whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال ONT

1401/01/27 ساعت 07:47


پروژه آنتالوژی Ontology نسل نوینی از بلاک چین ‌های عمومی با کارایی بالا است. زیرساخت ‌های این پروژه پایدار و مقیاس پذیر می باشند. آنتالوژی و رمز ارز ارائه شده توسط آن یعنی ارز دیجیتال ONT توجه خود را به داده‌ های غیر متمرکز و زمینه ‌های هویت معطوف کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل رمز ارز ONT و پلتفرم آن بپردازیم. پس اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این ارز دیجیتالی هستید، تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

 

ارز دیجیتال ONT

پروژه آنتالوژی Ontology

شرکت چینی آن‌‌ چین OnChain پروژه آنتالوژی Ontology را در سال میلادی 2017 راه‌‌ اندازی نمود. ارز دیجیتال ONT ارائه شده توسط پلتفرم آنتالوژی Ontology می باشد. می توان گفت آنتالوژی یک بستر عمومی جهت انجام پروژه ‌های مختلف با هر اندازه و مقیاس است. احتمالا می دانید که شرکت آن چین OnChain یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی ‌های بلاک چین Block Chain است که از سال میلادی 2014 به ساخت بلاک چین مشغول می باشد. این شرکت در واقع به طراحی و معماری شبکه توزیع شده یا همان DNA برای کسب و کارها می پردازد.

این شبکه و ارز دیجیتال ONT گامی بزرگ برای رفع نمودن موانع بین دنیای تجارت و فناوری بلاک چین محسوب می ‌شود. این کوین ایده‌‌ های انقلابی ارائه کرده است. به این صورت که امکان استفاده نمودن از تکنولوژی مبتنی بر بلاک چین، را بدون نیاز به داشتن دانش در مورد شبکه ‌های توزیع، برای مشاغل فراهم می آورد. در حال حاضر، برای مشاغل هیچ راهی موجود نیست که بتوانند در زیرساخت ‌های خود فناوری بلاک چین را به کار ببرند، بدون این که در مورد شبکه بلاک چین اطلاعات گسترده ‌ای نداشته باشند. شبکه ‌‌های مالی فعلی قابل اعتماد بوده، اما با مشکلات مختلفی مواجه هستند. ناکارآمدی این شبکه ها در احراز هویت، ضعف در حفاظت از حریم خصوصی و مدیریت داده ها به صورت انحصاری در آن ها و مشکلاتی از این دست را می توان فرصتی برای بلاک چین ها دانست. آن طور که به نظر می ‌رسد پلتفرم آنتالوژی Ontology با اکوسیستم مطمئن خود این مشکلات را حل می‌ نماید.

 

ارز دیجیتال ONT

تاریخچه پیدایش ارز دیجیتال ONT و پلتفرم آن

این پروژه را می توان یک پروژه نوپا به حساب آورد. آنتالوژی Ontology در سال 2017 توسط دو بنیان گذار در کشور چین خلق شد. افرادی به نام لی جون و دا هانگ فی پروژه آنتالوژی Ontology و ارز دیجیتال ONT را معرفی نموده اند. آن ها از پشتیبانی تکنیکی برخی از اعضای تیم Onchain در زمان آغاز توسعه خود، برخوردار بودند. این شرکت دارای سابقه درخشانی در طول مسیر خود می باشد. با این حال می توان گفت که پلتفرم آنتالوژی Ontology کاملا جدا و مستقل است. اساسا آنتالوژی Ontology به عنوان راهی برای ساده تر کردن بکارگیری تکنولوژی بلاک چین در کسب و کارها به شمار می ‌رود. به همین دلیل تیم توسعه این پروژه تمام تلاش خود را در ساده بودن طراحی و اجرای آن انجام داده است. تا آن جا که برای استفاده کسب و کارها و شرکت ‌هایی با داشتن کمترین دانش و تجربه در زمینه فناوری بلاک چین نیز بسیار مناسب است.

پس از توسعه، آنتالوژی Ontology در مقیاس تجاری به عنوان یک پروژه بلاک چین ظاهر شد. این پروژه به کار گرفته شد و زنجیره‌ ها یا بلاک های منحصر به فرد مشتری را برای ایمنی و محافظت کردن از سیستم ‌ها و داده ‌ها فراهم آورد. آنتالوژی Ontology را می توان به صورت یک اتاق خصوصی در یک بلاک چین عمومی در نظر گرفت. که هدف آن وارد نمودن لجر غیر متمرکز به درون کسب و کارهای تجاری و بزرگ به شکل کاربردی و قابل استفاده می باشد.

شرکت ‌ها قادر هستند از طریق ابزار هایی که این شبکه و کوین آن یعنی ارز دیجیتال ONT در اختیارشان می گذارد، ساز و کارهای قابل اعتمادی را پیاده سازی نمایند و آن ها را با در نظر گرفتن نیازهای تجاری خود مدیریت و تنظیم کنند. پروتکل Ontology درها را برای پذیرش جهانی فناوری بلاک چین در کسب و کارها و مشاغل مختلف باز می‌کند. این فناوری با از بین بردن دشواری ‌‌های یادگیری، به ارائه شخصی سازی به شکل انبوه می پردازد.

آشنایی با ارز دیجیتال ONT

همان طور که در قسمت های قبل ذکر شد، پلتفرم آنتولوژی Ontology ارائه دهنده ارز دیجیتال ONT می باشد. ارزش آن در بازار کریپتو کارنسی چیزی در حدود ۴۸۳ میلیون دلار است. بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap رمز ارز ONT رتبه ۱۳۵ بازار ارزهای رمزنگاری شده را به خود اختصاص داده است. همچنین سهمی برابر با ۰۲/۰ درصد از کل این بازار را در اختیار دارد.

