whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال AVAX

1400/09/26 ساعت 20:08


آوالانچ یک پلتفرم بسیار قدرتمند می باشد که یک ارز دیجیتال نیز به همین نام دارد. این ارز دیجیتال و پلتفرم آن در چند ماه گذشته موفقیت ‌های بسیار زیادی را به دست آورده اند و همچنین قیمت این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی رشد کرده است تمامی این موضوعات باعث شده است تا بسیاری از اشخاصی که در حوزه ارز های دیجیتال فعالیت می‌کنند توجهشان به این ارز جلب شود. اگر شما علاقمند هستید تا اطلاعات کاملی در رابطه با ارز دیجیتال آوالانچ به دست بیاورید می توانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

بررسی پلتفرم و ارز دیجیتال آوالانچ

همانطور که اشاره کردیم آوالانچ یک پلتفرم بسیار قدرتمند می باشد که یک ارز دیجیتال نیز دارد. نام اختصاری این ارز دیجیتال AVAX نام دارد. نکته ای که باید در رابطه با پلتفرم آوالانچ بگوییم این می باشد که این پلتفرم به صورت Open Source یا منبع باز فعالیت می‌کند و یکی از مهم ترین هدف های آن این می باشد که بتواند برنامه ‌های DeFi را بهبود ببخشد و همچنین شبکه بلاک چین را تا حد بسیار زیادی مقیاس پذیر تر کند. پلتفرم آوالانچ در زمینه قرارداد های هوشمند نیز تبحر بسیار زیادی دارد به گونه‌ای که می‌تواند امضای قرارداد های هوشمند را با سرعت بسیار زیادی انجام دهد و علاوه بر آن می‌تواند ۴۵۰۰ معامله را در یک ثانیه انجام دهد. دلیل این موضوع این می باشد که شبکه آوالانچ اعتبارسنج های بسیار زیادی را در خود جای داده است که تمامی اینها باعث می‌شود تا سرعت این شبکه تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

 

image

ارز دیجیتال آوالانچ

نکته دیگری که باید بگوییم این است که پلتفرم آوالانچ امنیت بسیار زیادی دارد و یکی از مهمترین دلایل امنیت بسیار زیاد آن ارز دیجیتال آن می‌باشد. این ارز دیجیتال به این دلیل باعث امنیت بالای شبکه آوالانچ شده است که کاربران می‌توانند از طریق سیستم استیکینگ و همچنین پروتکل اثبات سهام ارز های خود را استیک کنند و بدین صورت دارایی آنها بر روی تراکنش‌های شبکه نظارت می کند و در نتیجه امنیت شبکه افزایش می‌یابد. نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که ارز دیجیتال آوالانچ برای پرداخت کارمزد های مربوط به معاملات و همچنین امضای قرارداد های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع می باشد. ارز دیجیتال آوالانچ دارای حجم بازاری در حدود ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار می‌باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه آوالانچ چیزی در حدود یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این موضوع به خوبی نشان دهنده محبوبیت و شهرت ارز دیجیتال آن است. نکته دیگری که باید در رابطه با این ارز دیجیتال بگوییم این می باشد که این ارز توانسته یک درصد از سهم کل بازار را از آن خود کند. در حالت کلی ارز دیجیتال آوالانچ دارای ۷۲۰ میلیون واحد توکن می باشد که در زمان عرضه فقط ۳۹۴ میلیون آن عرضه شده است که از این تعداد در حال حاضر فقط ۲۲۳ میلیون واحد در چرخه بازار قرار دارد.

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال آوالانچ و پلتفرم آن

در سال ۲۰۱۹ سه شخص به نام های Emin Gun Sirer و Kevin Sekninqi و Maofan Ted Yin تصمیم گرفتند تا پروژه آوالانچ را شروع کنند. این سه شخص به مدت یک سال بر روی این پروژه کار کردند و سرانجام در سپتامبر سال ۲۰۲۰ عرضه اولیه این ارز دیجیتال را شروع کردند که این ارز توانست در کمتر از یک روز چیزی در حدود ۴۰ میلیون دلار را برای تیم سازنده خود به دست آورد که با وجود این مبلغ سازندگان ارز دیجیتال آوالانچ توانستند کار های بسیار بیشتری را برای این ارز دیجیتال و پلتفرم آن انجام دهند.

 

image

آوالانچ

بررسی ویژگی های ارز دیجیتال آوالانچ و پلتفرم آن

ارز دیجیتال و پلتفرم آوالانچ دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می باشد که تمامی این ویژگی ها باعث شده است تا این ارز دیجیتال در نظر مردم خوش بدرخشد و درنتیجه بتواند موفقیت ‌های زیادی را به دست آورد. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ های این ارز دیجیتال و پلتفرم آن را برای شما لیست کرده ایم.

·       ارز دیجیتال آوالانچ از یک پلتفرم بسیار قدرتمند برخوردار است که این پلتفرم یک پروتکل بی نقص و عالی را دارد و از آن پیروی می‌کند. این پروتکل باعث شده است تا علاوه بر اینکه امنیت شبکه تا حد زیادی افزایش پیدا کند این شبکه بتواند تعداد زیادی از تراکنش ها را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

·       یکی دیگر از ویژگی ‌های ارز دیجیتال آوالانچ و پلتفرم آن گروه سازنده بسیار قدرتمند این ارز دیجیتال می باشد. بسیاری از اعضای سازنده ارز دیجیتال و پلتفرم آوالانچ در زمینه ارز های دیجیتال و همچنین بلاک چین از تجربه زیادی بهره مند هستند و همچنین افتخارات بسیار زیادی دارند که تمامی اینها باعث شده است تا این افراد بتوانند پروژه بی نقص و عالی را به وجود بیاورند.

