whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

مبدل ارز دیجیتال

1402/01/13 ساعت 10:04


وقتی صحبت از تبدیل دارایی های ارز دیجیتال مانند ارزهای دیجیتال به فیات می شود، باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین پلتفرم مبادلات رمزنگاری را برای هدف خود انتخاب کنید. یافتن صرافی‌هایی که قیمت ارز دیجیتال فیات شما را برای تبدیل شدن به کریپتو بپذیرند، آسان است، اما تغییر وجوه شما به ارز فیات و سپس برداشت وجوه با مجموعه‌ای از دردسرها همراه است. در این مقاله پیرامون مبدل ارز دیجیتال بحث می‌کنیم.

دلایل مختلفی وجود دارد که اگر بخواهید می توانید سیگنال ارز دیجیتال خود را با ارز فیات مبادله کنید. ممکن است بخواهید از شرایط مطلوب بازار سود ببرید. یا از آنجایی که ارز فیات پرکاربردترین نوع روش پرداخت در سراسر جهان است، ممکن است بخواهید از روش خود برای پرداخت قبوض و سایر معاملات استفاده کنید.

ارز دیجیتال در مقابل ارز فیات 

اول، مهم است که قبل از رفتن به لیست ابزارهای مبدل برتر سیگنال فارکس، بین کریپتو و فیات تمایز قائل شویم. این به نفع شما خواهد بود که خود را در مورد کریپتو و انواع دیگر ارزها آموزش دهید.

گروه ارز دیجیتال پول دیجیتالی هستند که به عنوان وسیله مبادله عمل می کنند. با کریپتو، می‌توانید بدون نیاز به واسطه‌ای، با شخص دیگری تراکنش‌های مستقیم انجام دهید.

این در حالی است که ارز فیات به عنوان ارز قانونی توسط دولت اعلام می شود که آن را ارزشمند می کند. به خودی خود، برخلاف پول کالایی که ارزش خود را از ارزش خود می گیرد، ارزش ذاتی ندارد. به عنوان مثال می توان به طلا و همچنین نقره اشاره کرد.

آیا فیات و کریپتو شبیه هم هستند؟ خوب، بله و نه. Crypto با توجه به اینکه به عنوان وسیله مبادله عمل می کند و ارزش را ذخیره می کند به عنوان پول در نظر گرفته می شود. اما کریپتو به‌عنوان یک روش پرداخت جایگزین، ویژگی‌هایی دارد که آن را از پول سنتی متمایز می‌کند، که مهم‌ترین آن غیرمتمرکز بودن آن است.

هنگام انتخاب بهترین مبدل کریپتو به فیات چه نکاتی را باید در نظر گرفت.

شما باید یک پلتفرم مبادله ای پیدا کنید که بتوانید به طور کامل به آن اعتماد کنید و مطمئن شوید که با هزینه های معقول و محدودیت های برداشت همراه است. شما به یک پلتفرم با فرآیندی ساده نیاز دارید که اساساً به شما کمک می کند تا سود کانال سیگنال ارز دیجیتال خود را نقد کنید.

محدودیت های برداشت 

صرافی‌های کریپتو معمولاً محدودیت روزانه‌ای برای مقداری که می‌توانید برداشت کنید اعمال می‌کنند. این امنیت سرمایه شما را تضمین می کند. شما باید یک پلتفرم با چندین گزینه برای برداشت وجه خود و همچنین حداقل کارمزد انتخاب کنید. در حالت ایده‌آل، هزینه برداشت باید با نرخ ثابت باشد، مهم نیست چقدر قصد برداشت دارید.

ساختار هزینه 

صرافی ها با پورسانت درآمد کسب می کنند و آن را از انواع مختلف کارمزد مانند کارمزدهای سپرده، معاملات و برداشت دریافت می کنند. صرافی هایی با ساختار کارمزد ساده، بدون کارمزد تراکنش های پنهان انتخاب کنید.

پلتفرم بصری

رابط کاربری پیچیده باید چیزی از گذشته و همچنین سرعت تراکنش وحشتناک باشد. اگر یک پلتفرم دارای یک رابط غیر دوستانه باشد، معامله گران بیشتر به دنبال پلتفرم های مبادله ای دیگر می گردند.

پشتیبانی مشتری 

مراقبت خوب از مشتری نیز مهم است. اگر زمانی با مشکلی در پلتفرم مواجه شدید، امکان تماس با نماینده مشتری ضروری است.

نحوه تبدیل کریپتو به ارز فیات 

این ممکن است به نوع ارز دیجیتالی شما بستگی داشته باشد، اما روش‌های معمول برای تبدیل آن به فیات از طریق صرافی‌ها، کارت‌های نقدی، صرافی‌های همتا به همتا و دستگاه‌های خودپرداز است. اما از آنجایی که ما روی صرافی ها تمرکز می کنیم، در اینجا روند تبدیل با استفاده از این روش آمده است.

