whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Divi

1400/11/20 ساعت 23:00


Divi در دموکراتیزه کردن امور مالی حجیم یکی از پیشرو هاست. انبوهی از محصولات و خدمات، زیرساخت قوی و اکوسیستم غیر متمرکز با رشد سریع، این ارز دیجیتال را در مقایسه با رمز های معمولی منحصر به فرد کرده است. Divi از دل Dash و PIVX پدید آمده است. اما امروزه Divi با قرار گرفتن در لیست ۱۰۰ سکه‌های رمزنگاری برتر بازار coinmarketcap، جایگاه قابل توجهی در اکوسیستم کریپتو به دست آورده است. در همان زمان ظهور خود در سال 2017، این پروژه جایگاه خود را در بازار به دست آورده است. بر اساس رتبه‌بندی Omnis Trust OAG، ارز Divi با رقابت با غولهایی مانند PIVX و Dash در رتبه سوم قرار دارد.

علاوه بر این، کیف پول موبایل Divi قصد دارد از ویژگی‌های مهمی مانند بانکداریACH  یا حواله بین بانکی پایا، تعاملات شخص ثالث با SDK  یاکیت توسعه نرم‌افزار و فرصت‌های کسب درآمد پشتیبانی کند. این مقاله اطلاعات ارزشمندی در مورد ایده‌های مهمی که اکوسیستم مالی را تقویت می‌کنند، به شما می‌دهد. بعلاوه با نحوه عملکرد Divi در جهت دموکراتیک کردن و غیر متمرکز کردن امور مالی در سراسر جهان آشنا می شوید. 

 

image

پلتفرم دیوی

پلتفرم Divi Blockchain 

پروژه Divi یک پلتفرم بلاک چین مالی ارز دیجیتال است که برای تسریع پذیرش ارزهای دیجیتال طراحی شده است. Divi به کاربران اجازه می دهد برای انجام تراکنش های ارز دیجیتال به مجموعه ای از ابزارهای مالی دسترسی داشته باشند. کاربر می تواند دارایی های دیجیتال را در پلتفرم Divi ذخیره، ردیابی و مدیریت کند. تعداد بسیار کمی از پلتفرم‌های مالی ارزهای دیجیتال در ساده‌سازی فرآیند خرید، مالکیت و استفاده از ارزهای دیجیتال به کاربر کمک می‌کنند. Divi یک پلت فرم کاربر پسند برای دنیای جدید مالی دیجیتال بدون محدودیت امنیت بلاک چین است.

Divi یک شبکه اثبات سهام یا PoS است که برای ایمن سازی شبکه به masternode ها متکی است. این شبکه یک توکن بومی به نام DIVI دارد. کاربران می‌توانند این توکن را در ازای پاداش‌های تورمی در شبکه به اشتراک بگذارند یا به عنوان ارز درون شبکه ای بکار ببرند. چشم انداز Divi این است که ارزهای دیجیتال را ایمن، کاربرپسند و در دسترس قرار دهد. این شبکه از توکن DIVI استفاده می کند. سکه پروژه Divi (DIVI) یک ارز رمزنگاری شده است که تحت فرآیند مبادله از DIVX به DIVI تغییر می کند. هر DIVX با 100 DIVI مبادله می شود.

 

image

توکن دیوی

دلیل انتخاب Divi 

هنوز فرصت های زیادی برای رشد جهانی ارزهای دیجیتال وجود دارد. به این دلیل است که رمز ارز و بلاک چین از نظر مفهومی می توانند آینده مالی را با پذیرش گسترده آن بازتعریف و شکل دهند. کریپتو باید قابلیت استفاده روزمره را ارائه دهد. قابلیتی که در آن کاربر می تواند از ذخیره رمزنگاری برای پرداخت پول نقد، کارت اعتباری یا هر وسیله دیگری استفاده کند.

Divi یک اکوسیستم بلاک چین گسترده با مجموعه ای نوآورانه از خدمات برای تحقق اهداف زیر است.

·       ارائه راه حل پرداخت فراروند و کاملاً غیرمتمرکز که به راحتی برای بسیاری از افراد قابل دسترسی باشد.

·       تسهیل انواع محصولات برای رساندن ارزهای دیجیتال به دست عموم. به عنوان مثال، کیف پول دیوی به ذخیره و مدیریت دارایی های کریپتو کمک می کند.

·       هدف قرار دادن جمعیت بانکدار برای مشارکت حداکثری در بازار ارزهای دیجیتال.

·       ارائه یک جایگزین غیر متمرکز برای بانک ها. این کار برای اهداف اجتماعی و اقتصادی والاتر و توانایی کاربران برای کنترل دارایی های خود با کارمزد تراکنش پایین انجام می شود.

