whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پلتفرم Wanchain چیست؟

1401/11/15 ساعت 17:55


آیا تا به حال در رابطه با ارزهای دیجیتال چیزی شنیده‌اید؟ در حال حاضر در تمامی سایت‌های موجود و حتی شبکه‌های اجتماعی، در مورد ارزهای دیجیتالی صحبت می‌کنند. در واقع می‌توان ادعا داشت که یک پای ثابت اخبار روز را به خود اختصاص داده‌اند. تا به امروز، ارزهای دیجیتال، به صورت جداگانه فعالیت داشتند و اطلاعاتی که میان آن‌ها بود با یکدیگر تبادل نمی‌شد.

این مسئله کاربرد بلاکچین را محدود کرده بود تا این که WANCHAIN توانست به عنوان اولین و به عبارتی تنها بلاکچین شناخته شود که امکان برقراری ارتباط با محاسبات چند جانبه را که کاملاً ایمن هم هستند، فراهم آورد. این پلتفرم به بلاکچین اتریوم متصل شده تا به عنوان یک ابزار دقیق جهت مقیاس پذیری بلاکچین ها به کار برده شود. شاید باز هم بخواهید در مورد پلتفرم Wanchain چیست؟ بیشتر بدانید. یا این که با کاربردهای دیگری که دارد، آشنا شوید. از این رو، همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

پلتفرم  wanchain از آن دسته پلتفرم هایی است که می توانید با استفاده از آن، تمامی حساب های زنجیره ای مستقل را به یکدیگر اتصال دهید. ویژگی های بسیاری که در این پلتفرم وجود دارد، آن را از سایر موارد، متمایز ساخته است.

پلتفرم wanchain از آن دسته پلتفرم هایی است که می توانید با استفاده از آن، تمامی حساب های زنجیره ای مستقل را به یکدیگر اتصال دهید. ویژگی های بسیاری که در این پلتفرم وجود دارد، آن را از سایر موارد، متمایز ساخته است.

پلتفرم Wanchain چیست؟

پلتفرم Wanchain چیست؟ پلتفرم WANCHAIN یک چهارچوب مشخص را برای برنامه‌های مالی که بر ارزهای دیجیتال مبتنی هستند، برنامه ریزی کرده است. این فناوری به صورت دقیق بر پایه بلاکچین طراحی شده است. بلاک چین‌هایی که امروزه فعالیت می‌کنند به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا بتوانند یک چیز جدیدی را خلق نمایند. اما لازم است بدانید که بیشتر آن‌ها، باز هم همان اشتباهات گذشته خود را تکرار می‌کنند.

هم اکنون هیچ روش کارآمد و یا غیرمتمرکزی وجود ندارد که شامل مبادله ارزش میان سکه، بلاکچین و توکن باشد. وان چین یک بلاکچین مستقل است که تمامی حساب‌های زنجیره‌ای مستقل را به یکدیگر متصل نموده است. برای این که بتواند یک چهارچوب مشخص برای این تبادلات مرتبط با دارایی فراهم آورد. نکته دیگری که باید در مورد پلتفرم WANCHAIN بدانید، این است که تنها مختص انتقال ارز برنامه ریزی نشده است. بلکه از حریم خصوصی، توکن بومی و قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

وان چین را با نماد اختصاری WAN می‌شناسند. در حقیقت از کاربردی‌ترین رمز ارزهای بازار محسوب می‌شود. همچنین WANCHAIN را می‌توان به عنوان یک زیرساخت مالی توزیع شده مطرح کرد که با استفاده از آن، تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال، در بلاکچین های متفاوت، میسر می‌شود. این فناوری یک عملکرد مشابه بانک دارد، به افراد گوناگون این اجازه را می‌دهد که به صورت کاملاً خودکار، پول‌هایی که دارند را بر روی پلتفرم واریز و یا حتی برداشت کنند. ارز رمزنگاری شده WANCHAIN از بلاکچین مخصوص خود پشتیبانی می‌کند و زیر مجموعه‌ای از شبکه اتریوم به شمار می‌آید.

وان چین ویژگی های بی شماری دارد که به دلیل دارا بودن همین ویژگی ها و خصوصیات است که کاربران زیادی به استفاده از آن روی آورده اند. به طوری که به راحتی توانسته است، تمامی مردم دنیا را با رمزارزها آشنا سازد.

