whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال YGG

1402/04/15 ساعت 01:29


Yield Guild Games یکی از پروژه‌هایی در حوزه بازی است که عده‌‌ای با امید به آینده و افزایش قیمت احتمالی ارز دیجیتال YGG را خریداری می‌کنند. در سال 2021، شاهد افزایش محبوبیت توکن‌های غیر فیزیکی (توکن‌های NFT) بودیم. تنها در سه ماهه سال جاری، فروش NFT به رقم عظیم 2 میلیارد دلار رسیده است. چنین دارایی‌هایی اکنون به لطف پروژه‌های بازی مانند پلتفرم NBA Top Shots و هنرمندانی مانند Beeple که برای گسترش توکن‌های مجازی مبارزه کرده‌اند، به جریان اصلی تبدیل شده‌اند.

علاوه بر این، بازارهای جهانی بازی بیش‌ترین سود را از افزایش NFT می‌برند. هیچ نشانه‌هایی از کند شدن پیشرفت بازی‌های مبتنی بر بلاک چین وجود ندارد. در سال 2020، ارزش بازار بازی به 167.9 میلیارد دلار افزایش یافت. با توجه به ظهور پروژه‌های دنیای مجازی مانند Decentraland و بازی‌های محبوبی مانند CryptoBlades، Infinity و The Sandbox، به نظر می‌رسد بازی‌های مبتنی بر بلاک چین و پروتکل‌های بازی برای کسب درآمد در نظر گرفته شده‌اند. برای ماندگاری یییلد گیلد گیمز (YGG) و تیم متخصص آن وظیفه خود را درک کرده‌اند و با موفقیت از مجموعه منحصر به فرد ویژگی‌های بازی غیرمتمرکز در اختیار خود استفاده کرده‌اند.

تاریخچه بازی‌های ییلد گیلد گیمز (YGG)

در حال حاضر، ییلد گیلد گیمز که در سال 2020 معرفی شد، در صدر بخش بازی‌های غیرمتمرکز قرار دارد. بنیانگذاران ارز دیجیتال YGG، گبی دیزون و بریل لی، اعضای یک تیم چند قومیتی متشکل از کارشناسان و مهندسان بلاک چین با یک دهه تجربه کار در DeFi هستند.

با حمایت برندهایی مانند Polygon، Bitscale و Animoca، YGG در حال حاضر پشتیبانی گسترده‌‌ای در اکوسیستم بازی بلاک چین به دست آورده است. شرکت اصلی این استارت آپ گیمینگ در فیلیپین قرار دارد و روی بازی‌های زیادی مانند Formula 1، DeltaTime، Guild of Guardians، Zed Run، Axie Infinity و Sandbox سرمایه‌گذاری کرده است. است. هم‌چنین حمایت عمومی ملموس و پتانسیل بزرگی برای تسلط جهانی را نشان داد.

ییلد گیلد گیمز (YGG) چگونه کار می‌کند؟

ییلد گیلد گیمز (YGG) توانسته است به طور موثر پروتکل جذاب مورد استفاده توسط توکن‌های غیر معادل را با DeFi ترکیب کند. در نتیجه، روند کشاورزی محصول وارد اقتصادهای درون بازی شده است.

ییلد گیلد گیمز (YGG) با توسعه محتوا و ساختار اقتصادی این بازی‌ها موفق به ایجاد دنیای مجازی مبتنی بر ارزش در بازی‌های بلاک چین مانند Sandbox و Oxy شده است. در حال حاضر، این پروژه که با هدف به حداکثر رساندن ارزش NFT‌ها در صنعت بازی بلاک چین انجام می‌شود، نفوذ زیادی در اکوسیستم غیرمتمرکز به دست آورده است. ارز دیجیتال YGG به شدت به قراردادهای هوشمند و اجماع متکی است که تحت تأثیر DAO است. در این اجماع، مدل حاکمیتی پلتفرم مبتنی بر سیستم رای گیری شبکه توزیع شده دارندگان توکن است.

