whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ربات سیگنال ارز دیجیتال 

1401/07/23 ساعت 23:31


تجارت در بازار ارزهای دیجیتال می تواند مشکل باشد – به خصوص اگر مبتدی باشید. با این حال، با استفاده از بهترین و مطمئن ترین ربات های معامله گر می تواند به سودآوری بیشتر افراد خصوصا مبتدیان کمک کند. زیرا به آنها اجازه می دهد تا بدون نیاز به درک بازار ارز دیجیتال در سطح عمیق، معاملات بهینه را به صورت‌ خودکار انجام دهند. بوسیله این ربات ها در هر لحظه حتی زمانی که مشغول کار دیگری باشید می‌توانید معاملات سودمندی را انجام دهید.در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد و معرفی این ربات ها می پردازیم.

سیگنال های رمزنگاری چیست؟ 

سیگنال های رمزنگاری اساساً ایده های تجاری هستند که توسط یک ارائه دهنده سیگنال برای شما ارسال می شود. این سیگنال ها شامل تمام اطلاعات مورد نیاز برای انجام معامله به همراه مناطق پیشنهادی برای خروج از معامله هستند. در نهایت، این نیاز به تحقیق و تجزیه و تحلیل قبلی را از بین می برد و روند معاملات را تا حد زیادی ساده می کند. از نظر ساختار، سیگنال‌های کریپتو حاوی اطلاعات زیر هستند: نام دارایی جهت تجارت ،سطح ورود، سطح توقف زیان ، سطح سود بیشتر .

سیگنال های رمزنگاری از طریق یک گروه تلگرام به معامله گران تحویل داده می شود. تلگرام یک سرویس پیام رسانی فوری بین پلتفرمی است که امکان ایجاد چت های گروهی بزرگ را فراهم می کند. در نتیجه، این بدان معناست که هزاران معامله‌گر می‌توانند بخشی از یک چت باشند، با تیمی از معامله‌گران خبره که سیگنال‌های رمزنگاری ثابت را از طریق پیام تلگرام ارائه می‌دهند.

سیگنال های معاملاتی کریپتو چگونه کار می کنند؟

اکثر ارائه‌دهندگان سیگنال معاملاتی کریپتو از طریق کانال‌های تلگرام یا Discord فعالیت می‌کنند. این پلتفرم‌ها تعامل، تجارت، استفاده از ربات‌های معاملاتی رمزنگاری و دریافت سیگنال‌هایی در مورد حرکت قیمت را برای معامله‌گران آسان‌تر می‌کنند. ادمین‌های کانال‌های تلگرام مربوطه سیگنال‌های رمزنگاری را با تمام جزئیات یک فرصت معاملاتی خاص ارسال می‌کنند. پس از رسیدن سیگنال، باید معامله را در اسرع وقت انجام دهید. با توجه به ماهیت بازار کریپتو، فرصت‌های تجاری گاهی اوقات می‌توانند فقط برای چند دقیقه (یا ثانیه‌ها) طول بکشند، بنابراین ضروری است که فوراً بر روی سیگنال عمل کنید. از نظر انجام معامله، بهتر است از قبل با یک کارگزار معتبر رمزنگاری یا صرافی ثبت نام کنید تا فوراً آماده معامله باشید.

پس از اینکه معامله را مطابق با نقاط داده ذکر شده در سیگنال قرار دادید، دیگر کاری برای انجام دادن وجود ندارد. پارامترهای خروج از موقعیت قبلاً از طریق سطوح توقف ضرر و کسب سود تنظیم شده است، بنابراین معامله گران نیازی به نظارت بر معامله ندارند.  گروه های تلگرام سیگنال های رمزنگاری همانطور که در بالا ذکر شد، رایج ترین روشی که سیگنال های رمزنگاری را به معامله گران تحویل می دهند، از طریق گروه های تلگرام است. این گروه‌ها می‌توانند رایگان باشند یا به‌عنوان بخشی از یک سرویس پولی ، با این تفاوت که معمولاً ویژگی‌های اضافی یا حجم بالاتری از سیگنال‌های رمزنگاری را ارائه می‌دهد.

