whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال بیت کوین کش

1400/09/22 ساعت 16:06


ارز دیجیتال بیت کوین کش یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که به عنوان یکی از بهترین ارز های دیجیتال نیز شناخته می شود. این ارز دیجیتال یکسری شباهت ها و تفاوت ها نیز با ارز دیجیتال بیت کوین دارد. اگر شما علاقمند هستید تا در رابطه با ارز دیجیتال بیت کوین کش اطلاعاتی به دست آورید پیشنهاد می شود حتماً ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

 

image

ارز دیجیتال بیت کوین کش

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال بیت کوین کش

اندازه هر بلوک بلاک چین ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۱۰ در حدود ۱۰۰ کیلوبایت بود و همچنین میانگین کارمزدی که شبکه این ارز دیجیتال برای انجام معاملات دریافت می‌کرد در حدود 0.02 دلار بود، این موضوع باعث شده بود تا شبکه بلاک چین ارز دیجیتال بیت کوین در برابر حملات از آسیب پذیری بسیار زیادی داشته باشد و این موضوع بسیاری از کاربران را نگران کرده بود. چند سال گذشت و در سال ۲۰۱۵ اندازه هر بلوک بلاک چین بیت کوین چیزی در حدود ۶۰۰ هزار کیلوبایت بود که هنگامی که حجم بازار این ارز دیجیتال افزایش پیدا کرد این اندازه حجم بلوک مناسب نبود و سرانجام در سال ۲۰۱۷ بسیاری از متخصصان تصمیم گرفتند تا یک فورک برای ارز دیجیتال بیت کوین ارائه کنند، تا بتوانند بسیاری از این مشکلات را حل کنند. بدین صورت که در همان سال ارز دیجیتال بیت کوین کش با قیمتی در حدود ۹۰۰ دلار در برخی از صرافی های قدرتمند و بزرگ منتشر شد. پس از گذشت مدت زمانی این ارز دیجیتال توانست به قیمتی در حدود ۴ هزار دلار برسد که در آن زمان این قیمت بسیار عالی بود و خیلی از افراد امید بسیار زیادی به این ارز دیجیتال پیدا کردند. اما پس از گذشت مدتی هنگامی که ارز دیجیتال بیت کوین مقدار بسیار زیادی از قیمت خود را از دست داد قیمت این ارز دیجیتال نیز تا حد زیادی ریزش کرد و تاکنون این ارز دیجیتال نتوانسته قیمت قبلی خود را رد کند ولی امید است تا با توجه به شرایط بازار ارز های دیجیتال بتواند رشد کند.

 

image

بررسی ارز دیجیتال بیت کوین کش

بررسی ارز دیجیتال بیت کوین کش

همانطور که پیشتر اشاره کردیم ارز دیجیتال بیت کوین کش در سال ۲۰۱۷ توسط یک فورک از ارز دیجیتال بیت کوین به وجود آمده است. این ارز در سال ۲۰۱۸ با استفاده از یک فورک دیگر دو ارز دیجیتال دیگر را نیز به وجود آورد که البته باید بگوییم آن ارز ها توانستند قدرتی به اندازه بیت کوین کش کسب کنند. اگر بخواهیم در رابطه با سیستم ارز دیجیتال بیت کوین کش کمی توضیح دهیم باید بگوییم که سیستم این ارز یک سیستم همتا به همتا یا P2P می باشد که کارمزد بسیار کمی را از کاربران دریافت می‌کند و همچنین سرعت بسیار زیادی دارد و علاوه بر آن امنیت بسیار زیادی را برای کاربران فراهم کرده است. در رابطه با حجم بازار این ارز دیجیتال باید بگوییم که در این روزها این ارز دیجیتال حجم بازاری در حدود ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار را دارا می باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال چیزی در حدود یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم، رقم بسیار عالی و امیدوار کننده ای می باشد. این ارز در زمان نوشتن این مقاله در رتبه نوزدهم جدول ارز های دیجیتال قرار گرفته است و تمامی این موضوعات باعث شده است تا بسیاری از متخصصان امید داشته باشند که این ارز دیجیتال در آینده ای نه چندان دور بتواند رشد بسیار زیادی را تجربه کند. در رابطه با مالکیت این ارز دیجیتال از بازار باید بگوییم که این ارز در حدود 0.43 درصد از بازار را از آن خود کرده است و همچنین ارز دیجیتال بیت کوین کش دارای ۲۱ میلیون توکن می باشد که از این تعداد ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار توکن از آن در چرخه بازار قرار دارد.

 

image

بیت کوین کش

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال بیت کوین کش

بیت کوین کش دارای ویژگی های بسیار زیادی است که تمامی این این ویژگی ها باعث شده است تا تعداد زیادی از کاربران از این ارز دیجیتال استفاده کنند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی های این ارز دیجیتال بپردازیم.

·       یکی از مهمترین ویژگی هایی که ارز دیجیتال بیت کوین کش دارد این می باشد که هر شخصی به راحتی و بدون نیاز به کسب اجازه ای می تواند از این ارز دیجیتال به راحت ترین شکل ممکن استفاده کند. زیرا بر روی شبکه این ارز دیجیتال هیچ نهاد و سازمانی کنترل و نظارت ندارد و همه افراد به صورت ناشناس می‌توانند فعالیت خود را انجام دهند.