·       بهبود مقیاس پذیری، سادگی، مقرون به صرفه بودن و راه حل های سرعت با پرداختن به چالش های ارزهای دیجیتال موجود در بازار.

·       شرکت در اعتبارسنجی تراکنش ها و کسب جایزه.

نحوه عملکرد دیوی 

پروژه Divi یک شبکه کاملاً غیرمتمرکز است که بر روی یک ساختار سازمانی مستقل اجرا می شود. این سیستم مالکیتی نیست زیرا کل جامعه مسئول اداره آن است. این امر از طریق الگوریتم توافقیPoS  یا اثبات سهام امکان پذیر است. این انجمن به کاربران، به عنوان وسیله ای برای تبادل یا دسترسی به کالاها و خدمات موجود در پروژه دیوی خدمت می کند.

 

image

اکوسیستم دیوی

 

خصوصیات منحصر به فرد دیوی

پروژه بلاک چین دیوی، خود را به عنوان یک "راه حل جدید" برای حل مشکلات سودآوری در فضای رمزنگاری توصیف می کند. با دیجیتالی شدن پول در آینده شاهد بزرگترین انتقال وجوه در محدوده صدها تریلیون دلار خواهید بود. Divi Project اولین شرکتی خواهد بود که با یک راه حل واقعی به بازار می آید. به همین دلیل راهکارهای منحصر به فردی را به منظور متمایز کردن خود از سایر پلتفرم های بلاک چین اتخاذ کرده است. در اینجا لیستی از متمایزترین ویژگی های بلاک چین Divi آمده است. 

1.5-in-1

در زمینه فناوری، Divi یک "سیستم Masternode لایه ای" را به کار می گیرد. این سیستم منحصر به فرد شامل پنج سطح از Masternode است که به راحتی با یک کلیک قابل تنظیم است. هر یک از این سطوح مربوط به تعداد مشخصی از سکه های دیوی مسدود شده است. هر چه ردیف بالاتر باشد، پاداش های کسب شده توسط مسترنود مربوطه بیشتر است.

2. سیستم حکومتی پیشرفته

حکمرانی غیرمتمرکز یکی دیگر از ویژگی های مفید بلاک چین است و پلتفرم Divi آن را به روش‌های جدیدی دموکراتیک می‌کند. در سایر سیستم‌های حاکمیت مسترنود، مانند DASH یا PIVX در آن فقط متخصصان می‌توانند مسترنود را برای رای دادن راه‌اندازی کنند. اما حاکمیت مبتنی بر بلاک چین Divi به همه کسانی که DIVI دارند، اجازه می‌دهد در سیستم شرکت کنند. سیستم حکمرانی پیشرفته شامل سه مرحله حیاتی است که در زیر آورده شده است.

مرحله 1: تنظیمات را تغییر دهید

مرحله اول حکمرانی به جامعه یا دارندگان سکه اجازه می‌دهد تا بخش‌های خاصی از بلاک چین را اصلاح کنند. تنظیمات مختلفی مانند آنچه در زیر آمده است:

  • مبلغ کارمزد
  • نرخ تورم
  • معیارهای بلاک چین

 ویژگی های ON/OFF

بسیاری از این تنظیمات به طور خودکار با نتایج رای گیری تنظیم می شوند. با این حال برخی دیگر قبل از تغییر نیاز به ارتقای نرم افزار دارند.

مرحله 2: پیشنهادات

اعضای انجمن می توانند پیشنهادهای هزینه را خودشان تایپ کرده و به رأی بگذارند. علاوه بر این، آنها همچنین حق انتخاب رهبری دیوی و رای دادن به پیشنهادات مالی را دارند.

مرحله 3: رهبری پروژه Divi مدیریت DAO را رهبری می کند و مسیر جدیدی را برای پذیرش گسترده تر ایجاد می کند.

 

image

ویژگی های منحصر به فرد دیوی

3. کیف پول هوشمند Divi کاربر پسند

اکوسیستم Divi شامل کیف پول هوشمند متمرکز بر Ux برای بداهه‌ سازی اجتماعی و انسانی کردن تجربیات مالی است. این برنامه برای حذف اکثر خطاهای کاربر طراحی شده است و حتی برای کاربران بی تجربه ارزهای دیجیتال مناسب است. کیف پول اطلاعات نمایه، نام ها، ابرداده ها را به هر تراکنش در بلاک چین متصل می کند.

