whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Kava

1400/10/24 ساعت 08:33


یکی از مهم ترین اهداف در فضای بلاک چین، حذف واسطه سوم و دخالت ابر قدرت ها در کارها است. بر این اساس و در بستر بلاک چین Kava کاربران می توانند به وسیله چند ارز دیجیتال و به دور از روش ها سنتی وام دهی، وام دریافت کنند و یا به دیگر افراد وام بدهند. این پلتفرم غیر متمرکز با انعطاف پذیری بیشتر در این زمینه توانسته به یکی از قدرتمند ترین پلتفرم ها در کریپتوکارنسی تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پلتفرم kava.io و همچنین رمز ارز های این پلتفرم، تا پایان با ما همراه باشید.

 

image

Kava

 

پلتفرم Kava چگونه کار می کند؟

اولین پلتفرم دیفای ساخته شده بر روی شبکه Cosmos پلتفرم Kava.io است.

اگر تا کنون نام شبکه Cosmos را نشنیده اید، بهتر است بدانید که این شبکه غیرمتمرکز خود را از دیگر بلاک چین ها مستقل توصیف می کند و به طور موازی با آن ها در حرکت است.

حتما تا کنون مجبور به دریافت وام از بانک های سنتی شده اید، در این بانک ها به افراد به نسبت میزان دارایی خود وام تعلق میگیرد. اکنون اگر دارایی های شما به صورت ارز دیجیتال باشد، می توانید با وثیقه گذاشتن ارزهای دیجیتال خود، در دنیای بالاک چین و پلتفرم کاوا وام دریافت کنید.

به طور کلی پلتفرم کاوا، پلتفرم چند زنجیره ای DeFi است که امکان دریافت وام را برای کاربران خود فراهم می آورد.

شما می توانید دارایی ارز دیجیتال خود را بدون فروش یا هیچ گونه تغییر به عنوان سپرده در پلتفرم کاوا قرار دهید و به نسبت نیاز و سرمایه خود وام دریافت نمایید.

بانک های سنتی با ارائه وام به کاربران خود سود های کلانی دریافت می کنند. اما جالب است بدانید که پلتفرم Kava از وام هایی که به کاربران خود میدهد، سودی برای خود دریافت نمی کند و سود های حاصل از وام ها را به کاربران خود و به عنوان پاداش از طریق APY های بسیار جذاب توسط توکن های بومی خود به کاربران اهدا می کند.

شاید بتوان هدف اصلی این پلتفرم را انجام کارهای مالی در یک پلتفرم غیر متمرکز و قدرتمند دانست.

نکته جالب توجه در رابطه با این پلتفرم، ارائه توکن بومی به نام خود پلتفرم است که به کاربر حق مالکیت و همچنین توانایی تصمیم گیری در رابطه با آینده پلتفرم را می دهد.

 

image

Kava

 

تیم تشکیل دهنده پلتفرم کاوا از ابتدا تا امروز

ایده اولیه این پلتفرم قدرتمند در سال 2017 ثبت شد و با گذشت زمان هنوز تعدادی از افراد اولیه این تیم با پروژه همراه هستند.

یکی از بنیان گذاران پلتفرم Kava.io شخصی به نام برایان کرد بوده است که هم اکنون در سمت مدیرعاملی این پروژه فعالیت می کنند.

برایان کرد با مدرک لیسانس مدیریت خود از دانشگاه سان فرانسیسکو توانست علاوه بر این پروژه، به عنوان مشاور در پروژه بلاک چین DMarket.io و همچنین پلتفرم Snowball نیز فعالیت داشته باشد.

دیگر عضو این پروژه روآرید اودانل است که نقش بسیار پر رنگی در موفقیت این پروژه ایفا کرده است.

 

image

Kava

 

ارز دیجیتال Kava.io در چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که اشاره کردیم پلتفرم و ارز دیجیتال کاوا، پلتفرمی DeFi برای ارائه وام با وثیقه رمز ارزهایی مانند بیت کوین، ریپل، بایننس کوین و ... است. در این پلتفرم کاربران میتوانند دارایی های خود را برای دریافت استیل کوین کاوا به عنوان وثیقه ارائه دهند.

این ارز دیجیتال با ارائه توکن Kava که توکنی حاکمیتی است، در صورت استیکینگ به کاربرد امکان مداخله در تصمیم گیری های آینده پروژه را می دهد.

در این پلتفرم می توان قابلیت و ویژگی های بسیاری را مشاهده کرد که عبارتند از:

1.    این پلتفرم به کاربر خود امکان دریافت وام در پلتفرمی غیر متمرکز و با اهرم را در کوتاه ترین زمان ممکن می دهد.

2.    اگر کاربران این پلتفرم استیل کوین USDX را که استیل کوین اختصاصی پروژه است، هولد کنند، می توانند علاوه بر امکان ضمانت گذاری، از استیل کوین خود سود دریافت کنند.

3.    این پلتفرم با پسوند io به کاربران خود امکان دریافت وام از هر رمز ارزی را می دهد. به زبان ساده تر، این پلتفرم از رمز ارز های بسیاری پشتیبانی می کند.

اکنون که با این پلتفرم آشنا شدید و رمز ارز کاوا را نیز شناختید، بهتر است با توکن Kava و همچنین استیل کوین USDX نیز بیشتر آشنا شوید.

 

image

Kava

 

توکن Kava و کاربرد های آن

همانطور که اشاره کردیم، پلتفرم کاوا دو توکن دارد. هر کدام از این توکن ها برای مصارفی خاص و با توانایی ها مجزایی طراحی و ارائه شده اند.