·       یکی دیگر از ویژگی‌ های این ارز دیجیتال این می باشد که این ارز شفافیت بسیار زیادی در تراکنش های خود دارد به گونه ای که تمامی تراکنش ها در دفتر مرکزی شبکه بلاک چین ثبت می‌شود و هر شخص می‌تواند تراکنش‌های مربوط به خود را به راحتی مشاهده کند. این ویژگی باعث شده است تا امکان کلاهبرداری در این شبکه تا حد بسیار زیادی کم شود.

·       همانطور که قبلا اشاره کردیم این ارز دیجیتال از امنیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا تیم سازنده این ارز دیجیتال پروتکل های بسیار قدرتمندی برای این ارز دیجیتال قرار داده‌اند که این پروتکل ها باعث شده است تا امنیت این شبکه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. نکته دیگری که باید در رابطه با امنیت این ارز بگوییم این می باشد که این ارز از یکی از پروتکل های بسیار قدرتمند به نام اثبات کار یا Proof of Work استفاده می‌کند که این پروتکل باعث می‌شود تا دستگاه ‌هایی به نام ماینر بر روی تراکنش‌های شبکه این ارز دیجیتال نظارت کنند که بدین صورت امنیت این شبکه تا حد بیشتری افزایش پیدا می‌کند.

 

image

ارز بیت کوین کش

·       تراکنش های این شبکه به صورتی انجام می ‌شود که کاملاً تغییر ناپذیر می باشد و هیچ شخص یا نهادی نمی‌تواند درون این تراکنش‌ها تغییری ایجاد کند و این موضوع باعث شده است تا امکان کلاهبرداری در این شبکه به عدد صفر بسیار نزدیک شود.

·       از دیگر ویژگی ‌های این ارز دیجیتال می‌ توان به کاربرد های بسیار کم آن اشاره کرد به گونه‌ای که برای انجام هر تراکنش چیزی در حدود یک هزارم مبلغ کل تراکنش را از کاربر دریافت می کنند.

·       یکی دیگر از ویژگی‌ های بسیار مهم این ارز دیجیتال این می باشد که شبکه این ارز دیجیتال می‌تواند در یک دقیقه تعداد بسیار زیادی تراکنش را انجام دهد. این موضوع در رابطه با ارز های قدرتمندی همچون بیت کوین و اتریوم به این صورت نمی باشد و این ارز ها در هر دقیقه چیزی در حدود ۵ الی ۱۰ تراکنش را انجام می ‌دهند، اما بیت کوین کش در هر دقیقه تعدادی در حدود هزار تراکنش را انجام می دهد.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش

اگر شما قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش را دارید باید در بهترین زمان ممکن این ارز دیجیتال را خرید کنید تا بدین صورت بتوانید سود بسیار بیشتری را کسب کنید. برای اینکه بتوانید بهترین زمان ممکن برای خرید را تخمین بزنید باید از خدماتی که توسط گروه ‌های مختلف ارائه می ‌شود استفاده کنید، نام این خدمات، خدمات سیگنال ارز دیجیتال می باشد که یکی از بهترین گروه هایی که این خدمات را ارائه می‌کند گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد. این گروه خدمات بسیار دقیق و پیشرفته ای را ارائه می کنند به گونه‌ای که اگر شما از این خدمات استفاده کنید مطمئناً در زمانی نسبتا مناسب سود بسیار عالی را کسب خواهید کرد. نکته ای که باید بگوییم این است که این گروه یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می‌کند که بدین صورت کاربران می‌توانند خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که از خدمات آنها راضی بودند اشتراک ویژه را از این گروه خریداری کنند.

نحوه خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش

شما برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش می توانید از چند نوع صرافی استفاده کنید که بهترین صرافی هایی که می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید صرافی هایی همچون بایننس، هیوبی، FTX، کوین بیس و کوکوین می باشد که این صرافی‌ها نسبت به سایر صرافی ها از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین سابقه بسیار مناسبی دارند و تعداد بسیار زیادی از کاربران از خدمات آنها راضی هستند. نکته‌ای که باید حتماً به آن اشاره کنیم این می باشد که پس از اینکه شما ارز دیجیتال مورد نظر از جمله ارز دیجیتال بیت کوین کش را از هر کدام از این صرافی ها خریداری کردید حتماً آن را به یک کیف پول امن انتقال دهید. زیرا بدین صورت شما ارز های دیجیتال خود را از خطر هک شدن تا حد بسیار زیادی دور نگه می دارید. اگر می خواهید بهترین کیف پول برای نگهداری از ارز بیت کوین کش را پیدا کنید می‌توانید در ادامه همراه ما باشید.

 

image

خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال بیت کوین کش

از جمله بهترین کیف پول هایی که برای نگهداری از ارز دیجیتال بیت کوین کش می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول هایی همچون تراست ولت، متامسک و اتمیک ولت می باشد. علاوه بر آن اگر شما می خواهید از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید می توانید کیف پول هایی همچون لجر و ترزور را مد نظر قرار دهید. این کیف پول ها به دلیل اینکه سخت افزاری هستند از سرعت و امنیت زیادی برخوردار هستند و اگر شما از آنها استفاده کنید مطمئناً ارز های دیجیتال شما از خطر هک شدن تا حد بسیار زیادی دور خواهند بود.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.