whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

استیکینگ خودکار چیست؟

1401/11/09 ساعت 02:09


همانطور که می دانید استفاده از ارزهای دیجیتال در بازار رمزارزها هرروز بیشتر از دیروز  محبوبیت پیدا می کند. staking کریپتو به این معنی است که دارندگان کریپتو از سکه های خود برای ایمن نگه داشتن شبکه در حین به روز رسانی بلاک چین استفاده می کنند و در ازای آن پاداش دریافت می کنند. اما منظور از استیکینگ خودکار چیست؟ ما در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم به بررسی جزئیات استیکینگ خودکار بپردازیم. شما می توانید از طریق یک پلتفرم ارز دیجیتال قابل اعتماد شروع به استیکینگ کنید، یا استخر سهام خود را راه اندازی کنید. 

برای فعالیت در دنیای ارز دیجیتال لازم است که از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از بهترین سیگنال فیوچرز برای تخمین قیمت ارز دیجیتال استفاده کنید.

استیکینگ خودکار چیست؟

در سال های گذشته ماینینگ یا روش استخراج ارزهای دیجیتال که سبب اضافه شدن ارزهای جدید به  شبکه ی بلاک چین می شد در بین بسیاری از افراد محبوبیت خود را کسب کرد چرا که ماینر ها با استخراج ارزهای جدید و تایید تراکنش های جدید میتوانستند پاداش کسب کنند اما از آنجا که ماینینگ ملزم به صرف زمان و هزینه ی زیادی بود روش استیکینگ خودکار جایگزین آن شد. در این میان بسیاری از سرمایه گذاران هنوز اطلاعات کافی در ارتباط با استیکینگ خودکار ندارند.استیکینگ خودکار شباهت بسیار زیادی به سپرده گذاری و سرمایه گذاری پول در بانک دارد، در بانکداری در ازای سپرده گذاری شما سود دریافت خواهید کرد در استیکینگ نیز همین اتفاق تکرار میشود با قفل شدن سرمایه ی شما در شبکه میتوانید سود کسب کنید. البته لازم به ذکر است با مشارکت و تایید تراکنش نیز میتوانید سود بیشتری کسب کنید.

همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید استیکینگ روش معاملاتی پرسودی است که در آن سرمایه گذاران به جای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، سرمایه ی خود را در صرافی ها  یا کیف پول های معتبر ذخیره میکنند. پلتفرم ها یا صرافی هایی که قابلیت استیکینگ خودکار را دارند در مدت زمان مشخصی ارزهای ذخیره یا استیک شده را قفل میکنند و بدین ترتیب توکن های ذخیره شده خود به خود افزایش می‌یابد.

در روش استیکینگ خودکار کاربر میتواند به سود قابل توجهی دست یابد و همچنین دارای امنیت قابل توجهی در شبکه بلاک چین است. 

به طور خلاصه میتوان گفت استیگینگ خودکار یعنی کسب سود در گرو نگهداری و ذخیره یک ارز دیجیتال مخصوص است.در استیکینگ خودکار کاربر نیاز ندارد که برروی دارایی و سرمایه خود نظارت مداوم داشته باشد.

دنیای ارز دیجیتال دنیای شگفت انگیزی است که برای فعالیت در آن نیازمند ابزارهای مختلفی هستید از جمله این ابزار ها میتوان به اندیکاتورها و سیگنال ها اشاره کرد. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید به خرید اندیکاتور vip بپردازید.

تفاوت استیکینگ خودکار با هولد ارز دیجیتال

تتر از سری ارزهای دیجیتالی است که آینده خوبی دارد، برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید با متخصصان پرشین الیت مشورت کنید.

استیکینگ خودکار با هولد ارز دیجیتال چه تفاوتی دارد؟

اکنون که با مفهوم استیکینگ خودکار آشنا شدیم برای بسیاری از افراد این سوال پیش میاید که آیا استیکینگ خودکار هماهن هولد ارزهای دیجیتال است؟ در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

استیکینگ خودکار با هولد ارز دیجیتال متفاوت است، نخستین تفاوت این دو فرایند این است که مدت زمان ذخیره در استیکینگ خودکار با مدت زمان هولد کردن متفاوت است. در استیکینگ خودکار صرافی یا پلتفرم موردنظر زمانی را برای شما معین میکند که شما باید تا آن زمان مشخص سرمایه خود را حفظ کنید و به صورت قفل شده در شبکه نگهداری کنید.   این درحالی است که در هولد کردن شما زمان مشخص و تعیین شده ای را ندارید.

