whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس

1402/04/04 ساعت 13:11


سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس (ارزجو سابق) در سال 1395 طراحی و راه اندازی شد. این صرافی یکی از صرافی‌های ایرانی فعال در این زمینه با ارائه خدمات خرید و فروش در زمینه ارزهای رمزنگاری شده است. در این تبادل برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده لازم است تا کاربران مراحل احراز هویت را طی کنند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس بپردازیم. یکی از صرافی‌هایی که در گذشته با حواشی زیادی روبه‌رو بوده است. صرافی ارزجو! درست متوجه شدید، سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس همان صرافی ارزجو هست که اسمش عوض شده است.

شاید این صرافی به دلیل عملکرد ضعیف خود در گذشته، با تغییر نام صرافی و عملکرد خود، سعی کرد جای خود را در بین صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده در کشور باز کند. این صرافی از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است، در ابتدا به دلیل این که حوزه ارزهای رمزنگاری شده هنوز در کشور عمومی نشده بود، این صرافی با اقدامات نامناسبی مانند درخواست‌های غیرحرفه‌ای‌، پشتیبانی و دادن اطلاعات نادرست و کارمزدهای بالا باعث نارضایتی گسترده‌ای‌ شد.

اما اکنون گذشته این صرافی را رها کرده و به بررسی فعالیت‌های جاری سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

چک اعتباری سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس

با توجه به افزایش تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال، اهمیت بررسی دقیق یک صرافی قبل از ثبت نام در آن دو چندان می‌شود. به یاد داشته باشید که ثبت نام و فعالیت در صرافی بدون در نظر گرفتن اعتبار آن می‌تواند سرمایه شما را در معرض خطرات غیرقابل پیش‌بینی قرار دهد.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی سرمایکس از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است و از این نظر یکی از صرافی‌های قدیمی ایرانی است. این پلتفرم در حال حاضر (7 نوامبر 1401) فعال است و خدمات معاملات ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی تاکنون مشکل خاصی از قبیل هک، پولشویی و کلاهبرداری نداشته است.

سایت سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس به طور میانگین 185 هزار بازدید کننده در ماه دارد. این میزان بازدید برای صرافی ایرانی قابل قبول است. البته باید به این نکته توجه کنید که این صرافی دارای اپلیکیشن اختصاصی است و امروزه اکثر معامله گران خرید و فروش خود را از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌دهند و نیازی به مراجعه به سایت بورس ندارند.

هزینه تبدیل ارز در سرمایکس

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس یک پلت فرم خارج از بورس (OTC) است. این نوع پلتفرم‌ها بازار معاملاتی ندارند و کاربران خرید و فروش خود را مستقیماً با صرافی انجام می‌دهند. سود این مبادلات در تفاوت قیمت خرید و فروش از مشتریان است.

دریافت کارمزد در این گونه صرافی‌ها چندان رایج نیست و اکثر این پلتفرم‌ها از مشتریان خود کارمزد دریافت نمی‌کنند. صرافی ارز دیجیتال سرمایکس نیز‌این موضوع را دنبال می‌کند و کارمزد تراکنش در‌این صرافی صفر است.

البته جالب است بدانید که صرافی‌هایی هستند که در مورد کارمزد خود صحبتی نکرده اند مانند صرافی Erzipto که به همین دلیل بهتر است ابتدا از کارمزد آن‌ها مطمئن شوید و سپس در‌این صرافی خرید و فروش کنید.

خدمات و تعداد ارز در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس

مانند بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال در کشور، سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد ارزیابی می‌شود. بسیاری از‌این خدمات برای اکثر صرافی‌های ارزهای دیجیتال مشترک هستند، اما ممکن است عدم وجود آن‌ها به عنوان یک ضعف در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید موارد ذکر شده از ویژگی‌های اکانت محسوبن می‌شود و صرافی‌های معتبر موظف به ارائه آن‌هاهستند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس یک صرافی خارج از بورس (OTC) است. در‌این نوع صرافی‌ها مستقیماً با خود صرافی سروکار دارید و گاهی اختلاف قیمت خرید و فروش از کاربران زیاد است. به همین دلیل امروزه صرافی‌های فروشگاهی محبوبیت خود را در بسیاری از نقاط جهان از دست داده‌اند.

به همین دلیل مبادلات با بازار معاملاتی وارد عمل شدند و به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان، تفاوت قیمت خرید و فروش را بسیار کاهش دادند. کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را به یکدیگر تبدیل کرده و در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس تراکنش کنند. به همین دلیل نوع ارز مبدا مهم نیست و با هر ارزی می‌توان خرید و فروش و تبدیل‌های مختلفی را انجام داد.

