whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش سایت TensorCharts

1402/04/19 ساعت 00:06


یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های معاملات در تایم فریم روزانه ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی دیگر سایت TensorCharts است. این سایت با تشخیص حرکات نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال به تریدر این فرصت را می‌دهد تا بتواند بهترین راندمان را در معاملات و تراکنش‌های خود داشته باشد.

شما باید با آموزش سایت TensorCharts با نحوه کار آن آشنا شوید تا بتوانید از سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال سودهای دور از ذهنی را کسب نمایید. قبل از آشنایی با این سایت شما باید احراز هویت بایننس خود را تکمیل نمایید تا بتوانید با اتکا بر کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی سود خوبی دریافت کنید.

بازار ارز دیجیتال یکی از پر طرف‌دارترین بازارهای سرمایه است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بسیاری در آن حضور دارند و با خرید ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن‌ها سودهای زیادی را به دست می‌آورند. شما هم می‌توانید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده و با آموزش‌های لازم این سودها را دریافت نمایید. 

ما در این نگارش تصمیم داریم شما را با آموزش سایت TensorCharts آشنا نماییم تا بتوانید در این حوزه برنده باشید.

Tensor chart

اگر در بازار کریپتوکارنسی فعالیت داشته باشید، قطعاً اسم سایت تنسور چارت را شنیده‌اید و ممکن است این سؤال برای شما پیش‌آمده باشد که این سایت چیست؟ پاسخ این سؤال اینجاست. تنسور چارت یکی از کارآمدترین سایت های معاملات روزانه در بازارهای مالی است که با نشان‌دادن حرکات نهنگ‌های بازار به شما این اجازه را می‌دهد تا با تحلیل آن‌ها بتوانید بهترین سودها را از مارکت دریافت کنید. 

قیمت ارز دیجیتال تحت‌تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها حرکات نهنگ‌های بازار است. برای کسب سودهای دلاری این سایت بهترین گزینه است؛ زیرا مزیت‌های بسیاری را شامل می‌شود و به شما برای دریافت این سود کمک می‌کند. در ادامه مطلب به شرح این موضوع هم می‌پردازیم. 

پلتفرم Tensor chart یکی از ابزار معاملاتی پیشرفته است که توسط انجمن Discord راه‌اندازی شده و از زمان افتتاح تاکنون توانسته است پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد و توسعه پیدا کند. این امر سبب شده تا مورد استقبال معامله‌گران و تریدرهای فعال بازار رمزارزها قرار گیرد.

ویژگی‌های پلتفرم Tensorchart چیست؟

با توسعه بازار رمزارزها پلتفرم‌های بسیاری به وجود آمدند که هر یک به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مورد استقبال قرار گرفتند. به همین دلیل در این بخش به بررسی ویژگی‌های این پلتفرم می‌پردازیم.

  • رابط کاربری ساده

یکی از مزیت‌های این پلتفرم که خود یکی از عوامل حمایت تریدرها و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال هست داشتن رابط کاربری ساده‌ای است که تمامی افراد می‌توانند به‌منظور بررسی حرکات نهنگ‌ها از آن استفاده کنند. همچنین طراحی این سایت به‌گونه‌ای است که افراد مبتدی هم می‌توانند با آموزش سایت TensorCharts با این پلتفرم کار کنند.

  • بررسی حرکات نهنگ

یکی از ویژگی‌های مهم پلتفرم تنسور چارت بررسی حرکات نهنگ‌های ارز دیجیتال است که در نهایت داده‌های موجود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌این‌ترتیب شما با استفاده از این اطلاعات می‌توانید تحلیل‌های بسیار خوبی را انجام دهید.

  • به‌روز بودن

یکی دیگر از خصوصیات پلتفرم Tensorchart به‌روز بودن آن است که همیشه به‌روزترین اطلاعات و داده‌ها را روی نمودار به کاربران ارائه می‌کند تا آن‌ها بتوانند دقیق‌ترین تحلیل‌ها را انجام دهند.

