whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان

1402/03/15 ساعت 22:05


یکی از بهترین خدمات پرشین الیت ارائه سیگنال‌ ارز دیجیتال سعید فیضیان است. در پرشین الیت می‌توانید بهترین سیگنال Vip ارز دیجیتال در ایران و سایر نقاط جهان را به دست آورید. بهتر است کمی بیشتر با کانال سیگنال ارز دیجیتال آشنا شویم و سپس به معرفی بهترین کانال‌های سیگنال Vip ارز دیجیتال در ایران بپردازیم.

سعید فیضیان به عنوان یکی از اساتید بنام و تحلیل‌گر که توانسته است سیگنال‌های دقیقی ارزی، سیگنال فارکس، اسپات و سیگنال فیوچرز را عرضه کند، شناخته می‌شود. در بهترین گروه سیگنال ارز دیجیتال یعنی پرشین الیت آماده‌ایم تا به افراد کمک کنیم بتوانند سودآوری خوبی در حوزه فارکس و ارز دیجیتال داشته باشند.

آشنایی با کانال سیگنال ارز دیجیتال 

قبل از هر چیر باید این طور بگویم که کانال سیگنال ارز دیجیتال به خصوص برای تریدرهایی که به تازگی پا به عرصه ارز دیجیتال و یا بازار فارکس گذاشته‌اند و علاقه زیادی به سرمایه گذاری و معامله گری در این بازارهای جهانی دارند، توصیه می‌شود. زیرا معامله‌گری برای این افراد ریسک بالایی دارد و این‌ها هیجان زیادی برای کسب سود در این بازارها دارند.

همچنین برای ترید یا معامله‌گری در بازارهای مالی مانند بازار فارکس و یا ارز دیجیتال باید به خوبی بدانید که یک ارز را در چه قیمتی خریداری کنید و در چه قیمتی به فروش برسانید. به علاوه باید برای معاملات خود حد ضرر تعیین کنید. علاوه بر اینها نیاز دارید تا روند یک ارز را در فریم‌های زمانی مختلف بررسی کنید تا احتمال بالا رفتن و یا پایین آمدن قیمت را به دست آورید. با ما همراه باشید تا در این پست با عنوان کانال سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان توضیحات مفیدی به شما ارائه ‌دهیم.

دانش تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

بعضی افراد به صورت منظم به آموزش تریدینگ پرداخته‌اند و با رصد اخبار ارز دیجیتال و نمودارهای روند رمزارزها و دیگر دارایی‌های مالی همواره بررسی‌های خود را دنبال می‌کنند. این افراد توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را دارند. آن‌ها می‌توانند پیش‌بینی کنند که کدام ارزها مستعد رشد بالایی هستند و کدام‌ یک احتمال رکود دارند و یا کدام دارایی برای سرمایه گذاری مناسب‌تر هستند.افراد ناشی و یا کسانی که زیاد فرصت این کارها را ندارند باید از افراد مجرب و موفق در این حوزه، راهنمایی بگیرند.

سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان یکی از بهترین منابع برای کسانی است که بدون داشتن دانش زیاد و صرف وقت برای بررسی موارد بالا می‌خواهند ترید کنند. این نکته هم مفید است که حتی هولدرهایی که قصد ترید ندارند و می‌خواهند ارزهای خود را برای طولانی‌مدت نگه‌داری کنند نیز باید با این موارد تا حد زیادی آشنا باشند و در بازه‌های زمانی طولانی‌تری به بررسی بپردازند تا اقدامات لازم را به موقع انجام دهند.

سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان

پس دانستیم برای ترید در بازارهای مالی باید با ابزارهای تحلیلی و معاملاتی آشنا باشیم؛ تحلیل تکنیکال، سنتیمنتال و فاندامنتال بدانیم و در کل تسلط زیادی داشته باشیم. راه دیگری هم هست و آن استفاده از تحلیل افراد برجسته و خبره در بازارهای مالی است. این افراد، رزومه معتبری دارند و در این بازاها به قدری کارکشته و مجرب هستند که در طول زمان شناخته شده‌اند.

از طرفی، حتی با دیدن آموزش‌های نسبی باید مدت زمان زیادی را به تحلیل اختصاص دهید، ضمن این که شاید هرگز نتوانید مانند یک فرد مشهور و یا تیم حرفه‌ای بنام تحلیل کنید. البته یک نکته مثبت هم باید ذکر کنیم. لزومی ندارد که یک تحلیل‌گر حرفه‌ای بتواند یک معامله‌گر حرفه‌ای نیز باشد!

