whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز MiniFootBall

1401/06/07 ساعت 20:46


با افزایش سرمایه‌ گذاران در زمینه بازارهای ارز دیجیتال، بسیاری از بازی‌های کسب درآمد شروع به پیشرفت و توسعه کردند. در این میان بازی مینی فوتبال توانسته نظر کاربران بیشتری را به خود جلب نماید. MiniFootBall نوعی ارز دیجیتال جدید است که اکثر طرفداران فوتبال از آن بهره می‌گیرند. این بازی دارای ویژگی‌های خارق العاده‌ای است اما به دلیل تازه روی کار آمدن، ممکن است همه افراد آشنایی کافی با آن نداشته باشند.

این بازی پیشرفته برای انجام تراکنش‌ها دارای ارز بومی مخصوص به خود بوده و کسانی که از آن استفاده کنند، می‌توانند شاهد موفقیت‌های زیادی باشند. از این رو اگر شما نیز به کسب درآمد از راه بازی‌های مختلف علاقمند هستید، بهتر است در ادامه مقاله همراه ما بمانید تا در خصوص بررسی بازی و توکن MiniFootball، اطلاعات جامعی در اختیارتان قرار دهیم. با آشنایی بیشتر این حوزه و کسب آگاهی پیرامون بهترین سیگنال‌ ارز دیجیتال می‌توانید در معاملات خود موفق‌تر از پیش باشید.

معرفی توکن MiniFootball 

این توکن در واقع یک ارز رمز پایه بوده که به عنوان توکن اصلی بازی آن را می‌شناسند. توکن مینی فوتبال از فناوری غیر متمرکز بهره می‌گیرد و به کاربران اجازه می‌دهد بدون استفاده از نام خود خیلی راحت با کمک بانک‌ها به عنوان واسطه، سپرده گذاری و پرداخت‌ها را با امنیت کامل و به بهترین شکل ممکن، انجام دهند.

توجه داشته باشید آن‌ها بر روی بلاک چین، قابل اجرا هستند و بلاک چین تمام به روز رسانی‌ها و تراکنش‌ها را ثبت می‌نماید. بهتر است بدانید این توکن در دنیای دیجیتال جهت انجام تراکنش‌های مختلفی به کار می‌رود. 

توکن (MFX) را با توجه به استاندارد ERC-20 اتریوم ساخته‌اند، یعنی می‌توانید خیلی راحت آن را در کیف پول خود ذخیره کرد یا این که هر موقع خواستید آن را با سایر ارزهای دیجیتال مبادله کنید. به طور معمول دامنه Play To Earn و ارزهای دیجیتال کاربران بسیار زیادی را به سمت بلاک چین جذب کرده است.

ناگفته نماند Mini Football قصد دارد بزرگ ترین انجمن رمزنگاری را طراحی کند و یک سیستم پاداش جدید در این زمینه به کاربران ارائه دهد. این بازی جذاب به دنبال گرد هم آوردن جمعی از طرفداران فوتبال است و در این راه از پتانسیل کامل خود استفاده می‌نماید.

نحوه انجام بازی MiniFootball

نحوه انجام بازی MiniFootball

این بازی محبوب فرصتی عالی در اختیار طرفداران قرار می‌دهد و افرادی که از آن بهره بگیرند، می‌توانند کسب درآمد فوق العاده‌ای داشته باشند. جالب است بدانید این بازی هر ماه مسابقات فوتبال را از طریق سرور Discord میزبانی می‌کند و جوایزی تا سقف 5000 دلار آمریکا را به برندگان ارائه می‌دهد. 

پروژه مربوطه به طور معمول بازی فوتبال را به صورت دو بعدی سازماندهی می‌کند و در آن بازیکنان یک شخصیت حیوان خانگی به همراه خود دارند تا با همکاری آن‌ها موانع احتمالی در سر راه را کنار بزنند و تا جایی که می‌توانند، به جمع آوری توکن مینی فوتبال بپردازند.

این بازی بعضی از صرافی‌های رمزنگاری را برخلاف دیگر ارزهای رمز پایه اصلی استخدام نموده زیرا کاربران نمی‌توانند به خرید مستقیم ارز با پول فیات بپردازند. با این حال بهتر است ابتدا اقدام به خرید بیت ‌کوین کنید و سپس آن را به صرافی پیشنهادی جهت این ارز انتقال دهید.