وان چین ویژگی های بی شماری دارد که به دلیل دارا بودن همین ویژگی ها و خصوصیات است که کاربران زیادی به استفاده از آن روی آورده اند. به طوری که به راحتی توانسته است، تمامی مردم دنیا را با رمزارزها آشنا سازد.

ویژگی‌های بارز WANCHAIN

از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز WANCHAIN لازم است به موارد ذیل اشاره کنیم که عبارتند از:

1.    پروتکل خاص ارتباطی میان زنجیره‌ای 

در حقیقت این پروتکل، انتقال میان بلاکچین های دیگر و وان چین را آسان‌تر می‌کند. قراردادهای هوشمند را می‌توان در گروه مهم‌ترین بخش‌های شبکه به شمار آورد که امکاناتی همچون تبادل دارایی را میان پلتفرم و سایر زنجیره‌ها فراهم می‌آورد.

2.    توکن هوشمند قراردادها و یا ناشناس بودن معاملات 

وجود این فناوری، تضمین می‌کند که حریم خصوصی افراد حفظ می‌شود و ناشناس بودن آن‌ها را خاطر نشان می‌سازد. در واقع با هر بار معامله، آدرس جدیدی مورد ثبت قرار می‌گیرد. با این کار، دیگر کسی نمی‌تواند الگوهای مرتبط با معاملات شما را تشخیص دهد.

3.    بررسی روند معاملاتی 

برای مواقعی است که چندین طرف تصمیم دارند تا در یک معامله شرکت کنند. به همین منظور، WANCHAIN از یک طرح مربوط به ایجاد حساب قفل شده برای انجام معاملات خود استفاده می‌کند. با این روش، سیستمی جهت قفل نمودن دارایی‌های زنجیره اصلی در طول زمان و فرایند معامله به وجود می‌آید که قفل آن‌ها نیز در شرایط خاصی، قابلیت باز شدن دارند.

4.    وجود الگوریتم PROOF OF STAKE

با توجه به این الگوریتم، می‌توانیم این اطمینان را کسب کنیم که هزینه‌های معامله در WANCHAIN به طرز قابل توجهی از بیت کوین و غیره کمتر است.

هدف ارز دیجیتال wanchain

در رابطه با هدف ارز دیجیتال wanchain باید بگوییم که ارز وان چین در سال 2017 با یک هدف مشخص پدید آمد. هدفی مانند ارتقای ارتباطات میان شبکه‌های بلاکچین که اهمیت زیادی داشتند. پس از این هدف، WANCHAIN در نظر دارد تا بتواند یک بازار مالی جدید از دارایی‌های دیجیتال را به وجود آورد. در این شرایط، انتقال‌هایی که باید میان زنجیره‌ها و از طریق بلاکچین های مختلف، صورت بگیرد بسیار راحت‌تر انجام خواهد شد.

با بررسی‌های صورت گرفته، نمی‌توان یک روش کارآمد و حتی غیر متمرکز را برای انجام مبادلات میان توکن، سکه و بلاکچین مشاهده کرد. یعنی به طور کلی همچنین روشی اصلاً وجود ندارد. حال وان چین چه کاری انجام می‌دهد؟ وان چین به عنوان یک بلاکچین مستقل عمل می‌کند و حساب‌هایی که زنجیره‌ای و مستقل هستند را به یکدیگر متصل می‌کند. به این صورت است که چهارچوبی را برای تبادل دارایی‌های فراهم می‌آورد.

پلتفرم WAN تنها به منظور انتقال ارزهای دیجیتال برنامه ریزی نشده است. بلکه در کنار آن هم از قراردادهای هوشمندی که وجود دارد هم محافظت می‌نماید. این محافظت به سمت حریم خصوصی و توکن بومی وان چین نیز رفته است. بنابراین با هدف ارز دیجیتان وان چین هم آشنا شدید و دانستید که به چه منظوری از این پلتفرم استفاده می‌شود.

نحوه کار ارز دیجیتال وان 

پس از بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با سؤال پلتفرم WANCHAIN چیست، حال لازم است تا با نحوه کار ارز دیجیتال وان آشنا شوید. ارز دیجیتال وان چین تلاش می‌کند تا بتواند، ارتباط لازم میان زنجیره‌های مستقل گوناگون جهت ایجاد بازار وسیع‌تری در دارایی‌های دیجیتال ایجاد نماید. این پلتفرم تا به امروز توانسته است، با استفاده از قراردادهای هوشمند، یک سری از برنامه‌ها را توسعه بدهد.

