متاورسی را رسماً راه‌اندازی کرد. متاورس موتورز (MV Motors) اولین خودروهای NFT اقتصاد جدیدی را افتتاح کرده است که در آن بازیکنان می‌توانند انواع خودروها را خریداری کرده، جمع‌آوری نموده، تجارت کنند، به فروش برسانند و حتی آن‌ها را بسازند. با ورود ماشین‌ها و کامیون‌های مختلف به آپلند، جامعه از طریق فعالیت‌های تجاری و سرگرم‌کننده مختلف، رانندگی کرده و از اقتصاد وب 3 بهره می‌برد.

این امر شامل فعالیت‌های کارآفرینی متعددی است. برای مثال شامل ساخت اتومبیل، نمایشگاه‌های راه‌اندازی، ارائه اشتراک سواری، عرضه خودرو و حمل و نقل محموله است. راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد که شامل شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی در شهرهای آزاد آپلند، آموزش دادن رانندگان و تغییر دادن و بهبود اتومبیل‌ها خواهد بود.

شهر راه اندازی می شود.

سینسیتی یا شهر گناه (Sin City) به آپلند آمده است. کاربران اکنون می‌توانند املاک مجازی را بر اساس آدرس‌های واقعی لاس وگاس خریداری کرده، بفروشند و معامله کنند. این شهر در طی یک رویداد زنده و حضوری در هتل صاحرا (Sahara) افتتاح شد که در آن آپلندی‌ها می‌توانستند در زندگی واقعی، نوعی رقابت را برای خرید املاک مجازی در وگاس را تجربه کنند و حتی اخیراً فرصتی برای بازدید حضوری داشتند.

سینسیتی یا شهر گناه (Sin City)

سینسیتی یا شهر گناه (Sin City)

ریودوژانیرو (Rio de Janeiro) به طور رسمی اولین شهر بین‌المللی است که در آپلند راه اندازی شده است. ریودوژانیرو علاوه بر افزودن یک تیم کاملاً جدید از توسعه‌دهندگان در این کشور عجیب و غریب، آغازی برای گسترش بین‌المللی در ویژگی‌های مجازی است که به همتایان واقعی خود مپ می‌شوند و شراکت‌های جدیدی در برزیل و فراتر از آن ایجاد می‌شود. ریودوژانیرو و لاس وگاس به هجده شهری می‌پیوندند که تاکنون با بیش از دویست و سی هزار شهر افتتاح شده است.

مالکان مجازی زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از متاورز آپلند لذت می‌برند. بیش از سه میلیون NFT توسط بازیکنان خریداری شده است و مکان‌هایی مانند لس آنجلس، سانفرانسیسکو، برونکس، شیکاگو، نیواورلئان و منهتن به دلیل تقاضای زیاد برای زمین مجازی از ابتدای سال جاری فروخته شده است. آپلندی‌ها هر روز املاک مجازی خود را می‌فروشند، تجارت می‌کنند، خانه می‌سازند، مجموعه دارایی‌های خود را کامل کرده و در گنج‌یابی و گشت‌های شهری شرکت می‌کنند.

آپلند با اضافه شدن ماشین‌ها و فروشگاه‌های متعلق به کاربران، رویدادهای متعددی برای جامعه خود پدید آورده است و توسط این امکانات جدید، به وعده خود یعنی «بازی کنید، درآمد کسب کنید و متصل بمانید.» عمل کرده است.

اخبار جدید و آینده آپلند

اخبار جدید و آینده آپلند

کلام آخر

در این مقاله با یکی از جالب‌ترین متاورس‌هایی که در حال حاضر وجود دارد به نام بازی آپلند (Upland) آشنا شدید. آپلند توانسته تا بیشتر نیاز‌های کاربران و بازی‌کنندگان را در این پلتفرم اجرا کند. توکن‌ UPX که دارایی اصلی این بازی است به راحتی با دلار خریداری می‌شود. در این بازی با داشتن توکن‌های UPX دست شما بازتر خواهد بود و می‌توانید لذت بیشتری از این بازی ببرید. بازی متاورسی آپلند حول سه محور اصلی متمرکز شده است: بازی کنید، درآمد کسب کنید و متصل بمانید. آیا شما هم دوست دارید در این دنیای مجازی که روز به روز دارد، بیشتر با دنیای واقعی پیوند می‌خورد ورود کنید؟ 

با پرشین الیت می‌توانید، به کسب درآمد بپردازید. اگر به دنبال قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال هستید و یا قصد دارید تا از بهترین سیگنال ارز دیجیتال اطلاع دقیقی داشته باشید، این تیم قدرتمند به شما کمک می‌کند تا رویاهای خود را تحقق ببخشید. پس دست به کار شوید و از این فرصت طلایی استفاده کنید. همین حالا نسبت به سرمایه گذاری در این حوزه اقدام فرمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.