whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال FLOW

1400/11/03 ساعت 17:59


ارز دیجیتال Flow یکی از رمز ارزهای دنیای کریپتو است. در واقع پلتفرم FLOW مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین می باشد که مورد استفاده آن جهت ایجاد زیرساخت برای نسل های نوین اپ ها و بازی ها می باشد. پروتکل FLOW را می توان پروتکل خلاقانه ای دانست که به صورت تک زنجیره ای و یک لایه می باشد و مشکل مقیاس پذیری را برطرف نموده است. برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال و بررسی ویژگی ها و اهداف و آینده این پروژه تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

با عضویت در بهترین گروه ارز دیجتال یعنی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی می‌توانید نسبت به انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس آگاهی کسب کنید. همچنین پرشین الیت امکانات و خدمات خوبی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر را به معامله‌گران ارز دیجیتال ارائه می‌کند.

 

image

ارز دیجیتال FLOW

معرفی ارز دیجیتال FLOW

این پروژه را می توان یکی از نوآورانه ترین و خلاقانه ترین پلتفرم های بلاک چین به حساب آورد. طراحی نمودن و ساخت ارز دیجیتال FLOW و پلتفرم آن در واقع جهت افزایش قدرت و توان بای ها و برنامه ها و اپلیکیشن ها بوده است. رمز ارز فلو FLOW ایده خلاقانه و در عین حال ساده ای دارد. این ارز دیجیتالی یک معماری چند گره ای یا چند نودی را پیشنهاد می دهد و مثل بلاک چین های سنتی و پیشین از یک زنجیره برای انجام تمام تراکنش ها استفاده می کند. فلو FLOW با این زیرساخت تازه تعداد بالایی تراکنش را بسیار کم هزینه و با استفاده از مکانیسم اشتراکی به انجام می رساند. در نتیجه می توان گفت این رمز ارز به منظور دست یافتن به مقیاس پذیری بهتر، تمرکز زدایی را خرج نمی کند و ایجاد نمودن تغییراتی در پروتکل را به جای رفع این مشکل در سطح شبکه ترجیح داده است که این مسئله برای همیشه برطرف گردد. 

پروتکل فلو یا  FLOW به معرفی نمودن یک متد ردیابی بر مبنای زبان برنامه ‌نویسی منبع گرا و سطح بالا پرداخته است. به عبارت دیگر هدف رمز ارز فلو FLOW ارائه نمودن سرعت بالاتر، تمرکز زدایی و برای کاربران دنیای واقعی به وجود آوردن خاصیت Developer friendly می باشد. این رمز ارز به منظور اینکه بتواند بهره وری و مقیاس پذیری بالاتری  بدون استفاده از شاردینگ داشته باشد، زیرساخت های چند منظوره متنوعی را به کار می گیرد. ( شاردینگ Sharding را می توان تکنولوژی تعریف نمود که یک شبکه را به چند زیر شبکه که همه باهم به شکل موازی فعال هستند تقسیم می کند )

 

image

FLOW

 

تاریخچه ارز دیجیتال FLOW

خالق اصلی بلاک چین FLOW را می توان آزمایشگاه های داپر Dapper Labs  معرفی نمود. این مجموعه آزمایشگاه ها که در سال ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی شده اند در حوزه بلاک چین فعال می باشند و در پی معرفی اشکال تعامل دیجیتالی نوین به مردم در سراسر جهان با کمک تکنولوژی بلاک چین می باشند. داپر لبز Dapper Labs موفق به ارائه چهار پروژه مختلف در زمینه فناوری بلاک چین بوده است.

سه چهره اصلی که در راه‌اندازی ارز دیجیتال flow نقش کلیدی ایفا کرده‌اند، عبارت‌اند از: دیتر شیرلی Dieter Shirley ، میکاییل نایم Mikhael Naayem و رهام قره گوزلو Roham Gharegozlu  نفرات اصلی بودند که در ارائه ارز دیجیتال FLOW فلو نقش بسیار موثری داشتند و فلو را تحت عنوان بستری جهت بازی ها و برنامه های بر مبنای بلاک چین گردآوری نمودند. مجموعه آزمایشگاه های داپر از پروژه بلاک چین فلو در سال میلادی ۲۰۱۹ رونمایی نمود. از جمله کارهایی که برنامه های مبتنی بر بلاک چین می تواند انجام دهد عبارتند از نزدیک نمودن هواداران با برندهای مورد علاقه آن ها و دادن سهم واقعی با کاربرانی که در برخی جوامع شرکت دارند.

 

image

 ارز دیجیتال FLOW

 

اهداف اصلی پروژه فلو FLOW

هدف پروژه Flow ایجاد نمودن  یک بلاک چین که قادر به یکپارچه نمودن تجارت های مختلف باشد از جمله اهداف پروژه فلو FLOW و رمز ارز آن در پی فراهم آوردن بستری می باشد که برای همگان در دسترس باشد و در آن کاربران بتوانند در بازار آزاد کنترل کامل بر دارایی های دیجیتالی خود و همچنین داده های خود داشته باشند. همانطور که پیش تر گفتیم ارز دیجیتال FLOW برای از میان بردن شاردینگ Sharding ایده جدیدی ارائه نموده است و دلیل آن نیز مشکلات مختلف ایده شاردینگ و ایجاد نمودن چند زنجیره موازی می باشد.  بنا بر اظهارات توسعه دهندگان این ارز رمزنگاری شده، حل کردن مسئله مقیاس پذیری دشوار ترین بخش این پروژه می باشد. چرا که این پلتفرم قصد برطرف نمودن مسئله مقیاس پذیری در سطح پروتکل را دارد.

