whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Ellipsis Finance

1401/10/25 ساعت 22:00


پروژه ارز دیجیتال Ellipsis Finance سال گذشته راه اندازی شد تا به سرمایه گذاران این امکان را بدهد که به طور ایمن توکن ها را در زنجیره هوشمند Binance با کمی لغزش مبادله کنند. اخیراً اجرای ارتقاء جدیدی را برای ادامه دستیابی به این هدف آغاز کرده است. با این حال، این نسخه دوم از پلتفرم شامل EPS رمز آن است که به یک ارز دیجیتال جدید تحت عنوان EPX مهاجرت می کند. در حالی که هر دو EPS و EPX تا حد زیادی روند نزولی داشته اند، چه اتفاقی ممکن است برای توکن EPS بیفتد؟ و این چه معنایی برای پیش‌بینی قیمت EPS دارد؟

(EPS) چیست؟

Ellipsis Finance  از پروتکل Curve Finance سرچشمه گرفته است. این پروژه جدید به کاربران اجازه می دهد تا کوین ها را در زنجیره هوشمند بایننس مبادله کنند، که ادعا می کند امن است و لغزش کمی دارد. این اکوسیستم از یک سیستم استخری مشابه PancakeSwap و Uniswap استفاده می کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌هایی را در این استخرها به اشتراک بگذارند، که نقدینگی را برای کاربرانی که می‌خواهند توکن‌های خود را مبادله کنند، فراهم می‌کند.

توکن EPS

یکی از ارزهای رمزنگاری شده به ویژه در Ellipsis Finance، رمز EPS، مرکزی است. استفاده اصلی از توکن بومی آن این است که سرمایه گذاران آن را به اشتراک بگذارند و از بستر مبادله کارمزد دریافت کنند. همچنین زمانی که سرمایه‌گذار توکن‌هایی را در استخرهای نقدینگی قفل می‌کند، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و آنها را واجد شرایط برای سهمی از سود در توکن EPS می‌کند.

Ellipsis با گرفتن کارمزد معامله هر بار که کاربر یک ارز دیجیتال را با ارز دیگری مبادله می‌کند، این کار را تامین مالی می‌کند. این کارمزدها بین ارائه دهندگان نقدینگی و سهامداران EPS به نصف تقسیم می شود.پبا این حال، اشکال این است که EPS تازه‌ای که به سرمایه‌گذاران پاداش داده می‌شود، یک دوره 90 روزه دارد. اگر گیرندگان بخواهند توکن ها را قبل از پایان این دوره برداشت کنند، 50 درصد جریمه خروج زودهنگام از آنها دریافت می شود.

تاریخچه قیمت EPS

پلتفرم مبادله Ellipsis و توکن آن پس از راه اندازی در مارس 2021 شاهد رشد اولیه چشمگیر بود. در پایان ماه، 750 میلیون دلار سرمایه در پروژه رمزنگاری قفل شد.

بر اساس CoinMarketCap ، EPS در روز اول خود شاهد نوسانات قابل توجهی  بود . این توکن در 19.45 دلار افتتاح شد، به بالاترین سطح 21.29 دلار رسید، به پایین ترین سطح 2 دلار سقوط کرد و در 2.16 دلار بسته شد. گذشته از این، این توکن شاهد رشد ثابتی بود زیرا در ۳۰ مارس شش روز بعد به بالاترین سطح 5.65 دلار رسید و این افزایش تا ماه بعد ادامه یافت.

  EPS تا پایان آوریل 2021 به 2.44 دلار کاهش یافت و تا پایان سال به کاهش ارزش خود ادامه داد. رشد پلت فرم مبادله در نهایت قربانی همان الگوی نزولی شد. تا پایان سال 2021، TVL بین 500 تا 600 میلیون دلار در نوسان بود.

EPS در 13 مه 2022 به پایین ترین حد خود یعنی 0.09438 دلار رسید. این پس از سقوط کریپتو رخ داد که موجی از شوک را به بازار مالی غیرمتمرکز (DeFi ) وارد کرد.

ارتقای جدید

Ellipsis Finance در آوریل 2022 اعلام کرد که در حال ارتقاء به نسخه 2.0 این پلتفرم است. همراه با این آپدیت، خبرهایی از توکن جدیدی تحت عنوان EPX منتشر شد. این به عنوان یک نسخه بهبود یافته از EPS طراحی شده است.

