whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ریپل شرکت سوئیسی متاکو را با بهای 250 میلیون دلار خرید.

1402/02/28 ساعت 01:08


در سال 2020 میلادی، متاکو 17 میلیون دلار در راند سرمایه‌گذاری سری A به دست آورد. این شرکت در مجموع 20 میلیون دلار قبل از خرید جمع‌آوری کرد. ریپل شرکت سوئیسی متاکو را با بهای 250 میلیون دلار خرید.

در 17 می، ریپل، خالق شبکه پرداخت ریپل و توکن XRP اعلام کرد که شرکت متاکو و ارائه‌دهنده این توکنیزاسیون، دارایی دیجیتال سوئیس را به قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرده است. ریپل می‌گوید حالا با این خرید، پیشنهادات شرکتیش را برای نگهداری، صدور و تسویه دارایی‌های توکن شده گسترش خواهد داد. توسعه دهندگان این شرکت نوشتند:

« متاکو به طور چشمگیری مسیر رشد خود را از طریق دسترسی به پایگاه مستقر ریپل متشکل از صدها مشتری، سرمایه برای رسیدگی به تقاضای جدید و منابع برای ادامه تعهد خود به مشتریان بانکی و سازمانی تسریع خواهد کرد. »

ریپل تخمین می‌زند که بازار نهادی حضانتی کریپتو تا سال 2030 به 10 تریلیون دلار خواهد رسید. همچنین، تحقیقات ریپل نشان می‌دهد که اکثر رهبران مالی جهانی در موسسات مالی قصد دارند تا سه سال آینده از راه‌حل‌های حضانتی کریپتو استفاده کنند. این نمونه‌هایی از برنامه‌های مدیریت حضانتی کریپتو بی ان وای ملون (BNY Mellon) و برنامه‌های نزدک (Nasdaq) برای راه‌اندازی خدمات حضانتی کریپتو در سه ماهه دوم را ذکر می‌کند. آدرین ترکانی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت متاکو، اظهار داشت:

« این معامله متاکو را قادر می‌سازد تا از مقیاس ریپل و قدرت بازار برای رسیدن به اهداف ما استفاده کند و ارزش را با سرعت بیشتری به مشتریان خود ارائه دهد. ما مشتاقانه منتظر ادامه خدمات به سطوح بی‌سابقه‌ای از تقاضای نهادی هستیم.»

پیشنهاد اولیه متاکو هارمونیزه (Harmonize) است، یک استاندارد سازمانی برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال و زیرساخت‌های توکن سازی که به گفته این شرکت، توسط موسسات مالی بزرگ استفاده می‌شود.

بر اساس گزارش کرانچ‌بیس (Crunchbase)، متاکو که در سال 2015 تأسیس شد، از چهار دور قبل از اعلام 17 می، 20 میلیون دلار جمع آوری کرده است. براد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل در این باره می‌گوید: «ریپل به برتری ما در زمینه‌های حیاتی برای زیرساخت‌های ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داد. امروز، مفتخریم که اعلام کنیم ریپل @metaco_sa را خریداری کرده و تنها سهام‌دار ارائه‌دهنده فناوری حضانتی، دارایی‌های دیجیتال و توکن‌سازی مستقر در سوئیس است.

متاکو در سال 2015 در سوئیس تأسیس شد. متاکو یک شرکت فناوری سازمانی است و مأموریتش این است که مؤسسات مالی و غیر مالی را قادر سازد تا عملیات دارایی دیجیتال خود را به صورت ایمن ایجاد کنند. محصول اصلی این شرکت، هارمونیزه (Harmonize)، یک پلتفرم سازماندهی حیاتی برای دارایی‌های دیجیتال است. بنیاد دارایی های دیجیتال نهادی Metaco، متاکو SA نامیده می‌شود.

متاکو خدمات تنظیم شده و درجه یک سازمانی را ارائه می‌دهد. این شرکت از طریق همکاری با شرکت کلود آی بی ام (IBM Cloud)، تعهد خود را برای ارائه بالاترین سطوح امنیت و انطباق مشتریان و اکوسیستم بیشتر می‌کند. آدرین ترکانی، متاکو را تاسیس کرد. او به عنوان مدیر عامل، مسئول تنظیم استراتژی شرکت و همچنین نظارت بر برنامه‌های رشد شرکت است.

در پرشین الیت می‌توانید همچون یک شاهین بلندپرواز ترید کنید. با دریافت سیگنال فیوچرز سریع‌تر از آنچه در نظر دارید به سودآوری برسید. در این ابرسایت قادرید جدیدترین اخبار ارز دیجیتال را رصد کنید؛ از سیگنال فارکس استفاده کنید و با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی همچنان در اوج بمانید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.