whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Origin

1400/11/18 ساعت 16:37


پروتکل Origin شبکه ای است که به فعالان بازار اجازه می‌دهد، محصولات خود را از طریق شبکه های نظیر به نظیر به اشتراک بگذارند. هدف این پلتفرم حذف نیاز به واسطه از طریق ایجاد یک بازار آنلاین گسترده با استفاده از بلاک چین اتریوم و IPFS می باشد.

این پروتکل امکان ایجاد تنظیمات غیر متمرکز را برای ارتباط خریداران و فروشندگان فراهم می کند. در نتیجه آنها می توانند لیست های موجود را بررسی کنند، نظر خود را بنویسند و کارهای بسیار دیگری را نیز انجام دهند. معاملات کوچک دارایی ها نیز به این وسیله راحت تر انجام می شود.

 

image

پروتکل اوریجین

بنیانگذاران پروتکل Origin

اعضای این تیم علاقه مندان به فناوری بلاک چین از  بیش از هفت کشور متفاوت می باشند. سرمایه‌گذاران این پروتکل از نقاط مختلف جهان هستند، اما دفتر مرکزی پروتکل Origin در سانفرانسیسکو است. سال تاسیس این پروتکل ۲۰۱۷ است و موسسان آن دو نفر با نامهای جاش فریزر و متیو لیو هستند.

جشن فریزر یکی از بنیانگذاران پروتکل Origin است. او قبل از این نیز سه شرکت دیگر را تاسیس کرده بود. او کارآفرینی با بیش از یک دهه فعالیت در فضای کریپتو می باشد. به علاوه به عنوان مدیر ارشد فناوری در  پلتفرم شبکه اجتماعی Eventvue مشغول بوده است.

بنیانگذار دیگر این پروتکل متیو لیو یک مهندس نرم افزار و مدیر محصول با سال ها فعالیت در صنعت بلاک چین میباشد. او همچنین در گذشته مدیر محصول شبکه اجتماعی یوتیوب بوده است. 

یو پان، مهندس، در گذشته در گوگل کار کرده است. او یکی از اولین کارمندان پی پال بوده و کیوی کیت را تاسیس کرده است.

 فرانک چاستگنول، معاون مهندسی، در شرکتهای مانند یوتیوب، دراپ باکس و …  کار کرده است.

محصولات Origin 

مجموعه محصولات Origin  در نحوه خرید و انجام تجارت آنلاین مردم انقلابی به پا کرده است. شما می توانید بدون هیچ زحمتی یک فروشگاه تجارت الکترونیک غیر متمرکز را با Dshop ایجاد کنید. سود قابل توجه آن را نیز با دلار Origin  دریافت خواهید کرد. 

 

image

مجموعه محصولات این شبکه

 

خصوصیاتی که پروتکل Origin را منحصر به فرد می سازد

 هدف پروتکل Origin همان گونه که پیش از این بیان شد، حذف واسطه ها از طریق ایجاد شبکه نظیر به نظیر بین بازرگانان است. چشم انداز این پروتکل ایجاد سیستم های توزیع شده ایست که کاربران بتوانند محصولات خود را در آن تبلیغ کنند. تمرکز این پروتکل بر فراهم کردن شرایط تجارت رایگان تمام محصولات با قیمت واقعی شان و بدون دخالت شخص ثالث است.

هدف پروتکل Origin در واقع ایجاد یک محیط مساعد برای فعالان در بازار آنلاین با ارائه موارد زیر می باشد.

کارمزد تراکنش کمتر: پروتکل Origin نیاز به واسطه هایی که برای پردازش تراکنش ها کارمزد دریافت میکنند را از بین می برد. به این ترتیب که قیمتهای منصفانه ای را برای محصولات و خدمات ارائه شده در دسترس کاربران قرار می دهد. 

بهبود سیستم تشویق: پروتکل Origin یک پلتفرم متن باز است که به کاربران برای مشارکت شان در شبکه با بهره گیری از یک سیستم تشویقی پاداش می دهد. کاربران این پلتفرم برای لیست‌های ایجاد شده توسط فروشندگان، تبلیغ و بازاریابی می‌کنند. به این شکل با توکن های ارز دیجیتال پاداش دریافت می کنند. این شیوه تشویق به آنها انگیزه می‌دهد تا پلتفرم را فعال نگه دارند و برای رشد آن تلاش کنند.