به عبارتی دلیلی وجود ندارد که هر کسی مسلط به تحلیل تکنیکال است در ترید خود نیز موفق باشد، همچنین که دلیلی ندارد که یک تریدر قدرتمند نیز یک تحلیل‌گر عالی باشد. اینجا جایی است که نقش کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال Vip به میان می‌آید. یعنی اصلا دیگر نیازی نیست تا همانند یک تریدر حرفه‌ای آموزش ببینید و ساعت‌ها وقت خود را بر روی داده‌های مربوط به نمودارهای قیمت و روند ارزهای مختلف بگذارید و یا هر اخباری را در حوزه‌های مالی رصد و تحلیل کنید. فقط کافی است از اسطوره تحلیلی مثل استاد سعید فیضیان بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان

با این که آموزش تحلیل تکنیکال زیاد سخت نیست و حتی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی آموزش ببینید ولی باید گفت که کسب تجربه و مهارت در تریدینگ در طول زمان به دست می‌آید. به علاوه به دانش مدیریت سرمایه و استفاده از استراتژی معاملاتی مشخص نیازمندید. داشتن نظم در معاملات و رصد نمودارها چیزی نیست که تنها با دانش‌اندوزی به دست آید.

افراد و تیم‌های قدرتمندی وجود دارند که دارای تجربه بالایی در تریدینگ و انواع تحلیل فاندامنتال، تکینکال و سنتیمنت هستند. این افراد به رصد پیوسته بازار و داده‌های معاملاتی حاصل از این تحلیل‌ها می‌پردازند. اکثرا دارای گروه سیگنال ارز دیجیتال عمومی و خصوصی هستند که با صرف هزینه‌ای از مشتریان، بهترین تحلیل‌ها را پیرامون بهترین ارزها جهت سرمایه گذاری و هولدینگ، نقاط خرید و فروش مناسب، بهترین پوزیشن‌های ترید روزانه را ارائه می‌دهند. کانال سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان نیز یکی از خدمات‌دهندگان این‌چنینی است.

ملاک برتری یک کانال سیگنال ارز دیجیتال 

روزانه با کانال‌های مختلف رایگان و غیر رایگان سیگنال ارز دیجیتال برخورد می‌کنیم که با تبلیغات زیاد وایرال می‌شوند و ممکن است شما را سردرگم سازند. با احتمال بالا یک سوال مهم برایتان پیش آید که آیا همه کانال‌های سیگنال فارکس و ارز دیجیتال خوب است؟ باید از کدام کانال تیم و کانال استفاده کنید تا ارزش هزینه کردن و صرف هزینه را برایتان داشته باشد؟

با کمی گشت و گذار در اینترنت و جستجوی عباراتی چون کانال سیگنال ارز دیجیتال، هولدینگ و چینش سبد سرمایه گذاری، معامله‌‌گری و تریدینگ، سیگنال اسپات و سیگنال فیوچرز، آموزش تریدینگ با محتواهای زیادی روبه‌رو می‌شویم. احتمالا به پیام‌رسان‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی متنوعی چون تلگرام، اینیستاگرام، یوتوب، آپارت و ایتا هدایت می‌شوید که مملو از اسم‌های متعدد از پکیج‌های پیشنهادی است. خیلی از این تبلیغات برایتان جذابیت دارند و خیلی نیز پربازدید بوده و سرشناس هستند.

این احتمال هم وجود دارد که شما نیز مجدوب این تبلیغات فریبنده شده باشید و احتمالا به خرید چند پکیج آموزشی و کانال ارائه‌ سیگنال خصوصی و عمومی پرداخته باشید. متأسفانه علیرغم صرف هزینه و زمان، نتیجه خوبی هم در معاملات خود نگرفته باشید و یا در سطح انتظاراتی که در تبلیغاتشان دیده بودید، نبوده باشد!

در اینجا یک سوال اساسی‌تر به ذهن شما خطور می‌کند. چگونه بفهمیم که کدام یک برتری دارند؛ برای کدام یک هزینه کنیم تا ارزش سودآوری داشته باشد؟ گاهی پیش می‌آید که شما برای عضویت در یکی از این گروه‌ها یا کانال‌ها اقدام می‌کنید و پس از مدتی جذب گروه و یا کانال دیگری می‌شوید. گاهی نیز یکی را انتخاب می‍کنید و بعد از مدتی متوجه می‌شوید که سیگنال ارزی خیلی از این‌ها مشابه یکدیگر بوده و به نوعی کپی‌برداری از هم می‌باشند!

گاهی نیز عضو کانال‌های مشهوری چون کانال سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان می‌شوید و سپس مشاهده می‌کنید که خیلی از کانال‌ها و گروه‌های ایرانی وجود دارند که تنها با کپی از مطالب آن به تبلیغ می‌پردازند. دوباره به سوال خود باز می‌گردیم. اشتراک کدام کانال سیگنال ارز دیجیتال و یا سیگنال‌های دیگری چون سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را بخریم تا به نتیجه سودآورتری برسیم یا به عبارتی ملاک برتری یک کانال سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ در ادامه مقاله شما را بیشتر راهنمایی می‌کنیم.

چرا باید کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت را انتخاب کنید؟

یکی از برتری‌ها در انتخاب گروه و کانال سیگنال ارزی مناسب، میران فعالیت و قدمت گروه عرضه‌کننده سیگنال است. در پرشین الیت با عضویت در کانال تلگرام به پست‌های آموزشی، سیگنال‌های ارائه شده و نتایج حاصل از کاربرد این سیگنال‌ها در میزان سود و به اصطلاح هیستوری تریدها را مشاهده می‌کنید که به نوعی رزومه موفق از پرشین الیت است.

