whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال RLY

1400/12/06 ساعت 01:06


تعریف کلی Rally و توکن RLY 

Rally یک پلتفرم محتوای مبتنی بر بلاک چین است. این پلتفرم شرایط لازم برای تعامل برندهای خلاق و هنرمندان با جوامع را با روش های نوین فراهم میکند. اکوسیستم کریپتویی رالی با توکن بومی رالی یعنی RLY کار می‌کند. سازندگان و انجمن ها می توانند از توکن RLY برای خرید سکه های رالی استفاده کنند. بدین وسیله از مارک های مورد علاقه خود حمایت خواهند کرد. تمرکز اصلی پلتفرم محتوای کریپتویی رالی بر تمرکززدایی و جهت گیری رشد مبتنی بر جامعه است. این امر برای سازندگان امکان ایجاد یک اکونومی دیجیتالی مستقل و خودگردان را حول محور برندهایشان فراهم می کند. 
در این مقاله قصد داریم پلتفرم Rally را بررسی کنیم. در اینجا نگاهی به شبکه RLY، توکنومیک توکن رالی، و اینکه چگونه سازندگان و جوامع می‌توانند پاداش توکن RLY را کسب کنند، خواهیم انداخت. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ارزهای دیجیتال، با مشاوران و کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار کرده و از خدماتی همچون احراز هویت بایننس، خرید  سیگنال ارز دیجیتال و یا فروش اندیکاتور بهره مند شوید.
 
image
ارز دیجیتال رالی

Rally و شبکه RLY

Rally یک پروژه بلاک چین است که بر روی شبکه RLY ساخته شده بر روی اتریوم کار می کند. پلتفرم محتوای رمزنگاری رالی به هنرمندان، برندها، فعالان این صنعت و سایر کاربران به طور یکسان این فرصت را می‌دهد تا سکه های سازنده خود را ایجاد کنند. همچنین، کاربران سکه های سازنده رالی به تجربه قبلی با ارزهای دیجیتال نیاز ندارند. این ویژگی موجب یک تجربه خوب برای کاربران تازه کار یا UX در بلاک چین را رقم میزند. همچنین، پروژه کریپتو رالی به هر کسی اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک دبیت کارت یا کارت اعتباری معمولی، سکه‌های سازنده رالی را خریداری کند.
Rally برای یک پلتفرم محتوای غیرمتمرکز میزبان، فضایی را برای تعاملات ایمن و شفاف با کاربران طرفدار آن ایجاد می کند. پلتفرم محتوای کریپتویی رالی برای اینفلوئنسرهای موجود امکان کسب درآمد از محتوای خود را نیز فراهم می کند. بدین وسیله امکان کسب پاداش برای طرفداران را نیز فراهم می کند. تمام اینها به وسیله توکن بومی رالی RLY با استاندارد ERC-20 امکان پذیر است. توکن RLY امکان تمرکززدایی واقعی از پلتفرم را فراهم کرده و وثیقه لازم برای سکه های سازنده رالی را نیز تامین می کند.
سکه‌های سازنده Rally، توکن های اجتماعی مخصوص هنرمند هستند. در واقع این سکه نوعی ارز دیجیتال است که نماینده یک جامعه، یک فرد یا برند است. پلتفرم رالی انگیزه تازه ای برای تعامل بین سازندگان، طرفداران آنها و جامعه را ارائه می دهد. همچنین هنرمندان در انتخاب ابزارهای توکن های اجتماعی خود آزادند.
به عنوان یکی از فعال ترین پروژه های شبکه RLY، اعضای انجمن Rally در آگوست 2021 به پنج برابر شدن اکوسیستم پروژه رای دادند. به این ترتیب، این پروژه در مدل های مختلف تجاری گسترش یافت. این مدل ها شامل یک شرکت ثبت شده، یک سازمان غیرانتفاعی، یک شرکت وابسته، استودیوهایی با ریسک بالا و یک سازمان مستقل غیرمتمرکز یا DAO هستند.
 