تلگرام رسانه ایده‌آلی برای دریافت ایده‌های تجاری است، زیرا پیام‌ها فوراً ارسال می‌شوند و همچنین زمینه ایجاد نوعی «جامعه تجاری» در گروه وجود دارد. ارائه دهندگانی مانند CryptoSignals.org و Learn2Trade هر دو سیگنال های رمزنگاری خود را از طریق تلگرام ارسال می کنند. پیوستن به گروه آسان است، زیرا برنامه تلگرام در رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت شما در دسترس است. اکثر ارائه دهندگان پس از پرداخت، لینک عضویت در گروه تلگرام را با فرض اینکه گروه پولی است ارسال می کنند. 

دسترسی آسان به کانال های سیگنال به علت در دسترس بودن تلگرام است

دسترسی آسان به کانال های سیگنال به علت در دسترس بودن تلگرام است

ربات سیگنال رمزنگاری چیست؟ 

ربات رمزنگاری نرم افزاری است که از قوانین سختگیرانه ای برای انجام معاملات از طرف معامله گر کریپتو پیروی می کند.

 قوانین سختگیرانه از قبل برنامه ریزی شده اند و بر اساس داده های بازار زنده ساخته شده اند. یک معامله گر می تواند ربات خود را توسعه دهد، در حالی که ربات های دیگری وجود دارند که توسط شرکت های شخص ثالث توسعه یافته اند. ربات ها در مواقع نوسان شدید برای معامله گران کریپتو مفید هستند. هنگامی که یک معامله گر با دقت مورد استفاده قرار گیرد، می تواند در طول یک شرایط معاملاتی  نوساندار، سود زیادی به دست آورد. اگر ربات‌ها با پیکربندی‌های نادرست باقی بمانند، به راحتی می‌توانند به ضررهای قابل توجهی منجر شوند. قدمت ربات‌های معاملاتی کریپتو به اندازه بازار ارزهای دیجیتال است.  شایان ذکر است که صنعتی که آنها به آن تعلق دارند برای سال ها زندگی کرده است. 

چگونه از یک ربات معاملاتی کریپتو برای تولید سیگنال های رمزنگاری استفاده کنیم؟ 

ابتدا باید نوع ربات معاملاتی رمزنگاری مورد نظر خود را انتخاب کنید زیرا انواع مختلفی از ربات ها در دسترس هستند. برخی از ربات‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت طراحی شده‌اند، در حالی که برخی از ربات‌ها مجموعه‌ای از استراتژی‌های معاملاتی از پیش برنامه‌ریزی‌شده را ارائه می‌کنند. مطمئن شوید که یک ربات متناسب با اهداف سرمایه گذاری خود انتخاب کنید. در مرحله بعد، می‌توانید صرافی ارز دیجیتال را برای استفاده از سیگنال‌های ربات معاملاتی انتخاب کنید.

بسیاری از ربات ها به صرافی های خاصی مرتبط هستند. اگر می‌خواهید در صرافی بایننس معاملات انجام دهید، می‌توانید از ربات‌های معاملاتی بایننس استفاده کنید. پس از انتخاب صرافی، زمان ایجاد یک حساب کاربری فرا می رسد. پس از باز کردن حساب، زمان انتقال وجه به صرافی برای استفاده با ربات انتخابی شما فرا رسیده است. قبل از شروع تجارت با ربات خود، مطمئن شوید که تنظیمات مختلفی را برای استراتژی معاملاتی خود انجام داده اید.

 یک ربات معاملاتی کریپتوچگونه برای تولید سیگنال های رمزنگاری کار می کند؟ 

یک API راهی برای دو برنامه کامپیوتری است که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. مخفف Application Programming Interface است. ربات‌های رمزنگاری از طریق APIها کار می‌کنند و بر روی حساب معاملاتی یک معامله‌گر ساخته می‌شوند. معمولاً ربات کریپتو به یک صرافی رمزنگاری یا یک فید داده بازار زنده مرتبط است. برخی از ربات ها دارای دستورالعمل های از پیش برنامه ریزی شده داخلی هستند. اما برای دیگران، کاربر باید شرایط بازار از پیش تعیین شده خود را ایجاد کند. مناطق مقاومت و پشتیبانی را تنظیم کنید، و همچنین مناطق خرید و فروش بیش از حد را مشخص کنید.

