whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین بروکر های دنیا

1401/09/06 ساعت 01:15


بدیهی است در طول تاریخ، دارایی های مالی مانند سهام، اوراق قرضه، کالاها و ارزها شاهد چرخه های متفاوتی مانند افزایش و کاهش قیمت بوده اند. این نوسانات نشان دهنده فرصت های خوب و بد مخصوصا در بازار های سیگنال ارز دیجیتال بوده است که برای معامله گران و سرمایه گذارانی است که به دنبال رشد پولی هستند و به سختی به دست آورده اند. یکی از گام های مهم در استفاده حداکثری از این چرخه ها در بازارهای مالی، یافتن یک بروکر آنلاین است که به بهترین وجه با شخصیت و اهداف مالی شما مطابقت داشته باشد.

امروزه، بهترین بروکر های دنیا معاملات 0 دلاری را در سهام و ETF ها را ارائه می دهند و بسیاری از آنها در سایر کلاس های دارایی نیز کمیسیون رایگان ارائه می دهند. بهترین پلتفرم های معاملاتی کارمزدهای پایینی را به شیوه ای مورد اعتماد و با تاکتیک های گیمیفیکیشن محدود ارائه می دهند که باعث افزایش بیش از حد معامله می شود. آنها همچنین تحقیقات بنیادی و فنی فراوان، طیف وسیعی از گزینه های سرمایه گذاری، ابزارهای معاملاتی پیشرفته، خدمات عالی به مشتریان، قابلیت های قوی تلفن همراه، و فراوانی مواد آموزشی به راحتی در دسترس را در همه پلتفرم های قدرتمند دسکتاپ و موبایل ارائه می کنند.

در این مقاله سعی کرده‌ابم به معرفی بهترین بروکرهای دنیا برای موارد متنوع معاملاتی بپردازیم. قبل از هر چیز به شما یادآور می‌شویم که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت و استفاده از خدماتی مثل خرید اندیکاتور vip، خرید تتر و احراز هویت بایننس، همچنین از مطالب آموزشی سایت و قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای بهره‌مند شوید.

بهترین حساب های بروکر آنلاین و پلتفرم های معاملاتی 2022

بهترین: سرمایه گذاری وفاداری

بهترین بروکر برای ETF: سرمایه گذاری وفاداری

بهترین بروکر برای هزینه های کم: سرمایه گذاری های وفاداری

بهترین بروکر برای مبتدیان: TD Ameritrade

بهترین بروکر موبایل: TD Ameritrade

بهترین بروکر برای معاملات اختیار : tastyworks

 بهترین بروکر برای معامله گران حرفه‌ ای: بروکر ها تعاملی فیدلیتی Fidelity

بهترین بروکر در تجارت بین المللی: بروکر های تعاملی 

 

 

سرمایه گذاری فیدلیتی

بهترین بروکر برای ETF و بهترین بروکر برای سرمایه گذاری های کوچک

حداقل حساب: 0 دلار  کارمزدها: 0 دلار برای معاملات سهام/ETF، 0 دلار به اضافه 0.65 دلار/قرارداد برای معامله اختیار 

  چرا آن را انتخاب کردیم؟

 Fidelity به عنوان برترین انتخاب کاربران برای بهترین بروکر در کل بازار و بهترین بروکر در دنیا، همچنین به دلیل هزینه های کم به سلطنت چند ساله خود ادامه می دهد. برای اولین بار، این شرکت با شکست دادن چارلز شواب، جایگاه برتر را در رده بهترین بروکرها در دنیا را برای ETF دریافت کرد. Fidelity با ابزارهای پیچیده ای که از طریق یک گردش کار ساده و همه با قیمت پایین ارائه شده است، تجربه خدمات کامل را برای مشتریان نهادی و خرده فروشی خود به ارمغان می آورد.

