whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ریگ اتریوم

1401/09/09 ساعت 03:33


اتریوم یکی از سودآور ترین ارزهای دیجیتالی است که برای استخراج آن به شکلی مفید، می‌توانید از دستگاه استخراج یا همان ریگ ماینینگ بهره بگیرد. دقت داشته باشید هر چقدر قدرت پردازشی دستگاه مناسب‌تر باشد، می‌توانید سود بیشتری به دست آورید. ریگ اتریوم یا ریگ ماینینگ اتریوم در واقع دستگاهی پیشرفته است که با کمک آن می‌توانید خیلی راحت و سریع ارز دیجیتال اتریوم را استخراج نمایید.

توجه داشته باشید افرادی که قصد استخراج کردن اتریوم از شبکه بلاک چین را دارند، باید قبل از هر چیزی با کمک شبکه بلاک چین به آن وصل شوند تا این دستگاه با کمک قدرت پردازشی خود به انجام محاسبات ضروری بپردازد و بعد از دریافت پاداش بلاک اتریوم، کار استخراج را انجام دهد. در هر صورت اگر می‌خواهید آگاهی و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، توصیه می‌کنیم نسبت به مواردی که در ادامه ذکر شده بی‌توجه نباشید.

برای دریافت انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت بپیوندید. همچنین با پرشین الیت می‌توانید از خدمات فوق‌العاده‌ای چون رصد قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای، عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و احراز هویت بایننس برخوردار شوید.

مهم ترین ویژگی‌های‌ یک ریگ اتریوم خوب 

پیش از بهره گرفتن یا استفاده از ریگ اتریوم بهتر است به خوبی با ویژگی‌های بهترین دستگاه آشنا شوید تا بتوانید استخراج سودآوری انجام دهید و دچار ضرر نشوید. توجه داشته باشید یک ریگ ماینینگ اتریوم خوب، باید از قدرت هش ریت بالایی برخوردار باشد.

به طور معمول هش رست با واحد هش بر ثانیه سنجیده می‌شود و هر اندازه که بیشتر باشد، سریع‌تر به پاداش بلوک اتریوم دست خواهید یافت. دقت داشته باشید در حال حاضر ریگ اتریوم برای این که بتواند در زمانی مناسب به پاداش بلوک دست یابد و فعالیت آن هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد، باید از یک هش ریت در حد 100 ترا هش یا بیشتر از این مقدار، برخوردار باشد.

توجه داشته باشید ریگ‌های دارای یک هش ریت در حد گیگاهش، کیلوهش و یا مگاهش معمولا جهت استخراج کردن رمز ارزهای جدید که خیلی ارزش زیادی ندارند و افراد سرمایه گذار نیز مایل به استخراج‌شان نیستند، گزینه مناسبی بوده و بهره گیری از آن‌ها برای استخراج کردن اتریوم با هدف به دست آوردن درآمد، خیلی توصیه نمی‌شود. 

هم اکنون دسترسی به هش ریت پتاهش با استفاده از هیچ کدام از ریگ‌های ماینینگ به‌ تنهایی میسر نبوده و فقط با ایجاد شدن ماینینگ فارم با تعداد بالایی از ریگ دارای هش‌ ریت 100 تراهش یا مقداری بیشتر از این حد، امکان پذیر خواهد بود. در نظر داشته باشید که ایجاد چنین ماینینگ فارم پر قدرتی، شانس‌تان را برای رسیدن به پاداش بلاک چند برابر می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های یک ریگ اتریوم خوب، می‌توان به مصرف برق مناسب اشاره کرد. به طور کلی هر چقدر که هش ریت ریگ بالاتر باشد، به همان نسبت هم مصرف برق بیشتر می‌شود. بنابراین در انتخاب هش ریت احتیاط کافی به خرج دهید و سراغ گزینه‌های مطلوبی بروید.

معرفی انواع ریگ اتریوم   

ریگ‌ ماینینگ‌ها اغلب از یک الی چند کارت گرافیک تشکیل می‌شوند و دارای انواع مختلفی هستند. به همین خاطر نیز ما در این بخش از مطلب سعی داریم شما را با هر کدام از آن‌ها آشنا کنیم تا هنگام انتخاب، دچار سردرگمی نشوید و از بهترین گزینه ممکن بهره بگیرید.   

