whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

نمایش بازی Immutable’s Gods Unchained در فروشگاه Epic Games

1402/04/01 ساعت 14:40


گیم Immutable’s Gods Unchained در فروشگاه Epic Games به نمایش گذاشته شد. این بازی با کارت‌های تجاری که دارای کارت‌های NFT است، در اختیار 230 میلیون مشتری اپیک گیمز قرار خواهد گرفت.

طبق اعلامیه 21 ژوئن، بازی کارتی تجارت Web3 Immutable Games، Gods Unchained اکنون در فروشگاه Epic Games فهرست شده است و در دسترس 230 میلیون مشتری قرار گرفته است.

Gods Unchained یک بازی کارت بازرگانی کلکسیونی است که شبیه به Hearthstone یا Magic: The Gathering Arena است؛ اما با کارت‌هایی که بازیکنان می‌توانند مالکیت و معامله انجام دهند.

هر کارت توسط یک توکن غیرقابل‌تعویض (NFT) در شبکه لایه 2 اتریوم Immutable X نشان داده می‌شود. در ژوئن 2019 این گیم انتشار یافت و شمارش بازیکنان خود را خلال دو سال آینده اضافه کرد و تعداد بازیکن پویای هفتگی خود را در ژانویه 2022 به 80000 رسانید.

فروشگاه اپیک گیمز یک پلتفرم توزیع دیجیتال بازی شبیه به استیم یا GOG.com است. بر اساس پست «بازبینی سال 2022» سازنده در ماه مارس، بیش از 230 میلیون گیمر رایانه شخصی از Epic Games برای یافتن بازی‌های جدید استفاده می‌کنند.

دانیل پیز، تهیه‌کننده اجرایی Gods Unchained، فهرست Epic Games را نقطه‌ای مهم در تاریخ بازی می‌داند. او می‌گوید: به‌سختی می‌توان اهمیت عرضه Gods Unchained در فروشگاهEpic Games (یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های بازی رایانه‌های شخصی در جهان) را برآورد کرد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بازی خود را به مخاطبان کاملاً جدید و واقعاً عظیمی از گیمرهای سنتی رایانه شخصی و علاقه‌مندان به TCG ارائه کنیم.

این لیست در زمانی ارائه می‌شود که ناشران Web3 به مقابله با اقدامات خصمانه Steam، بزرگ‌ترین توزیع‌کننده بازی‌های رایانه شخصی در جهان ادامه می‌دهند. در اکتبر 2021، Steam اعلام کرد که بازی‌های Web3 در پلتفرم خود مورد استقبال قرار نگرفته است، درحالی‌که Age of Rust را نیز به دلیل امتیازاتی که بازی به دارندگان NFT ارائه می‌دهد، از فهرست حذف کرد.

در ماه مارس، اعضای سابق تیم MetaMask یک پلتفرم توزیع رقیب به نام Hyperplay را برای مبارزه با اکشن Steam منتشر کردند.Hyperplay دسترسی به فروشگاه‌های Epic Games و GOG.com را از داخل رابط خود فراهم می‌کند و فهرست خود را از عناوین Web3 ارائه می‌دهد. در 8 ژوئن، تیم Hyperplay مبلغ 12 میلیون دلار برای توسعه بیشتر پلتفرم و گسترش دامنه آن جمع‌آوری کردند.

اگر جزو علاقه‌مندان اخبار فارکس و کریپتو هستید می‌توانید با عضویت در مجموعه پرشین الیت از جدیدترین خبرهای روز آگاه شوید. شما می‌توانید با این عضویت از سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز آن هم سودهای دلاری فوق‌العاده‌ای را کسب نمایید به‌گونه‌ای که کانال سیگنال ارز دیجیتال را به یک منبع درآمد برای خود تبدیل خواهید کرد. تنها با احراز هویت بایننس خواهید توانست به این امکانات دسترسی داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.