تیم مسئول این پروژه به طور مداوم استراتژی‌های تحقیق و توسعه را برای شرکت کنندگان DAO تنظیم می‌کند تا ‌‌‌آن‌ها بتوانند در بازی‌های متاورس برای ایجاد سود آربیتراژ رقابت کنند. اعضای انجمن شرکت ییل گیلد گیمز هم‌چنین می‌توانند از طرح اجاره خلاقانه و منحصر به فرد این پلتفرم استفاده کنند که از طریق آن امکان استفاده از دارایی‌های موجود در صرافی برای دریافت وجود دارد. در سراسر اکوسیستم ارز دیجیتال YGG، اعضای ییلد گیلد گیمز (YGG) نیز می‌توانند از فرصت کسب درآمد از طریق دارایی‌های درون بازی و بهره مندی از تمام مزایای اقتصادی ارائه شده در این پلت فرم بهره مند شوند.

ارز دیجیتال YGG چیست؟

این توکن ابزاری وظیفه حفظ سلامت پلتفرم و تمامی عملیات مربوط به آن را بر عهده دارد. در مجموع 1 میلیارد ارز دیجیتال YGG برای عرضه وجود دارد.

در حال حاضر توکن‌ها به شرح زیر توزیع می‌شوند: 3.13 درصد از کل عرضه در خزانه، 15 درصد برای مؤسسان، 2 درصد برای مشاوران، 24.9 درصد برای سرمایه‌گذاران و 45 درصد برای جامعه. در مجموع، 20٪ از توکن‌های اختصاص داده شده به سرمایه‌گذاران اولیه در زمان راه‌اندازی شبکه آزاد می‌شوند و 80٪ دیگر به مدت یک سال قفل می‌مانند. پس از دوره قفل یک ساله توکن‌ها، ‌‌‌آن‌ها به صورت خطی تحویل داده می‌شوند.

خزانه‌ی ییلد گیلد گیمز (YGG) دارای 133,333,334 ارز دیجیتال YGG است و هیچ دوره قفل یا شرایط تسلیم خاصی ندارد. فقط توکن‌های بنیانگذاران دقیقا به مدت 18 ماه قفل می‌مانند. سپس توکن‌ها به مدت 3 سال به صورت خطی اختصاص داده می‌شوند. مدت این دوره قفل برای توکن‌های مشاور یک سال است. با این حال، در طول سال دوم، توکن‌های مشاور فقط به مدت 12 ماه به صورت خطی اعطا می‌شوند.

معیارهای انتخاب و راه‌اندازی بازی ییلد گیلد گیمز (YGG)

برای اینکه یک پروژه بازی تحت پروتکل DAO ارز دیجیتال YGG قرار گیرد، باید اصول بازی کسب درآمد زیر را داشته باشد:

اقتصاد مجازی با توکن بومی
امکان بازی برای پول، به این صورت که بازیکنان با انجام فعالیت‌های درون بازی، توکن‌های بومی را دریافت می‌کنند.

مشارکت YGG در بازی‌های کسب درآمد هم‌چنان در حال گسترش است. در حال حاضر، این پلتفرم پورتفولیوی قابل توجهی ایجاد کرده است که شامل بازی‌هایی است که معیارها و الزامات کسب سود از طریق حاکمیت DAO را برآورده می‌کنند.

جوایز و حاکمیت ارز دیجیتال YGG

جامعه تحت سازمان غیرمتمرکز خودمختار YGG به شدت بر فرآیندهای رأی گیری تأثیر می‌گذارد. اعضای انجمن این قدرت را دارند که تعیین کنند چقدر توکن‌های پاداش بین دارندگان توزیع می‌شود. علاوه بر این، خزانه‌های سهام برای دریافت مستقیم جوایز قرارداد هوشمند در حساب‌های تعیین‌شده معرفی خواهند شد.

مکانیسم کلی توزیع پاداش از طریق فرآیند ارائه عادی انجام می‌شود و تراکنش‌های ایمن و مطمئن را ایجاد می‌کند. در نهایت، ییلد گیلد گیمز (YGG) خزانه‌های مختلفی را منتشر می‌کند که با انجام فعالیت‌های کلی و فعالیت‌های خاص این پلتفرم، امکان شرط‌بندی توکن‌ها و دریافت جوایز را فراهم می‌کند.