image
ارز دیجیتال رالی

اکوسیستم شبکه RLY

اکوسیستم شبکه RLY از چندین زیرساخت مدل تجاری و خود شبکه RLY تشکیل شده است. این زیرساخت ها برای اطمینان از عدم تمرکز کامل پلتفرم محتوای کریپتویی Rally بکار گرفته شده اند. تیم رالی برای بهبود مشکلات و نگرانی ها درباره توکنومیک های RLY، با انجمن همکاری کرد. رای "غیرمتمرکز سازی شبکه RLY" منجر به طراحی مجدد زیرساخت پروژه شده است. نام و مسئولیت هر عنصر به شرح زیر است:
اول، "انجمن شبکه RLY" یک شرکت ثبت شده است که بر توسعه پروژه، پاداش های شبکه و صندوق خزانه داری جامعه نظارت می کند. یکی دیگر از پلتفرم‌های شبکه RLY با تمرکز بر سازنده، "Unit" نام دارد. Unite که یکی از زیرمجموعه‌های پلتفرم رالی به حساب میرود، پلتفرمی مشابه با رالی ارائه می‌کند. این پلتفرم به کاربران در آسیا اجازه می‌دهد سکه‌های اجتماعی و دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض یا NFT خود را برای طرفداران شان ایجاد کنند.
سازمان مستقل غیرمتمرکز اکوسیستم RLY که به اختصار DAO نامیده می شود، توسط دارندگان توکن رالی پروژه اداره می شود. اکوسیستم RLY براساس DAO حکومت می کند. هدف آن گسترش ابزارهای کاربردی برای توکن RLY و برنامه های شبکه RLY است.

توکن رالی RLY

دارایی چند کاربری بومی برای کارکرد بدون مشکل و همچنین امنیت شبکه RLY و پلتفرم Rally بسیار مهم است. علاوه بر این، توکن رالی می تواند به عنوان یک توکن با استاندارد ERC-20، بی وقفه بین زنجیره اصلی اتریوم و زنجیره جانبی شبکه RLY پل شود. همچنین چهار ابزار اصلی برای توکن RLY وجود دارد. 
اولاً، دارندگان توکن Rally می‌توانند از طریق تأمین نقدینگی با دارایی‌های خود درآمد غیر فعالی را داشته باشند. به این ترتیب، دارندگان توکن RLY می‌توانند پاداش‌های نقدینگی را دریافت کنند و دارایی های خود را برای کسب سود در حالت Sleep به کار گیرند. 
دوم، دارندگان توکن RLY می توانند به گروه های دیسکورد یا ناسازگار Rally بپیوندند (هر دو گروه "سکه سازنده" و "$RLY"). دارندگان توکن RLY با نشان دادن همکاری و مشارکت فعال مداوم خود، می‌توانند نقش‌های اجتماعی خاصی را به دست آورند.
سومین و حیاتی‌ترین نقش توکن Rally در عملیات پلتفرم محتوای کریپتویی رالی، استفاده برای خرید و فروش سکه‌های سازنده است. توکن RLY تنها ارز دیجیتال قابل استفاده برای معامله سکه های سازنده رالی است. البته امکان خرید سکه های سازنده با کارت های اعتباری نیز وجود دارد.
 در نهایت، نقش چهارم توکن RLY اینست که به دارندگان این امکان را می دهد تا درباره به روز رسانی ها و پیشنهادات انجمن Rally و شبکه RLY رای دهند.
 
image
ارز دیجیتال رالی

حاکمیت رالی

در طول توسعه اولیه پلتفرم محتوای کریپتویی Rally، این پروژه متشکل از یک تیم متمرکز کوچک از توسعه دهندگان بود. تیم با نگاه به آینده، رالی را با ویژگی مقیاس پذیری و عدم تمرکز طراحی کرد. به این ترتیب، از 15 اکتبر 2021، این پروژه "حاکمیت رالی" را معرفی کرد. این حاکمیت به انجمن دارندگان توکن رالی اجازه می‌دهد در شبکه RLY مشارکت داشته باشند و جهت تغییرات و توسعه را هدایت کنند.
انجمن حاکمیت Rally بر پارامترهای پلتفرم محتوای کریپتویی رالی نظارت دارد. بعلاوه، موجودی توکن رالی به اعضا اجازه می‌دهد در مورد پذیرش یا حذف سازندگان رالی، کمک هزینه‌های توکن RLY، تخصیص پاداش خزانه‌ داری انجمن به سازندگان، و هرگونه به‌روزرسانی فنی یا شبکه رای دهند.
حاکمیت Rally یک فرآیند سه مرحله ای است که در سه پلتفرم مختلف فعال است. اول، Rally Discord به همه اعضای حاکمیت انجمن و علاقه مندان به پروژه اجازه می دهد تا در مورد هر چیزی که مربوط به رالی است تبادل نظر کنند. سپس، اعضا می‌توانند به‌روزرسانی‌ ها و پیشنهادات را محتاطانه در انجمن رالی ایجاد کرده و درباره آن بحث کنند. بعد از آن، اسنپ شات رالی به دارندگان توکن رالی این امکان را می دهد تا با اتصال کیف پول اتریوم خود و نگه داشتن دارایی اصلی، به پیشنهادات رای دهند.
 