یکی دیگر از جنبه‌های مثبت صرافی سرمایکس، کیف پول اختصاصی برای کاربران است. ‌این ویژگی به مشتریان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خریداری شده را نگه دارند تا معامله گران این صرافی مجبور به انتقال دارایی به کیف پول دیگری نباشند.

سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس اکنون بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف را برای خرید، فروش و تبدیل پشتیبانی می‌کند. ‌این شماره برای صرافی ارز دیجیتال ‌ایرانی مناسب است و می‌تواند پاسخگوی نیاز اکثر معامله‌گران باشد.

پشتیبانی صرافی سرمایکس

ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با پشتیبانی سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس استفاده از بستر چت موجود در داخل سایت است. در حال حاضر (مهر 1401) پشتیبانی‌این صرافی به صورت 24 ساعته با سرعت و ادبیات قابل قبولی پاسخگوی سوالات کاربران است.

نقدینگی درآمد ارزی

یکی از خدمات ویژه‌ای که در‌این صرافی ارائه می‌شود، نقدینگی درآمدهای ارزی است که با توجه به تحریم‌هایی که در داخل کشور وجود دارد، مبادلات مالی با دنیا برای بسیاری از افراد فعال در حوزه وب و سایر مشاغل سخت شده است. مانند ‌ایرانی کارت از ابتدای فعالیت خود تصمیم گرفته تا با دریافت کارمزد معینی به نقدینگی درآمدهای ارزی مردم کمک کند.

نرخ کارمزد در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس 

کارمزد خرید و فروش ارز در سرمایکس صفر است و کاربر فقط هزینه انتقال ارز در شبکه تراکنش را پرداخت می‌کند که برای هر ارز با توجه به شبکه هر ارز می‌تواند متفاوت باشد. انتقال ارز در شبکه بلاک چین ربطی به سرمایکس ندارد و هزینه شبکه مربوط به خود شبکه در زمان انتقال است.

قیمت ارزهای دیجیتال در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس 

نرخ ارز دیجیتال در وبسایت سرمایکس از منابع معتبر جهانی دریافت می‌شود. برای بررسی‌این موضوع می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال درج شده در وب سایت سرمایکس را با قیمت‌های درج شده در سایت Coin Market Cap مقایسه کنید و مشاهده کنید که قیمت‌ها یکسان است. در نظر داشته باشید که تغییرات قیمت ارز دیجیتال نیز بر اساس 1 ساعت و 24 ساعت و 7 روز برای کاربران نمایش داده می‌شود.

کیف پول در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس 

این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند ارزهای دیجیتال را در سریع‌ترین زمان ممکن در بستری امن خرید و فروش کنند. از جمله مهم ترین ویژگی‌های کیف پول سرمایکس می‌توان به پشتیبانی از بیش از 600 ارز دیجیتال، خرید ارز بدون کارمزد شبکه و گزارش فوری تراکنش‌ها اشاره کرد.

کیف پول داخلی در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس

کیف پول داخلی سرمایکس به کاربر‌این امکان را می‌دهد که بیش از 690 ارز دیجیتال مختلف را به صورت آنی خرید یا بفروشد و برای تراکنش خود هیچ هزینه‌ای از شبکه پرداخت نکند. هم‌چنین کیف پول داخلی سرمایکس محیطی امن برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال کاربران است و کاربر نگران مشکلات احراز هویت در مبادلات خارجی و مسدودسازی سرمایه نخواهد بود.

کیف پول داخلی گزینه‌ای بسیار کاربردی برای معامله گران دارد که کاربر می‌تواند در محیطی امن با حداقل 50 هزار تومان ارز دیجیتال خرید و فروش کند. کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول داخلی سرمایکس، انواع ارزهای دیجیتال را با مبالغ کم در کم‌ترین زمان ممکن خریداری و به فروش برسانند.

سرمایکس یک صرافی تمام عیار فرابورس است. در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس خریدار و فروشنده مستقیما سرمایکس هستند که برای معاملات با حجم بالا مناسب است. در صرافی‌های P2P حجم تراکنش‌ها زیاد نیست و کاربر برای انتقال مقدار زیادی ارز دیجیتال باید از چند نفر خرید کند و در نتیجه قیمت‌ها بالا و پایین می‌شود.

اپلیکیشن در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس 

معمولاً ویژگی‌های کاربردی صرافی‌های ارزهای دیجیتال به جز موارد جزئی یکسان است. اپلیکیشن این صرافی رابط کاربری خوبی دارد. برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن تبادل عبارتند از:

  • فرآیند ثبت نام سریع از طریق اپلیکیشن
  • امکان مشاهده تغییرات در زمان واقعی در ارزهای دیجیتال
  • دسترسی به کیف پول خود
  • هشدار تغییر قیمت فوری
  • امکان خرید و فروش سریع
  • رابط کاربری ساده و زیبایی دارد
  • در دسترس بودن اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید

چگونه اپلیکیشن سرمایکس را دانلود و نصب کنیم؟

برای دانلود نمودن اپلیکیشن این صرافی مطمئن و راحت‌ترین راه مراجعه نمودن به سایت اصلی سرمایکس است.