دسترسی بهتر: در اشتراک گذاری سنتی محصولات، مصرف کنندگان ملزم به داشتن حساب های بانکی، کارت های اعتباری و سایر روشهای پرداخت هستند. این مسئله افرادی که در بانک حساب ندارند را، از دسترسی به خدمات محروم می سازد. پروتکل Origin به گروه های محروم اجازه می دهد تا بدون نیاز به حساب بانکی به بازارهای آزاد دسترسی داشته باشند. 

image

لوگوی اوریجین

عرضه در گردش کوین بومی پروتکل Origin  

پروتکل Origin فعالیت های تجاری خود را با توکن بومی خود OGN انجام می دهد. پرداختهای سیستم های تشویقی، سهامداری، حاکمیت و سایر پرداخت ها با این توکن انجام می‌شوند. کل عرضه پروتکل Origin برابر با یک میلیارد OGN است. از این مقدار ۲۰.۲۴ درصد آن به تیم اختصاص یافته است. عرضه در گردش  ۲۴۱۸۵۹۶۸۱ OGN است. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه رمز ارزها همچون استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و فروش اندیکاتور به سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایید.

امنیت شبکه Origin 

توکن کاربردی OGN روی بلاک چین اتریوم مطابق با استاندارد ECR-20  اجرا می شود. توکن OGN را می توان در هر کیف پولی که از این استاندارد پشتیبانی می کند، ذخیره کرد. علاوه بر این پروتکل Origin با بهره‌گیری از IPFS ایمن سازی انتقال اطلاعات و یکپارچگی داده ها را تضمین می‌کند. همچنین می توانید برای برخورداری از خدماتی همچون احراز هویت بایننس با کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار کنید.

توکن OGN

سهام: در حالیکه توکن OGN خود را ذخیره میکنید، میتوانید سود آن را هم دریافت کنید. با سپرده گذاری در قراردادهای هوشمند پربازده، سهم خود را در شبکه افزایش دهید.

حاکمیت: پیشنهاد داده و روی آن رای دهید. این کار در مسیر آینده دلار Origin یا OUSD و همچنین بقیه این پلتفرم تاثیر خواهد گذاشت. ارزش این پروتکل و توکن آن از درآمدهای پلتفرم به وجود آمده است.

 انجمن ها: با انجمن Origin لیست محصولات خود را در سراسر برنامه اصلی Origin و برنامه‌های شخص ثالث تبلیغ کنید. پرداخت خود را با توکن OGN انجام دهید تا در نتایج جستجو اولویت پیدا کنید. توسعه دهندگان برنامه و اپراتورهای بازار با کمک به فروشندگان برای تکمیل فروش خود، OGN دریافت می کنند.

OUSD

 دلار Origin یا OUSD یک استیبل کوین جدید است که در سپتامبر ۲۰۲۰ در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. طراحی آن از استیبل کوین های موجود دیگر برتر است. زیرا OUSD در حالی که به صورت غیر فعال در کیف پول تان ذخیره می شود، بازده قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

پیشینه

 در سال ۱۹۹۹، یو پان،  مهندسی و توسعه Origin و دیگر بنیانگذاران همراه او در PayPal،  به فکر ایجاد عرض جدید جهانی با استراتژی های سودآور و کارتهای نقدی بدون نیاز به اتصال به سیستم های بانکی سنتی افتادند. پس از مدتی و بعد از خرید eBay، پی پال  فعالیت در این زمینه را کنار گذاشت.

 بعد از ۲ ماه، در سال ۲۰۱۴ تتر یک استیبل کوین دلاری را معرفی کرد. از آن زمان، استیبل کوین ها خود را به عنوان یک روش ایده آل برای انتقال وجه ثابت کرده اند. بعلاوه این کار را بدون اینکه کاربران را در معرض نوسانات قیمت ارز های شناور آزاد قرار دهند، انجام می دهند. در مقایسه با بیت کوین، امروزه ارز بیشتری از طریق تتر منتقل می شود.