توجه داشته باشید که موارد ذکر شده در بالا تنها عملکردهایی نیستند که ارزش وقت شما را دارند، ممکن است مجبور باشید برای اطلاعات بیشتر به اطراف نگاه کنید. دقت لازم را می دانید. خوبی ربات های معاملاتی این است که اگر به درستی برنامه ریزی شوند، می توانند همه کارها را برای شما انجام دهند. شما هرگز فرصتی را از دست نخواهید داد، حتی زمانی که در یک مهمانی شرکت می کنید.

ربات کریپتو از طرف شما بازار را تجزیه و تحلیل می کند و تجارت را با دقت 99 درصد انجام می دهد. همه چیز به تنظیمات شما بستگی دارد.  یک معامله گر ربات را طوری پیکربندی می کند که وقتی قیمت یک دارایی بالاتر یا کمتر از یک سطح معین است، معامله را انجام دهد. علاوه بر این، تغییر در روند نیز می تواند باعث اجرای معامله شود.

به یاد داشته باشید که دسته‌های مختلفی از ربات‌های معاملاتی کریپتو وجود دارند. انتخاب شما به سبک معاملاتی فرد بستگی دارد. همچنین، برخی از ربات ها به گونه ای ساخته شده اند که برای برخی از مبادلات دارایی دیجیتال  هستند. پیکربندی ربات خود برای تولید سیگنال های رمزنگاری صحیح محبوبیت ربات های معاملاتی کریپتو در حال افزایش است و برای هر معامله گر مهم است که استفاده از آنها را بیاموزد.

مفهوم ربات های معاملاتی هنوز در مورد زمانی که یک استراتژی خوب هستند قابل بحث است. با این حال، میلیون ها معامله گر در حال استفاده از آنها هستند. یکی از استراتژی‌های تجاری رایجی که معامله‌گران هنگام استفاده از ربات‌ها از آن استفاده می‌کنند، حالت «بازارسازی» است. در بازارسازی، الگوریتم‌های ربات، جهت تجارت را با متعادل کردن نیروهای عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌کنند. این به الگوریتم اجازه می‌دهد تا زمانی که یک اقدام قیمتی شرایط خاصی را برآورده می‌کند، سفارش خرید یا فروش را انجام دهد.

این سه ویژگی مشترکی هستند که باید هنگام اشتراک در ربات‌های سیگنال ارز دیجیتال در نظر بگیرید.

ربات به معامله گران اجازه می دهد تا در زمان خود صرفه جویی کنند و بیشتر تصمیمات را به سیستم بسپارند. در واقع، معامله سریع‌تر اجرا می‌شوند و دقت بالای سیستم، خطاهای کمتری را تضمین می‌کند. همچنین، به یاد داشته باشید که یک ربات معاملاتی در برابر حواس پرتی ضد گلوله است. اولین قدم برای داشتن معاملات خودکار، اشتراک گذاری کلیدهای API حساب تجاری/مبادله با ربات است. ربات به نوبه خود به حساب شما، موجودی شما و توانایی خرید یا فروش دسترسی پیدا می کند. اگر می خواهید به ربات دیگری مهاجرت کنید، می توانید به راحتی دسترسی API را در هر زمان معین لغو کنید.

سه مرحله تجارت خودکار ارزهای دیجیتال 

در کوین بیس تجارت خودکار، 3 مرحله دارد. اینها سه مرحله ضروری برای تولید سیگنال های رمزنگاری با ربات های رمزنگاری هستند: تولید سیگنال، تخصیص ریسک و اجرا. 

سیگنال مولد - یک مولد سیگنال به معامله گر اجازه می دهد تا بازار را پیش بینی کند، نتایج احتمالی را پیش بینی کند و معاملات احتمالی را تشخیص دهد. Tradeworks یکی از محبوب ترین مولدهای سیگنال است و از فیدهای بازار زنده و شاخص های فنی برای پیش بینی قیمت ها و انجام معاملات استفاده می کند. 