  • ریگ ماینینگ ASIC

ریگ‌های ASIC به عنوان بهترین و پرطرفدارترین دستگاه‌ها جهت استخراج ارزهای دیجیتال پر سود همچون بیت کوین و اتریوم شناخته شده‌اند و تمام سرمایه گذاران می‌توانند بدون محدودیت از آن بهره بگیرند. این دستگاه‌ها از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند و کار کردن با آن‌ها اصلا سخت نیست.

هش ‌ریت ریگ‌های اسیک، معمولا در حد تراهش و رده بالا هستند. به همین خاطر هم از آن‌ها می‌توانید به عنوان یک ریگ ماینینگ انفرادی برای اتریوم استفاده نمایید و شاهد نتایج عالی باشید.

این ریگ‌ها نسبت به کارایی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند و افرادی که از آن‌ها بهره بگیرند، می‌توانند بعد از گذشت مدت زمانی نسبتاً کوتاه سرمایه اولیه خود را بازگردانند. البته توجه داشته باشید اگر زمانی بخواهید ریگ کارت گرافیکی را با قدرت هشینگ نوعی ریگ ASIC مدل بالا ایجاد نمایید، باید حتما بیشتر از خرید یک ریگ ASIC سرمایه داشته باشید و مبلغ زیادتری را هزینه کنید.

ایجاد کردن یک ریگ CPU با قدرت هشینگی که در حد تراهش در ثانیه باشد نیز غیر ممکن بوده و حتی با ایجاد نوعی ماینینگ فارم متشکل از ریگ‌های CPU هم نمی‌توان به این مقدار قدرت هشینگ رسید. استفاده از ریگ‌های ASIC، مزایای زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن‌ها می‌توان سهولت در استفاده و راه‌اندازی سریع را نام برد.

استفاده از این نوع ریگ اتریوم نیاز به تنظیمات تخصصی و پیچیده‌ای ندارد و تنها کافی است دستگاه را به برق وصل کنید. از این جهت هم استفاده از ریگ ASIC مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و اکثر معامله گران بعد از خرید تتر سراغ آن می‌روند.

مصرف برق این نوع ریگ ماینینگ هم در مقایسه با سایر موارد، بسیار کم‌تر است و با استفاده از آن می‌توانید در هزینه‌های‌تان بیشتر صرفه جویی نمایید. البته ناگفته نماند که این ریگ‌ها در حین فعالیت، صدای زیادی از خود ایجاد می‌کنند. به همین دلیل هم گزینه چندان مناسبی جهت استفاده در منزل، به شمار نمی‌رود.

اگر مجبور به استفاده از این دستگاه در خانه هستید، بهتر است به خوبی جداره‌های محل نگهداری آن را با استفاده از عایق‌های صوتی مناسب، عایق نمایید یا این که دستگاه‌ را در باکس‌های ماینری که جهت جلوگیری از انتشار صدای شدید طراحی شده‌اند، بگذارید تا موجب آزار دیگران نشوید.

از آن جایی که دمای ریگ‌های ASIC به علت قدرت محاسباتی و فعالیت سنگین بسیار افزایش می‌یابد، بهتر است حتما از سیستم‌های خنک کننده نیز برای سیستم‌تان استفاده کنید. سیستمی که برای خنک سازی ریگ اتریوم انتخاب می‌کنید، باید از توان و قدرت بالایی برخوردار باشد تا سریعاً آسیب نبیند و بتواند بدون مشکل، کار خود را برای مدت طولانی ادامه دهد.

برای خنک کردن این نوع ریگ می‌توانید از سیستم خنک کننده مایع یا باکس‌های ماینر که از قابلیت خنک ‌سازی دستگاه برخوردار هستند، بهره بگیرید. لازم به ذکر است که امکان ارتقا سخت ‌افزار ریگ‌های اسیک، وجود ندارد و اگر در چند سال آینده قدرت هشینگ ریگ‌تان جهت استخراج سودآور ارز دیجیتال اتریوم چندان کافی نباشد، باید آن را تعویض نمایید. 

