whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

جشن پنجمین سالگرد بینگ ایکس (BingX) و اهدای استخر پاداش ده میلیون تتر (USDT)

1402/03/14 ساعت 03:21


بینگ ایکس (BingX) یکی از پیشروترین صرافی‌های جهانی ارزهای دیجیتال مفتخر است تا پنجمین سالگردش را اعلام کند. صرافی BingX از کاربران ارزشمندی که در طی پنج سال گذشته از این پلتفرم حمایت و به آن اعتماد کرده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کند.

این صرافی خوشنود است که برای بزرگداشت این مناسبت خاص، این ماه را به عنوان راه‌اندازی ماه قدردانی از کاربران اعلام کند. جشن یک ماهه با مجموع جوایز 10 میلیون تتر به جامعه‌ای اختصاص داده شده که در موفقیت آن نقش داشته‌اند.

ماه قدردانی از کاربران در پنجمین سالگرد BingX، نقطه عطف مهمی در تاریخ این پلتفرم است. پنج سال پیش، بینگ ایکس با این چشم‌انداز متولد شد که تبدیل به دروازه‌ای برای یک میلیارد کاربر بعدی ارز دیجیتال شود و کریپتو را برای همه به صورت دوستانه در دسترس قرار دهد.

صرافی BingX تبدیل به نخستین صرافی متمرکز جهان شد که خدمات کپی تریدینگ را پیرامون ارزهای دیجیتال ارائه کرد. بینگ ایکس به یک پلتفرم تجارت اجتماعی درجه یک تبدیل شد که در این پلتفرم، همه کاربران و معامله‌گران قارند یاد بگیرند و درآمد کسب کنند.

اینک، بینگ ایکس در بیش از 100 کشور و منطقه فعالیت می‌کند و با نوآوری مداوم، به پنج میلیون کاربر جهانی خدمات ارائه می‌دهد. هم‌اکنون، زمانی است که به رشد، تأثیر مثبت و دستاوردهای بینگ ایکس در صنعت کریپتو فکر کنید. هم‌اکنون، کاربران بینگ ایکس در ماه قدردانی، می‌توانند منتظر یک سری کمپین آنلاین هیجان‌انگیز برای معاملات فیوچرز، کپی تریدینگ و معاملات اسپات باشند.

قدردانی شامل مسابقات معامله‌گری انحصاری در دو بخش فردی یا گروهی، هدایای سخاوتمندانه، تبلیغات با زمان محدود و موارد دیگر است که در مجموع جوایز خیره کننده‌ای به ارزش پنج میلیون تتر، دویست بیت کوین، اتریوم و NFT  بینگ ایکس وجود خواهد داشت. تمامی این هدایا به منظور پاداش کاربران به دلیل حمایت مستمرشان و ارائه جوایز شگفت‌انگیز در زمان شرکت در بازی‌های سرگرم‌کننده مثل مجموعه سکه‌های مجازی طلا اهدا می‌شود.

علاوه بر اینها بینگ ایکس، به منظور توانمندسازی کاربرانش، وبینارها و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد کرد تا آنها را با دانش ارزشمند پیرامون تریدینگ ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری و فناوری بلاک چین آشنا سازد. BingX، افزون بر کمپین‌های آنلاین، با شروع یک تور جهانی، این جشن را به سطح بالاتری می‌برد.

نمایندگان بینگ ایکس، میزبان رویدادهای آفلاین در سراسر جهان خواهند بود و با علاقه‌مندان حوزه ارزهای دیجیتال محلی در کشورهایی مانند اسپانیا، روسیه، ترکیه، ویتنام، مکزیک و آرژانتین ملاقات خواهند کرد. این رویدادها برای بینگ ایکس فرصتی منحصر به فرد است تا با کاربرانش در سطحی شخصی‎تر تعامل کند و همچنین به جمع‌آوری بازخورد و تقویت پیوند بین اکوسیستم و جامعه‌اش بپردازد.

« بینگ ایکس، از زمان آغاز به کار راهی طولانی طی کرده است و ما موفقیت خود را مدیون کاربران پرشور و فداکارمان هستیم. » الویسکو کارینگتون (Elvisco Carrington)، مدیر روابط عمومی و ارتباطات BingX، چنین گفت:

« این حمایت مستمر آنها است که به ما، امکان نوآوری، رشد و شکل دادن به آینده تجارت ارزهای دیجیتال را داده است و ما از حمایت بی‌دریغ آنها در طول سفر خود بسیار سپاسگزاریم. پنجمین سالگرد ما یک نقطه عطف مهم است. ما می‌خواهیم یک تجربه به یاد ماندنی ایجاد کنیم و آن را با بازگرداندن به جامعه ارزشمندمان جشن بگیریم و با کاربرانمان احساس قدردانی کنیم.»

BingX همیشه رضایت کاربران را در اولویت قرار داده و سعی کرده است تا یک تجربه معاملاتی یکپارچه و خلاق ارائه دهد. گواهی بر تعهد بینگ ایکس در ماه تشکر از کاربران، به دلیل هدایت کاربران به خط مقدم و ایجاد یک تجربه تجاری لذت‌بخش و باارزش است.  بینگ ایکس از همه کاربران دعوت می‌کند تا به این کارناوال بپیوندند و نهایت استفاده را ببرند.

الویسکو افزود: « در حالی که پنجمین سالگرد را جشن می گیریم، آنچه را که شما و ما با هم به دست آورده‌ایم جشن می‌گیریم یعنی ارتقای بهتری از ما.» ما به تحقق چشم‌اندازمان در تبدیل شدن به دروازه‌ای برای میلیاردها کاربر ارز دیجیتال ادامه خواهیم داد. همانطور که شما با ما هستید، می‌توانیم با هم تغییرات مثبتی ایجاد کنیم. حتی نمی‌توانیم با همراهی شما در این سفر هیجان‌انگیز، برای پنج سال آینده یک لحظه هم صبر کنیم.»

درباره بینگ ایکس (BingX)

بینگ ایکس، یک صرافی پیشرو در ارز دیجیتال است که به بیش از 5 میلیون کاربر در معاملات اسپات، مشتقات و کپی تریدنگ خدماتش را عرضه می‌کند و این شبکه را به بیشتر از صد منطقه و کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. بینگ ایکس همچنان به ارتباط میان کاربران و معامله‌گران خبره و اکوسیستم را در اولویت قرار داده و در تلاش است تا یک تجربه معاملاتی یکپارچه و نوآورانه را ارائه دهد.

ماه تشکر از کاربران، گواهی تعهد بینگ ایکس (BingX) است که آن را به منظور جادادن کاربران در خط مقدم قرار داده است. همچنین راهش را با ایجاد یک تجربه تجاری لذت‌بخش و باارزش به روشی نوآورانه و ایمن ادامه می‌دهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.