همچنین در جهت توسعه سیستم‌های امنیتی و توکن وان هم تلاش بسیاری کرده است تا بتواند آن‌ها را هم توسعه دهد. جالب توجه است که اعلام کنیم، بیشتر معاملاتی که بین شبکه‌ای رخ می‌دهند، با سیستم عامل‌های شخص ثالث اجرا می‌شوند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با شبکه WANCHAIN می‌توانیم بیان کنیم که آن را فوق العاده منحصر به فرد هم کرده، غیر متمرکز بودن آن است.

وان چین را می‌توان از اولین پروژه‌های مرتبط با بلاکچین نام برد که درون قراردادهای هوشمند، حریم شخصی به کار برده است. به نظر شما به چه صورتی می‌توان از حریم شخصی در این موارد محافظت کرد؟ بله درست حدس می‌زنید. در پلتفرم فوق، با تولید آدرس‌های یکبار مصرف و همچنین وجود امضاهای حلقه‌ای، معاملات صورت گرفته به شکل ناشناس ثبت می‌شوند. در امضاهای حلقه‌ای هم، شما که عنوان فرستنده را دارا هستید، با سایر حساب‌ها ترکیب می‌شوید.

در واقع این کار، موجب می‌شود تا شما به عنوان یک فرستنده حقیقی در میان تمامی فرستنده‌ها، گمنام بمانید. پیدا کردن شما در این موارد، کار سختی خواهد بود. نکته دیگر در مورد وان چین، این است که آدرس جدیدی برای هر معامله ایجاد می‌نماید تا نحوه شناخت و پیدا کردن الگو و نوع معامله، تقریباً دارای حالتی غیرممکن باشد.

در  رابطه با میزان امنیت این شبکه و یا پلتفرم وان چین، باید اطلاعاتی داشته باشید. زیرا در این صورت است که می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید و فروش رمزارزها از این طریق اقداماتی داشته باشید.

در  رابطه با میزان امنیت این شبکه و یا پلتفرم وان چین، باید اطلاعاتی داشته باشید. زیرا در این صورت است که می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید و فروش رمزارزها از این طریق اقداماتی داشته باشید.

میزان امنیت شبکه ارز WANCHAIN

زمانی که در مورد شبکه ارزها صحبت می‌کنیم، تمایل داریم تا در مورد میزان امنیت آن‌ها اطلاعاتی به دست آوریم. زیرا از مهم‌ترین فاکتورهای هر بلاکچین، می‌توان به امنیتی که دارا است، اشاره کرد. در تعریف پلتفرم WANCHAIN چیست باید بگوییم که میزان امنیت شبکه ارز WANCHAIN به چه صورت است؟

همانطور که پیشتر هم در همین مقاله بیان نمودیم، WAN را به عنوان یکی از انشعابات اتریوم می‌شناسند. این پلتفرم از الگوریتمی تحت عنوان اثبات سهام POS استفاده می‌کند. وان چین هم در زمان عرضه اولیه سکه به تمامی کاربران خود، توکن مخصوصی را ارسال می‌نماید. شبکه اصلی وان چین در سال 2018 مورد راه اندازی به طور قطعی قرار گرفت. در آن زمان، زنجیره بومی وان چین را با توکن مخصوص، سازگار کردند.

بلاکچین وان چین در حال حاضر، همکاری گسترده‌ای را با سایر بلاکچین ها آغاز کرده است. به همین جهت اگر در بازار ارزهای دیجیتالی دقت داشته باشید، متوجه ایجاد دید مثبت نسبت به این موضوع خواهید شد. با توجه به تمامی تغییرات و شرایط، می‌توان ادعا کرد که آینده بسیار خوبی در انتظار وان چین‌ها است. همچنین باید منتظر افزایش قیمت خوبی در آن‌ها بود.

با توجه به مواردی که بیان نمودیم و اهدافی که این ارز دیجیتال دارد، لازم است بگوییم که آینده روشنی برای وان چین قابل تصور است. ممکن است یک سری عوامل بر روی آینده وان چین تأثیر بگذارد که می‌توان، وضعیت اقتصادی کشورها را یکی از آن عوامل نام برد. توجه کنید که اگر اقتصاد یک کشور خراب شده باشد، مردمی که در آن کشور زندگی می‌کنند نسبت به خرید ارزهای دیجیتال اقدام می‌کنند. بنابراین شاهد صعود قیمت ارزهای دیجیتال خواهید بود.