استفاده از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، روشی است که اکثر مردم ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای فیات تبدیل می‌کنند. این فرآیند بی شباهت به زمانی نیست که از صرافی یا حواله استفاده می کنید. صرافی رمزارز شما را به ارز محلی شما تبدیل می کند. اشکال این روش تاخیر در نقد کردن پول فیات شما است. در برخی موارد، ممکن است تا پنج روز کاری طول بکشد تا فرآیند تکمیل شود.

صرافی از یک مبدل کریپتو که در سیستم خود تعبیه شده است استفاده خواهد کرد. مقدار ارز فیات را نشان می دهد که می توانید با مقدار ارز دیجیتالی که دارید دریافت کنید. امروزه اکثر صرافی ها دارای رابط های بصری هستند که برای تسهیل تبدیل طراحی شده اند.

7 بهترین مبادلات برای تبدیل رمزنگاری شما

جدا از ساختار کارمزد، محدودیت‌های برداشت، و سهولت استفاده و پشتیبانی، باید عوامل دیگری مانند سکه‌های رمزنگاری پشتیبانی شده صرافی و سطح امنیت سیگنال فیوچرز را نیز در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید به صحبت‌های کارشناسان رمزارز گوش دهید و نظر آنها را در مورد موضوع انتخاب کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از گزینه های شما برای تبدیل کریپتو به ارز فیات وجود دارد.

1. Bitstamp

Bitstamp تبدیل به ابزار مورد علاقه بسیاری از مبدل های رمزنگاری شده است زیرا محدودیتی در میزان برداشت ندارد. اگر تمایل دارید مبالغ زیادی را برداشت کنید، این گزینه را به گزینه ای عالی برای شما تبدیل می کند.

برای برداشت های بین المللی 0.1% کارمزد وجود دارد، اما حداقل کارمزد باید 25 دلار باشد. اگر می خواهید مبالغ زیادی را برداشت کنید، این ارزش پرداخت را دارد. البته، صرافی‌های دیگری با کارمزد کمتر وجود دارد، اما کسانی که ترجیح می‌دهند به دنبال شهرت و اعتماد باشند، مجبور نیستند جای دیگری را جستجو کنند.

شما می توانید ارزهای فیات را به USD، CHF، EUR، AUD، GBP، CAD و JPY برداشت کنید. بیت استمپ از ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، XRP، Litecoin، Stellar Lumens، SAND و غیره پشتیبانی می کند.

مزایا:

  • رابط کاربر پسند
  • پشتیبانی 24/7 مشتری
  • روش های مختلف برای واریز و برداشت

معایب:

  • لیست ارزهای پشتیبانی شده را می توان گسترش داد.

2. CEX

CEX خود را به عنوان یک پلتفرم امن و قابل اعتماد برای تجارت، خرید تتر، فروش اندیکاتور VIP و غیره ارزهای دیجیتال معرفی می کند. برای برداشت می توانید از روش های مختلفی مانند Visa، Mastercard، PayPal، Sepa و ACH استفاده کنید.

با برخی از روش های پرداخت، مانند S.W.I.F.T. و سپا، می توانید وجوه نامحدود را برداشت کنید. هزینه خدمات برای برداشت سکه های رمزنگاری شده شما بر اساس روش پرداخت متفاوت است. به عنوان مثال، برداشت ویزا کارت مستلزم پرداخت هزینه خدمات تا 3٪ + 1.20 دلار است.

مزیت استفاده از CEX این است که از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. در همین حال، شما می توانید ارزهای فیات را در: USD، EUR، GBP و RUB برداشت کنید. همه صرافی ها از RUB پشتیبانی نمی کنند، بنابراین اگر قصد دارید با RUB برداشت کنید، CEX ممکن است بهترین گزینه شما باشد. به طور کلی، روند برداشت وجوه شما از طریق پلتفرم CEX نسبتا آسان و سریع است.

مزایا:

  • اقدامات امنیتی قابل اعتماد
  • مجوز نه تنها در ایالات متحده بلکه در سایر نقاط جهان نیز وجود دارد
  • به کاربران امکان می دهد تا از طریق استیکینگ رمزنگاری ارز دیجیتال کسب کنند

معایب:

  • برای کاربرانی که اولین بار هستند، مبتدی‌ترین گزینه نیست
  • برای افزایش محدودیت‌های برداشت و سپرده کاربران، به تأیید بیشتری نیاز دارد

3. کراکن

Kraken همچنین یک صرافی ترجیحی برای تبدیل رمزنگاری شما به فیات است زیرا محدودیت‌های برداشت بالایی دارد. اینکه چقدر می توانید برداشت کنید به سطح تأیید شما بستگی دارد. چهار سطح تأیید وجود دارد: شروع، اکسپرس، متوسط و حرفه ای. برای افزایش محدودیت‌های واریز و برداشت، باید شرایط و مدارک مختلفی را ارسال کنید.

