whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال YOOSHI

1400/10/25 ساعت 05:12


در راستا معرفی یک سیگنال ارز دیجیتال مطلوب و سیگنال فیوچرز، امروز قصد داریم به بررسی توکن YOOSHI بپردازیم. یکی از توکن هایی که در صنعت بازی های کریپتو شهرت دارد و نقش های زیادی را در اکوسیستم بازی خود ایفا می کند. با ما باشید تا با این رمزارز بهتر و بیشتر آشنا شوید.  

image

اکوسیستم بازی یوشی (YOOSHI)

یوشی (YOOSHI) چیست؟

یوشی (YOOSHI)، یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز مالی (DeFi) است که بر توکن های NFT در زنجیره هوشمند بایننس مبتنی است و فضایی است که به کاربران این امکان را می دهد با بازی کردن درآمد (P2E) نیز کسب کنند. یوشی ابتدا به عنوان یک میم کوین فعالیت خود را آغاز کرد، اما اکنون پا را فراتر گذاشته و به ارز دیجیتالی مبدل شده که تمام توجه و تمرکزش بر متاورس است و توکن های NFT پلتفرم آن نیز کارکردهای متنوعی دارند. توکن YOOSHI، توکنی است که برای انجام فعالیت های درون این بازی کارایی دارد.

یوشی در واقع اولین عرضه اولیه DEX در زنجیره هوشمند بایننس برای بازی های مبتنی بر توکن های غیرمثلی (NFT) محسوب میشود که توانست جایگاه مطلوبی در برنامه Most Valuable Builder II program (MVB) کسب کند. این برنامه، یک برنامه بسیار ابتکاری است که صدها پروژه NFT را در زنجیره هوشمند بایننس آنالیز می کند و نهایتاً مهیج ترین آنها را گلچین می کند.

شاید برایتان سوال باشد که نام YOOSHI به چه معناست و اساساً از کجا آمده است. این نام در واقع برگرفته از نام Yoshi، همان شخصیت سبزِ دوستداشتنی بازی های ویدیویی Super Mario است که بر روی دایناسور بامزه این بازی گذاشته شده است.

image

بازار NFT یوشی

یوشی چگونه کار می کند؟

اکوسیستم یوشی، یک پلتفرم غیرمتمرکز چند وجهی است که امکانات و قابلیت های متنوعی را به کاربران خود ارائه میدهد و توسط ارز دیجیتال بومی آن، یعنی توکن YOOSHI اداره میشود. هرچند یوشی از ابتدا به عنوان یک میم کوین به بازار آمد، اما هدف این توکن این است که چارچوب های مرسوم را کنار زده و عملکردهای گسترده تری را شامل شود. این پروژه، در حال ساخت متاورس بزرگی است که در آن به کاربران خود این امکان را میدهد تا علاوه بر بازی و سرگرمی، درآمد خوبی نیز به جیب بزنند. عملکردهای توکن YOOSHI را میتوان به سه بخش عمده تقسیم بندی کرد:

·       YOOSHI GamePad: این بخش همچون یک سرعت دهنده برای توسعه دهندگان بازی عمل می کند که به آنها این امکان را میدهد با پیش فروش دارایی های درون بازی که در قالب توکن های غیرمثلی هستند، سرمایه لازم را جمع کرده و پروژه های خود را پیگیری کنند.

·       YOOSHI Labs: این بخش نیز به توسعه دهندگان GameFi ابزارهای مورد نیاز جهت طراحی بازی ها و اجرای ایده های خود را میدهد و پشتیبانی فنی لازم را از آنها به عمل می آورد.

·       P2E Guild Alliance (P2EGA): این مورد نیز یک نوآوری خلاقانه برای کسب درآمد در بازی یوشی است که به کاربران این امکان را میدهد هم از بازی لذت ببرند و هم درآمد کسب کنند.

علاوه بر تمام اینها، یوشی یک بازار اختصاصی نیز برای NFT ها دارد. همچنین یک سری گزینه های دیفای نیز برای کاربران خود دارد، همچون مکانیزم فارمینگ خودکار که به هولدرهای توکن YOOSHI با 4% از کل هزینه های تراکنشاتی پلتفرم پاداش میدهد. یک ییلد فارمینگِ NFT هم در این اکوسیستم وجود دارد که به هولدرهای توکن های غیرمثلی این امکان را میدهد از توکن های خود در مسیر ییلد فارمینگ (کشت سود) استفاده کنند.

image 

توکن YOOSHI

توکن YOOSHI چه کاربردی دارد؟

توکن YOOSHI، میم کوین بومی اکوسیستم یوشی است و ویژگی های مختلف و منحصر به فردی دارد که آن را تا حد زیادی با دیگر توکن های بازار متمایز می کند. طراحی این توکن بر مبنای مکانیزم سوزاندن میباشد و با ادغام این مکانیزم با NFT ها و همینطور عملکرد ابتکاری نقدینگی خودکار، سرعت نقدینگی توکن YOOSHI افزایش چشمگیری پیدا می کند. از دیگر ویژگی های نادر این توکن که احتمالاً کمتر جایی دیده شود، این است که قابلیت تمرکززدایی در مقیاس بزرگ را نیز دارد. تمامی این ویژگی ها و ترکیب آنها با یکدیگر موجب میشود تا کاربران، کنترل بالایی روی این توکن داشته باشند.

کلام آخر

توکن YOOSHI را میتوانید از تمام صرافی های معتبری که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، خریداری کنید و در کیف پول های سازگار با آن ذخیره نمایید. طبق آنچه در نقشه راه این پروژه ذکر شده است، یوشی قصد دارد متاورس خود را بیش از این توسعه دهد و جنبه های بیشتر و جذاب تری را به آن اضافه کند تا کاربران بیشتر جذبِ مشارکت در این بازی جذاب و کسب درآمد از طریق اکوسیستم آن شوند و نهایتاً توکن YOOSHI را گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یا بلند مدت خود ببینند.  

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.