  1. در پایین صفحه اصلی و در قسمت برنامه سرمایکس، شماره تلفن هوشمند خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید.
  2. در این صورت لینک دانلود اپلیکیشن برای شما ارسال می‌شود.
  3. پس از آن در صفحه ظاهر شده بر روی گزینه install ضربه بزنید تا برنامه نصب شود.

پس از نصب برنامه سرمایکس به دو حالت در صفحه ورود به آن توجه کنید:

در صورتی که از قبل در این سایت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری نموده‌اید، با همان شماره تماس ثبت شده می‌توانید ورود خود را به سایت انجام دهید. هم‌چنین می‌توانید از همان رمز عبوری که از طریق پیامک برای شما در اپلیکیشن سرمایکس ارسال شده است استفاده کنید.

اما اگر از قبل در این سایت حساب کاربری خود را ایجاد نکرده‌اید، باید از طریق عضویت اقدام نمایید. سپس مراحل عضویت در وبسایت را طبق دستورالعمل صرافی دنبال کنید.

توجه داشته باشید که VPN شما نباید در زمان ثبت نام فعال باشد، زیرا IP موبایل شما را تغییر می‌دهد.

امنیت تبادل در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس

بدون شک یکی از مواردی که کاربران قبل از ثبت نام در هر صرافی برای انجام تراکنش‌های خود به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند، مسئله امنیتی صرافی مورد نظر است. زیرا تبادل با سیاست‌های امنیتی ضعیف می‌تواند سرمایه کاربران را در معرض خطرات پیش‌بینی نشده در‌اینده قرار دهد.

سگنال ارز دیجیتال سرمایکس برای ایجاد اعتماد و جلب اطمینان خاطر کاربران خود تمامی شرایط امنیتی را در نظر گرفته است. از جمله این موارد می‌توان به تایید دو مرحله‌ای گوگل، تایید دو مرحله‌ای پیامکی، تایید ‌ایمیل و ... اشاره کرد.

هم‌چنین می‌توانید در مورد امنیت صرافی ارز پایا و پینگی مطالعه کنید و اطلاعات بیش‌تری کسب کنید.

تغییر نام در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس 

این سیگنال در اوایل فعالیت خود با نام ارزجو شروع به کار نمود و در رابطه با این موضوع برای خیلی از کاربران این صرافی سؤال است که ارزجو چه شد؟ در واقع سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس همان صرافی است که نام خود را تغییر داده است. در واقع هیچ تغییری در تیم توسعه و نحوه کار مبادله صورت نگرفته است و فقط تغییر نام صورت گرفته است.

در صورت تخلف چگونه به سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس شکایت کنیم؟

یکی از مسائلی که اکثر کاربران‌ایرانی نگران آن هستند‌این است که در صورت تخلف چگونه به صرافی ما شکایت کنند.

زیرا در‌ایران قوانین خاصی در رابطه با معاملات ارز دیجیتال و معاملات در بازارهای مالی مانند فارکس وجود ندارد. به همین دلیل‌این موضوع همواره دغدغه تعداد زیادی از کاربران ایرانی این بازار بوده است.

ایران بروکر با‌ایجاد صفحه تخلف صرافی‌های ارز دیجیتال و کارگزاران فارکس سعی در کاهش نگرانی معامله گران‌ایرانی داشته است. در صورت تخلف صرافی یا کارگزاری خود می‌توانید از طریق همین صفحه با ما در تماس باشید. کارشناسان‌ایران کارگزار در اسرع وقت گزارش شما را پیگیری و نتیجه را به اطلاع شما خواهند رساند.

محل استقرار ستاد و تیم توسعه

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس صفحه‌ای در شبکه اجتماعی لینکدین ندارد و هیچ اطلاعاتی از تیم توسعه دهنده این صرافی در دسترس نیست. بر اساس اطلاعات موجود در سایت، دفتر مرکزی این صرافی در تهران، شهرک غرب، خیابان ایوانک، خیابان استاد شجریان، خیابان پانزدهم واقع شده است.

ثبت نام در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس

یکی از موضوعاتی که معامله‌گران در حال حاضر زیاد می‌شنوند، کلاهبرداری‌ها و هک‌های بی‌شماری است که در دنیای ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد. البته پلتفرم‌های متمرکز کم‌تر دچار این حوادث و سرقت‌ها می‌شوند که دلیل اصلی وجود احراز هویت اجباری برای این نوع صرافی‌ها است. امروزه اکثر صرافی‌های معتبر ایرانی و خارجی خدمات رسانی به کاربران خود را منوط به تکمیل فرآیندهای احراز هویت می‌دانند. صرافی ارز دیجیتال سرمایکس نیز از این قاعده مستثنی نیست و ارائه خدمات به مشتریان خود را منوط به انجام فرآیندهای احراز هویت می‌داند.

