whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

مقایسه دوج کوین (Dogecoin) و بیبی دوج کوین (Baby Doge)

1402/01/21 ساعت 05:08


محبوبیت و مقبولیت چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین که در سال 2009 معرفی شد، به سرعت افزایش یافته است. در چند سال گذشته شور و شعف سفته بازی در بسیاری از بازارها افزایش یافته است که در نتیجه صدها سیگنال ارز دیجیتال جدید به وجود آمده است، که برخی از آنها شاهد رشد خود بوده اند. ارزش بالا می رود. در میان سایرین، Shiba Inu، Dogecoin و Baby Doge توجه قابل توجهی را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند.  

بیت کوین از زمانی که به معنای واقعی کلمه در کلاس دارایی ها در سال 2009 شروع به کار کرد، محبوب ترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال بوده است. با این حال، از آنجایی که طی چند سال گذشته شور و شوق سفته بازی در میان بسیاری از بازارها به وجود آمده است، به معنای واقعی کلمه صدها ارز دیجیتال جدید به وجود آمده است که بسیاری از آنها سر به فلک کشیده اند. 

در قیمت ارز دیجیتال برخی از این رمزارزهای جدیدتر، هنوز ارزش قابل تشخیصی در دنیای بلاک چین ندارند، و بسیاری از آنها نام های عجیب و غریبی مانند Dogecoin، Baby Doge و Shiba Inu دارند. در اینجا نگاهی به داستان پشت این سه رمزارز خاص می اندازیم و اینکه آیا ارزش آنها را به عنوان یک سرمایه گذار دارند یا خیر.

دوج کوین (Dogecoin)

Dogecoin در ابتدا به عنوان یک شوخی توسط دو مهندس نرم افزار در دسامبر 2013 ایجاد شد و یک سگ شیبا اینو - یک نژاد سگ شکاری در ژاپن - به عنوان طلسم آن ساخته شد. چیزی که به عنوان یک شوخی شروع شد، اکنون یک گروه ارز دیجیتال تمام عیار و کارآمد است. در واقع، از 9 آگوست، Dogecoin با 31 میلیارد دلار پنجمین ارزش بازار بزرگ در بین ارزهای دیجیتال است.

بخشی از دلیل معروف شدن Dogecoin به لطف توییت های ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است. برخی از فعالان بازار حتی ماسک را به دلیل حمایتش از رمزارز، «پدر دوج» نامیده‌اند. با این حال، ماسک در حمایت از Dogecoin تنها نیست. کارآفرین میلیاردر و سرمایه‌گذار «کوسه تانک» آقای مارک کوبان به «CNBC» گفت که دوج‌کوین «قوی‌ترین» سیگنال ارز دیجیتال به‌ عنوان وسیله مبادله است، که ایلان ماسک بلافاصله با آن موافقت کرد و در توییتی نوشت: «مدتی است این را می‌گویم. ” همه اینها در کنار هم باعث افزایش دوباره قیمت Dogecoin شد و در عرض 24 ساعت حدود 10 درصد افزایش یافت.

اگرچه سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال یک حدس و گمان است، اما به نظر می‌رسد ارز دیجیتال «شوخی» سابق قدرت ماندگاری دارد. سکه در واقع به عنوان یک وسیله مبادله وجود دارد و حداقل از دو میلیاردر برجسته و محبوب حمایت می شود.

تا آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده و سیگنال فارکس، سرمایه گذاری بر روی جوک قبلی حدس و گمان است، اما به خوبی ادامه دارد. حداقل دو میلیاردر برجسته از آن حمایت می کنند، و در واقع یک وسیله مبادله است. 

بیبی دوج کوین (Baby Doge)

 جامعه Dogecoin Baby Doge را ایجاد کرد که از نوادگان خیالی دوج است که ستون فقرات Dogecoin را تشکیل می دهد. وب سایت او می بالد که "او می خواهد پدرش را با سرعت بالای تراکنش و زیبایی خود تحت تاثیر قرار دهد.

اگر از وب سایت عبور کنیم، Baby Doge صرفاً یک سکه برای طرفداران و اعضای جامعه آنلاین Dogecoin است. این وب سایت همچنین بیان می کند که افتخار می کند که با پدرش اجرا می کند که عدالت و شفافیت را برای جامعه فراهم می کند. این سکه مبتنی بر یک سیستم یکپارچه هوشمند است که به شما امکان می دهد با هر تراکنش پول بیشتری به کیف پول خود اضافه کنید. 