ارسال ایمیل، نام کامل، تاریخ تولد، شماره تماس و آدرس به شما سطح شروع را می دهد. افزودن شماره تامین اجتماعی و اطلاعات مربوط به شغلتان به شما امکان می دهد سطح خود را از شروع به بیان ارتقا دهید.

در ضمن، دادن کارت شناسایی معتبر و مدرک اقامت و همچنین ارسال عکس از چهره شما به این معنی است که شما در سطح متوسط هستید. در نهایت، مشتریانی که می خواهند در سطح حرفه ای تأیید شوند، باید یک پرسشنامه KYC را پر کنند و احراز هویت بایننس دو مرحله ای را فعال کنند.

در سطح اکسپرس، به کاربران محدودیت برداشت روزانه و ماهانه 9000 دلار داده می شود. کاربران متوسط می توانند روزانه 100000 دلار و ماهیانه 500000 دلار برداشت کنند. در همین حال، مشتریان حرفه ای می توانند روزانه 10،000،000 دلار و ماهیانه بیش از 100،000،000 دلار برداشت کنند.

کراکن از تعداد زیادی آلتکوین پشتیبانی می کند که در مقایسه با سایر صرافی های بزرگ برتری بیشتری به آن می دهد. شما می توانید ارزهای فیات را در: USD ،EUR ،GBP،CAD ،CHF، AUD و JPY برداشت کنید. زمان پردازش بستگی به روشی دارد که انتخاب می‌کنید، از برداشت فوری تا پنج روز. هزینه های برداشت نیز متفاوت است.

مزایا:

  • انتخاب گسترده ای از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده (100+)
  • در بیش از 190 کشور فعال است.
  • برای معامله گران پیشرفته عالی است.

معایب:

  • تأیید آهسته و گسترده
  • حداقل برداشت نسبتاً بالا

4. اوک کوین 

Okcoin از سال 2013 فعالیت می کند و بیشتر در آمریکای شمالی و جنوبی گسترش یافته است. ابتدا در چین راه‌اندازی شد، اما با توجه به ممنوعیت این کشور روی رمزارز، تصمیم گرفت به جای آن در جاهای دیگر گسترش یابد.

چیزی که به اوک کوین برتری می دهد این است که به کاربران امکان داد و ستد، سپرده گذاری و برداشت ارزهایی را می دهد که توسط صرافی های دیگر پشتیبانی نمی شوند. ارزهای فیات که پشتیبانی می کند USD ،EUR ،SGD و BRL هستند. اگر رمزارز خود را از طریق ACH به دلار آمریکا تبدیل می کنید، هیچ هزینه ای برای برداشت وجود ندارد و حداقل آن باید 10 دلار باشد. سرعت تراکنش بسته به کانال پرداختی که انتخاب کرده اید از یک تا پنج روز کاری متغیر است.

مزایا:

  • برنامه به طور یکسان برای سرمایه گذاران جدید و معامله گران حرفه ای طراحی شده است
  • کارمزد معاملات رقابتی
  • کاربر پسند

معایب:

  • دارایی های کریپتو محدود
  • زبان های محدود پشتیبانی می شود

5. کوین بیس

کوین بیس معمولاً برای مبتدیانی که نیاز به تبدیل فیات به کریپتو دارند توصیه می شود. با این حال، کارمزدهای نسبتاً سنگینی را برای پول نقد از کریپتو به فیات حفظ می کند. هزینه های تبدیل کریپتو از 0.50٪ تا 2٪ متغیر است.

Coinbase از ارزهای فیات مانند USD، EUR و GBP پشتیبانی می کند. هر بار که برداشت می کنید، باید 1 درصد هزینه شبکه بپردازید.

Coinbase یک فرآیند تأیید دقیق دارد. برای ثبت نام در Coinbase Pro (که محدودیت برداشت 50000 دلار در روز دارد)، باید حداقل دو سند صادر شده توسط دولت برای تأیید هویت خود ارسال کنید. همه مردم حاضر به رعایت این موضوع نیستند. با این حال، Coinbase با توجه به شهرت فوق‌العاده و رابط کاربری ساده اما مؤثرش، همچنان گزینه مناسبی برای نقد کردن وجوه رمزنگاری شماست.