 مزایا

  •  معتقد به حذف کارمزدهای حساب مشترک
  •  تجزیه و تحلیل قوی و ویژگی های حساب
  •  اجرای عالی سفارش
  •  پلتفرم قدرتمند Active Trader Pro
  •  نمایه سازی مستقیم
  •  سهام کسری در بیش از 7000 سهام ایالات متحده و ETF معامله می شود

 معایب

  •  کارمزدهای تجاری بالاتر با کمک بروکر
  •  حداقل موجودی برای برخی معاملات شاخص
  •  دسترسی برای شهروندان غیر آمریکایی وجود ندارد
  •  ممکن است برای دسترسی به همه ابزارها به چندین پلتفرم نیاز باشد

 بررسی اجمالی 

 Fidelity به طور کلی بهترین انتخاب کاربران است، و همچنین به دلیل پیشرفت مداوم محصول، پشتیبانی قوی از مشتری، قیمت بی نظیر و منابع تحقیقاتی و آموزشی عمیق، بهترین انتخاب ما برای بهترین بروکر ها در دنیا کم هزینه و بهترین بروکر برای ETF است. تاریخچه داستانی Fidelity با تأسیس آن در سال 1946 آغاز شد. با 4.3 تریلیون دلار دارایی اختیاری تا مارس 2022، شرکت مستقر در بوستون از نظر دارایی های تحت مدیریت در بین شرکت های بروکر برتر قرار دارد.

 Fidelity که همیشه در تلاش برای بهبود محصولات و خدمات خود است، اخیراً با راه اندازی یک حساب دارایی دیجیتال (DAA) خبرهایی را منتشر کرده است که حامیان برنامه را قادر می سازد تا به شرکت کنندگان خود دسترسی به بیت کوین را از طریق یک گزینه سرمایه گذاری در خط اصلی طرح خود ارائه دهند. علاوه بر این، این شرکت ETF صنعت رمزنگاری و پرداخت دیجیتال Fidelity (FDIG) را همراه با یک ETF Fidelity Metaverse (FMET) معرفی کرد. پیشرفت هایی در بخش سازمانی کسب و کار نیز رخ داد، با گسترش دسترسی شرکت به برخی از ابزارهای اختصاصی خود مانند Fidelity Bond Beacon.

TD Ameritradeتی دی امریترید 

TD Ameritrade: بهترین بروکر در دنیا برای مبتدیان و بهترین بروکر برای موبایل
حداقل حساب: 0 دلار
 کارمزد: سهام رایگان، ETF، و کمیسیون معاملاتی هر پا. 0.65 دلار برای هر قرارداد گزینه.

 چرا آن را انتخاب کردیم؟

 TD Ameritrade جایگاه خود را به عنوان بهترین بروکر برای مبتدیان و یکی از بهترین بروکر ها در دنیا برای موبایل به دلیل پلتفرم بصری، ارائه آموزشی جامع، و تجزیه و تحلیل گزینه های موبایل، امکانات تحقیقاتی و ابزارهای تجاری برجسته حفظ می کند.

مزایا

  •  طیف گسترده ای از پیشنهادات محصول
  •  محتوای آموزشی فوق العاده
  • فناوری معاملاتی درجه یک و تجزیه و تحلیل گزینه ها در سراسر پلتفرم ها
  •  پلتفرم تجارت کاغذ بسیار توانا
  •  پشتیبانی قوی از مشتری

 معایب 

  • برخی از هزینه های حساب نسبتاً بالا هستند
  •  سهام کسری ارائه نمی دهد
  •  معاملات ارزهای دیجیتال فقط از طریق تراست های OTC، ETF، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و معاملات آتی بیت کوین انجام می شود. 

 بررسی اجمالی

TD Ameritrade را به عنوان نماینده بهترین بروکر برای مبتدیان و یکی از بهترین بروکر ها در دنیا برای دسته های موبایل انتخاب کردیم، زیرا تعهد همیشگی آن برای فراهم کردن دسترسی آسان سرمایه گذاران به برخی از بهترین محتوای آموزشی صنعت، ابزارهای معاملاتی تلفن همراه، و امکانات تحقیقاتی است.

TD Ameritrade که در سال 1975 تأسیس شد و توسط چارلز شواب در سال 2019 خریداری شد، یک بروکر آنلاین خدمات کامل است. درست به شکل واقعی، این شرکت به ارائه پیشرفت های محصول جدید، مانند به روزرسانی های عملکرد نموداری چشمگیر و ویژگی خلاصه نمونه کارها که در سال 2022 اعلام شد، ادامه می دهد.