یکی دیگر از تفاوت های هولد کردن و استیکینگ خودکار دسترسی به ارزهای دیجیتال برای خرید فروش است. شما در استیکینگ خودکار تا زمان مورد نظر دسترسی به ارز های دیجیتال ندارد و همانطور که گفتیم ارزها قفل شده هستند و اگر زمانی آن را خارج کنید یا آن ها را مورد معامله قرار دهید دیگر سودی دریافت نخواهید کرد.

در مقابل در فرایند هولد کردن محدودیتی وجود ندارد و شما در هرزمانی میتوانید ارزهای خود را معامله کنید. برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال لازم است که در بایننس احراز هویت کنید، متخصصان پرشین الیت میتوانند شما را در احراز هویت بایننس راهنمایی کنند.

 چرا باید استیکنگ خودکار انجام دهید؟

1.با استیکینگ خودکار می‌توانید سود بیشتری با توجه به میزان سپرده گذاری خود کسب کنید.این کار از این لحاظ که مراحل استیکینگ به صورت اتوماتیک انجام میشود و نیازی به حساب کردن دستی سود نیست برای کاربران راحت تر است. در واقع از زمان اعلام استیکینگ خودکار تا دریافت سود توقفی وجود نخواهد داشت.

2.هنگامی که استیکینگ برای یک توکن یا ارز مشخص اعالم میشود، در بعضی موارد شما میتوانید علاوه بر سود استیکینگ از افزایش قیمت توکن مورد نظر خود هم سود دریافت کنید.\همچنین با افزایش میزان توکن در کیف پول شما سرمایه شما نیز افزایش خواهد یافت.

3. برای استیکینگ نیاز نیست که شما توکن خود را در وب سایت ها و پلتفرم های مختلف جا به جا کنید و سود شما در استیکینگ در همان مراحل اولیه استیکینگ به دارای شما افزوده خواهد شد.

4. استیکینگ خودکار یک رویکرد ضد تورمی دارد که سبب میشود در هر تراکنش تعداد مشخصی توکن سوزانده شود. تکرار روند سوزاندن توکن سبب میشود بیشترین مقدار سود را در یک سال کسب کنید. لازم به ذکر است که مقدار توکنی که در فرایند استیکینگ خوکار میسوزد به میزان معاملات بستگی دارد.

برای فعالبت در دنیای فارکس که امروزه توانسته است جایگاه بسیار خوبی در دنیای ارز دیجیتال کسب کند نیاز به سیگنال فارکس دارید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید به جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و دیگر سیگنال ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید.

آشنایی با استیکینگ ارز دیجیتال

کلام آخر

ویژگی Auto-Stake یک دستاورد ساده و در عین حال یک دستاورد تکنولوژیکی است، عملکرد Buy-Hold-Earn نهایت سهولت استفاده را برای دارندگان ارزدیجیتال فراهم می کند.

از نظر مکانیسم کار، توکن‌های خودکار استیکینگ، توکن‌هایی با عرضه الاستیک هستند که می‌توانند هر ۱۵ تا ۳۰ دقیقه یک بار، توکن‌های جدید را به‌صورت خودکار استخراج کنند. هنگام داشتن این توکن ها، کاربران این فرصت را دارند که دارایی های خود را تا 100000٪ APY در قالب بهره مرکب افزایش دهند. این بدان معناست که کاربران فقط باید ارز دیجیتال بخرند استیکینگ خودکار انجام دهند و کسب درآمد کنند. توکن بخرند و توکن ها را در کیف پول ذخیره کنند ، تعداد توکن ها به طور خودکار افزایش می یابد. این دقیقاً همان چیزی است که به کاربران غیرفعال برای درآمد کمک خواهد کرد و به سادگی با نگه داشتن توکن ها پاداش می دهد.

اگر میخواهید به صورت فعال در بازار ارز دیجیتال معامله کنید و سود قابل قبولی کسب کنید لازم است از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. سیگنال فیوچرز موجود در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به شما این امکان را میدهد که بتوانید قیمت ارز های دیجیتال را دقیق تر  پیش بینی کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.