هر یک از اعضای انجمن در پروتکل بازی‌های صنفی بازده می‌توانند پیشنهادات خود را از طریق وبسایت پلتفرم ارسال کنند. سپس جامعه نیز رای می‌دهد و تصمیم نهایی بر اساس اکثریت آرا گرفته می‌شود و از طریق سیستم توزیع شده اجرا می‌شود.

عملکرد پلتفرم ییلد گیلد گیمز (YGG)

همانطور که گفته شد، پلتفرم ییلد گیلد گیمز (YGG) به دنبال به حداکثر رساندن ارزش NFT‌ها در دنیای مجازی و ارائه این NFT‌ها به افرادی است که قادر به فعالیت در این دنیای مجازی هستند. تیم این پلتفرم معتقد است که گیمرها اولین پذیرندگان فناوری‌های جدید هستند و YGG تلاش خواهد کرد تا گیمرهای دنیای بازی‌های سنتی را به سمت بازی‌های بلاک چین جذب کند.

پلتفرم این کار را با استفاده از برخی NFT‌های کمیاب انجام می‌دهد، به عنوان مثال کاربران به NFT نیاز دارند تا روی پلتفرم AXIE کار کنند تا بتوانند روی پلتفرم بازی کنند. اما این NFT‌ها بسیار محدود و گران هستند، Yield Guild با اجاره دادن Axies به گیمرها یا بازیکنانی که می‌خواهند بازی را یاد بگیرند، بر این محدودیت غلبه کرده و از طرفی مبلغی را نیز برای این اجاره از کاربر دریافت می‌کنند که به خزانه. این پلتفرم اختصاصی است.

از آنجایی که NFT‌ها از استاندارد ERC-721 پیروی می‌کنند و این استاندارد از اجاره نامه‌ها پشتیبانی نمی‌کند، این فرآیند باید متمرکز باشد. البته راه حل دومی هم وجود دارد، پلتفرم ییلد گیلد گیمز (YGG) استاندارد EIP-2615 را برای حل این مشکل ارائه کرده است که ارزان‌تر نیز هست. بد نیست بدانید یکی دیگر از خدمات این پلتفرم دریافت وام با استفاده از NFT است.

در زیر اهدافی که تیم Yield Guild بر روی ‌‌‌آن‌ها متمرکز شده است آورده شده است:

  • جذب مدیران موفق و هم‌چنین گیمرهایی با پتانسیل رشد.
  • پرداخت پاداش به 5 کاربر برتر از بخش‌های مختلف.
  • پرداخت کمک‌های مالی.
  • ایجاد فناوری‌های جدید برای مواردی مانند استخرهای کارآمدتر و اجاره دارایی‌های خزانه.
  • دارایی‌های جدید و ارزشمند و کمیاب را از پلتفرم‌های مختلف خریداری کنید.

همانطور که گفته شد این سکو دارای خزانه است، می‌توان گفت که این خزانه مهم‌ترین قسمت این پلتفرم است. زیرا تمام مهارت‌های ارزشمند در آن یا برای اهداف تصمیم‌گیری ذخیره می‌شود. این خزانه در حال حاضر توسط تیم این پلتفرم مدیریت می‌شود اما برنامه‌‌ای وجود دارد که در آینده این خزانه به طور کامل توسط فعالان این پروژه غیرمتمرکز شود. این خزانه از سه قسمت تشکیل شده است که با هم بررسی می‌کنیم:

فعالیت‌های اقتصادی

  • خرید دارایی به صورت ارز دیجیتال درون برنامه‌‌ای مانند SLP که در بازی AXIE برای رشد شخصیت‌های بازی استفاده می‌شود.
  • گسترش کشت محصول در این پلت فرم.
  • مدیریت توکن‌های در گردش، توکن‌های مربوط به سرمایه‌گذاران بزرگ و هم‌چنین توکن‌های قفل شده.
  •  پیشنهادهایی برای بازخرید ارز یا افزایش سرمایه در آینده.
  • انجام کارهایی مانند: حسابداری، حسابرسی، بازرسی و فعالیت‌های مالیاتی.
  • دارایی‌های خزانه داری توسط سه هم بنیانگذار این پلتفرم با استفاده از کیف پول Gnosis به عنوان یک امضای چندگانه مدیریت می‌شود.
  • دو مورد از سه امضای کیف پول سخت افزاری Trezor برای هر تراکنش لازم است.

