whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کرایه خودروهای سواری در وب 3

1402/04/06 ساعت 18:56


100 تسلا توکن شده اشتراک‌گذاری سواری Web3 را «دموکراتیزه» و «غیرمتمرکز» می‌کند
بنیان‌گذاران ELOOP و Peaq به کوین تلگراف گفتند که توکن کردن دارایی‌های با ارزش بالا، مانند ناوگانی از اتومبیل‌های اشتراک‌گذاری، به ورود Web3 به جریان اصلی کمک می‌کند.

یک شرکت خدمات اشتراک‌گذاری خودرو مستقر در وین، تقریباً نیمی از بیش از 200 ناوگان خودروهای خود را با شناسه‌های مستقل مبتنی بر بلاک‌چین برای اهداف توکن‌سازی تجهیز کرده است.
در 27 ژوئن، سرویس اشتراک خودرو Eloop و شبکه Peaq (یک اکوسیستم Web3 برای اقتصاد اشیا) اعلام کردند که 100 تسلا از طریق Peaq توکن شده است. ادغام بلاک‌چین به کاربران این امکان را می‌دهد که مالک کسری از ناوگان باشند و درآمدی را که خودروها از عملیات اشتراک‌گذاری روزانه به دست می‌آورند به اشتراک بگذارند.
کوین تلگراف با نیکو پروگر، یکی از بنیان‌گذاران Eloop و لئونارد دورلوچتر بنیان‌گذار Peaq در وین، در مورد اشتراک‌گذاری غیرمتمرکز خودرو، پذیرش انبوه Web3 و آینده دارایی‌های با ارزش بالا مبتنی بر بلاک‌چین صحبت کرد.

یک Eloop تسلا را در خیابان‌های وین توکن کرد. منبع: کوین تلگراف

پروگر به کوین تلگراف توضیح داد که وقتی کاربر صاحب یک توکن شود، بسته به میزان سرمایه‌گذاری روی توکن، بخشی از کل ناوگان اشتراک خودرو را در اختیار دارد.

پس از کرایه‌کردن خودروها، توکن‌سازی درآمد مستقیمی ایجاد می‌کند که بلافاصله در جامعه نگهدارنده توکن توزیع می‌شود.
ما آن را car sharing 2.0 می‌نامیم؛ زیرا جامعه مالک خودروها نیز آنها را اجاره می‌دهد.
پروگر گفت: ما می‌خواستیم تاحدامکان به مالکیت واقعی نزدیک شویم، اما سرمایه‌گذاری بدون هیچ مسئولیتی روی خودرو تاحدامکان برای همه آسان‌تر شود. ما تمام کارهای قانونی در مورد خودروها را انجام می‌دهیم.
در سال 2019، شرکت تولیدی صنعتی زیمنس مستقر در آلمان نیز از طریق یکی از زیرمجموعه‌های خود زیمنس موبیلیتی، به استفاده از بلاک‌چین برای اهداف اشتراک‌گذاری خودرو اشاره کرد.
دورلوچتر نیاز به ادغام بلاک‌چین در دارایی‌های دنیای واقعی را برای کمک به پذیرش جریان اصلی و درک این فناوری برجسته کرد.
برای اینکه وب 3 به جریان اصلی تبدیل شود، ما به ارتباطی بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی نیاز داریم که مردم را قادر می‌سازد دارایی‌هایی را که بر اساس خدمات و کالاهای واقعی درآمدزایی می‌کنند، داشته باشند.
لایه ذخیره‌سازی تراکنش و داده برای شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) تسلا توکن شده توسط شبکه بلاک‌چین Peaq، ساخته شده در Polkadot میزبانی می‌شود.

Dorloechter گفت که این شرکت Polkadot را به دلیل جنبه "تعامل‌پذیری" انتخاب کرده و یک مدل اقتصادی برای "تشویق ویژه برای استفاده از اینترنت اشیا" ساخته است.
او گفت: این امکان‌پذیر است؛ زیرا ما امنیت را به Polkadot برون‌سپاری می‌کنیم. این موضوع ارزش محصول زیادی را به ارمغان می‌آورد.

یک Eloop تسلا نمادین در حال رانندگی در خیابان‌های وین. منبع: کوین تلگراف 

هر دو Prugger و Dorloechter اظهار داشتند که اشتراک خودرو تنها آغاز راه است و بسیاری از شرکت‌ها به مواردی مانند شارژ غیرمتمرکز خودروهای الکتریکی، Uber غیرمتمرکز و شبکه دوربین غیرمتمرکز علاقه‌مند هستند.
Dorloechter گفت: اکنون ممکن است که کاربران و همچنین ماشین‌ها داده‌های خود را در اختیار داشته باشند و کنترل کنند و کاربران می‌توانند آن‌ها را بفروشند و در صورت تمایل در دسترس قرار دهند.
این یک شرکت فناوری بزرگ نیست که در میان داده‌ها و کسب درآمد از آن باشد. این افراد و اتومبیل‌های فردی هستند، افرادی که داده‌ها را در اختیار دارند و کنترل می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را به اشتراک بگذارند.
او این توسعه را به ابتکار اتحادیه اروپا به نام Gaia-X مرتبط دانست که هدف آن ایجاد زیرساخت داده مستقل و استانداردهایی برای اشتراک‌گذاری هویت و داده برای کمک به ایجاد «شهرهای هوشمند واقعی» است.
پروگر درباره موضع کلی اتحادیه اروپا در مورد فناوری‌های نوظهور و دارایی‌های دیجیتال اظهارنظر کرد و گفت: وضوح ارائه شده توسط مقررات MiCA به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا درباره «مقیاس ‌سازی ایده» در سراسر اروپا فکر کنند.
تسلاها به دلیل ادغام هوش مصنوعی (AI) برای خودرانی و نظارت بر محیط اطراف شناخته شده‌اند. با نزدیک‌شدن به عصر اتوماسیون، برخی تخمین‌ها می‌گویند که تقریباً 50 درصد از فعالیت‌های کاری امروزی می‌تواند تا سال 2045 خودکار شود.
دورلوچتر خاطرنشان کرد که وسایل نقلیه مجهز به هوش مصنوعی مانند تسلاها می‌توانند برای تبدیل‌شدن به تاکسی‌های رباتیک خودکار شوند؛ بنابراین، توکن‌سازی چنین وسایل نقلیه‌ای دموکراتیک کردن عصر اتوماسیون را ممکن می‌سازد.
او افزود: تمام ارزشی که این خودروهای خودران تولید می‌کنند ممکن است به جیب چند شرکت بزرگ ختم شود.
این راهی است برای کاهش نابرابری با باز کردن همه آن دارایی‌های مستقل و مولد ارزش برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از سوی مردم.
ازآنجایی‌که اقلام فیزیکی با ارزش بیشتری روی بلاک‌چین قرار می‌گیرند و برای دسترسی عمومی توکن می‌شوند، دورلوچتر می‌گوید که توانایی «جوامع برای تأمین مالی و ساخت زیرساخت‌ها و همچنین کسب درآمد از آن» واقعی می‌شود.

خدمات پرشین الیت 

اگر جزء افراد علاقه‌مند به اخبار بازار فارکس و رمزارزها هستید می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت هم از اخبار مطلع شوید و هم درآمدی ثابت را برای خود پس‌انداز نمایید. شما با احراز هویت بایننس می‌توانید از سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال سودهای بسیاری را کسب نمایید. پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و برای ثبت‌نام در کانال پرشین الیت اقدام کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.