پلتفرم معاملاتی TD Ameritrade بسیار مورد توجه thinkorswim® قدرتمند و در عین حال بصری قرار گرفته است. توسعه استراتژی های معاملاتی شخصی با دسترسی به ابزارهای آزمایشی قوی آسان تر می شود، در حالی که اجرای این استراتژی ها را می توان با استفاده از عملکرد بسیار توانمند تجارت کاغذی پلتفرم تمرین کرد. وقتی نوبت به کارکرد، دسترسی و جریان در پلتفرم های موبایل، دسک تاپ و وب می رسد، TD Ameritrade تجربه ای را ارائه می دهد که به همان اندازه سازگار است.

پیشرفت های اخیر پلتفرم موبایل E*TRADE، آن را در رقابت برای بهترین بروکر در دنیا که در سال جاری نزدیک تر کرده است، در حالی که Interactive Brokers پیچیده ترین پلتفرم تلفن همراه موجود را دارد. همانطور که گفته شد، TD Ameritrade به سادگی بهترین بسته تلفن همراه را ارائه می کند. این قدرت کلی به دلیل گسترده ترین پیشنهادات کلاس های دارایی موجود، دسترسی به خدمات مشتری بسیار مورد توجه، تحقیقات ممتاز، ویژگی های غربالگری قدرتمند، ماشین حساب هایی با قابلیت های بک آزمایی، و ابزارهایی برای ارزیابی وضعیت کلی مالی شما است - همه بدون نیاز به تعادل و پایین، قیمت گذاری شفاف

آی بی کی آر لایت IBKR Lite

 بروکر های تعاملی: بهترین بروکر برای معامله گران پیشرفته و بهترین بروکر در دنیا برای تجارت بین المللی
حداقل حساب: 0 دلار
 کارمزد: حداکثر 0.005 دلار به ازای هر سهم برای پلتفرم Pro یا 1٪ ارزش تجارت، 0 دلار برای IBKR Lite

 چرا آن را انتخاب کردیم؟

 با نزدیک ترین رقابت در این دو دسته، بروکر ها تعاملی (IBKR) به دلیل گستردگی دارایی های جهانی و ابزارهای تحلیلی و ماشین حساب پیشرفته، به عنوان برترین بروکر ما برای معامله گران جدید و پیشرفته همچنین برای معامله گران بین المللی تکرار می شود.

 مزایا

  •  اجرای دستورات برتر
  • قبول سفارشات احتمالی بزرگ در هر موقعیتی 
  •  طیف بی نظیری از دارایی های خارجی و داخلی قابل سرمایه گذاری
  •  Trader Workstation (TWS) بسیار قدرتمند و بسیار قابل تنظیم است

 معایب 

  •  Smart Routing IBKR برای مشتریان IBKR Lite در دسترس نیست
  •  یادگیری TWS ممکن است دشوار باشد
  •  بدون آزمون پس آزمایی الگوریتم های معاملاتی سفارشی یا معاملات خودکار
  •  قیمت گذاری متوسط مبتنی بر کارمزد بروکر ها تعاملی چند لایه است و می تواند کمی گیج کننده باشد.

 بررسی اجمالی 

 بروکر ها تعاملی بهترین انتخاب ما برای معامله گران پیشرفته و بین المللی است، زیرا بروکر دیگری وجود ندارد که چنین طیف گسترده ای از دارایی های جهانی قابل سرمایه گذاری، فناوری تجاری پیچیده و قابلیت های تحقیقاتی غنی را ترکیب کند. با 1.92 میلیون حساب مشتری و 2.17 میلیون دلار ارزش معاملات روزانه، IBKR یک بروکر پایدار که دارای سرمایه خوب است می باشد، که به صورت عمومی نیز معامله می شود.

این شرکت در سال 1978 توسط رئیس فعلی آن، توماس پیترفی، با نام T.P. & Co بنا شد. این شرکت در استفاده از رایانه در تجارت پیشگام بود، اما تا سال 1993 بود که Interactive Brokers Inc. به عنوان یک دلال - فروشنده در ایالات متحده ثبت شد. در حال حاضر یکی از کامل ترین بروکر ها در این صنعت است. IBKR با دسترسی به 150 بازار، تجارت در سهام، گزینه ها، معاملات آتی، ارزها، اوراق قرضه، وجوه، ارزهای دیجیتال و موارد دیگر در 200 کشور جهان و روش های تامین مالی موجود در 24 ارز، بهترین بروکر بین المللی در جهان است.

