whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال فارکس دلار کانادا CAD

1402/04/19 ساعت 09:29


فقط هشت ارز بیش از 80 درصد از حجم بازار فارکس را تشکیل می‌دهند و دلار کانادا (که اغلب به دلیل ظاهر شدن یک لون در پشت سکه 1 دلار کانادا، "loonie" نامیده می شود) یکی از این ارزهای اصلی و مهم موجود در بازار فارکس می‌باشد. رتبه‌بندی ارز دلار کانادا تا حدودی نامتناسب است زیرا اقتصاد کانادا (از نظر دلار ایالات متحده تولید ناخالص داخلی) در واقع دهمین در جهان است.

همچنین شما معامله‌گر عزیز می توانید به راحتی در سایت پرشین الیت با خریدن اشتراک و دریافت انواع سیگنال فارکس, سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز معاملات خود را با سودهای بسیار انجام داده و بهترین سیگنال‌های جفت ارزهای مهم  CAD را دریافت کنید و می توانید از طریق سایت ما به راحتی و به سرعت احراز هویت بایننس خود را انجام دهید.

کانادا همچنین از نظر جمعیت در فهرست اقتصادهای بزرگ نسبتاً پایین است، اما بر اساس گزارش رصدخانه پیچیدگی اقتصادی به میزبانی MIT، دوازدهمین اقتصاد بزرگ صادراتی در جهان است. پس از استقرار سیستم برتون وودز، کانادا از سال 1950 تا 1962 هنگامی که کاهش شدید ارزش یک دولت را سرنگون کرد، اجازه داد ارز این کشور آزادانه شناور شود. سپس  دلار کانادا نرخ ثابتی را تا سال 1970 اتخاذ کرد، تا زمانی که تورم بالا باعث شد دولت بتواند به سیستم شناور برگردد.

تمام ارزهای اصلی موجود در بازار فارکس توسط بانک های مرکزی پشتیبانی می شوند. برای دلار کانادا، این پشتیبان بانک کانادا است. مانند تمام بانک های مرکزی، بانک کانادا تلاش می کند تا تعادلی بین سیاست هایی پیدا کند که ضمن مهار تورم، اشتغال و رشد اقتصادی را ارتقا دهد. علیرغم اهمیت تجارت خارجی برای اقتصاد کانادا (و تاثیری که ارز می تواند بر تجارت داشته باشد)، بانک کانادا در تغییر ارزش ارز دخالت نمیکند - آخرین مداخله در سال 1998 بود که دولت تصمیم گرفت که مداخله بی اثر و بی معنی است.

به همین دلایل و بالا بودن ارزش و ثبات اقتصادی کشور کانادا و ارز این کشور بسیاری از معامله گران فعال فارکس بدنبال سیگنال های مناسب معاملاتی این ارز هستند که این امر باعث ایجاد شدن کانال های متعدد سیگنال شده که سیگنال های معاملاتی سودده و مناسبی بر مبنای دلار کانادا و جفت ارزهای آن ارائه می کنند.

اقتصاد پشت دلار کانادا

کانادا طی 20 سال گذشته با دو دوره نسبتاً کوتاه رکود در اوایل دهه 1990 و 2009 از رشد نسبتاً قوی برخوردار بوده است. این کشور به طور مداوم نرخ تورم بالایی داشته است، اما سیاست مالی بهتر و بهبود تراز حساب جاری منجر به کاهش کسری بودجه، کاهش تورم و کاهش نرخ تورم شده است.

در تجزیه و تحلیل وضعیت اقتصادی در کانادا، توجه به قرار گرفتن کانادا در معرض کالاها نیز مهم است. کانادا یک تولید کننده بسیار مهم نفت، مواد معدنی، محصولات چوبی و غلات است. و درآمدهای  تجاری بوجود آمده از این صادرات می تواند بر احساسات سرمایه گذاران در مورد دلار کانادا تأثیر بگذارد. همانطور که تقریباً برای همه اقتصادهای توسعه یافته صادق است، این داده ها را می توان به راحتی در اینترنت از طریق منابعی مانند وب سایت کشاورزی و غذای کانادا پیدا کرد.