با کمک ریگ اتریوم می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به تجهیزات پیچیده، کار استخراج را انجام دهید و سود زیادی از این طریق به دست آورید.

با کمک ریگ اتریوم می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن بدون نیاز به تجهیزات پیچیده، کار استخراج را انجام دهید و سود زیادی از این طریق به دست آورید.

  • ریگ ماینینگ کارت گرافیک 

ریگ‌های کارت گرافیک به عنوان متداول ‌ترین و محبوب ترین نوع ریگ ماینینگ شناخته شده‌اند و امروزه افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع سیستم در حین کار، صدای کمی تولید می‌کند و به همین خاطر هم گزینه مناسبی برای استخراج اتریوم در منزل به حساب می‌آید.

اگر شما هم قصد دارید از یک ریگ کارت گرافیک جهت استخراج اتریوم استفاده کنید، می‌توانید از یک کامپیوتر گیمینگ پر قدرت با چند کارت گرافیک نیز به عنوان ریگ اتریوم بهره بگیرید. به طور کلی برای خنک کردن این ریگ‌ها، احتیاجی به سیستم خنک کننده حرفه‌ای و قوی نخواهید داشت و می‌توانید با کمک چند فن ساده هم دمای دستگاه را کاهش دهید.

دمای ریگ‌های ماینینگ هنگام کار، به علت انجام محاسبات پیچیده و سنگین به طور طولانی مدت، ممکن است بسیار افزایش یابد. از این رو برای مشاهده عملکردی مناسب و بدون مشکل، نیاز است حتما دمای آن را پایین نگه دارید و جلوی داغ شدن سیستم را بگیرید.

شما می‌توانید هر زمانی که خواستید، ریگ ماینینگ کارت گرافیک را با یک قیمت عالی بفروشید و پول اولیه خود را باز گردانید. اگر قیمت کارت گرافیک بر اساس فناوری و قدرت آن به شکل منصفانه در نظر گرفته شود، سریع‌تر به فروش خواهد رفت.  
قدرت محاسباتی ریگ‌های کارت گرافیک اغلب در مقایسه با ریگ‌های ASIC کم‌تر بوده و از این طریق هم سودآوری آن پایین‌تر است. پس اگر می‌خواهید به‌ صورت حرفه‌ای رمز ارز اتریوم را استخراج نمایید و سود زیادی نیز از این کار کسب کنید، ریگ اتریوم کارت گرافیک گزینه مطلوبی برای‌تان نیست.

توجه داشته باشید برای حفظ میزان سودآوری و حفظ عملکرد عالی یک ریگ کارت گرافیک، لازم است هر چند وقت یک بار کارت‌های گرافیک را ارتقا دهید. از آن جایی که این امر نیاز به وقت و هزینه زیادی دارد، توصیه می‌شود بدون تخصص کافی سراغ آن نروید تا دچار ضرر نشوید.

ایجاد کردن یک ریگ کارت گرافیک با عملکردی ممتاز، کار چندان راحتی نبوده و ممکن است هر کسی از عهده ی آن بر نیاید. در واقع برای افزایش قدرت محاسباتی این سیستم باید ابتدا کارت گرافیک‌شان را اور کلاک کرد. این کار بسیار تخصصی بوده و به افراد مبتدی توصیه می‌شود بدون مهارت لازم، دست به انجام کاری نزنند.  

انتخاب یک نرم ‌افزار ماینینگ خوب برای استخراج کردن رمز ارز با ریگ کارت گرافیک، کار ساده‌ای نیست و نباید نسبت به اهمیت آن بی‌تفاوت باشید. برای انتخاب گزینه‌ای بی‌نقص، می‌توانید از افرادی که در این حوزه تجربه دارند کمک بگیرید.

نکته دیگری که لازم است درباره ریگ ماینینگ کارت گرافیک بدانید، مربوط به خنک سازی دستگاه می‌شود. خنک کردن کارت‌های گرافیک اور کلاک‌ شده به طور معمول کار سختی است زیرا بعد از اور کلاک شدن، دمای کارت گرافیک هنگام فعالیت سنگین بسیار بیشتر می‌شود. 