آموزش سیگنال گیری ارز دیجیتال

حال که با ویژگی‌های این پلتفرم آشنا شدید زمان آن رسیده تا با یادگیری سایت TensorCharts بتوانید از آن استفاده کنید و حرکات نهنگ‌ها را مورد بررسی قرار دهید و در تحلیل‌ها به کار ببرید.

مرحله اول: واردشدن به سایت Tensorchart 

شما باید عبارت Tensorchart.com را در گوگل جست‌وجو کنید تا بتوانید وارد این سایت شوید. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید. 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این سایت فضای کاربری آسانی دارد. اگر شما تازه در مسیر رمزارزها قرار گرفته‌اید و هیچ حساب کاربری ندارید برای اینکه بتوانید از کلیه امکانات و خدمات این سایت بهره‌مند شوید باید با آموزش سایت TensorCharts اکانت خود را ایجاد نمایید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله دوم: انتخاب ارز دیجیتال و صرافی

پس از عبور مرحله اول، زمان انتخاب ارز دیجیتال و صرافی موردنظر می‌رسد. شما باید ارز را به‌صورت جفت‌ارز انتخاب نمایید. برای انجام این کار باید گزینه Crypto را کلیک کنید. بعد از انتخاب این گزینه صفحه‌ای در سمت چپ برای شما باز می‌شود که در اینجا شما باید ارز و صرافی خود را انتخاب نمایید. تعداد صرافی‌ها و ارزهای دیجیتالی که این سایت پشتیبانی می‌کند محدود است؛ اما به‌مرورزمان افزایش پیدا می‌کند. این نکته را هم بدانید که کلیه ارزها به‌صورت رایگان قابل‌تغییر نیستند و باید اشتراک سایت را تهیه نمایید.

مرحله سوم: انتخاب تایم فریم

بعد از انتخاب صرافی و ارز دیجیتال صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که نشان‌دهنده نمودار میزان عرضه و تقاضاست. در این بخش باید تایم فریم را برای تحلیل و بررسی انتخاب نمایید. فراموش نکنید که در تایم فریم‌های بالا تحلیل‌ها دقیق‌تر هستند.

مرحله چهارم: اعمال تغییرات

در این مرحله می‌توانید در نمودار عرضه و تقاضا تغییراتی را اعمال نمایید تا به شکلی دقیق‌تر تحلیل‌ها انجام شود این گونه از نقاط فشار خرید و فشار فروش باخبر می‌شوید. برای این کار باید از بخش پایین سایت استفاده کرده و تغییرات را انجام دهید. لازم است ذکر کنم که این تغییرات قابل‌تنظیم هستند تنها دلیل این فرایند دریافت تحلیل‌های صحیح‌تر برای گرفتن سودهای عالی از مارکت است.

مرحله پنجم: انجام تحلیل

بعد از اینکه اعمال‌کردن تغییرات باید تایم فریم را در 4 ساعته تنظیم نمایید، حالا چارت آماده تحلیل است و شما می‌توانید بررسی‌های خود را انجام دهید. در تصویر بالا خطوط کوچک نمایش‌دهنده سفارشات فروش بزرگ است و احتمال دارد نمودار پس از برخورد با این خطوط، اوردرهای فروش را فعال کند و قیمت دچار ریزش شود. 

خطوطی که در بخش پایین نمودار قرار گرفته است بیانگر سفارشات خرید است که نمودار پس از برخورد به این خطوط سبب فعال‌شدن اوردرهای خرید شده و افزایش قیمت را به دنبال دارد؛ بنابراین، شما قادر خواهید بود با آموزش سایت TensorCharts با به‌کارگیری خطوط و نمودارها بهترین پیش‌بینی قیمت را داشته باشید و از معاملات خود سودهای دلاری بسیاری را کسب نمایید.

Order Book

در دنیای ارز دیجیتال رابطه بین خریداران و فروشندگان در Order Book به نمایش گذاشته می‌شود و ترید با تعاملات این دو طرف شکل می‌گیرد. این دفتر سفارش وسیله‌ای کاربردی است که به‌صورت هم‌زمان سفارش‌های یک رمزارز که بیانگر عرضه و تقاضای آن است را به تصویر می‌کشد.