لازم است به رسانه‌ها و مطبوعات هم اشاره‌ای داشته باشیم که می‌توانند تأثیر زیادی در آینده WANCHAIN داشته باشند. رسانه‌ها می‌توانند اخبار مثبت و منفی را در مورد ارزهای دیجیتال، منتشر کنند. در این صورت آینده وان چین را به طور قطعی مورد هدف قرار می‌دهند. می‌توانند به راحتی در آینده آن‌ها تغییراتی را ایجاد کنند.

کیف‌های پول مختص ارز دیجیتال وان 

شاید برای شما هم این دغدغه به وجود آمده باشد که ارزهای وان چین خود را در کجا نگهداری کنید؟ برای پاسخ به این سؤال، باید بدانید که کدام یک از کیف پول‌ها، از این نوع ارزهای دیجیتال، پشتیبانی می‌کنند. نکته‌ای که باید در هنگام خرید ارزهای وان چین به آن توجه داشته باشید، این است که ابتدا یک کیف پول مناسب برای این نوع ارز در نظر بگیرید.

خود WANCHAIN یک کیف پول در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از آن جهت نگهداری ارزهای خود استفاده نمایید. کیف پول وان چین برای سیستم عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز دسترسی دارد. کیف پولی که از آن نام بردیم در حال حاضر تنها می‌تواند از ارزهای وان کوین پشتیبانی کند. اما باید بدانید که در زمان بسیار نزدیک، توانایی پشتیبانی از ارزهای دیگری هم دارا می‌شود.

کیف پول‌ها به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری تعبیه می‌شوند. در این میان کیف پول نرم افزاری تراست ولت می‌تواند از ارزهای دیجیتال وان چین پشتبانی خاصی به عمل آورد. از کیف پول‌های سخت افزاری که قابلیت نگهداری از ارز وان چین را دارند، می‌توان به لجر و ترزور اشاره داشت. شما می‌توانید جهت نگهداری از ارزهای خود، از این دو نوع کیف پول استفاده کنید. کیف پول نرم افزاری والت، غیر قابل حضانت است. یعنی صاحب اصلی آن کیف پول شما هستید و کنترل تمام آن نیز بر عهده شما خواهد بود. زیرا کلیدهایی که دارد در اختیار شما هستند.

با در اختیار داشتن این کیف پول، امکان مدیریت و کنترل راحت‌تری برای ارزهای خود خواهید داشت. بنابراین لازم است ابتدا نوع کیف پول خود را مشخص کرده و سپس در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتالی وارد شوید. زیرا اگر ابتدا خرید ارز دیجیتال را انجام دهید، سپس به دنبال کیف پولی برای خود باشید، ممکن است در این مسیر، مشکلاتی برای شما به وجود آید. به منظور پیشگیری از مشکلات در شرف وقوع، بایستی به تمامی نکات فوق، توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نحوه خرید WANCHAIN

حال پس از کسب اطلاعات و یافتن پاسخی برای سؤال پلتفرم WANCHAIN چیست، ممکن است دنبال راهی برای نحوه خرید WANCHAIN باشید. زمانی که تصمیم خود را مبنی بر خرید ارز دیجیتال وان چین اعلام می‌کنید، باید در مورد خرید و نحوه سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال، آموزش ببینید.

پس در شروع، جهت خرید ارز وان چین، باید به دنبال صرافی‌هایی باشید که این ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند. در واقع بایستی این نوع ارز را در لیست خرید خود داشته باشند. در صورتی که این صرافی را پیدا کردید و ثبت نام شما قطعی شد، امکان ثبت سفارش وان چین وجود دارد. البته باید در زمان ثبت نام، احراز هویت شما به طور کامل، تأیید شود تا بتوانید ثبت سفارش داشته باشید.

یکی از صرافی‌های ایرانی که از ارز دیجیتال وان چین پشتیبانی می‌کند، بایننس است. بایننس، WANCHAIN را در لیست خرید خود دارد. می‌توانید پس از ثبت نام در این صرافی، نسبت به خرید ارزهای مورد نظر خود اقدام کنید. نکته جالب توجه در مورد صرافی فوق، این است که امکان مشاهده لحظه‌ای قیمت وان چین را برای کاربران خود فراهم آورده است. با این کار صرافی، می‌توانید به راحتی با توجه به نمودار و همینطور نوساناتی که در بازار وجود دارد، دنبال بهترین فرصت باشید. بهترین فرصت جهت ثبت سفارشات وان چین است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.