این سکه چه هدفی دارد؟ "هدف این است که پدرم را با نشان دادن سرعت تراکنش های جدید و جذابیت خود تحت تاثیر قرار دهم." Voila، شما یک ارز دیجیتال جدید دارید - Baby Doge. این فقط یک ارز دیجیتال یک ماهه است که با قیمت 0.000000000175 دلار آمریکا تأسیس شده است. تنها در یک ماه، جامعه Baby Doge به 200 هزار دارنده رسید. 

در حال حاضر، ارزش بازار Babe Doge حدود 304,458,000 دلار آمریکا است و به شدت توسط Elon که از پدرش Dogecoin نیز پشتیبانی می کند، پشتیبانی می شود. Baby Dogecoin در حال حاضر یک استراتژی شش مرحله ای دارد. با عبور از 25000 مشترک و تعمیرات اساسی وب سایت، حدود 420 کوادریلیون توکن Baby Dogecoin وجود داشت. 

در اینجا، مالکیت کامل زمان و تعداد توکن سوزانده شده را دارد. برای Baby Dogecoin، 10٪ کارمزد در هنگام معامله اخذ می شود. اگر شما صاحب Baby Dogecoin هستید، 5 درصد پاداش دریافت خواهید کرد. از این 5% نیمی نزد Baby Doge نگهداری می شود و نیمی دیگر با احراز هویت بایننس کوین معامله می شود. 

بنابراین، کاربران می توانند بین این دو ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز معامله کنند و به عنوان منبع نقدینگی عمل کنند. زمانی که سکه های خود را می فروشید، هزینه دریافت می شود. اگر آن را نگه دارید، وقتی کسی آن را بفروشد، از قیمت فروش اندیکاتور VIP پورسانت دریافت خواهید کرد. 

با این حال، بر خلاف Dogecoin، عرضه Baby Dogecoin محدود است. بنیانگذاران Baby Doge می گویند که سکه فوق العاده کاهش قیمت است، به این معنی که عرضه سکه منقبض می شود و گسترش نمی یابد.

" Baby Doge یک ارز دیجیتال می باشد، اما برای استفاده به عنوان ارز نیز در نظر گرفته نشده است. مالکان تشویق می‌شوند تا روی سکه‌های خود نگه دارند و امیدوارند که قیمت کوین Baby doge افزایش یابد و بسیاری از ارزهای دیجیتال سقفی برای استخراج تعداد سکه دارند. 

ساختن بیبی دوج بیشتر سخت است. در بیانیه‌ای در وب‌سایت Baby Doge، آن‌ها می‌گویند که این باعث می‌شود سکه بیش از حد کاهش یابد و طوری طراحی شده است که در طول زمان کمیاب‌تر شود. هر تراکنش در شبکه Baby Doge به صاحبان Baby Doge می رسد و شبکه 5٪ اضافی را برای هر تراکنش به عنوان بخشی از استراتژی نقدینگی برای خود نگه می دارد. 

اگرچه Baby Doge زمان های پر سرعت تراکنش را به عنوان نقطه فروش خود اعلام کرده است، اما هدف اصلی آن افزایش قیمت آن می باشد. عرضه توکن Baby Doge زیاد نیست، اما به 420 کوادریلیون محدود شده است، به همین دلیل قیمت سهام آن 0.0000000001464 دلار است. 

توکن ها در ابتدا ارزان خواهند بود و پذیرندگان اولیه را تشویق می کند تا مقدار زیادی را خرید تتر کنند تا از افزایش قیمت نهایی بهره مند شوند.

Dogecoin در مقابل Baby Doge در مقابل Shiba Inu Baby Doge تا زمانی که آن را تماشا می کنید مهم نیست. ارزهای رمزنگاری شده هدفی اساسی دارند و بزرگ‌ترین آن‌ها غالب هستند. هیچ راهی برای پیش‌بینی اینکه پس از توییت الون ماسک که قیمت Baby Doge را افزایش داد، چقدر ادامه خواهد داشت، وجود ندارد. ارزش بازار Dogecoin آن را در بین ده ارز دیجیتال برتر قرار داده است و در سال 2021 محبوبیت و حجم معاملات آن نیز افزایش یافت. به همین ترتیب، توییت های ایلان ماسک پذیرش Dogecoin را تسریع کرد. فناوری بلاک چین، Dogecoin را به یک سرمایه گذاری عالی تبدیل می کند. 