به همین خاطر هم انتخاب یک سیستم خنک کننده قوی اهمیت زیادی دارد و توصیه می‌شود سراغ گزینه‌های مرغوب بروید. گاهی اوقات وجود نداشتن اسلات PCI-E به میزان کافی بر روی مادربرد در صورت تمایل جهت استفاده از ریگ کارت گرافیک با تعدادی کارت گرافیک هم می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران به وجود بیاورد.  

  • ریگ ماینینگ CPU

این نوع سخت ‌افزار برخلاف ریگ کارت گرافیک، احتیاجی ندارد که هر چند سال یک بار ارتقا یابد زیرا سیستم آن به گونه‌ای طراحی شده که برای مدت طولانی بدون نیاز به ارتقا، محاسبات ضروری را با عملکردی عالی انجام می‌دهد. همچنین بهتر است بدانید ریگ ماینینگ سی پی یو نیازی به سیستم خنک کننده قوی ندارد و حتی با کمک یک فن ساده هم می‌توانید دمای آن را کاهش دهید.

این نوع ریگ اتریوم را هم مانند کارت گرافیک می‌توانید هر زمانی که خواستید به راحتی بفروشید یا این که از آن‌ جهت ارتقا کامپیوترهای‌تان بهره بگیرید. البته بهتر است بدانید که ریگ CPU را تحت هیچ شرایطی نمی‌توان به ‌عنوان نوعی ریگ اتریوم مناسب به کار برد چون استفاده از یک الی چند ریگ اتریوم، هنگامی مقرون به صرفه است که قدرت هشینگ دستگاه در حد چند تراهش یا گیگاهش باشد.

دقت داشته باشید حداکثر قدرت یک سی ‌پی ‌یو مناسب جهت استخراج رمز ارز در حد کیلوهش بوده که برای ماینینگ اتریوم سودآور و حرفه‌ای، اصلا اندازه مناسبی نیست. استفاده از این نوع ریگ‌ها جهت ماینینگ سودآور اتریوم، زمانی عالی است که یک ماینینگ فارم یا مزرعه استخراج با آن‌ها ایجاد به وجود بیاید.

این مسئله اصلا از لحاظ اقتصادی به صرفه نبوده و می‌تواند هزینه‌های زیادی را به همراه داشته باشد. ریگ‌های CPU فقط برای استخراج ارزهای دیجیتال مناسب هستند که به تازگی روی کار آمده‌اند و ارزش خیلی زیادی ندارند. در کل ایجاد کردن یک ریگ اتریوم سی پی یو سودآور، نیازمند هزینه بالایی بوده و نباید ریسک کنید.

  • ریگ ماینینگ FPGA

ریگ FPGA یکی دیگر از انواع ریگ اتریوم است که از آن می‌توانید برای استخراج کردن ارزهای دیجیتال مختلف نیز استفاده کنید. این ریگ ماینینگ نسبت به سایر موارد، مقداری سودآورتر بوده اما قبل از بهره گیری از آن بهتر است حتما قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتان را بررسی کنید تا دچار ضرر نشوید.

هنگام استخراج ارزهای دیجیتال مختلف با استفاده از این نوع ریگ ماینینگ، مجبور نیستید فقط از یک الگوریتم بهره بگیرید. این ریگ ماینینگ به علت ساختار مجتمع دیجیتال برنامه ‌پذیر، جهت استخراج ارز دیجیتال قابل بهینه ‌سازی است بوده و میزان هش ریت نیز در آن به صورت متغیر است.

از این جهت شما می‌توانید به سادگی هر زمانی که خواستید، با توجه به نیازتان میزان هش ریت را تغییر دهید. پس اگر توانایی پرداخت کردن قبض‌های سنگین برای مصرف برق را ندارید، بهتر است از ریگ‌های FPGA کمک بگیرید و از طریق تغییر دادن میزان هش ریت، مصرف برق را کاهش دهید. 

تنظیمات لازم جهت شروع کار با ریگ‌های FPGA، تا حدودی سخت بوده اما و اگر یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید می‌توانید از مزایای زیادی بهره بگیرید. جهت استخراج رمز ارزهای مختلف با این نوع ریگ‌ها باید ساختاری با عنوان دروازه آرایه برای خودتان طراحی نمایید. به همین خاطر هم این نوع ریگ ماینینگ خیلی برای افراد مبتدی و تازه کار مناسب نیست.