اگرچه میانگین سنی جمعیت کانادا در مقایسه با استانداردهای جهانی بالا است، اما کانادا از اکثر اقتصادهای توسعه یافته دیگر جوان تر است. با این حال، کانادا یک سیاست مهاجرتی لیبرال دارد و جمعیت‌شناسی آن برای چشم‌انداز اقتصادی بلندمدت نگران‌کننده نیست.

به دلیل روابط تجاری تنگاتنگ بین کانادا و ایالات متحده (هر دو در صدر بازارهای واردات/صادرات یکدیگر یا نزدیک به آن هستند)، معامله گران دلار کانادا رویدادهای ایالات متحده را دنبال می کنند. در حالی که کانادا سیاست های اقتصادی بسیار متفاوتی را دنبال کرده است، واقعیت این است که شرایط در ایالات متحده به ناچار تا حدی به کانادا سرایت می کند.

آنچه در مورد روابط ایالات متحده و کانادا جالب است این است که چگونه شرایط می تواند متفاوت باشد. ساختار بازار مالی کانادا به این کشور کمک کرد تا از بسیاری از مشکلات مربوط به وام های مسکن بدی که ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می داد اجتناب کند. از سوی دیگر، شرکت های فناوری اهمیت کمتری برای اقتصاد کانادا دارند و این منجر به ضعف نسبی دلار کانادا در طول رونق فناوری در ایالات متحده در دهه 1990 شد. همچنین، رونق کالا در دهه 2000 (به ویژه در نفت) منجر به عملکرد بهتر دلار کانادا شد. 

عوامل منحصر به فرد برای دلار کانادا

با توجه به قدرت اقتصادی نسبی کانادا، این کشور تا حدودی نرخ بهره بالایی در میان اقتصادهای توسعه یافته دارد. کانادا همچنین به دلیل مدیریت متعادل مالی و یافتن یک راه میانی قابل اجرا بین اقتصاد تحت سلطه دولت و رویکرد آزادانه تر، از شهرت تازه‌ای برخوردار است. این امر در دوره‌های عدم اطمینان اقتصادی جهانی مرتبط است - اگرچه این ارز,مانند دلار آمریکا ارز ذخیره‌ای نیست، دلار کانادا به عنوان پناهگاه امن جهانی در نظر گرفته می‌شود.

این مسئله که  دلار کانادا یک ارز ذخیره در سطح دلار آمریکا نیست، در حال تغییر است. کانادا اکنون ششمین ارز ذخیره رایج است و این ذخایر در حال افزایش است.

دلار کانادا نیز به طور منحصر به فردی با قدرت اقتصاد ایالات متحده گره خورده است. اگر چه این اشتباه است که معامله گران رابطه یک به یک را فرض کنند، ایالات متحده شریک تجاری بزرگی برای کانادا است و سیاست های ایالات متحده می تواند تاثیر قابل توجهی بر روند تجارت با دلار کانادا داشته باشد.

کلام آخر

پیش بینی نرخ ارز بسیار دشوار است و اغلب مدل ها به ندرت برای دوره های کوتاه مدت کار می کنند. در حالی که مدل های مبتنی بر اقتصاد به ندرت برای معامله گران کوتاه مدت مفید هستند، شرایط اقتصادی روندهای بلندمدت را شکل می دهد.

اگرچه کانادا کشور بزرگی نیست و یکی از بزرگترین صادرکنندگان کالاهای تولیدی به حساب نمی آید، اما شرایط حیاتی اقتصادی این کشور ثابت است و این کشور تعادلی بین سود بردن از ثروت منابع طبیعی خود و به خطر انداختن "بیماری هلندی" ناشی از اتکای بیش از حد روی این کالاها پیدا کرده است. از آنجایی که کانادا به یک جایگزین مناسب برای دلار آمریکا تبدیل می شود، معامله گران نباید از اهمیت بیشتر لونی در بازار فارکس تعجب کنند. پیشنهاد ویژه ما به شما کاربر عزیز این است که به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی بپیوندید و درآمد دلاری داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.