تخصیص ریسک - تجارت بدون برنامه مدیریت ریسک مانند غواصی در آسمان بدون بررسی چتر نجات است. یک ربات به طور خودکار تخصیص ریسک را با توزیع و پخش ریسک با پیروی از مجموعه ای دقیق از پیکربندی ها انجام می دهد. رهنمودها عمدتاً بر اساس میزان پول کافی برای تجارت است، در مقایسه با آنچه در حال حاضر موجود است. و همچنین چه کسری هزینه معامله به کل ریسک سرمایه است.

اجرای معامله - ربات معامله را در این مرحله قرار می دهد. این سیستم سیگنال‌های کریپتو را به عنوان درخواست‌های حیاتی API ترجمه می‌کند و به صرافی اطلاع می‌دهد که باید فوراً معامله انجام دهد.

آیا باید از ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال استفاده کنید؟

 ربات‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال نمی‌توانند جایگزینی برای انجام بررسی دقیق شما باشند. شما باید از آنها در کنار تحقیقات بازار متمرکز، مدیریت ریسک و درک خوب از عملکرد قیمت استفاده کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که برای سرمایه گذاری در ربات های معاملات ارز دیجیتال با کیفیت به سرمایه کافی نیاز دارید. ربات های رمزنگاری روشی عالی برای تجارت در تمام طول روز بدون نیاز به تماشای صفحه نمایش خود برای معاملات سودآور هستند.

یک مزیت در مورد ربات های معاملاتی کریپتو این است که یک معامله گر با تجربه می تواند ربات را برای یک معامله گر تازه کار راه اندازی کند. بدین ترتیب یک فرد بی تجربه را قادر می سازد تا به راحتی تجارت کند بدون اینکه لزوماً نکات و نکات را یاد بگیرد. اکثر معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال از ربات‌های معاملاتی استفاده می‌کنند، زیرا ماهیت بی ثبات بازار کریپتو از فرصت‌های سودآور زیادی بهره می‌برد.

این معامله گران به دلایلی از چنین ربات هایی استفاده می کنند. اما کلیدی در میان آنها نیاز به به حداقل رساندن ریسک ها، افزایش کارایی، راحت ماندن، کاهش ریسک و ایجاد سود بیشتر است. دقت و سرعت بالای ربات‌های کریپتو به توانایی آن‌ها در مصرف مقدار زیادی حافظه و منابع پردازش کامپیوتری بالا نسبت داده می‌شود. بنابراین معاملات سریعتر و با دقت بیشتری انجام می شوند. با این حال، ما قصد نداریم این ابزارها را به عنوان یک سیستم تقریباً کامل تبلیغ کنیم. به نظر می رسد که در صورت استفاده نادرست شکست می خورد، به علاوه اینکه همیشه سود کسب نمی کنید. 

استفاده از ربات های رمزنگاری روشی آسان و کم دردسر برای دستیابی به سود بیشتر است.

استفاده از ربات های رمزنگاری روشی آسان و کم دردسر برای دستیابی به سود بیشتر است.

چگونه یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال را انتخاب می کنید؟

 موارد زیر فاکتورهای مهمی هستند که باید هنگام انتخاب یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال در نظر بگیرید:

 قابلیت اطمینان – اولین ربات تجاری که برای اولین بار با آن روبرو می شوید می تواند بدترین تصمیم زندگی شما باشد. از این رو برای انجام بررسی لازم زمان کافی صرف کنید. یک ربات معاملاتی قابل اعتماد اساس موفقیت شما در هنگام تولید سیگنال های خودکار است. همچنین باید ارزیابی کنید که چه رباتی با یک صرافی معین بهتر کار می کند. 

سفارشی سازی – سطح سفارشی سازی موجود برای هر ربات سیگنال رمزنگاری را در نظر بگیرید. سطوح شخصی سازی به تعداد ویژگی های موجود بستگی دارد. هر چه امکانات بیشتر باشد، سفارشی سازی بیشتر می شود. همچنین، به یاد داشته باشید که ربات تجاری نیاز به ارتقاء دارد تا به روز بماند و به درستی کار کند. 