ویژگی های ارز دیجیتال فلو یا FLOW

در ادامه به بیان مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال Flow  خواهیم پرداخت. این ویژگی های عبارتند از:

- زبان برنامه نویسی Cadence: در پروتکل فلو قرارداد های هوشمند به وسیله زبان برنامه نویسی  Cadence که یک زبان منبع ‌گرا، راحت و دارای امنیت برای برنامه های رمزنگاری شده و دارایی ها می باشد، نوشته می شود و این از ویژگی های بارز این پروژه می باشد.  

- بهره مندی از معماری و ساختار چند منظوره: از ویژگی های منحصر به فرد این رمز ارز و پلتفرم آن بهره مندی از ساختار چند منظوره می باشد. معماری فلو به شکلی می باشد که این امکان را برای شبکه فراهم می آورد که بدون کاستن از تمرکز زدایی و بدون استفاده از شاردینگ Sharding ، مقیاس پذیری شبکه را افزایش دهد و به کاربران بسیار زیادی در سطح جهان خدمات ارائه دهد.

- پردازش نمودن مصرف‌کننده: ایده طراحی پروتکل فلو به منظور مصرف کنندگان اصلی بوده است، که مسیری امن و راحت را جهت منتقل نمودن ارزهای فیات به ارزهای دیجیتال را فراهم می آورد و این عمل را با اضافه کردن پرداخت انجام می دهد.

- بدنه قابل توسعه: ‌در این پلتفرم برای کسانی که قصد ساخت محصولات با ارزش برای جامعه را دارند،  قرارداد های هوشمند با قابلیت افزایش ارتقا طراحی شده است.

 

image

FLOW

نحوه خرید و فروش رمز ارز فلو FLOW

برای خرید و فروش یا به اصطلاح ترید رمز ارز فلو FLOW همچون دیگر ارزهای دیجیتال می بایست از صرافی های مختلف استفاده نمود. پیشنهاد می شود که کارمزد کمتری نسبت به دیگر صرافی ها اخذ می نمایند استفاده کنید و دقت نمایید که حجم معاملات انجام شده در طول شبانه روز در آن بالا باشد. اولین قدم انتخاب یک اکسچنج یا صرافی می باشد که از رمز ارز فلو پشتیبانی نماید. سپس می بایست مراحل ثبت نام در آن و احراز هویت را طی نمایید. به دلیل وجود تحریمات مختلف علیه کشور ایران شما باید اول تتر یا یکی دیگر از استیبل کوین ها را خریداری نمایید و سپس تتر را به ارز دیجیتال FLOW تبدیل نمایید.

در ادامه این بخش به اختصار به معرفی شناخته شده ترین صرافی هایی که از رمز ارز فلو FLOW پشتیبانی می کنند خواهیم پرداخت.

  • صرافی هوبی گلوبال huobi global
  • صرافی کراکن kraken
  • اوکی اکسچنج OKEx
  • صرافی کوین لیست پرو coin list pro
  • صرافی هیت بی‌تی‌سی hitBTC
  • صرافی gate.io
  • صرافی هو HOO

نکته جالب گفتی در این میان این است که هنوز صرافی محبوب بایننس Binance از ارز دیجیتال FLOW پشتیبانی نمی کند. ایرانیان فعال در بازار رمز ارزها صرافی به عنوان امن ترین و مطمئن ترین صرافی خارجی می شناسند. صرافی های کراکن و هوبی گلوبال نیز که نام بردیم از جمله صرافی های پرطرفدار و مطمئن هستند اما در عین حال ریسک مسدود شدن دارایی و حساب کاربری در آن ها وجود دارد.

حرف آخر

پروژه ارز دیجیتال Flow تعداد زیادی از توسعه دهندگان بلاک چین و سرمایه ‌گذاران را جذب خود نموده است.  این ارز رمزنگاری شده همانطور که گفته شد برای حل مقیاس پذیری به جای به کار بردن روش های پیشین، اقدام به ارائه پروتکل جدید و نو نموده است تا تمرکز زدایی را نیز در کنار بالا بردن مقیاس پذیری حفظ نماید. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان دنیای کریپتو آینده ارز دیجیتال FLOW را بسیار روشن تخمین می زنند چرا که علاوه بر ارائه ایده های نو از تیم پشتیبانی قدرتمند و پر توانی برخوردار می باشد. 

بر اساس مطالبی که پیرامون تاریخچه، اهداف و ویژگی های خاص ارز دیجیتال FLOW بیان نمودیم، این رمز ارز را می توان یکی از رمز ارزهای مستعد رشد محسوب نمود که  با دست پر پا به عرصه رقابت در کریپتوکارنسی یا دنیای ارزهای رمزنگاری شده گذاشته است. با این وجود اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتالی را دارید باید تمام جوانب را مد نظر داشته باشید. در این زمینه سایت های معتبری از جمله پرشین الیت وجود دارند که در زمینه ارائه سیگنال ارز دیجیتال و غیره فعالیت دارند و با مراجعه به آن ها می توانید از محدوده های مناسب جهت خرید و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال FLOW یا سایر رمز ارزها آگاه شوید. پرشین الیت خدمات ارزنده ای را به کاربران علاقمند به معامله ارزهای دیجیتالی ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به انجام ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance، فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز ، اشاره نمود. به منظور دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال کانال های وی آپی خارجی متنوعی موجود می باشد. اما به دلیل تعداد بالا آن ها انتخاب معتبر ترین و مناسب ترین کانال ها ممکن است شما را کمی سردرگم نماید. یکی دیگر از خدمات سایت پرشین الیت به بازدید کنندگان گلچین نمودن و گرد آوردن کانال های خارجی معتبر و درجه یک می باشد. از این رو شما می توانید با داشتن یک اشتراک ساده، از  سیگنال کانال های خارجی VIP مختلف به صورت یکجا بهره مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.