توجه داشته باشید که این بازی دارای دو حالت بازی تمرینی و بازی برای کسب درآمد P2E است. افراد برای ادامه رشد باید به طور مرتب تحقیق کنند و همیشه فعال باشند زیرا قیمت این ارزها دائماً در حال تغییر است.

افرادی که فعالیت کافی ندارند، اغلب دچار مشکل می‌شوند و درآمد قابل توجهی هم نخواهند داشت. از این رو توصیه می‌کنیم برای به دست آوردن مقدار سود زیاد، هر نوع تحقیقی که لازم است را انجام دهید.

دنیای ارزهای دیجیتال در اکثر مواقع مزایای بسیار زیادی را برای کاربران فراهم می‌نماید و افراد با بهره گیری از آن‌ها می‌توانند سود خود را به شکل ویژه‌ای به حداکثر برسانند چون هیچ گونه محدودیتی برای آن موجود نیست.   

بهتر است بدانید در حال حاضر این بازی محصولی با نام فوتبال فانتزی دارد. برای انجام بازی شما باید با کمک بازیکن‌های لیگ برتر انگلیس، یک تیم بسازید. این بازی‌ها هر هفته با توجه به بازی‌های لیگ انگلستان، برگزار می‌شوند و عملکرد بازیکنان به عملکرد واقعی آن‌ها بسیار بستگی دارد. 

در واقع امتیازی که بازیکن‌ها در آخر هر هفته به دست می‌آورند، با توجه به دقایق بازی، گل‌زنی، کلین شیت و پاس گل محاسبه خواهد شد. کاربران می‌توانند به راحتی در Fantasy Football، یک لیگ مخصوص برای خود بسازند و در کنار خانواده یا دوستان به رقابت بپردازند.

در ابتدای بازی MINIFOOTBAL، شما بودجه‌ای 100 میلیون واحدی دریافت خواهید کرد که با توجه به آن می‌توانید بازیکنان خود را خریداری نمایید. جهت تشکیل یک تیم لازم است 15 بازیکن که شامل 5 هافبک، 2 دروازه‌بان، 3 مهاجم و 5 مدافع می‌شود، داشته باشید.
دقت داشته باشید در این بخش نمی‌توانید بیشتر از 3 بازیکن از یک تیم مشخص، برای خود انتخاب کنید. قیمت بازیکنانی که می‌توانید خریداری کنید، قیمت‌شان از 3 میلیون واحد شروع می‌شود و تا 100 میلیون واحد ادامه دارد.

در بازی مینی فوتبال (MiniFootBall) برای جمع کردن توکن از میان موانع، باید بسیار حرفه‌ای باشید و تلاش کنید. در این بخش جوایز برای قهرمان 10 هزار دلار، نایب قهرمان 3 هزار دلار، نفر سوم 1 هزار دلار و تیم اول در هر هفته نیز 250 دلار در نظر گرفته شده است.

نقشه راه بازی MiniFootball

نقشه راه بازی MiniFootball

همان طور که می‌دانید درصد تراکنش‌ها در وبسایت و وایت پیپر متفاوت است. توجه داشته باشید در رابطه با نقشه راه هم این اتفاق افتاده‌ و بازیکنان می‌توانند از دو نقشه راه متفاوت استفاده کنند. بازی Play To Earn در اصل روندی جدید در بازار بوده که اغلب علاقه‌مندان کریپتو را به طرف خود کشانده است. کاربرانی که قصد انجام این بازی را دارند، می‌توانند به صورت رایگان ثبت نام کنند و بر اساس امتیازات‌شان پاداش دریافت نمایند.‌ 

نقشه راه موجود در وایت پیپر این ارز دارای 4 مرحله دروازه‌بان، مدافعین، هافبک و مهاجمین است. در دو مرحله اول که مدافعین و دروازه‌بان هستند، تمرکز بازی بیشتر بر روی مارکتینگ، بازاریابی، راه‌اندازی سایت، افزایش عضو در شبکه‌های اجتماعی، بازبینی کد و لیست شدن در کوین مارکت کپ است.

مرحله بازبینی کد پروژه MiniFootBall توسط گروه Dessert Finance صورت گرفته‌ و این فایل بازبینی کد، اطلاعات چندان خاصی در رابطه با پروژه در اختیار افراد نمی‌گذارد و بیشتر شبیه به یک فایل پاورپوینت است‌.  

