whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اشکال در حساب توییتر Shiba Inu Burn

1402/04/04 ساعت 13:47


حساب توییتر Shiba Inu Burn با مشکل تعلیق روبرو شده است. شیب ‌برن اعلام کرد که پورتال توسعه‌دهندگان توییتر نشان می‌دهد نرم‌ افزار آن به قوانین و سیاست‌های توییتر تخلف کرده است.

حساب توییتر شیبا اینو (شیب) با نام  Shibburn که با جامعه رمزارزها در تعامل خوبی بود، به طور غیرمنتظره‌ای معلق شده است. این تعلیق به دلیل آنکه صاحبان حساب در درخواست کمک و حل مشکل خود به افراد مؤثری مانند ایلان ماسک و مدیرعامل جدید توییتر، لیندا یاکارینو، مراجعه کرده بودند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

حساب Shibburn به خاطر تعامل و به‌روزرسانی‌های مرتبط با شیبا اینو (SHIB)، به ویژه درباره نرخ سوزاندن آن، جایگاه قابل توجهی در جامعه رمزارزها کسب کرده است.

Shibburn اعلام کرد که پورتال توسعه‌دهندگان توییتر نشان می‌دهد که نرم‌افزار آن تخلفی از قوانین و سیاست‌ها دارد. همچنین اشاره کرده است که یک ایمیل حاوی اطلاعات تکمیلی باید به آنها ارسال شود، اما هنوز آن را دریافت نکرده‌اند. علاوه بر این، آنها در تلاش برای ارسال درخواست پشتیبانی با مشکلاتی مواجه شده‌اند، زیرا هیچ فرمی قابل مشاهده نیست.

تعلیق ناگهانی حساب Shibburn باعث بروز اظهارنظرها و بحث‌های فراوان در میان جامعه رمزارزها شده است، به طوری که اکنون بسیاری از افراد شفافیت و سازگاری روش‌های نظارتی توییتر را مورد سوال قرار می‌دهند.

حساب Shibburn چندین شخصیت برجسته در فضای توییتر را تگ کرده است تا به کمک آنها در افزایش آگاهی از وضعیت کمک کند و منتظر پاسخی از توییتر است.

این اولین حسابی نیست که این برنامه شبکه اجتماعی آن را به تعلیق درآورده است. در تاریخ ۱۹ ژوئن، توییتر حساب ربات قدرتمند هوش مصنوعی Explain This Bob که به سکه‌ی میم مرتبط است را پس از ادعای ایلان ماسک درباره آن به عنوان یک "حساب رمزارز کلاهبرداری" معلق کرد.

خدمات پرشین الیت

پرشین الیت، علاوه بر ارائه جدیدترین اخبار روز، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز، احراز هویت بایننس و سایر سیگنال ارز دیجیتال می‌باشد. در کانال سیگنال ارز دیجیتال با ارائه بهترین  تحلیل‌های بازار و نشانه‌های معاملاتی، به شما را یاری می‌کند تا مناسب ترین تصمیمات را در خرید و فروش بگیرید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.