فناوری بلاک چین امکان مدل های غیرمتمرکز را فراهم می کند، به همین دلیل است که سرمایه گذاران به آن علاقه مند هستند. Baby Doge به این اندازه مفید نیست. اتریوم میزبان Shiba Inu است که مبتنی بر Dogecoin است. شما نباید بیبی دوج را به شوخی بگیرید چون یک صرافی غیرمتمرکز می باشد. 

توکن‌های شیبا اینو در Uniswap میزبانی شدند که پس از توییت ایلان ماسک، بیش از 300٪ بازگشت. شیبا اینو یک نمونه عملی از فناوری بلاک چین است. کارشناسان معتقدند اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، باعث رشد شیبا اینو خواهد شد. Baby Dogecoin خطرناک است زیرا برای پیش‌بینی آینده یک ICO تنها بر اساس توییت‌ها خیلی زود است. Dogecoin و Shiba Inu سرمایه گذاری های مناسبی هستند زیرا هر دو نشانه هایی از رشد را نشان می دهند.

در صورت مشاهده دقیق، Baby Doge هیچ کاربرد عملی ندارد. ارزهای دیجیتال برتر و در حال رشد بر دنیای رمزارزها حکومت می کنند زیرا هدفی اساسی را دنبال می کنند. از این رو، کارشناسان در مورد طول زمانی ماندگاری این تبلیغات کاملاً نامطمئن شدند. قیمت Baby Doge به دلیل یک توییت از ایلان ماسک افزایش یافت. با این حال، در درازمدت، پیش‌بینی عملکرد این توئیت قدرتمند دشوار است. 

با این حال، Dogecoin بر روی فناوری بلاک چین کار می کند. سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر ارزهای دیجیتالی هستند که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند زیرا از مدل های غیرمتمرکز استفاده می کند. در اینجا قطعاً در مقایسه با Baby Doge کاربرد عملی دارد. از این رو، Dogecoin یک سرمایه گذاری عالی است. شیبا اینو از Dogecoin الهام شده است و در بلاک چین اتریوم میزبانی می کند. با این حال، این سکه را به جدی بگیرید زیرا به عنوان بخشی از وب سایت صرافی غیرمتمرکز هم کار می کند. 

کارشناسان معتقدند که این ارز Shiba Inu رشد خواهد کرد زیرا مبتنی بر اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان می باشد. سرمایه‌گذاری در Baby Dogecoin می‌تواند یک امر مخاطره‌آمیز باشد، زیرا به زودی می‌توان در مورد کریپتو که تنها به دلیل توییت‌ها بخار می‌شود، پیش‌بینی کرد. Dogecoin و Shiba Inu هر دو گزینه های بهتری برای سرمایه گذاری هستند زیرا هر دو نشانه های مثبت رشد در آینده را نشان می دهند.

جزئیات Dogecoin v/s Baby Doge v/s Shiba Inu

بچه دوج، دوو، دوو، دوو، دوو. اگر این توییت ایلان ماسک شما را شگفت زده می کند و ذهن شما را به هم می زند، نگران نباشید، زیرا این یک ارز دیجیتال جدید است. Baby Doge که به عنوان فرزند دوج محبوب در نظر گرفته می شود، در حال جلب توجه بسیاری است. 

با این وجود، سکه های الهام گرفته شده از میم ها با ورود Dogecoin به بازار، سپس Shiba Inu و اکنون Baby Doge در حال رشد هستند. بنابراین آیا در مورد ارزی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید گیج شده اید؟ 

تاثیر دوج کوین 

دوج کوین اولین میم کوینی است که وارد بازار شده بود. اصطلاح "مم کوین" از این واقعیت ناشی می شود که DOGE به عنوان یک شوخی ایجاد شد، با این حال، این ارز دیجیتال به یک ارز دیجیتال بسیار مهم در بازار تبدیل شد. سکه های میم که هر روز بر صدها پروژه جدید تأثیر می گذارند، آرزوی رسیدن به همان سطح موفقیت را دارند.