ثبت نام در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس فرآیند سختی نیست و به سادگی امکان‌پذیر است. اطلاعات شخصی خود را با توجه به اطلاعات کارت شناسایی خود به صورت صحیح و کامل وارد نمایید. اگر با صرافی شخصی آشنا هستید، کد شناسایی آن را وارد کنید، در غیر‌این صورت آن را خالی بگذارید.

  • قوانین سایت را بخوانید و در صورت موافقت تیک مربوطه را فعال کنید.
  • تیک من متصل نیستم را فعال کنید.
  • بر روی آیکون ثبت نام کلیک نمایید.
  • در مرحله بعد پس از تایید ‌ایمیل و تلفن همراه خود وارد حساب کاربری شخصی خود می‌شوید.

شرایط احراز هویت در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس چیست؟

احراز هویت برای علاقه مندان به پیوستن به سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس یکی از مهم‌ترین موارد برای این تبادل است. زیرا در قوانین بازارهای مالی بین المللی، تأیید هویت برای جلوگیری از فساد مالی و پولشویی بسیار مهم است. به همین دلیل سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، احراز هویت مشتریان را الزامی کرده است.

علاوه بر این، تایید هویت به مشترکین سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس این اطمینان را می دهد که می توانند با امنیت و آسودگی خاطر بیش‌تری با سایر اعضای صرافی معامله کنند.

برای احراز هویت در سامانه مبادلات ارز دیجیتال سرمایکس، کاربران باید مدارک و موارد زیر را ارسال کنند:

هنگام ورود به پلتفرم سرمایکس، ثبت شماره تلفن همراه و رمز عبور الزامی است.

پس از مرحله ثبت نام، کاربر باید یک آدرس ایمیل معتبر ثبت کند که مورد تایید صرافی قرار گیرد. این آدرس ایمیل برای ورود به سیستم و دریافت صورت حساب در پایان تراکنش استفاده می‌شود.

یکی از راه‌های مهم ارتباط با مشترکین پلتفرم تلفن همراه است. بنابراین لازم است یک شماره تلفن معتبر به نام عضو در پلتفرم ثبت شود. این شماره موبایل برای احراز هویت، تایید نهایی تراکنش‌ها، هنگام فراموشی رمز عبور و ارسال پیام‌های اعلان استفاده می‌شود.

طبق اعلام پلیس فتا در ایران، یکی از راه‌های تایید هویت افراد، درج شماره تلفن ثابت معتبر در پلت فرم سرمایکس است. این شماره تلفن ثابت باید به نام متقاضی یا شخصی باشد که او را تایید می‌کند. شناسایی خطاها و ردیابی آن‌ها با تلفن ثابت بیش‌تر امکان‌پذیر است.

از ضروری‌ترین موارد برای تأیید احراز هویت در سیگنال ارز دیجیتال سرمایکس می‌توان به عکس سلفی از شخص متقاضی اشاره نمود. در این مرحله کاربر باید متن رضایت نامه را با دست خط خود روی برگه بنویسد و تاریخ و امضا کند. سپس کارت ملی خود را روی کاغذ بچسبانید. پس از آن، کاغذ را نگه دارید و سلفی بگیرید. کیفیت این عکس باید به حدی خوب باشد که اطلاعا نوشته شده بر روی کارت ملی و متن رضایت نامه خوانایی کامل داشته باشند. پس از آپلود تصویر سلفی بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا مراحل ثبت نام تکمیل شود.

کلام آخر

با توجه به قوانین موجود در بازارهای مالی دنیا و هم‌چنین حمایت از قوانین مرتبط با پولشویی، احراز هویت مشتریان سرمیکس برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی الزامی است. زمانی که قصد خرید از صرافی و پرداخت پول را دارید، باید عوامل مهم‌تری را در نظر بگیرید. در واقع باید چندین صرافی را هم‌زمان از نظر قیمت فروش مقایسه کنید. به طور کلی متوجه خواهید شد که قیمت به دلیل نسبت عرضه و تقاضا و خرید و فروش‌های انجام شده در هر صرافی متفاوت است و قیمت‌های جهانی از نتایج قیمت‌های مختلف در صرافی‌ها به دست می‌آید.

انتخاب یک صرافی مناسب در میان تعداد زیادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال‌ایران، کار دشواری است.‌ ایران بروکر با بی طرفی کامل سعی در بررسی و معرفی این مبادلات داشته است. می‌توانید از قسمت معرفی تبادل به لیست همه آن‌ها دسترسی داشته باشید و بررسی و مقایسه کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.