 

image

ارز آوالانچ

·       یکی دیگر از ویژگی ها ارز دیجیتال آوالانچ که البته می ‌توان از آن به عنوان یک افتخار نیز یاد کرد رشد بسیار سرعتی این ارز دیجیتال می باشد. این ارز دیجیتال در کمتر شش ماه توانست رشد بیش از ده برابر را تجربه کند که این رقم بسیار عالی می باشد. علاوه بر آن حجم بازار این ارز دیجیتال توانسته چیزی در حدود ۱۰۰ برابر رشد کند.

·       یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم ارز دیجیتال آوالانچ که قبل تر به آن اشاره کرد سرعت بسیار بالای این ارز دیجیتال و شبکه آن می باشد. همانطور که قبلاً گفتیم این شبکه می تواند در کمتر از یک ثانیه چیزی در حدود ۴۵۰۰ تراکنش را تایید کند.

·       یکی دیگر از ویژگی ‌های شبکه آوالانچ امنیت بسیار بالای آن است که این شبکه از پروتکل های بسیار زیادی استفاده می‌کند که یکی از مهمترین آنها پروتکل اثبات سهام یا Proof of Stake می باشد. علاوه بر آن این شبکه چیزی در حدود ۱۰۰۰ نود را دارا می باشد که این موضوع خود یکی از مهمترین دلایل امنیت بالایی شبکه آوالانچ می باشد.

·       یکی دیگر از ویژگی‌ های پلتفرم آوالانچ این می باشد که این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که عدالت و برابری در آن به صورت کامل رعایت شده است. حتی این موضوع وجود دارد که شما برای اینکه از این پلتفرم استفاده کنید نیاز به سخت افزار خاصی ندارید و با کمترین امکانات نیز می توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

بررسی بهترین کیف پول ها برای ارز دیجیتال آوالانچ

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال آوالانچ را خریداری کنید بهترین کاری که باید قبل از انجام هر کاری انجام دهید این می باشد که یک کیف پول امن و پرسرعت را برای نگهداری از ارز دیجیتال آوالانچ پیدا کنید، زیرا در حالت کلی پیشنهاد می‌شود که پس از خرید تمامی دارای خود را به یک کیف پول امن منتقل کنید تا بدین صورت خطر هک شدن و از بین رفتن دارایی شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند. در بین کیف پول های سخت افزاری کیف پول هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول هایی همچون ترزور و لجر می باشد این کیف پول ها به دلیل اینکه سخت افزاری هستند از امنیت خیلی زیادی برخوردار می باشند و هنگامی که شما دارایی خود را به این کیف پول ها منتقل کنید به هیچ عنوان هیچ شخصی نمی‌تواند بدون در دست داشتن این دستگاه دارایی شما را به سرقت ببرد حتی اگر دستگاه را داشته باشد باید یکسری دسترسی ها را نیز داشته باشد تا بتواند وارد کیف پول شما بشود. اگر شما می خواهید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می‌توانید کیف پول تراست ولت را مد نظر قرار دهید علاوه بر آن نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که ارز دیجیتال آوالانچ کیف پول اختصاصی خود را نیز دارد که نام آن آوالانچ ولت می باشد.

 

image

ارز دیجیتال آواکس

بهترین خدمات سیگنال برای خرید ارز دیجیتال آوالانچ

پس از اینکه شما توانستید کیف پول امنی را پیدا کنید وقت آن رسیده است که خرید خود را انجام دهید. اما قبل از اینکه بخواهید خرید کنید بهتر است به شما پیشنهاد کنیم تا بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال آوالانچ را بیابید برای اینکه بتوانید بهترین زمان را پیدا کنید، باید از خدماتی به نام خدمات سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. این خدمات توسط گروه های زیادی ارائه می‌شود اما بهترین گروهی که این خدمات را به بهترین شکل ممکن به کاربران خود ارائه می کنند گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد. این گروه سیگنال هایی را به شما ارائه می کنند که کاملا دقیق و تخصصی است و به شما کمک می کند تا بهترین سود را کسب کنید. نکته‌ای که باید در رابطه با گروه پرشین الیت بگوییم این است که این گروه به تمامی کاربران خود یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان ارائه می کند که شما می توانید با استفاده از این اشتراک خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از آن راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

 

image

خرید ارز دیجیتال آوالانچ

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال آوالانچ

پس از اینکه شما توانستید بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال آوالانچ را بیابید وقت آن رسیده است تا از یک صرافی بسیار امن و مطمئن استفاده کنید و ارز دیجیتال آن را خریداری کنید. در بین تعداد زیادی از صرافی‌ها که این ارز دیجیتال را لیست کرده اند شما می‌توانید صرافی هایی همچون بایننس، کوین بیس، کوکوین، هیوبی و بیت‌فینکس را مد نظر قرار دهید زیرا این صرافی ها کاملا معتبر و امن هستند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.