ساخت ریگ اتریوم کار چندان دشواری نیست اما افراد مبتدی بهتر است بدون تجربه کافی دست به کاری نزنند زیرا در صورت بروز خطا، ممکن است قطعات دستگاه دچار آسیب شوند و از این طریق هم خسارات زیادی به وجود بیاید.

ساخت ریگ اتریوم کار چندان دشواری نیست اما افراد مبتدی بهتر است بدون تجربه کافی دست به کاری نزنند زیرا در صورت بروز خطا، ممکن است قطعات دستگاه دچار آسیب شوند و از این طریق هم خسارات زیادی به وجود بیاید.

طریقه ساخت ریگ اتریوم 

برای ایجاد و ساخت دستگاه ریگ اتریوم باید برخی مراحل را به شکل صحیح و مرحله به مرحله دنبال کنید تا شاهد یک خروجی بی‌نقص و مناسب باشید. به همین دلیل هم اگر قصد ساخت این دستگاه کاربردی را دارید، بهتر است مواردی که در ادامه مقاله ذکر می‌شود را نادیده نگرید.

  • در اولین مرحله باید یک کارت گرافیک مناسب را انتخاب کنید که قدرت مطلوبی داشته باشد.
  • بعد از انتخاب کارت گرافیک، نوبت به انتخاب نرم افزار می‌رسد. نرم افزاری که انتخاب می‌کنید باید کارایی استانداردی داشته باشد تا سریعا خراب نشود.
  • دقت داشته باشید برای ساخت ریگ اتریوم نیاز به اجزا و قطعاتی همچون پاور، قاب یا شاسی، رم، مادربرد، پیچ مته‌ای، فن یا سیستم خنک کننده، بست سیم، کابل و مانیتور خواهید داشت.
  • هنگامی که تمام وسایل لازم برای ساخت را فراهم کردید، یک باکس مکعبی شکل را با پیچ نمودن نبشی‌ها به هم ایجاد کنید. باکس مورد نظر باید به قسمت‌های مختلفی تقسیم شود تا اجزای دیگر نیز در آن قرار بگیرند.
  • نبشی‌های مورد استفاده جهت تقسیم بندی باید حتما در مکانی با 8 الی 9 سانتی ‌متر فاصله از لبه باکس مورد نظر پیچ شوند.
  • در زیر باکس بلوک‌های چوبی را نصب کنید و در نظر داشته باشید باکس باید به گونه‌ای روی مادربرد نصب شود که مادربرد تقریباً داخل باکس جای بگیرد.
  • در مرحله بعدی CPU را با دقت کافی از جعبه محافظ خارج نمایید و هنگام اتصال آن مواظب باشید دست‌تان با پایه مادربرد و CPU تماس پیدا نکند چون چربی انگشتان‌تان، به قطعات حساس موجود در چنین قسمت‌هایی صدمه می‌رساند.
  • بعد از نصب CPU آن را به خوبی و با دقت بر روی مادربرد محکم کنید.
  • هیت سینک را بر روی سی ‌پی ‌یو نصب نمایید و 4 پین کانکتور آن را در بغل سی پی یو به مادربرد وصل کنید.
  • رم را در اسلات‌تان روی مادربرد نصب نمایید و مقداری آن را با دست فشار دهید تا در جای خود محکم قرار بگیرد.
  • پاور را هم باید با کمک کانکتور 24 پین به مادربرد وصل کنید و سپس مادربرد را هم با استفاده از کابل پاور، به پاور وصل نمایید.
  • در صورت لزوم جهت بهره گیری از چندین کارت گرافیک، به همان اندازه مورد نظرتان برای استفاده کردن از کارت‌های گرافیک، از کارت‌ رایزر استفاده کنید و آن‌ها را به مادربرد وصل نمایید. همچنین فراموش نکنید که این کارت‌ها باید با کمک کابل به پاور هم متصل شوند. 
  • بر روی کارت‌های رایزر اغلب یک کابل USB موجود بوده که به یک تراشه ختم می‌شود. اگر چند کارت ریزر بر روی سیستم‌تان نصب کردید، تراشه‌های انتهای کابل USB موجود بر روی آن‌ها را به اسلات PCI-E مرتبط خود که بر روی مادربرد است، متصل کنید.
  • در مرحله بعدی باید کارت‌های گرافیک را به کارت رایزر وصل کنید و سپس از طریق سوراخ‌های 8 پین، کارت‌های گرافیک را با کابل به پاور متصل نمایید. 
  • هنگامی که کار متصل کردن کلید پاور به مادربرد تمام شد و ریگ را برای راه اندازی آماده کردید، مودم را با کمک یک کابل اترنت به خوبی به مادربرد وصل کنید و در آخر مانیتور را هم به مادربرد متصل نمایید.
  • برای راه اندازی کردن دستگاه، در اولین مرحله کلید پاور را انتخاب کنید تا مادربرد آماده استفاده و کار شود. اگر نصب قطعات آن به شکل صحیح انجام شده باشد، نرم افزار و فن‌های کارت گرافیک به شکل خودکار روشن و اجرا می‌شود.
  • گر خواستید باکس ریگ‌تان را ببندید، به گونه‌ای آن را ببندید که منافذی جهت جلوگیری از افزایش دما و داغ شدن کارت گرافیک وجود داشته باشد تا هوا به صورت مطلوب جریان یابد. 