ویژگی های جدیدی برای EPX به همراه عملکردهای موجود توکن اصلی EPS رونمایی شد. دارندگان توکن جدید می توانند در اکوسیستم Ellipsis Finance حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند. به عنوان مثال، به آنها برای رای گیری سنج پاداش داده می شود، جایی که دارندگان پاداش های رمز را برای هر استخر نقدینگی تعیین می کنند.

دارندگان EPS توانستند توکن خود را به ارتقای جدید EPX در 23 می منتقل کنند. EPS تا حد زیادی در باقیمانده سال 2022 کاهش یافته است و از 26 جولای 2022، EPS با 0.1826 دلار معامله می شود.

EPX در 18 ژوئن به پایین ترین سطح تاریخ 0.0004593 دلار رسید، اما در حال حاضر با قیمت 0.0005358 دلار معامله می شود. (تنها 16 درصد نسبت به پایین ترین زمان تاریخ)

پیش بینی قیمت EPS

روند نزولی بلند مدت تجربه شده توسط توکن مبادله منجر به برخی پیش بینی های بدبینانه قیمت EPS شده است. WalletInvestor  آن را یک سرمایه گذاری یک ساله "بد" می نامد که انتظار می رود این توکن در یک سال به 0.01 دلار کاهش یابد. پیش‌بینی قیمت Ellipsis برای سال 2025 می‌گوید که حتی پایین‌تر به 0.009 دلار خواهد رسید.

کارمزد Ellipsis و ایمنی آن 

برای هر معامله در پلتفرم، کارمزد کمی 0.04 درصد دریافت می شود. نیمی از این کارمزد به عنوان پاداش به طور مساوی بین تمام ارائه دهندگان نقدینگی تقسیم می شود. 

علاوه بر این، Ellipsis قراردادهای هوشمند بر روی زنجیره هوشمند بایننس از یک مکانیسم چند علامت ایمن استفاده کنید.

قراردادهای هوشمند درست مثل قراردادهای معمولی هستند. با این حال، این قراردادها به جای اینکه روی کاغذ تنظیم شوند، در قالب پروتکل هایی اجرا می شوند.

 به این ترتیب، هیچ موجودیت واحدی نمی تواند یک عمل مخرب را در پروتکل انجام دهد. 

روش معامله EPS 

اگر قرار است یک ارز دیجیتال ارزشی داشته باشد، باید بتوان آن را خرید، فروخت یا معامله کرد. رایج ترین مکان برای این اتفاق در صرافی رمزنگاری است. در نهایت دو نوع تبادل کریپتو وجود دارد. رمزارز Ellipsis در صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، کوکوین، ، Mandala Exchange و Crypto.com موجود است.

رایج ترین آن یک صرافی متمرکزCEX است. صرافی های متمرکز توسط سازمان های بالفعل ایجاد و اداره می شوند. افراد فقط می توانند با جفت ارزهایی که صرافی لیست می کند کار کنند. 

محدودیت های CEX به این معنی است که نوع دیگری از مبادله وجود دارد، مبادله غیرمتمرکز. 

شبکه Ellipsis به کاربران این امکان را می دهد که لغزش معاملات خود را تا 0.5٪ تنظیم کنند. این بهتر از بسیاری از محبوب ترین DEX های موجود در بازار است. 

پیش بینی قیمت  (EPS ( 2023-2030

پیش بینی قیمت آتی Ellipsis دشوار است زیرا به عوامل متعددی از جمله عملکرد شبکه Ellipsis ، شرایط اقتصادی جهانی، بازار سهام و قیمت سایر ارزهای دیجیتال وابسته است.

با این حال، اگر Ellipsis به عنوان یک پروژه با نرخ فعلی خود به رشد خود ادامه دهد، این امکان وجود دارد که ارزیابی قیمت برای EPS به راحتی به دوران اولیه خود بازگردد و احتمالاً حتی از آن نیز پیشی بگیرد. به خاطر داشته باشید که اینها عمدتاً حدس و گمان هستند.

 پیش بینی قیمت EPS  در 2023

بسیاری از تحلیلگران پیش بینی قیمت Ellipsis را برای سال 2023 انجام داده اند و اجماع عمومی بر این است که قیمت Ellipsis همچنان در حال افزایش است. این بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله افزایش استفاده از بلاک چین Ellipsis، محبوبیت فزاینده کریپتو، و چشم انداز مثبت کلی برای اقتصاد جهانی است.

