whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

یکی از مقامات وزارت خزانه داری می گوید: نقشه برداری توکن استرالیا به عنوان «آگنوستیک فناوری» است

1402/04/05 ساعت 17:15


یکی از مقامات وزارت خزانه داری می گوید: نقشه برداری توکن استرالیا به عنوان «آگنوستیک فناوری» است
ترور پاور امیدوار است که این چارچوب در «طیف» به MiCA اتحادیه اروپا نزدیک‌تر از موقعیت نظارتی فعلی در ایالات متحده باشد.

به گفته یک مقام وزارت خزانه‌داری، نقشه توکن وزارت خزانه‌داری استرالیا از دارایی‌های دیجیتال، یک رویکرد «تکنولوژی آگنوستیک» و «مبتنی بر اصول» را به‌منظور تعریف دارایی‌های رمزنگاری شده اتخاذ خواهد کرد.
تروور پاور، دستیار وزیر خزانه‌داری استرالیا، در ۲۶ ژوئن در هفته بلاک‌چین استرالیا به کوین تلگراف گفت که این چارچوب به‌گونه‌ای ساخته خواهد شد که به‌راحتی توکن‌ها را بر اساس عملکرد و هدفشان طبقه‌بندی کند.
پاور گفت: کاغذ نقشه‌برداری توکن تایم طولانی را صرف صحبت درباره نشانه، سیستم، ارزش ارائه شده می‌کند تا تلاش کند هر مقرراتی را به‌نوعی ساختار دهد که بر طبق آن اصول باشد تا بتوان یک توکن در آن قرار داد. او افزود:
این تلاش می‌کند که به تکنولوژی آگنوستیک ناشناس باشد. این تلاش نمی‌کند که به طور مشخص صحبت کند.
پاور گفت: «منصفانه است که فرض کنیم» قوانین مربوط به رمزارزها در سال 2024 ظاهر خواهد شد - اما این در نهایت به نحوه دریافت آن توسط قانون‌گذاران استرالیا بستگی دارد.
به گفته پاور، دارایی‌های رمزنگاری که عملکرد و کاربرد خود را در طول زمان تغییر می‌دهند، احتمالاً در معرض بررسی قرار خواهند گرفت.
"اگر به آن ها توجه بسیاری کنند به وسیله دستگاه بازرسی دانش آموخته خواهند شد."
او تأکید کرد که مقررات نقشه‌برداری توکن باید "محکم" باشد تا بتواند به شیوه‌ای "خنثی از نظر فناوری" و "مبتنی بر اصول" عمل نماید تا چنین تغییراتی در نظر گرفته شود.

ترور پاور وزارت خزانه‌داری استرالیا در هفته بلاک‌چین 2023 سخنرانی می‌کند. منبع: کوین تلگراف.

وزارت خزانه‌داری نقشه توکن را به منظور شناخت چگونگی تعامل اکوسیستم رمزنگاری با چارچوب‌های نظارتی مالی موجود استرالیا مهم می‌داند.
پاور گفت که تمرین نقشه‌برداری توکن تحت‌تأثیر رژه اخیر اقدامات اجرایی نظارتی توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قرار نگرفته است.
در عوض، پاور امیدوار است که یک چارچوب رمزنگاری در «طیف» به مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) نزدیک‌تر شود.
پاور همچنین از شرکت‌های دارایی دیجیتال آمریکایی و خارجی استقبال کرد تا بازار استرالیا را در نظر بگیرند - به شرطی که از چارچوب نقشه‌برداری نشانه‌ای پیروی کنند که قصد ایجاد تعادل بین نوآوری و حمایت از مصرف‌کننده را دارد. 
هر جزء مقررات دو بازو وجود دارد. یکی این است که مطمئن شوید که آن چارچوب قرار دارد و دوم این است که مطمئن شوید فضایی برای رشد و نوآوری صنعت وجود دارد.
خزانه‌داری بین 3 فوریه و 3 مارس فرایند مشاوره‌ای را انجام داد که تقریباً شش ماه پس از معرفی چارچوب نقشه‌برداری توکن در 22 آگوست انجام شد.
مشاوره باز است! امروز محتوای مشاوره نقشه‌برداری توکن را انتشار دادیم. این مشاوره قسمتی از دستور کار اصلاح چندمرحله‌ای برای ایجاد یک تنظیم نظارتی مناسب برای بخش #کریپتو است. مقاله را بخوانید و نظرات را ارسال کنید.

https://t.co/4W2msjhP9B @ASIC_Connect @AUSTRAC pic.twitter.com/OGHuZEGvDp

Australian Treasury (@Treasury_AU) February 2, 2023 —

اگر به دنبال جدیدترین اخبار فارکس و کریپتو می‌گردید می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت با خواندن اخبار هم درآمد داشته باشید. می‌پرسید چطور؟ شما زمانی که عضو کانال می‌شوید می‌توانید با احراز هویت بایننس از سیگنال‌های موجود در کانال از قبیل: سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال درآمد کسب نمایید. پس فرصت را از دست ندهید و برای ثبت‌نام اقدام نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.