پروژه‌های بازبینی کدی که گروه Dessert Finance انجام داده‌اند شامل بیبی دوج کوین، Pets of Elon ،Ocean shiba و  Happy Birthday Flokiمی‌شود. در دو مرحله بعدی، یعنی مهاجمین و هافبک، برنامه‌های افزایش مشارکت سواپ مینی فوتبال، لیست شدن در صرافی‌های متمرکز، طراحی مجدد سایت و راه‌اندازی کمپین بازاریابی اجرا می‌شوند.

در سایت بازی نقشه راه دیگری هم وجود دارد که شامل 3 محصول Headball یا همان بازی کسب درآمد، MFTGram وNFT می‌شوند. ناگفته نماند که برنامه‌های بازاریابی هم وجود دارد. 

مهم ترین کاربرد توکن‌های MTF

مهم ترین مورد اصلی استفاده از این توکن‌ها، اجازه دادن به بازیکن‌ها جهت خریداری آیتم‌های درون بازی نظیر پاور آپ‌ها و تقویت ‌کننده‌ها است. علاوه‌بر این امکان، می‌توانند جهت پرداخت هزینه خدمات داخل بازی مانند خرید لباس‌های سفارشی و آواتارهای انحصاری نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در واقع بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از توکن‌ های MTF کالاهای کاملاً جدیدی مانند توپ مخصوص یا دیگر ابزارهای انحصاری را در بازی برای خود خریداری نمایند و تیمی قوی تشکیل دهند‌.

این توکن می‌تواند توسط طرفداران یا بازیکنان به صورت یکسان جهت خرید کالاهای واقعی همچون خودکارهای مارک‌دار یا هودی‌ از طریق بازار نیز مورد استفاده قرار بگیرد. توکن MiniFootball Coin (MFX) در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست شده و همان طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، بر خلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی امکان خرید آن با ارز فیات وجود ندارد.

مهم ترین کاربرد توکن‌های MTF

نحوه خرید توکن MiniFootBall

خرید این توکن نیز مانند سایر توکن‌ها نیاز به طی کردن یک‌سری مراحل خاص دارد و افرادی که به خوبی این مراحل را طی کنند، می‌توانند بدون مشکل به خرید و فروش رمزارز Minifootball بپردازند. از این رو در بخش زیر قرار است به طور کامل تمام مراحل اصلی که برای خرید این ارز نیاز است را به شما نشان دهیم.  

  • ایجاد حساب کاربری

همان طور که می‌دانید اولین گام یا اقدام برای خرید هر نوع ارز دیجیتال، باز کردن یک حساب کاربری مخصوص برای خود است. به همین خاطر اگر این مرحله را با دقت تکمیل نکنید، روندهای بعدی متوقف می‌شوند. پس هنگام ثبت نام سعی کنید تمام اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد کنید و در آخر نیز ان را ذخیره کنید.

  • نصب کیف پول

بعد از این که مراحل ایجاد حساب کاربری را تکمیل کردید، باید کیفی پولی مناسب برای ذخیره دارایی نصب کنید. در این مرحله نیاز است مشخصات بانکی خود را به طور صحیح وارد نمایید. برای خرید توکن های مینی فوتبال می‌توانید کارت اعتباری یا حساب بانکی خود را طبق الزامات یا ترجیحات خود اضافه کنید.

با این حال جهت جلوگیری از کارمزد تراکنش‌هایی که احتمال دارد هنگام افزودن حساب بانکی خود به پرداخت آن مجبور شوید، توصیه می‌کنیم کارت نقدی را اضافه نمایید. پس از پر شدن جزئیات حساب بانکی و تکمیل فرایند نصب کیف پول، باید مرحله بعدی را دنبال کنید.

  • خرید و انتقال بیت کوین 

برای انجام این کار باید اول از هر چیزی اقدام به خرید بیت کوین برای خود کنید‌. مقدار بیت کوینی که می‌توانید بخرید، کاملاً به سرمایه موجود و انتخاب خودتان بستگی دارد. پس از اضافه شدن حساب بانکی و خرید بیت کوین، سپرده گذاری بیت کوین به صرافی مورد نظر است.

بعد از طی این مراحل می‌توانید هر موقع که خواستید، بیت کوین را با توکن های MTF مینی فوتبال مبادله نمایید. سپس مبلغ در کیف پول حساب‌تان قرار می‌گیرد و می‌توانید توکن‌های بازی را در کیف پول خود مشاهده کنید.   

