whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال تلگرام ترید روزانه

1402/01/24 ساعت 01:39


بازار سهام این پتانسیل را دارد که با به کارگیری مهارت و دانش مناسب، زندگی‌ را از فقر به ثروت تبدیل کند. اگر می خواهید از آخرین روندهای بازار ارز دیجیتال مطلع شوید، کانال تلگرام ترید روزانه به شما کمک می کند. با این حال، یافتن یک کانال مناسب با ادمین های واقعی که تخصص لازم در بازار ارز دیجیتال را دارند و می توانند اطلاعات مورد نیاز را در لحظه مناسب به اشتراک بگذارند، می تواند کمی سخت باشد.

بنابراین، اگر شما کسی هستید که به دنبال بهترین کانال های تلگرام برای ترید در ارز دیجیتال هستید که اطلاعات مرتبط با بازار ارز دیجیتال را به اشتراک می گذارند، این مقاله برای شما مناسب است. در اینجا بهترین کانال های تلگرام ترید روزانه برای معامله گران سهام وجود دارد، شما باید همین الان عضو شوید. 

پرشین الیت یکی از بهترین سایت ها در حوزه ارز دیجیتال است که دقیق‌ترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز را به صورت روزانه در اختیار شما قرار میدهد، در ادامه به بررسی بیشتر کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت هم خواهیم پرداخت.

آیا استفاده از کانال تلگرام ترید روزانه ایمن است؟ 

در نظر گرفتن اینکه آیا کانال تلگرام ترید روزانه برای استفاده ایمن هستند یا خیر، یک نگرانی منطقی است. در نهایت، همیشه احتمال کلاهبرداری وجود دارد، بنابراین مهم است که قبل از تکیه بر هر منبع مشاوره سرمایه گذاری، کمی دقت لازم را انجام دهید.

هنگام استفاده از کانال‌های تلگرام ترید روزانه، اطلاعات را به‌عنوان منبع دیگری از دانش تلقی کنید، با شک و تردید به سیگنال‌های دریافتی نزدیک شوید و قبل از اقدام، آنها را بررسی کنید. علاوه بر این، عاقلانه است که در مورد پیشینه و اعتبار هر گونه خدمات ممتازی که ممکن است بخواهید در آن سرمایه گذاری کنید، تحقیق کنید تا از خود در برابر فعالیت های کلاهبرداری محافظت کنید. در اینجا روش‌های کلیدی وجود دارد که می‌توانید هنگام استفاده از کانال‌ تلگرام ترید روزانه، خود را ایمن نگه دارید.

1. دوبار نام کاربری را بررسی کنید.

هنگام استفاده از کانال تلگرام ترید روزانه ، همیشه نام های کاربری را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که با کارکنان پشتیبانی رسمی یا ادمین ها در ارتباط هستید. کلاهبرداران اغلب با جعل برندهای معروف یا نهادهای نظارتی قابل اعتماد در تلاش برای استفاده از کاربران ناآگاه هستند.

2. از گروه های ربات خودداری کنید.

سعی کنید از گروه‌های ربات اجتناب کنید، زیرا آنها اغلب از جوامع و پروژه‌های واقعی شبیه‌سازی می‌شوند، همچنین دارای تعداد مشارکت متورم و افزایش مصنوعی نظرات هستند. اگرچه این کانال‌ها ممکن است در ظاهر معتبر به نظر برسند، اما احتیاط کنید تا سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌دهید، سودمند و بدون ضرر مالی باشد.

3. روی یک حساب آزمایشی تست کنید.

قبل از سرمایه گذاری واقعی، ایده عاقلانه ای است که هر سیگنالی را در یک حساب آزمایشی آزمایش کنید. این یک راه موثر برای اطمینان از اینکه کانال تلگرام ترید روزانه ای که از آن استفاده می کنید برای سبک معاملاتی فردی شما کار می کند و می تواند نتایج مفیدی به شما بدهد، است.

4. از کانال هایی با محتوای تبلیغاتی اسپم زیاد اجتناب کنید.