این نشان می‌دهد که این تیم در بازارهای مالی فعال بوده است و تجربه کافی دارد. بنابراین می‌توانید با داشتن اکانت پرمیوم تریدینگ ویو و یا هر اشتراک دیگری از انواع کانال‌ سیگنال برخوردار شوید و با اطمینان بیشتری ترید کنید. زیرا این تیم مجرب پس از سال‌ها تجربه واقف است که کدام یک از گروه‌ها و کانال‌ها می‌توانند نتایج بهتری به شما ارائه دهند. از طرفی، پرشین الیت یک مزیت خیلی ویژه‌تر نیز دارد.

این کانال تنها به ارائه سیگنال یک گروه یا کانال خاص و یا تنها تعدادی سیگنال آن هم در یک بازار محدود نمی‌پردازد. پرشین الیت به مشتریان خود، بهترین سیگنال‌های vip ارز دیجیتال ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند. پرشین الیت با بیش از دو سال سابقه بهترین گروه ارز دیجیتال خارجی است که به فعالیت می‌پردازد و با ارائه سیگنال‌های برتر دنیا به زبان فارسی سعی دارد به هم‌میهنان معامله‌گر ایرانی کمک شایانی کند.

دقت داشته باشید که برای عضویت در یک کانال معتبر سیگنال فارکس و یا ارز دیجیتال خارجی و حتی داخلی باید ماهانه هزینه گزافی حداقل بین 30 دلار تا 2000 دلار بپردازید. حتی عضویت در یکی از این کانال‌ها خیلی هزینه‌بر و گران است. اگر بخواهیم به چنتا از این کانال‌ها اشاره کنیم می‌توانیم از کانال‌های مشهور سیگنال فیوچرز و اسپات خارجی Cf Trader، FuturesMaxLeverage، Always win و کانال‌های دیگری نام ببریم که برای عضویت در آن‌ها باید ماهیانه مبلغ اشتراکی به اندازه 100 دلار بپردازید.

حتی برای حق اشتراک در کانال‌های ایرانی مشهوری چون ترید روزانه آدام مرادی، علیرضا محرابی، دکتر هلاکویی و همچنین سعید فیضیان می‌بایستی چیزی بسن 30 تا 60 دلار در ماه هزینه کنید. ما در پرشین الیت به شما این امکان را می‌دهیم که به بیش از 130 کانال و گروه برتر داخلی و خارجی دست یابید. برای اطمینان می‌توانید اسامی آن‌ها را در صفحه کانال سیگنال راز دیجیتال خارجی پرشین الیت ببینید. با کمی دقت در می‌یابید که سیگنال‌های این کانال‌های مشهور و تاپ بین‌المللی را می‌توانید تقریبا با نصف هزینه در یک کانال vip خارجی به دست آورید.

چگونگی دریافت سیگنال ارز دیجیتال در پرشین الیت

در پرشین الیت می‌توانید خیلی راحت سیگنال ارز دیجیتال سعید فیضیان و دیگر بزرگان حوزه‌های مالی را دریافت کنید. همان طوری که پیشتر توضیح دادیم شما می‌توانید تنها با پرداخت مبلغی ناچیز در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید و علاوه بر دریافت سیگنال‌های ارز دیجیتال سعید فیضیان به سیگنال دیگر اساتید ایرانی و همچنین خارجی دست یابید. این کار توسط ربات تلگرام انجام می‌گیرد که بدون هیچ تاخیری در ارسال با سرور اختصاصی انجام می‌شود.

ربات پرشین الیت هر پستی در کانال‌های عضو را بدون هیچ تأخیر ملموسی به کانال سیگنال ارز دیجیتال vip منتقل می‌سازد. همکاران ما در پرشین الیت حتی کار را از این هم ساده‌تر کرده‌اند و با امکان جدیدی که در کانال ایتا گذاشته‌اند، شما را حتی از استفاده VPN و یا فیلترشکن بی‌نیاز می‌سازد. در این صورت نه تنها لازم نیست تا مبالغ هنگفتی برای دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال و فارکس بپردازید بلکه به هیچ فیلترشکن و یا وی پی ان نیز احتیاج نخواهید داشت.

با یک هزینه معقول و ناچیز از اشتراک تمامی این گروه‌ها و کانال‌ها برخوردار می‌شوید. برای دیدن مبلغ اشتراک ماهانه، سه‌ماهه، یک ساله و یا لایف تایم سیگنال فیوچرز پرشین الیت مراجعه فرمایید. اگر سوالی پیرامون خدمات پرشین الیت و یا عضویت در کانال را دارید، از پشتیبانان شکیبای ما کمک بگیرید تا سوالات شما را پاسخ دهند. در نهایت آرزومندیم از خدمات ما کمال رضایت را داشته باشید و نظرات خود را با پرشین الیت به اشتراک بگذارید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.