 برای حفظ جایگاه خود در بازار نسبت به رقابت، شرکت دائما در حال نوآوری است. پیشرفت های قابل توجه تر اخیر عبارتند از نرخ سود پرداختی در بازار به پول نقد سرمایه گذاری نشده، اپلیکیشن موبایل IBKR گلوبال تریدر Global Trader، و افزودن معاملات سهام کسری برای سهام اروپایی و ETF.

 معامله گران بین المللی می توانند به بازارهای مالی و همه دارایی ها در نسخه های دسکتاپ، وب و موبایل از جمله IBKR Mobile و IBKR Global Trader دسترسی داشته باشند. TWS یک پلتفرم فوق العاده طراحی شده است که تحلیل های فنی، بازار اجتماعی، تحقیقات بنیادی و ماشین حساب های مالی را با هم ترکیب می کند، به گونه ای که کاربران را به سرمایه گذاری در ناکارآمدی قیمت بهتر از هر پلتفرم دیگری که بررسی کردیم، مجهز می کند.

tasty works: بهترین بروکر برای گزینه ها

حداقل حساب: 0 دلار
 کارمزد: 0 دلار معاملات سهام، 1 دلار برای باز کردن معاملات آپشن (حدود 10 دلار در هر حساب) 

 چرا ما آن را انتخاب کردیم؟

 tasty works را به عنوان بهترین پلتفرم معاملاتی گزینه ها انتخاب کردیم، زیرا ابزارها و محتوا را متناسب با نیازهای پایگاه مشتری متمرکز بر گزینه ها بهینه می کند. علاوه بر این، tasty works قیمت گذاری گزینه های خود را با درپوش تنظیم کرده است که آن را به کمترین هزینه دلالی برای معامله گران گزینه با حجم بالا و فرکانس بالا تبدیل می کند.

 مزایا

  •  ساختار کمیسیون محدود برای گزینه ها
  •  ابزارهای بسیار مورد توجه برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر معاملات گزینه ها
  •  محتوای عالی و مطالب آموزشی ویژه گزینه ها
  •  بهبودهای اخیر داشبورد تجربه تجارت بهتری را ایجاد می کند
  •  ویژگی Follow Feed به کاربران اجازه می دهد تا معاملات افراد مشهور تلویزیونی tastyworks را دنبال کنند

 معایب

  • گزینه های سرمایه گذاری محدود
  •  منابع سرمایه گذاری و بازنشستگی اندک
  •  تجزیه و تحلیل سبد سهام ضعیف
  •  خبری و تحلیل بنیادی نیست

بررسی اجمالی 

Tasty Works موضع خود را به عنوان بهترین واسطه برای گزینه ها حفظ می کند، زیرا بهترین ترکیب صنعتی از ابزارها و محتوای متمرکز بر گزینه ها را ارائه می دهد. Tasty Works که توسط tasty trade در سال 2017 راه اندازی شد، توسط همان افرادی ایجاد شد که اپلیکیشن بسیار مورد توجه thinkorswim® TD Ameritrade را ایجاد و توسعه دادند.

 Tasty works کارمزدهای بسیار رقابتی را برای معاملات گزینه ها ارائه می کند، با ویژگی های برجسته مانند سقف کمیسیون برای اندازه های بزرگ، و همچنین عدم وجود کمیسیون در هنگام بستن معاملات و موقعیت ها. خوشبختانه برای کاربران tasty works، این کمیسیون های کم با پلتفرمی که تحلیل گزینه های ضعیف می کند، یا گردش کار پلتفرم ناکارآمد، یا اجرای آهسته تجارت ارائه می دهد، ارائه نمی شوند. در واقع، پلتفرم tasty works همه این عناصر را به گونه ای گرد هم می آورد که در بین همه شرکت هایی که بررسی کردیم، بهترین است.