یک لحظه مهم برای Dogecoin زمانی بود که ایلان ماسک برای اولین بار از آن حمایت عمومی کرد. از آنجایی که ماسک نقش مهمی در بازار کریپتو ایفا می کند و بر کاربران در سراسر جهان برای سرمایه گذاری در سکه های خاص تأثیر می گذارد، این به DOGE کمک کرد تا به نقطه عطفی برسد. 
وقتی اطلاعات عمومی مبنی بر سرمایه گذاری ماسک در Dogecoin منتشر شد، ارزش DOGE به طور قابل توجهی افزایش یافت. از زمانی که Dogecoin به یک رهبر بازار تبدیل شده است. در حال حاضر در CoinMarketCap در رتبه 10 قرار دارد.

بیبی دوج رد پای پدرش را دنبال می کند.

همانند Dogecoin، Baby Doge Coin نیز در ابتدا به عنوان یک شوخی ایجاد شد. از آنجایی که BabyDoge یک سکه میم است، از طریق یک لنز کمدی به بازار عرضه می شود و ادعا می کند که چند درس از پدرش، DOGE آموخته است. BabyDoge در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن پدر خود با نمایش سرعت تراکنش های بهبود یافته خود، در حدی است که به طور بالقوه به سطح موفقیتی مشابه با DOGE می رسد.

بعلاوه، Baby Doge Coin دارای انعکاس ثابت است، به این معنی که هنگام انجام تراکنش، سکه های BabyDoge بیشتری به طور خودکار به کیف پول کاربر اضافه می شود.

BabyDoge با الهام گرفتن از Dogecoin، پتانسیل زیادی برای تسلط بر بازار دارد. به علاوه، پیام اصلی آن برای گسترش آگاهی در مورد فرزندخواندگی حیوانات دلیل دیگری است که چرا کاربران BabyDoge را دوست دارند.

چگونه این ارزها را با هم مقایسه می کنند؟

اگرچه Mushe Token یک میم سکه نیست، اما همچنان همان پتانسیل موفقیت BabyDoge را دارد، اگر نه بیشتر. در حال حاضر، XMU در پیش فروش است، به این معنی که قیمت توکن پایین است زیرا قصد دارد در 4 جولای 2022 راه اندازی شود.

XMU یک توکن غیرمتمرکز است که تعامل، پاداش و حکمرانی همتا به همتا را تسهیل می‌کند. با هدف پیشبرد پذیرش بلاک چین از طریق افزایش دسترسی به دارایی های دیجیتال برای کاربران، موشه توکن مصمم است جامعه را بیشتر در مورد امور مالی دیجیتال آموزش دهد.

نمودار سکه Baby Doge

جدیدترین روند نزولی Baby Doge Coin از 9 نوامبر آغاز شد، آخرین بالاترین پایین ترین قیمت در روز چهارشنبه با 1.056e-9 دلار و آخرین پایین ترین پایین تایید شده در قیمت 0.99e-9 دلار در دسامبر شکل گرفت. 12. روز شنبه، Dogecoin به پایین ترین سطح سقوط کرد تا به پایین ترین سطح روز در 0.89e-9 دلار برسد.

پس از چاپ کم مصرف، سکه Baby Doge به طرز چشمگیری افزایش یافت، که ممکن است باعث شود کریپتو یک شمعدان چکشی در نمودار 24 ساعته چاپ کند. یک شمعدان چکشی در روند نزولی می‌تواند نشان‌دهنده کاهش موقت بعدی باشد و یک جهش در افق است.

کلام آخر

اگر کوین Baby Doge در روز یکشنبه یا دوشنبه افزایش یابد، ممکن است کریپتو در میانگین متحرک نمایی هشت روزه مقاومت پیدا کند که در حدود 0.99e-9 دلار است. اگر کریپتو بتواند بالاتر از آن سطح ظاهر شود و منطقه را به عنوان پشتیبانی دوباره به دست آورد، Baby Doge Coin شانس چاپ بالاتری را دارد که روند نزولی را خنثی می کند.

Baby Doge Coin دارای مقاومت بالا در $0.94e-9 و $1.01e-9 و پشتیبانی پایین در $0.79e-9 و $0.61e-9 است. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید شانس موفقیت خود را در سرمایه‌گذاری ارتقا ببخشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.