از آن جایی که توکن بازی را دریافت نمودید، امکان انجام معاملات مختلف برای‌تان فراهم خواهد شد. در کنار این کار می‌توانید معاملات دیگری را هم انجام دهید و به خرید و فروش خدمات یا محصولات مختلف بپردازید.

توکن MFX بازی را می‌توانید برای هر نوع تراکنش دیجیتالی که خواستید، به سادگی استفاده کنید. شما از این طریق مجاز هستید ارز خود را با سایر توکن‌ها مبادله نماید اما برای بیشتر شدن سود معمولا توصیه می‌کنند آن‌ها را برای زمان طولانی‌تر نگه دارید و هنگام افزایش قیمت اقدام به فروش کنید.     

 توکن MiniFootball

قیمت توکن MiniFootball

توکن Minifootball با این که تازه متولد شده اما در همین راستا توانسته پامپ قیمت مطلوبی داشته باشد. این توکن توانسته در مدت زمانی کوتاه رشد قیمتی ممتازی را کسب نماید و حجم معاملات روزانه آن به بیش از 10 میلیون دلار برسد. افرادی که تمرکز بیشتری روی بازی دارند و به خوبی نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهند، می‌توانند درآمد بالاتری کسب کنند. 

جالب است بدانید تعداد واحدهای MiniFootball Fantasy 100,000,000,000,000,000 است. در پیش بینی سایت دیجیتال کوین پرایس نیز قیمت توکن بازی برای پایان سال 2021، عدد 0.0000000007 دلار در نظر گرفته شده بود و همچنین احتمال داده‌اند که در پایان سال 2025 این قیمت با 0.0000000014 دلار برابر خواهد بود.

کیف پول‌های مناسب برای نگهداری مینی فوتبال 

با توجه به این که ارز مینی فوتبال  در زنجیره BNB عرضه شده، بهتر است سراغ هر کیف پولی نروید و از کیف پول‌هایی که از این شبکه پشتیبانی می‌کنند، جهت نگهداری MFX استفاده کنید. از جمله کیف پول‌های مطرح برای این نوع ارز می‌توان کیف پول تراست والت، کیف پول کوینومی، کیف پول سخت افزاری لجر، کیف پول متامسک و کیف پول اتمیک را نام برد. 

کیف پول‌های نام برده شده در بازی فوتبال و جامعه Dogecoin بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان ایمن ترین کیف پول‌های دیجیتالی نیز شناخته شده‌اند. به همین دلیل توصیه می‌شود برای نگهداری ارزهای دیجیتال از آن‌ها بهره بگیرید.

پروژه ارز مینی فوتبال با چه پروژه‌هایی همکاری می‌کند؟

در حال حاضر اطلاعات جامعی درباره همکاری مینی فوتبال با دیگر پروژه‌ها در سایت رسمی آن اعلام نشده اما بهتر است بدانید در وبسایت آن قسمتی وجود دارد که اعلام کرده، بازیکن‌های معروف فوتبال مانند رونالدو در صفحات اجتماعی خود درباره این بازی صحبت کرده‌اند.

بیشتر آن‌ها نیز در چت گروهی تلگرام و تماس تصویری حضور دارند که لینک آن در سایت مخصوص بازی قابل مشاهده است. البته با موفقیت‌های زیادی که MiniFootball Coin دارد، پیش بینی می‌شود در آینده پروژه‌های زیادی با آن همکاری می‌کنند.

 توکن MiniFootball

سخن پایانی

همان طور که تا این بخش از مقاله متوجه شدید، توکن MiniFootball یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین میم کوین‌هایی بوده که تازگی به بازار ارزهای دیجیتال آمده است. این میم کوین قدرت زیادی دارد و به دنبال جذب دوج کوین و هواداران فوتبال به خود است. البته توجه داشته باشید که ورود به بازار کریپتو کارنسی، به خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا توکن‌های تازه روی کار آمده ریسک زیادی دارد و باید حتما قبل از خرید، تحقیقات‌تان را در این زمینه به طور مفید انجام دهید. همچنین سعی کنید نسبت به موارد مهمی که راجب ارز MiniFootBall در این مقاله ذکر شد،بی‌تفاوت باشید و باتوجه به آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهید. برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید نسبت به عضویت در کانال سیگنال‌های خارجی ارز دیچیتال در پرشین الیت اقدام کنید. هم از بازی کردن لذت ببرید و هم با این کار درآمد کسب کنید و سرمایه خود را بیافزایید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.