در حالی که نمی توان دقیقاً گفت که قیمت Ellipsis در سال 2023 چقدر خواهد بود، اکثر کارشناسان موافق هستند که این پتانسیل برای دستیابی به ارتفاعات جدید را دارد. واقع بینانه تر، می توان انتظار داشت که قیمت Ellipsis تا پایان سال 2023 به 0.25 تا 0.27 دلار برسد.

پیش بینی EPSدر 2024

اگر رشد بیضی ادامه یابد، به راحتی می توانیم شاهد پذیرش گسترده آن باشیم. پیش بینی قیمت ما برای سال 2024 تا حد امکان محافظه کارانه است تا شما را گمراه نکنیم.

به نظر می رسد که تا پایان سال 2024، قیمت Ellipsis به حداقل 0.31 دلار خواهد رسید. 

پیش بینی EPSدر 2025

به گفته بسیاری از علاقه مندان به Ellipsis و پیش بینی قیمت آنها، قیمت EPS ممکن است در محدوده معاملاتی بین 0.40 تا 0.42 دلار به طور چشمگیری افزایش یابد. 

به خاطر داشته باشید که امسال می تواند سالی باشد که شاهد بازار نزولی دیگری باشیم که در آن سناریو قیمت می تواند تا 80 درصد کاهش یابد و در نتیجه ارزیابی قیمت برای EPS در حدود 0.05 دلار باشد.

با این حال، واقع بینانه ترین انتظار برای یک نقطه میانی از این سطوح قیمتی است. با پذیرش گسترده، ایده EPS به عنوان یک دارایی دیجیتال ارزان و راحت ممکن است به واقعیت تبدیل شود.

برای این سناریو، ما همچنین باید در نظر بگیریم که شبکه Ellipsis می تواند به طور قابل توجهی گسترش و توسعه یابد . در این صورت، قیمت ها حتی ممکن است تا 0.45 دلار نیز بالا برود، اما این بسیار بلندپروازانه است.

پیش بینی EPSدر 2026

با حفظ رویکرد محافظه کارانه خود، سعی نمی کنیم پیش بینی های قیمتی مضحکی را برای Ellipsis انجام دهیم. اگرچه بسیاری بر این باورند که تا سال 2026 قیمت EPS حداقل 0.51 دلار خواهد بود، اما ما مقدار متفاوتی خواهیم داد.

سال 2026 در واقع خیلی دور نیست، اما از نظر رمزنگاری ، بسیار دور است. ما معتقدیم که Ellipsis بین 0.48 تا 0.53 دلار ارزیابی خواهد شد.

پیش بینی EPSدر 2027

همانطور که سال ها می گذرد و Ellipsis به گسترش خود ادامه می دهد و سودمندی خود را ثابت می کند، می توانیم به راحتی شاهد رشد آن در ارزیابی نیز باشیم.

منظور ما این است که EPS در حدود 0.56 تا 0.6 دلار ارزیابی می شود. ما فکر می‌کنیم که طیف پایین‌تر پیش‌بینی قیمت ما دقیق‌تر از طیف بالاتر خواهد بود. با این حال، همانطور که همه ما می دانیم، بازار کریپتو کاملا غیرقابل پیش بینی است، بنابراین باید منتظر ماند و دید.

پیش بینی EPSدر 2028

در سال 2028، اگر Ellipsis با پروژه‌های جدید وارد بازار شود و پذیرش بیشتری را تجربه کند، می‌توانیم شاهد رسیدن به قیمت 0.64 تا 0.71 دلار باشیم.
امیدواریم این پروژه به توسعه و جذب کاربران ارزهای دیجیتال ادامه دهد. در غیر این صورت ممکن است تا سال 2028 بیشتر ارزش خود را از دست بدهد.

پیش بینی EPSدر 2029

در سال آخر دهه، ما بر این باوریم که ارزهای رمزپایه در بیشتر موارد جا افتاده اند. منظور ما این است که توکن‌ها دیگر چیز غیرعادی نخواهند بود. نه تنها کریپتو بلکه انواع پروژه های رمزنگاری نیز - NFT ها، dApps و غیره.
به این ترتیب، به نظر می آید که Ellipsis از حدود 0.75 دلار به 0.79 دلار به راحتی حرکت می‌کند.