مزایا:

  • ویژگی حفاظت از خرک برای امنیت بیشتر
  • همچنین در iOS و اندروید موجود است
  • بیمه کریپتو را حفظ می کند

معایب:

  • هزینه های سنگین
  • آلت کوین های محدود

6. کوین اسمارت

CoinSmart برای تبدیل ارزهای دیجیتال به فیات، به ویژه بیت کوین به فیات برای برداشت از طریق حساب بانکی ایده آل در نظر گرفته می شود. با CoinSmart، سپرده یک روزه برای شما تضمین می شود.

در زمان نگارش، این پلتفرم از 16 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، USDC، Stellar Lumens، Cardano و Solana پشتیبانی می کند. این ارزهای فیات مانند USD، EUR و CAD را پشتیبانی می کند.

برای انتقال وجه بانکی یا الکترونیکی، 1٪ کارمزد (حداقل 15 دلار) وجود دارد. برای انتقال وجه الکترونیکی، می توانید حداقل 50 دلار و حداکثر 15000 دلار برداشت کنید. برای سیم های بانکی، حداقل محدودیت 10000 دلار و حداکثر 5000000 دلار وجود دارد. سرعت پردازش می تواند یک تا پنج روز طول بکشد.

مزایا:

  • تایید سریع
  • کارمزد معاملات نسبتا پایین
  • پشتیبانی 24/7 مشتری

معایب:

  • دارایی های کریپتو محدود
  • ارزهای فیات با پشتیبانی محدود 

7. Coinmama

Coinmama هم برای تبدیل کریپتو به فیات و هم برای تبدیل فیات به کریپتو مناسب است. با این حال، فقط از نقدینگی بیت کوین پشتیبانی می کند. ابتدا باید کریپتوی دیگر خود را به بیت کوین تبدیل کنید تا بتوانید پول قبلی را نقد کنید.

کوینماما از 10 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو، EOS و لایت کوین پشتیبانی می کند. مزیت استفاده از Coinmama این است که هزینه اضافی برای واریز یا برداشت دریافت نمی کند.

مزایا:

  • فرآیند راستی‌آزمایی ساده
  • بدون هزینه برداشت اضافی

معایب:

  • هزینه های نسبتاً بالاتر
  • بدون کیف پول رمزنگاری داخلی

بهترین تبادلات همتا به همتا را چطور؟

راه دیگر برای مبادله ارز دیجیتال با پول فیات استفاده از صرافی های همتا به همتا است. این پلتفرم‌ها گزینه‌های مختلفی را برای پول نقد ارائه می‌دهند. انتخاب صرافی های همتا به همتا برای نیازهای رمزنگاری شما مزایای متعددی دارد. به عنوان مثال، شما به خریداران و فروشندگان از سراسر جهان دسترسی پیدا می کنید.

صرافی های P2P همچنین در صورت تمایل ناشناس بودن را ارائه می دهند. در اینجا چند نمونه از مبادلات همتا به همتا آورده شده است.

بیت کوین های محلی

LocalBitcoins از سال 2012 فعالیت می کند و از آن زمان به یک سرویس محبوب برای خرید و فروش بیت کوین به صورت همتا به همتا تبدیل شده است. این تبادل بیت کوین را در اکثر نقاط جهان تسهیل می کند. هیچ هزینه ای برای ثبت، خرید و فروش بیت کوین وجود ندارد. در عوض برای کاربرانی که یک تبلیغ ایجاد می کنند و سپس معامله را تکمیل می کنند، 1٪ کارمزد دریافت می کند.

ارزهای محلی

LocalCryptos مشابه LocalBitcoins کار می کند به این معنا که کاربران گزینه های مختلفی برای برداشت وجه خود دریافت می کنند و می توانند این کار را به صورت ناشناس انجام دهند. این بازار P2P بیش از 40 روش پرداخت را ارائه می دهد و با قراردادهای هوشمند پشتیبانی می شود.

LocalCoinSwap

LocalCoinSwap برای مبتدیان دنیای کریپتو عالی است و یک پلتفرم بصری با فرآیندهای ساده و ساختار یافته را ارائه می دهد. بیش از 190 ارز محلی و بیش از 300 روش پرداخت را پشتیبانی می کند.

کلام آخر

در مجموع، حدود 160 ارز مختلف در ماشین حساب ارز موجود است. یک کیف پول چند ارزی برای ارسال، دریافت و مدیریت دارایی های دیجیتال. مشاور فوربس به استانداردهای دقیق یکپارچگی ویراستاری پایبند است. تا جایی که ما می دانیم، تمام محتوا از تاریخ ارسال دقیق است، اگرچه پیشنهادات موجود در اینجا ممکن است دیگر در دسترس نباشند. به لطف ابزارهای آنلاین، ارسال پول برای دوستان و خانواده در سطح بین المللی آسان تر از همیشه است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.