نکات مهم در مورد ریگ اتریوم 

  • همان طور که در ابتدا گفته شد ریگ‌های استخراج اتریوم، در اصل سیستم‌های کامپیوتری ترکیبی هستند که با کمک کارت‌های گرافیکی، کار پردازش استخراج ارز دیجیتال اتریوم را انجام می‌دهند. این واحدهای پردازنده جهت محاسبه هش بلوک‌های رمز ارز اتریوم در مدت زمانی نسبتا کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت ریگ اتریوم بیشتر بستگی به تعداد GPUهای به کار رفته در آن دارد. پس هنگام ساخت دستگاه، خیلی مراقب کارت‌های گرافیک باشید. 
  • هر چقدر کارت‌های گرافیکی از قدرت بیشتری برخوردار باشند، محاسبات و پردازش با قدرت و سرعت بالاتری انجام می‌شود.
  • دقت داشته باشید برای اتصال مادربرد به منبع تغذیه باید از کابل‌های برق استفاده کنید. منبع تغذیه در این سیستم نیز در کنار مادربرد ریگ جای می‌گیرد و جهت محاسبه میزان مصرف آن لازم است حتما سی پی یو و جی پی یو را مورد بررسی قرار دهید.
  • از آن جایی که مصرف ریگ اتریوم در اکثر مواقع بیشتر از 1000 وات بوده، بهتر است از 2 منبع تغذیه جهت تغذیه آن بهره بگیرید. برای مصرف بهینه‌تر نیز می‌توانید سراغ منابع تغذیه هوشمند بروید و با کمک آن‌ها مدیریت عالی‌تری بر روی مصرف داشته باشید. 
  • شاسی ریگ‌ اتریوم، در واقع یک چارچوب بوده که قطعات مختلف ریگ اتریوم داخل آن قرار می‌گیرند و با توجه به مواردی نظیر خلاقیت و میزان سرمایه می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد.
  • از دیگر قطعات ضروری و مهم موجود در ریگ اتریوم، می‌توان رم را نام برد که انتخاب صحیح آن اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر در انتخاب خود دقت کافی به خرج دهید و سراغ برندهای معتبری بروید. 
  • برای مشاهده عملکردی مطلوب، از یک رم استفاده کنید که حداقل از 4 گیگابایت ظرفیت برخوردار باشد. در غیر این صورت ممکن است دستگاه کارایی مناسبی نداشته باشد.
  • افرادی که از سیگنال ارز دیجیتال برای تحلیل ارزهای مختلف بهره می‌گیرند، می‌توانند موفقیت‌های بیشتری به دست آورند و استخراج بهتری داشته باشند.
  • دقت داشته باشید برای این که از ریگ ماینینگ اتریوم استفاده کنید، به هارد احتیاج دارید ولی هارد در نرخ هش و سرعت استخراج تأثیر چندان زیادی ندارد. به همین خاطر هم لزومی ندارد حتما از هارد با حجم بالا استفاده کنید.
  • برای انتخاب CPU ریگ اتریوم، اطمینان حاصل نمایید که پردازنده با مادربرد سازگاری داشته باشد. اگر پردازنده ریگ با سایر قطعات سازگاری نداشته باشد، عملکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.
  • فراموش نکنید CPUهای پر قدرت، سرعت استخراج اتریوم را چند برابر می‌کنند. پس بیشتر از گزینه‌های قدرتمند بهره بگیرید و بدون آگاهی از سی پی یوهای ضعیف استفاده نکنید.