جذب سرمایه

این پلتفرم چندین بار توانسته جذب سرمایه کند به عنوان مثال در یک مرحله با کمک بنیاد دیجیتال دلفی توانسته 1.3 میلیون دلار جذب کند و در مقطعی دیگر با کمک بنیاد بیت کرافت 4 میلیون دلار جذب کرده است. اما همانطور که گفته شد اداره این خزانه قبل از غیرمتمرکز شدن توسط این تیم اداره می‌شد.

گزارش سبد سرمایه‌گذاری

این پلتفرم یک دسترسی در وبسایت خود ایجاد کرده است تا به اعضای جامعه اجازه دهد عملکرد و داده‌های مالی YGG را در زم‌‌‌آن‌های خاص پیگیری و دسترسی داشته باشند. همانطور که می‌بینید، در آینده نزدیک این پلتفرم به عنوان یک DAO غیرمتمرکز مدیریت خواهد شد. اجازه دهید عملکرد این بخش را نیز بررسی کنیم. در مجموع یک میلیارد توکن YGG منتشر می‌شود که تعداد این توکن‌ها باعث می‌شود که حق رای بیش‌تری در بین افراد ذکر شده ایجاد شود.

به طور کلی تصمیمات در چهار بخش خلاصه می‌شود:

  • فن آوری
  • محصولات و پروژه‌ها
  • توزیع توکن
  • ساختار حکومت

اما این بخش چگونه کار می‌کند؟! هر عضوی می‌تواند پیشنهادات خود را از طریق وبسایت رسمی YGG ارسال کند. سپس اعضا شروع به رأی گیری می‌کنند و تصمیمات بر اساس اکثریت آرا از طریق یک سیستم توزیع شده اجرا می‌شود. خوب است بدانید که اگر پیشنهادی رای مثبت دریافت کند، مقداری توکن YGG به آن پاداش داده می‌شود.

در نظر داشته باشید که این پلتفرم از نظر تمرکززدایی به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که به ‌‌‌آن‌ها SubDAO می‌گویند. SubDAO‌ها برای بازی‌های خاصی ساخته شده‌اند. برای مثال، کسانی که علاقه مند به فعالیت بر روی پلتفرم Sandbox هستند، عضو Sandbox Game SubDAO خواهند بود. هم‌چنین، اعضای جامعه می‌توانند از طریق قراردادهای هوشمند به دارایی‌ها دسترسی داشته باشند.

خوب است بدانید که SubDAO‌ها توکنیزه شده‌اند و کسانی که ‌‌‌آن‌ها را دارند می‌توانند برای یک SubDAO خاص رای یا پیشنهاد دهند. به عنوان مثال پلتفرم YGG دارای یک توکن داخلی به نام YGGLOK است، این توکن مربوط به بازی League Of Kingdom است و کاربرانی که این توکن را دارند می‌توانند در تصمیم گیری‌های حاکمیتی شرکت کنند.

یکی از کارکردهای منحصر به فرد این پلتفرم اجرای به روز رسانی‌ها و اهداف در سه فاز می‌باشد. در مرحله اول سیستم پیاده سازی شد، وبسایت ایجاد شد و توکن YGG و توکن Idrop ایجاد شد و در مرحله دوم سیستم به روز رسانی شد و تغییرات برای دستیابی به ساختار غیرمتمرکز و هم‌چنین ساختار رای گیری اما در مرحله سوم که از همه مهمتر است، فرآیند سهامداری و وام دهی و استقرار ساختار کاملاً غیرمتمرکز و به روز رسانی نهایی سامانه در دستور کار قرار دارد.

ویژگی‌های پلتفرم ییلد گیلد گیمز (YGG)

در این قسمت به عوامل مثبت و منفی این پلتفرم می‌پردازیم. ابتدا نکات مثبت:

  • وجود بنیان‌گذاران و تیم متخصص و خوشنام با سابقه درخشان.
  • مدیریت غیرمتمرکز پلتفرم با استفاده از توکن YGG.
  • با استفاده از فرآیند کشاورزی در این پلت فرم کسب درآمد کنید.
  • کسب درآمد با اجاره زمین یا شخصیت‌هایی که در بازار آزاد بسیار گران هستند.
  • کمک مالی به گیمرهای با استعداد.
  • ارائه انواع محصولات و خدمات به کاربران.
  • پشتیبانی توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مانند: Animoca Brands، Delphi Digital و ...