به نوع محتوای کانال توجه کنید، زیرا هرزنامه یا تبلیغات غیر ضروری احتمالاً نشان می دهد که این منبع قابل اعتمادی برای اطلاعات تجارت نیست.

5. همه پاداش ها و هدیه ها را بررسی کنید.

قبل از استفاده از هرگونه پاداش باید مطمئن شوید که آنها قانونی هستند و بخشی از یک کلاهبرداری نیستند. کلاهبرداران می توانند پیشنهادات نادرست یا حتی مقادیر کمی رمزارز ارسال کنند تا اعتماد شما را جلب کنند و کلیدهای خصوصی شما را بازیابی کنند.

6.مراقب پیام های پشتیبانی ناخواسته باشید.

توجه به این نکته ضروری است که بسیاری از کانال تلگرام ترید روزانه پشتیبانی 1:1 را از طریق پیام‌های مستقیم ارائه نمی‌دهند و احتمال واقعی بودن آنها را بسیار کمتر می‌کند. قبل از پاسخ به درخواست‌های حساب‌های مشکوک، احتیاط کنید و هرگز اطلاعات حساس را در گروه به اشتراک نگذارید. DM خود را ببندید تا این افراد نتوانند با شما تماس بگیرند.

7.همیشه به هشدارهای کلاهبرداری تلگرام توجه داشته باشید.

تلگرام به کاربران خود هشدارهای کلاهبرداری را به کلاهبرداران بالقوه فعال یا غیرفعال ارائه می دهد، اگر قبلاً در فعالیت های مخرب شرکت داشته باشند. بنابراین همیشه توصیه می شود به این گونه نوتیفیکیشن ها دقت کافی داشته باشید و از آنها غافل نشوید.

8.هرگز روی لینک های تایید نشده کلیک نکنید.

همچنین مهم است که هرگز روی لینک های تایید نشده ارسال شده از طریق پلتفرم کلیک نکنید، زیرا این امر می تواند شانس شما را برای مواجهه با یک صفحه تقلبی یا حتی باز کردن دستگاه شما برای حملات مخرب افزایش دهد.

بهترین کانال تلگرام ترید روزانه 

در ادامه به بررسی برخی از معروف ترین کانال های تلگرام ترید روزانه خواهیم پرداخت:

1. A1 FREE INTRADAY TIPS [SEBI Reg]:

این یک کانال رایگان از Sebi ثبت شده مشاوره A1intradaytips.in است. آنها روزانه به بیش از 5500 مشترک خود به صورت رایگان نکات مربوط به ارز دیجیتال ارائه می کنند. آنها یک تیم فنی با تجربه برای انجام تحقیقات و ارسال توصیه های ترید روزانه برای معامله گران Nse دارند.

2. تجزیه و تحلیل نمودار Wicktator

برای کسانی که به دنبال یک منبع قابل اعتماد و موثر برای تجزیه و تحلیل بازار هستند، به کانال تلگرام تحلیل نمودار Wicktator نگاه کنید. این پلتفرم محبوب بر روی جفت ارزها در بازار تمرکز دارد و به دلیل ارائه محتوای آموزشی برتر شناخته شده است. از طریق تجزیه و تحلیل نمودارها و اخبار فوری مکرر، کاربران می توانند در عین استفاده از فرصت های معاملاتی انحصاری، به روز و مطلع باشند.

3. BTC Champ

BTC Champ با داشتن بیش از 90000 مشترک و تعداد زیاد، به سرعت تبدیل به گروه سیگنال های ارزدیجیتال تلگرام برای معامله گران روزانه می شود. این جامعه به سرعت در حال رشد بر کمک به معامله‌گران ارزهای دیجیتال با ارائه نکات مختلف برای توسعه مهارت‌هایشان تمرکز دارد. ارائه دهندگان سیگنال خبره به طور منظم بهترین شیوه های تجاری، سیگنال های تجاری و تحلیل کلی دارایی های مختلف را در این فضا به اشتراک می گذارند. این گروه فعال یک منبع عالی برای هر شخصی است که می‌خواهد در مورد استفاده حداکثری از معاملات ارزهای دیجیتال خود اطلاعات بیشتری کسب کند.