قطعات مورد نیاز برای ساخت دستگاه ریگ اتریوم را حتما از شرکت‌ها یا فروشگاه‌های معتبر به صورت مرغوب تهیه کنید و سراغ کالاهای بی‌کیفیت و ارزان قیمت نروید زیرا اکثراً از طول عمر کوتاهی برخوردار هستند و سریع کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند.

قطعات مورد نیاز برای ساخت دستگاه ریگ اتریوم را حتما از شرکت‌ها یا فروشگاه‌های معتبر به صورت مرغوب تهیه کنید و سراغ کالاهای بی‌کیفیت و ارزان قیمت نروید زیرا اکثراً از طول عمر کوتاهی برخوردار هستند و سریع کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم 

اتریوم نوعی پلتفرم محاسباتی بوده که به صورت غیر متمرکز است و می‌توان آن را مانند رایانه‌ای شخصی یا لپ تاپ در نظر گرفت. البته اتریوم بر روی دستگاه اجرا نمی‌شود و به طور همزمان می‌تواند بر روی هزاران دستگاه در سراسر دنیا کار کند، یعنی اتریوم دارای مالکی نیست. 

توجه داشته باشید قیمت این ارز دیجیتال هم مانند سایر ارزهای محبوب دائما در حال تغییر بوده و نمی‌توان مبلغ ثابتی را برای آن در نظر گرفت. به همین دلیل نیز بهتر است به طور مرتب قیمت لحظه‌ای آن را بررسی کنید و به موقع کار خرید و فروش را انجام دهید.

به طور معمول اتریوم را نیز می‌توانید مانند دیگر ارزهای دیجیتال، در انواع صرافی‌های معتبر همچون بایننس معامله کنید و به راحتی سود زیادی دریافت نمایید. احراز هویت بایننس کار دشواری نیست اما و اگر تا به حال تجربه انجام این کار را ندارید بهتر است از اشخاصی که در این حوزه حرفه دارند، کمک بگیرید.
فراموش نکنید که قیمت ارز دیجیتال اتریوم همیشه رو به افزایش نبوده و گاهی اوقات ممکن است این رمز ارز هم با کاهش قیمت مواجه شد و ارزش بالای خود را از دست بدهد. به همین خاطر بهتر است خیلی ریسک نکنید و تمام دارایی خود را صرف خرید آن نکنید.
برای تحلیل یا سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال سعی کنید با برنامه ریزی پیش بروید و روند بازار را هم حتما در نظر بگیرید تا متحمل ضرر نشوید. ناگفته نماند ربات‌های معامله گر نیز می‌توانند به شما در این مسیر کمک زیادی کنند اما به شرطی که سراغ گزینه‌های معتبری بروید و بررسی‌های لازم را هم به‌خوبی انجام دهید.

کلام آخر

بعد از این که متوجه شدید ریگ اتریوم چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، بهتر است هر زمانی که قصد استخراج اتریوم از شبکه بلاکچین این بازار مالی را داشتید، با کمک ریگ به شبکه بلاکچین آن وصل شوید تا این دستگاه با استفاده از قدرت پردازشی خود محاسبات ضروری را انجام دهد و ارز اتریوم به سادگی استخراج شوید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه و انجام معاملات بهتر نیز پیشنهاد می‌کنیم در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال معتبر عضو شوید تا به سادگی در کنار سایر افراد حرفه‌ای به ترید مشغول شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.