اما در ادامه به نکات منفی این پلتفرم می‌پردازیم:

  • این پلتفرم از سال 2021 کاغذ سفید خود را به روز نکرده است.
  • از آنجایی که این بستر دارایی‌های بسیار ارزشمندی است، به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس به دلیل مسائل مالیاتی در حال بررسی این بستر هستند.
  • قراردادهای هوشمند این پروژه مورد تایید هیچ نهادی قرار نگرفته است.
    امنیت پلت فرم بازی‌های صنفی Yield

روند قیمت ارز دیجیتال YGG Guild Games

در این قسمت از مقاله به بررسی روند قیمت ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز (YGG) می‌پردازیم. در واقع قصد داریم روند قیمت این ارز را در مقاطع مختلف بررسی کنیم. برای این کار از وبسایت Coinmarketcap کمک می‌گیریم. در ابتدا ارز دیجیتال YGG را جستجو می‌کنیم و پس از ورود به صفحه ارز مورد نظر نمودار قیمت آن را بررسی می‌کنیم.

در پایان جولای 2021، ارز دیجیتال بازی‌های صنفی بازدهی به قیمت 1.4439 در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش شد و در پایان ماه بعد همان سال با رشد قیمت قابل توجهی همراه شد و آن قیمت به 8.1097 دلار رسید. لازم به ذکر است که ارز ییلد گیلد گیمز (YGG) در 29 نوامبر 2021 با 11.50 دلار بالاترین قیمت را داشت و به اصطلاح ATH آن در این بازه قیمتی قرار داشت.

کیف پول‌های ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز (YGG)

تا اینجا در مقاله با ارز ییلد گیلد گیمز (YGG) آشنا شدید. در این قسمت به شما خواهیم گفت که کدام کیف پول‌ها از ارز دیجیتال YGG پشتیبانی می‌کنند یا در کدام کیف پول‌ها می‌توانید این ارز را ذخیره کنید. در بازار ارزهای دیجیتال کیف پول‌های زیادی وجود دارد، اما نکته مهم این است که کیف پول شما از ارز مورد نظر پشتیبانی می‌کند و قابلیت ذخیره آن را دارد. پس از بررسی این موضوع، نکته مهم دیگری که نباید از آن غافل شد، بحث امنیت کیف پول است. باید بررسی کنید که آیا کیف پول انتخابی از امنیت کافی برخوردار است یا خیر، سپس اقدام به ذخیره ارز خود کنید.

کیف پول‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم کیف پول‌هایی هستند که می‌توانید برای ذخیره ارز دیجیتال YGG Games از ‌‌‌آن‌ها استفاده کنید. این کیف پول‌ها عبارتند از:

کیف پول Trust

کیف پول Trust یکی از کیف پول‌های نرم افزاری معروف در بازار ارزهای دیجیتال است که به راحتی می‌توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب و استفاده کنید. کیف پول Trust از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

کیف پول SafePal

کیف پول Safe Paul به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری در بازار موجود است. در اینجا منظور ما کیف پول نرم افزاری SafePal است که از ارز YGG YGG پشتیبانی می‌کند. محیط ساده و کاربر پسند، امنیت و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف از جمله ویژگی‌های این کیف پول است.

مبادلات ارز دیجیتال بازدهی YGG

همان‌طور که می‌دانید صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند. می‌توانید ارز ییلد گیلد گیمز (YGG) را از صرافی که در آن لیست شده است خریداری یا بفروشید. با توجه به تحریم‌های موجود، کاربران ایرانی می‌توانند ابتدا مبلغ مورد نظر خود را در صرافی‌های ایرانی به تتر تبدیل کرده و سپس مبلغ تتر خود را به ارز دیجیتال مورد نظر خود در صرافی‌های خارجی تبدیل کنند. البته اگر صرافی ایران از ارز YGG پشتیبانی کند، امکان خرید مستقیم آن وجود دارد. در غیر این صورت می‌توانند از یکی از صرافی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنند.