Rally برای سازندگان محتوا

پلتفرم محتوای Rally به منظور تعامل و ایجاد انگیزه برای ارتباط سازندگان با جوامع خود مسیر جدیدی را ارائه می دهد. علاوه بر این، بازار رالی روی "تمام پخش کننده ها، هنرمندان، نوازنده ها، گیمرها، مشاهیر، ورزشکاران یا سازندگان محتوا" که به دنبال توسعه تعاملات خود با طرفداران شان هستند، متمرکز است.
 
image
ارز دیجیتال رالی
با استفاده از پلتفرم Rally، سازندگان این فرصت کسب پاداش در ازای تعامل با محتوای خود را برای طرفداران و جوامع خود فراهم می‌کنند. این پاداش علاوه بر جوایزی است که سازنده برای تولید محتوای جذاب و هیجان انگیز کسب می کند. رالی به سازندگان اجازه می دهد حول نام تجاری خود، یک اقتصاد دیجیتال کاملاً مستقل و تعاملی جهانی را ایجاد کنند. به این ترتیب، سازندگان و برندها می توانند با استفاده از روش های جدید با جوامع خود تعامل داشته باشند.

سکه های سازنده

سکه های سازنده Rally، راهی جدید و مهیج برای تعامل سازندگان با فالوورهای خود هستند. سکه های سازنده رالی با عمل به عنوان یک توکن اجتماعی کریپتویی، نماینده هنرمند یا سازنده هستند. سکه‌های سازنده رالی اقتصاد دیجیتال مستقلی از برند سازنده ایجاد می‌کنند. 
 
image
ارز دیجیتال رالی

NFT های سازنده

پلت فرم محتوای کریپتویی Rally به سازندگان اجازه می دهد از دارایی های توکن غیرقابل تعویض یا NFT خود استفاده کنند. از آنجایی که NFT ها تقریباً هر چیزی را می توانند توکنیزه کنند، سازندگان در انتخاب نوع دارایی آزادند. این دارایی می تواند یک آهنگ، گرافیک، ویدئو، تجربه یا ترکیبی از تمام موارد بالا باشد.
برای ایجاد یک توکن غیرقابل تعویض سازندگان ابتدا باید برخی از توکن های بومی Rally را در اختیار داشته باشند. رالی برای نحوه استقرار دارایی ها از طریق پلتفرم خود یک راهنما ارائه می دهد که شامل تمام اطلاعات مرتبطی است که یک سازنده نیاز دارد. پلتفرم محتوای کریپتویی رالی راه های مختلفی را برای معرفی و فروش NFT ارائه می‌کند. همچنین، سازندگان می توانند کمپین‌های هدیه رایگان طراحی کنند، فروش خصوصی شخص ثالث را انجام دهند و از مدل حراج ربات Rally Discord استفاده کنند. این بدان معناست که سازندگان می توانند با استفاده از داشبورد ربات Discord و ربات کوین، NFT های رایگان اهدا کنند.
داشبورد سازنده
این پروژه فقط برای سازندگان در دسترس است. به منظور تحلیل‌ زمان واقعی فعالیت سکه های سازنده، Rally یک برگه "داشبورد" را برای سازندگان ارائه می‌کند. سازندگان می‌توانند داده‌ها را در بازه های مختلف از هفت تا 30 روز مشاهده کنند. همچنین، سازندگان در صورت تمایل می‌توانند، کل تاریخچه را نیز مشاهده کنند.
 

کلام آخر

در این مقاله با برخی از ویژگی های Rally آشنا شدید. با این حال برای انجام یک سرمایه گذاری بهینه لازم است بیشتر تحقیق کرده و از راهنمایی افراد آگاه و باتجربه استفاده کنید.
 
image
ارز دیجیتال رالی
کارشناسان و مشاوران مجرب و کارآزموده پرشین الیت همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. همچنین میتوانید از طریق مراجعه به سایت اینترنتی پرشین الیت نسبت به خرید انواع سیگنال ارز دیجیتال همچون سیگنال کانال خارجی و سیگنال فیوچرز اقدام کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.