 

image

دلار شبکه اوریجین

نگه داشتن یک سکه موجب استفاده راحت از آن در معاملات می شود. قفل کردن توکن ها در قراردادهای هوشمند یکی دیگر از راه های کسب درآمد است. از جمله مشکلات استیبل کوین های موجود این است که کاربران باید دائماً بین آنها یکی را انتخاب کنند. کاربرانی که USDC خود را مثلاً در Aave  قفل می کنند، نمی توانند بخشی از آن را به طور همزمان خرج کنند. کارمزد های گران قیمت Gas اتریوم هر بار که کاربران بخواهند بین خرج کردن و درآمد تغییر حالت دهند، به عنوان هزینه تعویض اعمال می شوند.

به علاوه بازده فعالیتهای وام دهی و تجاری به سرعت در حال تغییر است. فعالان دیفای با این موضوع آشنا هستند که باید دائماً سبد دارایی‌های خود را در بسیاری از پلتفرم های رقیب متعادل کنند. این مسئله به دلیل هزینه‌های Gas باعث کاهش بازدهی شده، زمانبر و گران است. محاسبه ROI واقعی نیز به دلیل ناپایداری APY ها زمانبر است. واحد حسابداری آسانی نیز وجود ندارد. در نتیجه در حالی که دیفای به سرعت در حال رشد است، همچنان برای بسیاری از کاربران، اشتراک گذاری امری دشوار است. 

 

image

تجارت با دلار اوریجین

با OUSD در زمان خرید نیازی به وارد شدن به موقعیت های پیچیده نخواهید داشت. شما می توانید آن را آزادانه و بدون هزینه انتقال دهید. به علاوه می توانید که بدون هیچ مشکلی به برخی از فرصت های پردرآمد در سراسر دیفای نیز دسترسی داشته باشید. قرارداد هوشمند OUSD سرمایه اصلی شما را در مجموعه متنوعی از استراتژی های سودآور مستقر سازد. سپس در طول زمان، در دستیابی به بازدهی عالی و تنوع بخشیدن به ریسک سرمایه گذاری مجددا تعادل ایجاد می کند.

در حالی که OUSD را ذخیره کرده اید، درآمدها به صورت خودکار به کیف پول و حساب شما اضافه می شوند. به علاوه نیازی به خرید سهام یا قفل کردن سرمایه نیست. دلار Origin به علاوه یک واحد حساب ایده‌آل نیز هست. سرمایه‌گذاران DeFi دیگر نیازی به صفحات گسترده پیچیده برای محاسبه درآمد خود ندارد. زیرا به راحتی می تواند موجودی های دلار Origin خود را در زمان واقعی مشاهده کنند. دلار Origin یک استیبل کوین ایده‌آل برای کشت سود دیفای و کاربران مبتدی ارزهای دیجیتال است.

 

image

کوین OGN

خرید OGN

کوین OGN در تعدادی از صرافی های رمزنگاری فهرست شده است. برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی نمی‌توانید آن را به صورت مستقیم با پول فیات دریافت کنید. اما میتوانید به راحتی این سکه را با خرید بیت کوین، اتریوم و دلار Origin یا همان OUSD از هر صرافی بزرگی خریداری کنید. سپس می توانید آن را به هر صرافی که پیشنهاد معامله این سکه را می‌دهد، انتقال دهید.

کلام آخر

Origin نیز مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر غیر قابل پیش بینی بوده و سرمایه گذاری در آن با ریسک همراه خواهد بود. با این حال شما می‌توانید برای کاهش ریسک سرمایه گذاری خود قبل از این کار و انتخاب ارز دیجیتال مناسب تحقیقات خود را کامل کنید. کارشناسان ماهر و با تجربه پرشین الیت در این مسیر شما را همراهی خواهند کرد و تمام آنچه را که برای سرمایه گذاری در این عرصه به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین می توانید برای خرید به صرفه سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال کانال خارجی و سیگنال فیوچرز به سایت اینترنتی پرشین مراجعه فرمایید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.