در نتیجه، کاربران می‌توانند پول را به پروفایل‌های تایید شده با ویژگی‌های شخصی‌شده انتقال دهند. به این ترتیب احتمال از دست دادن وجه یا ارسال وجه به گیرندگان نادرست را کاهش می‌دهند. کیف‌پول‌های هوشمند برای غلبه بر این مشکل، به کاربران اجازه میدهند کلید عمومی هر کیف پول را با نام منحصربه‌فردی که دیگران می‌توانند از آن برای ارسال وجوه یا ارتباط با آنها استفاده کنند، مرتبط سازند. کیف پول هوشمند دیوی ویژگی های ارزشمند زیر را ارائه می دهد.

گزارش فیات: کاربران می توانند فوراً ارزش فیات دارایی های رمزنگاری خود را در کیف پول مشاهده کنند.

کریپتو های کاربر پسند: Divi ایمنی و قابلیت استفاده چندین ارز دیجیتال مانند DIVI، بیت کوین ، بیت کوین کش و اتریوم را در اکوسیستم کیف پول هوشمند تضمین می کند. کاربران می توانند بیت کوین را با یک پین کد که از تراکنش و اتریوم محافظت می کند، به ایمیل، شماره تلفن و … گیرنده ارسال کنند.

Fiat Onramp/Offramp: کاربران امکان تغییر DIVI و سایر ارزهای دیجیتال خود را به دلار یا سایر ارزهای ملی دریافت می کنند.

قابل تعویض فوری: ادغام روندهای فناوری جدید مانند سواپ های اتمی یا DEX  (صرافی های غیرمتمرکز) در کیف پول های هوشمند، باعث مبادله آسان DIVI و سایر ارزهای دیجیتال می شود.

اخبار و به‌روزرسانی‌ها: کاربران از طریق به‌روزرسانی‌های درون کیف پول در مورد رمزارزهای خود مستقیماً از تیم‌هایی که آنها را اجرا می‌کنند، مطلع می‌شوند.

 

image

لوگوی دیوی 

4. بلوک های قرعه کشی

Divi به منظور پاداش دادن به شرکت کنندگان برای پشتیبانی از شبکه، ویژگی جدید "بلوک های قرعه کشی" را معرفی می کند. یک سیستم پاداش انگیزشی، مشارکت و امنیت در شبکه دیوی را برای مکان یابی و مبادله سکه ها در اکوسیستم افزایش می دهد. یازده صاحب مسترنود خوش شانس این شانس را دارند که هر هفته 252000 DIVI برنده شوند. بلوک ها به طور تصادفی برندگان را بر اساس معیارهایی از اعداد تولید کننده قرعه کشی معمولی انتخاب می کنند. شرکت‌کنندگانی که 10000 سکه یا بیشتر در کیف پول خود دارند، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی می‌شوند. هر چه سهام بیشتر باشد، شانس برنده شدن بیشتر است.

5. سوآپ و مبادلات اتمی

صرف نظر از نگهداری رمزارزها، فناوری مبادله اتمی فورا دارایی های دیجیتال را بین انواع مختلف کریپتوها تغییر می دهد. این ویژگی همچنین به کاربران امکان خرید، فروش و تجارت و تبدیل از ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات و یا بالعکس را می دهد. علاوه بر این، قراردادهای هوشمند قفل شده در زمان هش Divi، نقش مهمی را در انجام پرداخت‌ها و دریافت هر ارز دیجیتال سازگار در ازای آن دارند.

6. Crypto Banking

کیف پول هوشمند Divi راه های متعددی برای ذخیره، اشتراک گذاری، جمع آوری، نظارت، مدیریت پول و تامین ایمنی دارد. علاوه بر ویژگی‌های معمولی رمزنگاری «ارسال سریع» و «ارسال تاریک»، بلاک‌چین دیوی بسیاری از راه‌های جدید مانند پرداخت های زمان بندی شده، با تقسیم خودکار وجوه،Piggy Bank  و … را برای تراکنش و مدیریت وجوه ارائه می‌کند.

 

image

تجارت دیجیتال دیوی

 

ویژگی های دیگری نیز مانند Vaulting و مقیاس‌پذیری وجود دارند که در اینجا فرصتی برای بیان آنها وجود ندارد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارزهای دیجیتال و همچنین دریافت خدمات مختلف مورد نیاز خود در این تجارت مانند خرید سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی و سیگنال فیوچرز و یا فروش اندیکاتور با کارشناسان مجرب پرشین الیت ارتباط برقرار نمایید.

کلام آخر

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری ایمن و ایجاد اکوسیستم مالی کامل خود با کیف پول های هوشمند هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای احراز هویت بایننس و استعلام قیمت ارزهای دیجیتال  به سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.