whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

انتقاد کوین بیس از SEC به دلیل عدم پاسخ مستقیم پس از حکم دادگاه

1402/03/29 ساعت 16:10


 کوین بیس از SEC به دلیل «عدم پاسخ مستقیم» پس از حکم دادگاه انتقاد می‌کند. این اظهارنظر از سوی صرافی رمزارز پس از آن مطرح شد که SEC زمان بیشتری برای پاسخ به درخواست قانون‌گذاری کوین بیس درخواست کرد.

کوین بیس رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده را به دلیل پاسخ‌ندادن به سؤالات مطرح شده در دادگاه استیناف ایالات متحده به‌عنوان بخشی از نبرد حقوقی مداوم خود با تنظیم‌کننده، مورد انتقاد قرار داده است.

در نامه‌ای که 17 ژوئن در دادگاه ارسال شد، وکلای صرافی ارز دیجیتال، کمیسیون بورس اوراق بهادار را به دلیل ارائه «هیچ پاسخ مستقیمی» به دادگاه دررابطه‌با دادخواست قانون‌گذاری کوین بیس که از SEC می‌خواهد یک چارچوب قانونی برای ایجاد یک چارچوب نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال ایجاد کند، محکوم کردند.

در نامه کوین بیس آمده است: وقتی این دادگاه دستور داد تا به تناقض فاحش بین موضع دعوی خود و اقدامات و اظهاراتش در جاهای دیگر رسیدگی کند، SEC هنوز هیچ پاسخ مستقیمی ارائه نمی دهد و در عوض نکات صحبت خود را تکرار می‌کند.

این نامه در پاسخ به ارسالی SEC در 13 ژوئن بود که 120 روز دیگر را برای پاسخ به درخواست قانون‌گذاری کوین بیس درخواست می‌کرد.

Coinbase ادعا کرد که SEC مایل نیست دادگاه را در مورد به‌روزرسانی‌های تصمیم خود مطلع کند، و گفت: حتی از اینکه دستور به‌روزرسانی دادگاه در مورد پیشرفت خود را صادر می‌کند، خجالت می‌کشد.

این شرکت ادعا کرد که تأثیر سکوت SEC، تأخیرهای طولانی و اقدامات اجرایی آن همچنان بر صنعت کریپتو فشار می‌آورد و گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، به تلاش خود ادامه می‌دهد تا به طور جبران‌ناپذیری به یک شرکت دولتی ایالات متحده و کل صنعت آسیب برساند.

در 17 ژوئن، پل گروال، مدیر ارشد حقوقی Coinbase، در یک سری توییت گفت که "غیرعادی است که دولت از یک سؤال مستقیم از یک دادگاه فدرال سرپیچی کند."

ما نمی‌توانستیم تا آخرین‌مهلت هفته آینده خود برای رسیدگی به پاسخ SEC به دستور 6 ژوئن از مدار سوم صبر کنیم. برای دولت غیرعادی است که از سؤال مستقیم دادگاه فدرال سرپیچی کند. اما پاسخ طفره‌آمیز SEC، همان‌طور که امروز به آن اشاره کردیم، فراتر می‌رود.

گروال گفت که امیدوار است دادگاه حکم مانداموس را صادر کند (حکم دادگاه به یک مقام دولتی که به آنها دستور می‌دهد وظایف رسمی خود را طبق قانون انجام دهند) باتوجه‌به اینکه SEC دادخواست Coinbase را رد کرد.

کوین بیس همچنین اعلام کرده است که دادگاه در عوض مهلتی 60 روزه یا کمتر از 13 ژوئن (تاریخ درخواست SEC) تعیین کرده است.

در یک مورد جداگانه، SEC در 6 ژوئن از کوین بیس شکایت کرد و مدعی شد که پلتفرم معاملاتی قوانین مختلف اوراق بهادار را زیر پا گذاشته است، مهم‌ترین دلیل ارائه ارزهای رمزنگاری شده است که رگولاتور آن‌ها را اوراق بهادار ثبت نشده می‌داند.

در پرشین الیت قادرید یا عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال از انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز و اسپات برخوردار شوید. به علاوه می‌توانید از خدمات استثنایی مانند خرید اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس، رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای و خرید تتر بهره‌مند شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.