whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پلتفرم آموزشی یونی‌سواپ با کمک DoDAO

1402/06/31 ساعت 21:56


در تاریخ ۲۱ سپتامبر، صرافی غیرمرکزی (DEX) یونی‌سواپ یک پلتفرم آموزشی را به همراه DoDAO که تمرکز آن بر آموزش بلاک‌چین است، راه‌اندازی کرد.

در دنیای دیجیتال پرشین الیت، با انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، همواره در قلب بازارهای مالی باشید. احراز هویت بایننس، سبد ارز دیجیتال، کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و مشاوره بازارهای مالی همواره در کنار شما است.

 

 

براساس اعلامیه، دانشگاه یونی‌سواپ هدف دارد یک مسیر یادگیری ساخت‌یافته برای ورود کاربران به صرافی v3 خود از طریق دوره‌ها، شبیه‌سازی و راهنماهای سریع ایجاد کند. از طریق این پلتفرم، کاربران می‌توانند در موضوعات متنوعی مانند "DEX چیست؟" تا موضوعات پیشرفته مانند "ابزارهای آزمون استراتژی" آموزش ببینند. همچنین شبیه‌سازی‌هایی مانند افزودن و حذف سرمایه و کاوش در ابزارهای مدیریت موقعیت پیشرفته، به کاربران امکان می‌دهد تجربه عملی و سریع کسب کنند.

 

در یکی از دوره‌های پیشرفته، یونی‌سواپ به کاربران مبانی تبدیل شدن به یک ارائه‌دهنده سرمایه در v3 آموزش می‌دهد. در آن نوشته شده‌است:

"در این فصل، ما به بررسی چندین استراتژی احتمالی که شما به عنوان یک ارائه‌دهنده سرمایه می‌توانید در نظر بگیرید، خواهیم پرداخت. این استراتژی‌ها شامل نگه داشتن (HODL) سکه‌های ثابت، حفظ ۵۰٪ از دو نوع توکن مختلف، داشتن ۱۰۰٪ یک توکن، ارائه سرمایه با دامنه وسیع، ارائه سرمایه با دامنه باریک، و تامین سرمایه در استخرهای توکن نوسانی است. هر استراتژی دارای مجموعه‌ای از مزایا و معایب است."

اوایل سال، مجوز منبع تجاری یونی‌سواپ منقضی شد، که به توسعه‌دهندگان امکان داد از پروتکل یونی‌سواپ v3 شاخه بزنند و صرافی‌های خود را راه‌اندازی کنند. بلافاصله پس از راه‌اندازی آن در ماه مه ۲۰۲۱، یونی‌سواپ v3 از نظر تولید هزینه، بیت‌کوین را عقب گذاشت. بیش از ۴۵۱ میلیون دلار ارز و توکن فقط در شبکه اصلی اتریوم یونی‌سواپ v3 معامله شد.

پروتکل v3 دارای مجموع ۳.۲ میلیارد دلار ارزش قفل شده (TVL) است، که شامل استخرهای سرمایه، استیکینگ و تامین مالی غیرمرکزی (DeFi) است. براساس اطلاعات از DefiLlama، مجموع پروتکل‌های یونی‌سواپ v1، v2 و v3، سالانه ۳۲۷ میلیون دلار درآمد برای پروتکل تولید می‌کند. صرافی در اوج بازار گاوی در سال ۲۰۲۱، به بیشینه TVL ۱۰ میلیارد دلار رسید.

 

 

ناوبری در جزئیات سرمایه متمرکز در یونی‌سواپ v3 می‌تواند وحشت‌انگیز باشد. با واژگان تخصصی و استراتژی‌های مالی پیچیده، آسان است که احساس سردرگمی کنید. به همین دلیل، دانشگاه یونی‌سواپ به منظور ارائه یک مسیر یادگیری ساخت‌یافته برای تمامی مشارکت‌کنندگان طراحی شده است.

بنیاد یونی‌سواپ (@UniswapFND) ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.