توکن Kava اصلی ترین توکن این پلتفرم است که در مواد زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

●      مدیریت شبکه در پلتفرم کاوا

از این توکن در رای گیری های اصلی پلتفرم، نظیر انتخاب نوع وثیقه، سقف وام و همچنین تعیین میزان کارمزد استفاده می شود.

●      برقرار امنیت در شبکه اصلی پلتفرم

پلتفرم کاوا از پروتکل اثبات سهام یا همان pos در زنجیره خود استفاده می کند و پاداش اعتبار سنجی تراکنش ها در این پلتفرم از طریق توکن کاوا پرداخت می شود. در پروتکل اثبات سهام، به جای استخراج رمز ارز نیاز به استیک کردن آن برای حفظ امنیت شبکه است.

●      تامین وام مورد نیاز پلتفرم

در هنگام اعطای وام به کاربران از استیبل کوین USDX استفاده می شود. اگر پروژه برای پرداخت وام ها نیاز به تامین وثیقه داشته باشد، با ارز دیجیتال تولید شده خود، اقدام به خرید استیبل کوین خود، یعنی USDX می کند.

image

Kava

 

استیبل کوین USDX چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

اکنون که با توکن اصلی پلتفرم کاوا آشنا شدید، بهتر است استیبل کوین این پلتفرم و همچنین موارد استفاده از آن بهتر بشناسید.

اگر کاربران در پلتفرم Kava ارز های دیجیتال خود را به عنوان وثیقه برای دریافت وام بگذارند، استیبل کوین کاوا را دریافت می کنند. این استیبل کوین علاوه بر این مساله کاربرد های دیگری نیز دارد که عبارتند از:

●      به طور کلی کاربرانی که در قبال ارز های دیجیتال خود USDX دریافت کرده اند، می تواند از این استیبل کوین برای خرید دیگر ارز های دیجیتال استفاده کنند.

●      استیک کردن USDX یکی دیگر از کاربرد های این استیبل کوین است. کاربر با استیک کردن این استیبل کوین می تواند در مقابل نوسانات بازار ارز های دیجیتال، سود دریافت نماید.

استیبل کوین این پلتفرم بهترین وسیله برای پرداخت بدهی ها در پلتفرم Kava به شمار می رود. 

 

image

Kava

 

نحوه خرید و فروش و آینده ارز دیجیتال کاوا

شاید شما نیز با شناخت بیشتر این پلتفرم و چگونگی کاربرد آن به این نتیجه رسیده باشید که سرمایه گذاری و همچنین دریافت وام از این پلتفرم می تواند بسیار معقول و تایید شده باشد.

پس برای خرید و فروش این ارز دیجیتال می توانید به سراغ صرافی هایی همچون بایننس، Bilaxy، kucoin و غیره بروید.

البته نکته بسیار مهم در رابطه با این رمز ارز، لیست شدن در بسیاری از صرافی هایی معتبر است. این موضوع خرید و فروش مستقیم این ارز دیجیتال را ممکن می کند و تاییدی بر قدرت و همینطور ارزش این رمز ارز نیز می باشد.

علاوه بر خرید رمز ارز کاوا از صرافی ها، می توان بهترین راه برای خرید و فروش این ارز دیجیتال را، ثبت نام و احراز هویت در پلتفرم رسمی این رمز ارز دانست.

اگر به دنبال بهترین کیف پول ها برای ذخیره سازی این رمز ارز هستید، می توانید از میان کیف پول های زیر یکی مورد را انتخاب نمایید.

●      تراست ولت

●      ATOM

●      Lunie

●      Cosmostation

با توجه به این نکته که گردش مالی و همچنین امکان دریافت وام یکی از مهم ترین بخش ها در سازمان های مالی به حساب می آید، می توان آینده این پلتفرم و ارز دیجیتال را روشن دانست.

سخت گیری و همچنین روند های طاقت فرسا در پروسه وام گرفتن از بانک های سنتی و همچنین متمرکز بودن این بانک ها باعث شده تا بانکداری های غیر متمرکز و همچنین فعالیت های مالی که حریم شخصی افراد در آن حفظ می شود، بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

به همین دلیل پلتفرم هایی مانند پلتفرم Kava، اگر زیر ساخت و همچنین نقشه راه حساب شده و حرفه ای داشته باشند، می توانند آینده روشنی را پیش روی خود ببینند.

کلام آخر

خواندن این مقاله علاوه بر اینکه به شما کمک می کند که پلتفرم Kava را بهتر بشناسید، باعث می شود که با راه هایی بسیار جدیدی را برای کسب درآمد آشنا شوید.

برای انجام معاملات و همچنین سرمایه گذاری در پروژه] های نوظهور مانند ارز دیجیتال کاوا، تنها نقشه راه و همچنین برنامه ریزی و اهداف آینده نمی تواند دلیل خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

اگر تصمیم به خرید و فروش و همچنین سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال دارید، بهتر است علاوه بر بررسی شرکت به سراغ تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال و همچنین بررسی دیگر جنبه های پروژه نیز بروید.

برای آن دسته از افرادی که با این پلتفرم و ساز و کار آن آشنا نیستند، مشورت با منبعی آگاه و مطمئن و همچنین دریافت سیگنال ارز دیجیتال می تواند بهترین تصمیم باشد.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و علاوه بر اینکه شما در مسیر آموزشی یاری می کنند، بهترین سیگنال ارز دیجیتال را برای کسب بهترین نتیجه از معاملات به شما عرضه خواهند کرد. پس فقط کافیست با ما در ارتباط باشید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.