اوردر بوک تعداد سفارشات ارائه شده در عمق بازار و یک قیمت خاص را لیست می‌کند. این لیست به معامله‌گران کمک می‌کنند تا از شفافیت بازار مثل عمق معاملات، اطلاعات قیمت و غیره استفاده نمایند.

اطلاعات خریدوفروش در سایت‌های مختلف ممکن است در جاهای مختلف صفحه پدیدار شوند. اما به‌صورت کلی اوردر بوک‌ها شامل 3 بخش هستند: سفارش خرید، سفارش فروش و تاریخچه سفارشات.

شما می‌توانید پایین‌ترین قیمت توافق شده و بالاترین پیشنهاد قیمتی را در اوردر بوک‌ها مشاهده نمایید؛ این موضوع نشان‌دهنده شرایط حکم‌فرما بر بازار و قیمت است.

حجم معاملات در بازار ارز دیجیتال

حجم معاملات تعداد واحدهای معامله شده یک ارز دیجیتال است که در یک دوره زمانی مشخص تعیین می‌گردد. مقدار خریدوفروش یک رمزارز در طول یک روز را حجم معاملات 24 ساعته آن می‌نامند.

کلیه معاملات و تراکنش‌ها شامل خریدار و فروشنده می‌شوند. زمانی که این دو با قیمتی معین به توافق برسند، تراکنش به‌واسطه صرافی ثبت می‌گردد. سپس برای محاسبه مقدار کلی خریدوفروش یک رمزارز از این تراکنش‌ها استفاده می‌شود.

حجم معاملات جزو اصلی‌ترین معیار معامله‌گرهای ارزهای دیجیتال است؛ زیرا بیانگر قدرت حرکت در بازار است. تحلیل‌گران از این شاخص به‌عنوان ابزاری جهت شناخت دقیق‌تر قدرت روند قیمت‌ها در مارکت استفاده می‌کنند. اگر حجم معاملات و نوسان قیمت بالا باشد حرکت قیمت قدرت و اعتبار بیشتری دارد و اگر حجم با حرکت قیمت پایین باشد نشان‌دهنده احتمال ضعف روند اساسی است.

حجم معاملاتی در تاریخی بالا به همراه سطوح قیمت بهترین نقاط ورود و خروج را جهت یک معامله خاص نمایش می‌دهد. به‌صورت کلی زمانی که شاهد یک بازار صعودی و درحال‌رشد هستیم قطعاً حجم معاملات افزایش‌یافته است و این بیانگر علاقه شدید خریداران برای افزایش قیمت است؛ اما افزایش حجم در روند نزولی نشان‌دهنده افزایش فشار فروش هست؛ بنابراین آموزش سایت TensorCharts و حجم معاملاتی به شما در داشتن تحلیل‌های دقیق کمک می‌کند و باعث می‌شود که در مسیر کسب سودهای دلاری قرار بگیرید. 

کلام آخر

در این نگارش شما با سایت TensorCharts و ابزارهای مهمی که به شما در تحلیل کمک شایانی می‌کند آشنا شدید. اگر تازه به دنیای کریپتو پا گذاشته‌اید بهتر است با آموزش و پیاده‌سازی آن‌ها در مسیر تحلیل و عضویت در یک کانال سیگنال‌دهی حرفه‌ای خود را به چالش بکشید تا ببینید چه میزان از تحلیل شما درست است؛ زیرا تحلیل در این بازار نیاز به تجربه کافی دارد.

مجموعه پرشین الیت با سال‌ها تجربه در دنیای کریپتوکارنسی توانسته است با ارائه بهترین سیگنال‌ها و کمترین ریسک سودهای دلاری بی‌نظیری را در اختیار اعضا کانال خود قرار دهد. این مجموعه به دلیل تورم موجود در جامعه تصمیم دارد عضویت این کانال را با مبلغی ناچیز در اختیار کاربران قرار دهد. پس اگر به دنبال فرصتی طلایی می‌گردید زمان را از دست ندهید و برای عضویت در این کانال اقدام نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.