خطرات مرتبط - به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب یک ربات معاملاتی رمزنگاری مراقب باشید و بررسی پیشینه را انجام دهید. استراتژی های خود را آزمایش کنید و مطمئن شوید که طبق برنامه کاملاً کار می کند. 

انتخاب ربات معاملاتی مناسب از انواع مختلف آن

ربات hodl 

این نوع رباتی است که به پیکربندی کمی نیاز دارد، نسبتا محافظه کار است (اگر درست تنظیم شود) و اساساً سکه های شما را نگه می دارد، اما گاهی اوقات (بسته به نحوه تنظیم آن) سعی می کند با استفاده از نوسانات بازار معامله انجام دهد.  برای مبتدیان آسان است، ریسک کمتری دارد و به مرور زمان سبد سهام شما را به تدریج رشد می دهد.

ربات سیگنال 

 این نوع ربات برای خرید و فروش سکه به سیگنال های خارجی متکی است. سیگنال‌دهنده سرویسی است که سیگنال‌ها را با هزینه اشتراک مشخصی می‌فروشد. سیگنال دهنده اساساً تحلیل تکنیکال را برای شما انجام می دهد. این منجر به ارز هایی می شود که نسبت ریسک/بازدهی بهتری نسبت به یک کوین تصادفی انتخاب شده در هر زمان معین دارند. بر اساس شاخص‌های فنی، حجم، شایعات، اخبار ... آن‌ها ارزهایی را شناسایی می‌کنند که احتمال سود بیشتری نسبت به ارزهای انتخاب شده تصادفی دارند. همچنین برخی ربات ها در پیام رسان تلگرام اجرا می شوند که می توانند سیگنال ها را پردازش کنند

 ربات DCA 

این یک ربات است که اساساً مقادیر کمی می خرد و هر زمان که قیمت کاهش می یابد مقدار بیشتری می خرد تا زمانی که روند معکوس شود و زمانی که بازار دوباره بالا رفت، سکه میانگین نزولی را بفروشد. 

ربات تحلیل فنی 

 اینها ربات هایی هستند که بر اساس مجموعه ای از دستورالعمل ها که بر شاخص های فنی خاصی تکیه دارند، کار می کنند. 

ربات آربیتراژ 

این رباتی است که از تفاوت قیمت بین صرافی ها یا بین جفت های معاملاتی در 1 صرافی بهره می برد.

مزایای استفاده از ربات معاملاتی کریپتو

در زیر برخی از ویژگی های اصلی و مزایای ربات های معاملاتی رمزنگاری آورده شده است:

قوی تر بودن 

محدودیت خاصی برای مقدار داده هایی که یک معامله گر انسانی می تواند در یک زمان پردازش کند وجود دارد. حتی اگر همه داده ها پردازش شوند، جستجوی بینش بر اساس آن داده ها دشوار است. ربات های معاملاتی رمزنگاری به راحتی می توانند حجم زیادی از داده ها را مدیریت کنند و به نتایج قابل قبولی برسند.

کارآمدی بیشتر

تجارت دارایی های رمزنگاری شده با استفاده از ربات معاملاتی کریپتو همیشه کارآمدتر در نظر گرفته می شود. لازم نیست نگران تاخیرها و مهمتر از همه خطاهای انسانی باشید. تا زمانی که ربات داده های صحیح را دریافت کند و روی الگوریتم های مناسب کار کند، می تواند دارایی ها را با شانس بیشتری برای سود معامله کند. 

تصمیم گیری بدون تکیه بر احساسات 

یک ربات معاملاتی رمزارز، هر تصمیمی را بر اساس آنچه درک می‌شود، می‌گیرد. برخلاف انسان ها، ترس از دست دادن یا طمع سود ندارد. معامله گران باتجربه ممکن است با غلبه بر احساسات خود تصمیمات منطقی بگیرند، اما این ممکن است همیشه در مورد همه، به خصوص مبتدیان صادق نباشد. از سوی دیگر، یک ربات معاملاتی رمزنگاری همیشه احساسات را از معادله دور نگه می دارد.