4. MyCryptoParadise

MyCryptoParadise انتخاب ایده آلی برای معامله گرانی است که به دنبال بهترین هشدارهای ارزهای دیجیتال هستند. این گروه تلگرام سیگنال ارز دیجیتال رایگان، بیش از 1500 مشترک دارد و بر تجارت Binance و KuCoin تمرکز دارد.

با داشتن یک وب سایت حرفه ای جذاب، اعضا به برنامه های مختلف عضویت متناسب با نیازهای فردی آنها دسترسی دارند. علاوه بر این، حتی سرمایه‌گذاران مبتدی نیز به خوبی به آن‌ها توجه می‌کنند، با مطالب آموزشی آسان و قابل درک که در وب‌سایت ارسال می‌شوند تا به همه کمک کنند تا در جریان آخرین اخبار ارزهای دیجیتال باشند.

5. BeInCrypto Trading Community

انجمن تجارت BeInCrypto مقصدی مناسب برای هزاران انگلیسی زبان است که علاقه مند به شروع اولیه در دنیای هیجان انگیز و بی ثبات ارزهای دیجیتال هستند. 24000 عضو آن از دسترسی به دوره رایگان مبانی تجارت، اخبار جدید از دنیای ارز دیجیتال، بررسی پروژه‌های مختلف و جریان‌های زنده که موضوعات تحلیل فنی را ارائه می‌کنند، لذت می‌برند. همه چیزهایی که برای تصمیم گیری آگاهانه و ایمن هنگام معامله ارزهای دیجیتال نیاز دارید.
 مهم ترین نکته در فعالیت در دنیای دیجیتال احراز هویت در بایننس است که باید به درستی انجام شود.

6. پرشین الیت

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت با بیش از 11 هزار عضو فعال یکی از بهترین کانال تلگرام ترید روزانه است. در این کانال انواع سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به صورت روزانه در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد. از طرف دیگر شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین اخبار ارز دیجیتال و قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید. همچنین شما میتوانید با خرید اندیکاتور VIP از سایت پرشین الیت به بررسی دقیق‌تر سیگنال‌ها بپردازید.

کلام پایانی

از زمان وقوع همه گیری کرونا، مردم کنجکاوتر شده اند تا در مورد بازار ارزدیجیتال بیشتر بدانند. آنها می خواهند بدانند بازار ارز دیجیتال چگونه کار می کند، ارزها چگونه بالا و پایین می شود، چگونه معاملات، سرمایه گذاری و غیره را انجام دهند. در یافتن این اطلاعات، آنها صدها وب سایت را جستجو می کنند، هزاران ویدیو را تماشا می کنند، با کارشناسان صحبت می کنند اما متأسفانه پول کافی در بازار ارز دیجیتال را به دست نمی‌آورید.

متخصصان اذعان دارند چیزی که آنها کم دارند، راهنمایی مناسب و استراتژی گام به گام برای موفقیت در این زمینه است. بنابراین، بهترین گزینه‌ای که به وجود می آید، پیوستن به بهترین کانال تلگرام ترید روزانه برای افزایش دانش بازار ارز دیجیتال و استفاده از ابزارها است. اگر می خواهید به زندگی خود فرصتی برای کسب درآمد مناسب از بازار ارزدیجیتال بدهید، کانال های تلگرام منبع خوبی هستند. اگرچه برخی از کانال‌های تلگرام توسط متخصصان جعلی اداره می‌شوند، اما درصد بالایی از کانال‌ها با تیمی آگاه از معامله‌گران خبره و مشاوران سرمایه‌گذاری واقعی هستند.

پرشین الیت وب سایتی نام آشنا در حوزه ی ارز دیجیتال است برای عضویت VIP در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به پشتیبان‌های 24 ساعت سایت مراجعه کنید. با پرشین الیت در عرصه احراز هویت بایننس، سیگنال فیوچرز و انواع سیگنال ارز دیجیتال آسوده‌خاطر ترید کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.