Tasty works بر اساس تقاضای مشتری برای قابلیت های تجارت اجتماعی شروع به عمل کرده است و به کاربران اجازه می دهد تا معامله گران فردی را در زمان واقعی دنبال کنند و آنها را قادر می سازد تا استراتژی های به کار گرفته شده توسط معامله گران دیگر را هم مشاهده و هم استفاده کنند. اگرچه tasty works از تمام خدمات مشتری درجه یک، ساختار هزینه محدود در معاملات گزینه ها و محتوای آموزشی و تجاری عالی مرتبط با گزینه ها را ارائه می کند، روش شناسی به روز ما آنها را به دلیل فقدان ویژگی های تحقیقاتی کلیدی و قابلیت های محدود نمودار تلفن همراه مجازات می کند. یکی از نمایندگان شرکت اطلاع داده که روی این مسائل کار می کنند، اما هر گونه پیشرفتی خیلی دیر انجام می شود تا tasty works از تسلیم شدن بهترین بروکر در دنیا برای معامله گران گزینه های پیشرفته و بهترین بروکر برای معامله گران گزینه های موبایل به Interactive Brokers و TD Ameritrade جلوگیری کند. به ترتیب.

تعریف معاملات اختیار

 قرارداد اختیار معامله به دارنده این حق را می دهد – اما نه تعهدی – برای خرید یا فروش دارایی پایه به قیمت تعیین شده در تاریخ معین یا قبل از آن. دو نوع اصلی گزینه وجود دارد: اختیار خرید به شما حق خرید سهام را می دهد، در حالی که اختیار فروش به شما حق فروش سهام را می دهد. قیمت اعتصاب (با نام مستعار قیمت اعمال) قیمتی است که در صورت تمایل به اعمال اختیار، سهام را در آن خرید یا می فروشید. تاریخ انقضا زمانی است که قرارداد اختیار معامله منقضی و بی ارزش می شود. از آنجایی که اختیار معامله ارزش خود را از دارایی های پایه به دست می آورد، به گروهی از اوراق بهادار معروف به مشتقات تعلق دارند.

 کلام آخر

از آنجایی که تمرکز بازار از ارتقای رشد در دنیای ارز دیجیتال به مبارزه با اثرات مخرب تورم افزایش یافته تغییر کرده است، سال 2022 به نسل جدیدی از معامله گران آموخت که بازارها در واقع می توانند چرخه هایی از نوسانات بالا را تجربه کنند. در حالی که همه بروکر های آنلاین از فعالیت های معاملاتی پایگاه مشتریان خود درآمد کسب می کنند، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، بهترین پلتفرم های بروکر پشتیبانی قوی از مشتری، ابزارهای تحقیقاتی و تحلیلی قوی، محتوای آموزشی گسترده، طیف گسترده ای از دارایی های موجود و فراوانی را ارائه می دهند. به طوری که در آنها انواع حساب ها، همه با ساختار کارمزد شفاف و تاکتیک های گیمیفیکیشن محدود هستند.

بر اساس بررسی جامع ما از برترین بروکر های آنلاین، ما به این نتیجه رسیدیم که Fidelity نه تنها در زمینه سرمایه گذاری ETF و هزینه های کم از رقبا پیشی می گیرد، بلکه به طور کلی بهترین بروکر در دنیا است. مبتدیان و سرمایه گذاران باتجربه به طور یکسان، پلتفرم معاملاتی TD Ameritrade و وسعت منابع آن را در عین مشهود بودن، همراه با استفاده آن در تلفن همراه که یک ویژگی مهم است، بهترین خواهند یافت. پلتفرم Tasty Works تیستی ورکس همچنین برای تازه واردان به اندازه کافی عالی است و با این که در این بروکر محتوای آموزشی و بازار به سختی قابل درک است، اما تنها در صورتی که قصد داشته باشید گزینه ها را متمرکز کنید به کار شما می آید. در نهایت، وقتی آماده هستید که تجارت خود را به پیشرفته ترین پلتفرم موجود با دسترسی به بیشترین بازارهای بین المللی بیاورید، تجربه ارائه شده توسط Interactive Brokers اینتراکتیو بروکرز بی نظیر است.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.