معایب ربات های معاملاتی کریپتو

ربات‌های معاملاتی کریپتو زمانی که با یک بازار بسیار غیرقابل پیش‌بینی سروکار دارند، کاملاً کامل نیستند. موقعیت‌هایی مانند همه‌گیری کووید-19 می‌تواند تأثیر غیرمنتظره‌ای بر بازار داشته باشد و همیشه نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که این رویدادها چگونه بر اقتصاد تأثیر می‌گذارند. شما نیاز به یک استراتژی بهتر و روانشناختی دارید تا به سود خود ادامه دهید.از آنجایی که ربات های معاملاتی کریپتو توانایی انجام این کار را ندارند، این یکی از زمینه هایی است که باید به غرایز خود اعتماد کنید. خطاهای برنامه‌نویسی نیز می‌توانند بر کارایی ربات‌های تجارت کریپتو تأثیر بگذارند. همچنین هنگام تعیین شرایط ربات و اقدامات آن، به خصوص زمانی که ربات معاملاتی رمزنگاری خود را از ابتدا برنامه ریزی می کنید، باید بسیار مراقب باشید.

استفاده از ربات های دریافت سیگنال در کنار مزایای فراوان دارای معایبی نیز می باشد.
استفاده از ربات های دریافت سیگنال در کنار مزایای فراوان دارای معایبی نیز می باشد.

سوالات متداول

بهترین سیگنال های معاملاتی کریپتو چیست؟

 موارد زیادی مانند نسبت موفقیت، مبلغ پرداختی، تجربه ارائه دهندگان سیگنال و غیره وجود دارد که کیفیت سیگنال ها را تعیین می کند. انتخاب یک ارائه دهنده سیگنال معاملاتی با این ویژگی ها کاری خسته کننده است. از این رو در اینجا لیستی از بهترین سیگنال های معاملاتی کریپتو آمده است: CoinCodeCapVerified Crypto Traders (VCT)The Bull 

بهترین ربات های سیگنال رمزنگاری چیست؟

 چندین ربات سیگنال رمزنگاری به شما کمک می کنند تا سفر تجاری خود را خودکار کنید. با این حال، اکثر ارائه‌دهندگان سیگنال رمزنگاری از ربات سیگنال رمزنگاری Cornix برای کار موثر از طریق تلگرام استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید سایر ربات‌های تجاری را انتخاب کنید و آن‌ها را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید. 

اپلیکیشن سیگنال رمزنگاری چیست؟

بسیاری از برنامه‌های سیگنال رمزنگاری در پلی استور در دسترس هستند و اکثر آنها معمولاً کلاهبرداری هستند. بهترین ارائه دهندگان سیگنال های معاملاتی کریپتو از برنامه هایی مانند تلگرام یا Discord برای سهولت ارتباط با مشترکان خود استفاده می کنند. 

چگونه سیگنال های رمزنگاری با کیفیت دریافت کنیم؟ 

سیگنال‌های رمزنگاری با کیفیت به عوامل زیادی مانند فرکانس، تجزیه و تحلیل بازار، سود بردن، توقف ضرر، ربات‌های معاملاتی، نسبت موفقیت و غیره بستگی دارد.

کلمات پایانی 

ربات‌های معاملاتی کریپتو امروزه به یک نام آشنا تبدیل می‌شوند. باید به یاد داشته باشید که ربات‌های معاملاتی کریپتو در درجه اول تنها به ارائه بازدهی نهایی کمک می‌کنند. داشتن دانش عمیق از بازارهای ارزهای دیجیتال و یک برنامه سرمایه گذاری پشتیبانی عالی برای استفاده موفق از یک ربات معاملاتی رمزنگاری بسیار مهم است.برای برخی از سرمایه گذاران، یک ربات می تواند ابزار مفیدی برای کمک به تجارت ارزهای دیجیتال آنها باشد. همانطور که نکات استفاده از این ابزارهای شگفت انگیز را آموخته اید، شاید زمان آن رسیده است که قدم بعدی را بردارید. در انتها پیشنهاد می‌کنیم از سیگنال‌هایی که به صورت روزانه برای تحلیل هرچه بهتر و مطمئن تر بازار ارز در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت موجود است استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان به سوددهی بیشتر برسید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.