در تاریخ سوم ماه می ۲۰۱۸ میلادی یعنی در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ قیمت ارز دیجیتال ONT به بالاترین میزان خود رسید که برابر با ۱۷/۱۱ دلار بود. هم اکنون ارزش و قیمت آن در حدود ۹۵ درصد کمتر از آن زمان قرار دارد. تعداد کل واحدهای ارز دیجیتال ONT برابر با ۱ میلیارد واحد است. از این تعداد، ۲۵/۸۷۵ میلیون واحد از آن در گردش هستند. در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که از رمز ارز ONT پشتیبانی می کند، صرافی کوین اگ CoinEgg می باشد. در این صرافی سهمی بالغ بر ۱۸ درصد از کل معاملات روزانه ارز دیجیتال ONT انجام می شود.

 

ارز دیجیتال ONT

امنیت ارز دیجیتال ONT

امنیت یکی از مهم ترین فاکتورها در بحث ارزهای رمزنگاری شده است. سطح امنیت در شبکه آنتالوژی Ontology و ارز دیجیتال ONT در سطح مطلوب قرار دارد. تمامی تراکنش های انجام شده در این پلتفرم در یک محیط غیر متمرکز تایید خواهند شد. هیچ فرد و یا ارگانی بر این تراکنش ها نظارت نمی کند. این امر سبب می شود تا اولا اطلاعات تراکنش ها محرمانه بماند. ثانیا کنترل شبکه در دست فرد دیگری قرار نگیرد تا از ایجاد مشکل جلوگیری شود. همانطور که ذکر شد این شبکه، یک شبکه غیر متمرکز Defi است و سیستم های بسیار پیشرفته ای برای هک یک شبکه غیر متمرکز نیاز می باشد. چرا که برای هک شدن می بایست حداقل ۵۰ درصد از کارکرد شبکه به دست هکرها بیفتد. همین دلیلی بر بالا بودن سطح امنیت در این شبکه می باشد.

مزایا و معایب ارز دیجیتال ONT

از جمله مهم ترین مزایای ارز دیجیتالONT  امنیت بالای آن و قابلیت سفارشی سازی نامحدود آن به منظور ورود راحت تر کسب و کارها به ساختار بلاک‌ چین می ‌باشد. در واقع آنتالوژی آمده است تا پلی میان دنیای مجازی و واقعی باشد و اقتصاد دیجیتال را به دنیای اقتصاد واقعی نزدیک کند. آنتالوژی برای کسب و کارها در تمامی مقیاس ها مناسب است و نیاز به داشتن دانش درباره بلاک چین برای اجرا نمودن آن نیست. الگوریتم اجماع استفاده شده در آن سرعت و امنیت را در کنار هم فراهم آورده کرده و انجام هزاران تراکنش بر ثانیه را میسر ساخته است. هر یک از رمز ارزهای معرفی شده در دنیای کریپتو دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اما برای شبکه آنتالوژی و ارز دیجیتال ONT در حال حاضر نمی ‌توان معایب قابل ذکری را برشمرد.

 

ارز دیجیتال ONT

کلام آخر

مراجعه کردن به سایت هایی است که در زمینه رمز ارزها فعال می باشند، برای دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال از جمله راه های مطمئن محسوب می شود. به منظور سرمایه گذاری کردن در بازار کریپتو کارنسی، مهم ترین چیز، دانستن محدوده های مطلوب و زمان مناسب برای خرید و فروش و معامله ارزهای رمزنگاری شده مختلف می باشد. برای سرمایه گذاری کردن در ارز دیجیتال ONT نیز همین روال پا برجا است. می توان از خدمات این قبیل وب سایت ها برای اطمینان داشتن به تصمیماتی که در زمینه معاملات رمز ارزها گرفته می شود، بهره برد. وب سایت های بسیاری وجود دارند که در این زمینه به کاربران خدمات ارائه می دهند.

پرشین الیت را می توان از جمله شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین وب سایت ها در این زمینه معرفی نمود. برای کاربران مختلف این امکان وجود دارد که به منظور انجام معاملات سودآور در ارز دیجیتال ONT یا حتی دیگر ارزهای دیجیتال، با اطمینان خاطر به این وب سایت مراجعه کنند. فروش اندیکاتور vipو سیگنال فیوچرز یکی از خدمات خوب مجموعه پرشین الیت در زمینه سیگنال ارز دیجیتال می باشد. علاوه بر آن این وب سایت امکانات فوق العاده دیگری را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. که انجام دادن فرایند ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance یکی از مهم ترین آن ها می باشد.

گرد آوردن و گلچین کردن کانال های خارجی وی آی پی معتبر یکی دیگر از جدیدترین امکانات وب سایت پرشین الیت است. چرا که تعدد زیاد این کانال ها می توان موجب سردرگمی کاربران شود. همچنین می تواند مانع از انتخاب درست برای آن ها شود. کاربران به کمک مجموعه پرشین الیت می توانند با داشتن تنها یک اشتراک از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی از امکانات و داده های معتبرترین این کانال ها به صورت یکجا استفاده کنند. از جمله خدمات کارآمد دیگر که به وسیله این وب سایت به کاربران ارائه می شود، اطلاع پیدا کردن از نوسانات آنی بازار ارزهای رمزنگاری شده و مشاهده نمودن قیمت ارزهای دیجیتال می باشد. همچنین کاربران می توانند نمودار رمز ارزهای مختلف را  به شکل لحظه ای مشاهده نمایند. امیدواریم اطلاعات مفیدی با شما به اشتراک گذاشته باشیم. از اینکه تا انتها همراه ما بودید متشکریم

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.