whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال TasteNFT

1400/11/12 ساعت 02:58


توکن TasteNFT، یکی از توکن های بازار ارز دیجیتال است که احتمالاً کمتر درباره آن شنیده اید. این روزها شاهد آن هستیم که توکن های غیرمثلی یا همان NFT ها در حال ایجاد پایه های انقلابی بزرگ در صنعت هنر، موسیقی و سایر هنرهای سمعی و بصری هستند. در این راستا، بسترهای متفاوتی با اهداف گوناگون شکل گرفته اند که پروژه TasteNFT، یکی از شاخه های متفاوت و منحصر به فرد آنهاست. توکن TasteNFT، توکنی است که در بخشِ بازارِ توکن های غیرمثلی این پروژه کاربرد دارد. امروز به معرفی این توکن و پروژه آن و هر آنچه در رابطه با آن لازم است بدانید، می پردازیم. پس با ما همراه باشید. 

توکن TasteNFT چیست؟

image

توکن TasteNFT

 

توکن TasteNFT، به پروژه ای به همین نام تعلق دارد که یک بازار NFT متفاوت محسوب میشود و در اواخر ژوئن 2021 راه اندازی شد. این پروژه، در واقع با هدف ایجاد پیشروترین و محبوب ترین بازار NFT برای مجموعه های عام پسند و خاص پسند NudeArt ایجاد شده است. تیم TasteNFT قصد دارد تا به افرادی که محتواهای این چنینی تولید می کنند، اجازه شکوفایی داده و بستر مناسبی را در اختیار آنان قرار دهد. از طرف دیگر، به مشتریانی که طرفدار آثار NudeArt هستند، با حفظ حق دیجیتالی محتوا، بهترین تجربه ممکن را ارائه دهد. توکن TasteNFT برای بازار NFT این پروژه متفاوت بکار گرفته میشود.

این پروژه، توسط دو جوان خلاق و علاقه مند به بازار رمزارز ها، بنام مایکل اوتس و نادینا سوایفل راه اندازی شد. مایکل، کسی بود که در حوزه IT مهارت داشت و سالها در حوزه ارزهای دیجیتال و کسب و کارهای موفق دیگر سابقه درخشان داشت. نادینا نیز با اینکه یک دانشمند و مهندس زیست پزشکی بود، اما علاقه فراوانی به بازار ارز دیجیتال پیدا کرد و مسیر زندگی اش در این راه تغییر پیدا کرد.

توکن Taste، یک توکن BEP20 است که بر زنجیره هوشمند بایننس مبتنی است. 5% از تراکنشات آن در استخر نقدینگی قفل میشود و 5% دیگر بین هولدرهای این توکن توزیع می گردد. مجموع کل عرضه توکن TasteNFT 1,000,000,000,000,000 است که از این میان، 300,000,000,000,000 توکن در همان ابتدای راه سوزانده شده است.

 

چشم انداز پروژه TasteNFT

 

image

کاربرد اصلی توکن Taste، در بازار NFT پروژه TasteNFT است.

 

پروژه TasteNFT به دنبال توسعه بازاری غیرمتمرکز از NFT هاست تا بتواند مطلوب ترین و محبوب ترین محتواهای خوش گذرانی و احساسی را در بستر بلاکچین فراهم آورد. برای نیل به این مقصود، در صدد است تا ارتباط موثری با عکاسان، محتواسازان و هنرمندان صنایع مختلف داشته باشد. تنها در این صورت است که میتواند آثار هنری مورد نظر خود را در این پلتفرم در اختیار کاربران علاقه مند قرار دهد. به این ترتیب، TasteNFT جایگاه خود را در بین بازارهای نوپای NFT بیشتر باز خواهد کرد و مسیر رشد آتی خود را پیدا خواهد کرد. همچنین، توکن TasteNFT که در واقع به توکن Taste نیز شهرت دارد، بیشتر با این پروژه ادغام خواهد شد و کارایی پایدارتری پیدا خواهد کرد.

توکن TasteNFT را از کجا تهیه کنیم؟

 

image

صرافی معتبر LBANK جهت خرید توکن TasteNFT

 

اگر قصد تهیه توکن TastNFT یا همان توکن Taste را دارید، میتوانید از طریق یکی از صرافی های پنکیک سواپ، LBANK، BitMart و یا بعدها از خود صرافی TasteNFT که بزودی افتتاح خواهد شد، اقدام نمایید. پس از آن برای هولد کردن این توکن، میتوانید از یکی از کیف پول های سازگار با توکن های BEP-20 استفاده کنید. معروفترین گزینه ها برای این منظور، کیف پول های تراست والت، متاماسک، نانو لجر و غیره ... هستند. برای خرید این توکن، بهتر است همیشه مقداری BNB مازاد در کیف پول خود داشته باشید تا بتوانید هزینه های تراکنشاتی مربوطه را با آن پرداخت نمایید.

بازار NFT ها، بازاری نوپا و رو به رشد است که برخی از گزینه های موجود در آن تا حد زیادی متمایز از سایرین هستند. قیمت توکن های TasteNFT در حال حاضر بسیار ناچیز است و آینده آن از بسیاری جهات نامعلوم می باشد. برای سرمایه گذاری روی این توکن، لازم است از کلیه محتواها و اهداف این پروژه به طور کامل اطلاع حاصل کنید. پس از تحقیق و در نظر گرفتن ریسک های موجود و یا امکانات بالقوه آن، اگر قصد سرمایه گذاری روی این پروژه متمایز را داشتید، حتماً مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کنید. 

کلام آخر

اگر به دنبال اخبار و سیگنال بهترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی می گردید، پرشین الیت معتبرترین منبع برای شما محسوب میشود. در این وب سایت، با بهترین سیگنال ارز دیجیتال آشنا شده و از قیمت ارزهای دیجیتالِ مطرح بازار اطلاع حاصل می کنید. با سرمایه گذاری درست و به موقع بر روی رمزارز های بازار، بیشترین سود را از این بازار جذاب کسب کرده و میزان ریسک های سرمایه گذاری خود را کاهش دهید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.