صرافی بایننس 

صرافی بایننس یکی از صرافی‌های معروفی است که از ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز (YGG) پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند پس از احراز هویت در این صرافی، ارز دیجیتال را با جفت ارز USDT و BUSD خریداری و بفروشند.

صرافی سکه

صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های متمرکز است که خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های موجود می‌توانند از نرم افزار تغییر IP برای کار با این صرافی استفاده کنند. لازم به ذکر است که برای سهولت استفاده از خدمات کاربردی این صرافی طراحی شده است.

بورس جهانی هوبی

صرافی جهانی Hubei یکی دیگر از صرافی‌های متمرکز است که در سال 2013 در چین تاسیس شد. در این صرافی کاربران می‌توانند YGG YGG را با جفت ارز USDT و BTC معامله کنند.

نحوه خرید و فروش بازی‌های سیگنال ارز دیجیتال YGG

خرید و فروش ارز دیجیتال بازی‌های صنفی YGG مانند خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها است. برای این کار کافی است در صرافی انتخابی ثبت نام و احراز هویت شوید. سپس می‌توانید این ارز دیجیتال را بخرید یا بفروشید. در حال حاضر خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بسیاری از مبادلات خارجی برای کاربران ایرانی دشوار است. به همین دلیل در صورتی که صرافی داخلی یا ایرانی از ارز YGG پشتیبانی کند، کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

البته لازم به ذکر است که کاربران ایرانی نیز می‌توانند از قسمت Swap یا صرافی‌های داخلی کیف پول‌ها استفاده کنند. با این کار ‌‌‌آن‌ها به راحتی قادر خواهند بود ارزهای خود را به یکدیگر تبدیل کنند.

آینده پروژه ییلد گیلد گیمز (YGG)

ایده این پلتفرم بسیار جذاب است و حضور سرمایه‌گذاران و بنیانگذاران برجسته مخاطبان زیادی را به این پلتفرم جذب کرده است. این پلتفرم در نوع خود بی نظیر است و اعضای تیم آن به صورت مشترک در این پروژه و پروژه‌های مطرح دیگری مانند Sandbox فعالیت می‌کنند. به بیان ساده، سود این پروژه با بسیاری از پروژه‌های بزرگ گره خورده و مشترک است. به نظر می‌رسد با اجرای موفقیت آمیز ساختار غیرمتمرکز در آینده، این پروژه به موفقیت چشمگیری دست یابد.

کلام آخر

رشد تدریجی و سریع NFT‌ها شگفت انگیز بوده است. بسیاری از فناوری‌های غیرمتمرکز با این روند سازگار شده‌اند و حضوری باشکوه در این زمینه دارند. بازی‌های Yield Guild و دیگر پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک چین سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در بخش بازی‌های کسب درآمد کرده‌اند، جایی که NFT منجر به پذیرش گسترده چنین بازی‌هایی شده است. بنابراین سرمایه‌گذارانی مانند ییلد گیلد گیمز (YGG) می‌توانند واقعاً از هجوم علاقه مندان به بلاک چین و تازه واردان بهره ببرند.

ارز دیجیتال YGG با تکیه شدید بر توکن‌های غیرمعادل، یک سیستم پاداش ایجاد کرده است که اغلب در بسیاری از پروژه‌های غیرمتمرکز وجود ندارد. در ییلد گیلد گیمز (YGG)، اعضای جامعه می‌توانند دارایی‌ها را در یک متاورژن ارزشمند و متنوع نگه دارند یا توسعه دهند.

هم‌چنین با توجه به این که ارزش اقتصادهای مجازی به طور مداوم در حال افزایش است و با توجه به افزایش پذیرش و خرید بیت کوین و سایر ارزها، پیش‌بینی می‌شود که به مرور زمان ارزش بیش‌تری نسبت به اقتصادهای دنیای واقعی داشته باشد، شرکت کنندگان همیشه مطمئن باشید که در محیط مجازی می‌توانند سود و پیشرفت داشته باشند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.