پیش بینی EPSدر 2030

برخی از کارشناسان پیش بینی کرده اند که قیمت Ellipsis تا سال 2030 به 0.9 دلار می رسد . این افزایش قابل توجهی نسبت به قیمت فعلی آن در حدود 0.185 دلار خواهد بود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که Ellipsis در حال رشد است، و همچنین میزان پذیرش، سودمندی و پتانسیل آن نیز در حال رشد است.

چگونه و از کجا EPX بخریم؟

مرحله 1: با Coinbase ثبت نام کنید.

از آنجایی که بایننس به طور فزاینده ای در کشورهای مختلف تنظیم می شود، اکنون می توانید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را به راحتی با ارز فیات خود بلافاصله با بایننس خریداری کنید! این واقعا ساده است و هیچ دستورالعملی لازم نیست. پس از خرید اولین رمزارز خود، می توانید به سادگی به مرحله 3 این راهنما بروید و ادامه دهید.

مرحله 2: ETH را با ارز فیات خریداری کنید.

پس از تکمیل فرآیند KYC، از شما خواسته می شود یک روش پرداخت اضافه کنید. در اینجا می توانید انتخاب کنید که کارت اعتباری ارائه دهید.
اکنون آماده‌اید، در صفحه «Transact » زیر فیلد «از»، ارز فیات خود را انتخاب کنید، سپس در قسمت «به»، اتریوم را انتخاب کنید، برای بررسی تراکنش روی پیش‌نمایش کلیک کنید و اگر همه چیز خوب به نظر می‌رسد روی تأیید کلیک کنید.

مرحله 3: ETH را به صرافی Altcoin منتقل کنید.

اما هنوز کارمان تمام نشده است. از آنجایی که EPX یک آلتکوین است، باید ETH خود را به صرافی انتقال دهیم که در آن EPX قابل معامله باشد. در اینجا از Binance به عنوان صرافی استفاده خواهیم کرد. بایننس یک صرافی محبوب برای تجارت آلتکوین است و دارای تعداد زیادی جفت آلتکوین قابل معامله است. برای ثبت اکانت جدید از لینک زیر استفاده کنید

سوالات متداول

در ادامه به سوالات متدوال در این حوزه پاسخ می‌دهیم.

چند EPS وجود دارد؟

طبق CoinMarketCap، تا 26 جولای، 723.7 میلیون EPS در گردش و حداکثر عرضه یک میلیارد (72٪) وجود دارد.

آیا قیمت EPS بالا می رود؟

پیش‌بینی قیمت بیضی بسته به پیش‌بینی‌کننده‌ای که با آن مشورت می‌کنید متفاوت است. WalletInvestor انتظار دارد که این توکن در نهایت به 0.01 دلار کاهش یابد، در حالی که TechNewsLeader پیشنهاد می کند که از 4 دلار نیز فراتر رود. توکن‌ها می‌توانند بی‌ثبات باشند، بنابراین هرگز نباید بیش از حدی که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.

آیا Ellipsis سرمایه گذاری خوبی است؟

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، به نظر می رسد که EPS یک سرمایه گذاری بسیار امیدوارکننده است. بنابراین پیش‌بینی‌های قیمت برای EPS فوق‌العاده مثبت هستند ، عمدتاً به این دلیل که توکن پتانسیل زیادی دارد.
البته، مانند هر سرمایه گذاری، هیچ تضمینی وجود ندارد که EPS به قیمت پیش بینی شده برسد . با این حال، اگر به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، مطمئناً EPS ارزش بررسی دارد.

کلام پایانی 

در نهایت تصمیم برای سرمایه گذاری با شماست. سرمایه گذاران همیشه باید قبل از خرید هر توکن، بررسی های لازم را انجام دهند.                                                 
به نظر می رسد قیمت ارز دیجیتال EPS در حال حاضر صعودی باشد و اگر به این شتاب ادامه دهد، ممکن است در آینده شاهد افزایش قیمت باشد. 
با این حال، ذکر این نکته ضروری است که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان است و قیمت دارایی‌های مجازی همچنان در نوسان است. بنابراین، تحقیق قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است. همچنین عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال برای دسترسی به سیگنال ارز دیجیتال های معاملاتی توصیه می شود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.