whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد قطره ای به‌وسیله ارزهای دیجیتال !

1401/02/14 ساعت 02:00


شاید با کسب درآمد قطره ای آشنا باشید. همانطور که از نام آن پیداست، این درآمدزایی به معنای درآمد بسیار کم است. اما در ازای زمان کمی که صرف آن می کنید، ارزشش را دارد. به طور کلی، شما می توانید با بازدید از تبلیغات در وب سایت های خاص درآمد کسب کنید.

راه های مختلفی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد. سرمایه گذاری های بلند مدت، معاملات روزانه، مشاوره و همه راه های دیگر برای کسب سود در این زمینه هست. برای سرمایه گذاران، ارزهای دیجیتالی وجود دارند که با افزایش احتمالی قیمت در هنگام خواب به دارایی های شما اضافه می کنند. در این پست شما را با سه ارز دیجیتال دارای این قابلیت آشنا می کنیم. با این جمله فوق العاده وارن بافت شروع می کنیم.

کسب درآمد با ارزهای دیجیتال!

"اگر نمی توانید راهی برای پول درآوردن در هنگام خواب پیدا کنید، باید آنقدر تلاش کنید تا بمیرید."

1- کسب درآمد قطره ای با ارزهای دیجیتال(NEO)

با مطالعه این مقاله ارز های دیجیتال می توانید به طور کامل با بلاک نئو چین آشنا شوید. اما به طور خلاصه، نئو را نمی توان جدا کرد و از یک الگوریتم سهام مانند به نام dBFT استفاده می کند.

 

کسب درآمد قطره ای با ارزهای دیجیتال(NEO)

دو نوع توکن یا واحد ارزی در شبکه NEO وجود دارد، NEO و GAS.

واحد ارز NEO از ارزهای دیجیتال برای نگهداری شبکه و GAS برای پرداخت هزینه های شبکه و ساخت قراردادهای هوشمند استفاده می شود. دارندگان NAS در کیف پول های رسمی NEO که در این مقاله ارائه کرده ایم یا در صرافی بایننس به طور منظم GAS دریافت می کنند. تعداد واحدهای NEO و GAS محدود است، بنابراین در آینده در صورت اجرای شبکه NEO، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.بنابراین، علاوه بر سرمایه گذاری در NEO، هر روز مقداری توکن GAS دریافت می کنید. برای اطلاع از میزان دریافت گاز به ماشین حساب مراجعه کنید.

توجه: حداقل مقدار نئو از ارزهای دیجیتال که می توان در کیف پول های رسمی ذخیره کرد، واحد 1 است، اما صرافی ها از واحدهای اعشاری نئو پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال، اگر 1.5 نئو دارید، فقط می توانید 1 نئو را از صرافی به کیف پول رسمی برداشت کنید و 0.5 نئو باقی مانده در بورس باقی می ماند.بنابراین می توانید نئوها را به مقدار معقول و بدون اعشار خریداری کنید تا در زمان عمومی شدن دچار مشکل نشوید یا نئوهای خود را در صرافی هایی مانند بایننس که از GAS پشتیبانی می کنند نگهداری کنید.

2- کسب درآمد قطره ای با ارزهای دیجیتال(Ethreum)

توسعه دهندگان اتریوم سخت از ارزهای دیجیتال روی سیستم Casper کار می کنند تا استخراج های گران قیمت و آینده نگرانه اتریوم را حل کنند. ویتالیک بوترین، خالق جوان اتریوم، در تمام جلسات اخیر خود، اخبار امیدوارکننده ای در مورد الگوریتم ضد سهام ارائه کرد و بر لزوم سرعت بخشیدن به کارها تاکید کرد.

با توجه به اخبار اخیر ارزهای دیجیتال ، بیت مین مبنی بر معرفی دستگاه های اتریوم ASIC که استخراج این ارز را برای ثروتمندان در انحصار خود قرار می دهد، به نظر می رسد تا پایان سال جاری شاهد فعالیت اثباتی سهام اتریوم باشیم. جزئیات زیادی در مورد سیستم Casper Atrium در دسترس نیست. در حال حاضر فقط می دانیم که شما با خرید اتریوم و اختصاص آن به شبکه، متناسب با میزان دارایی خود، درگیر ایجاد بلاک چین در سیستم جدید خواهید بود.

۳- کسب درآمد قطره ای با ارزهای دیجیتال (ویوز)

Waves یک پلت فرم مبتنی بر بلاک چین با قراردادهای هوشمند است که برای تسهیل ایجاد توکن، مبادله ارز دیجیتال و راه اندازی ICO توسعه یافته است. Waves همچنین دارای تبادل غیرمتمرکز پیشرفته است. Waves از یک الگوریتم پیشرفته بررسی موجودی به نام Leasing استفاده می کند.

در Waves می توانید با حفظ شبکه به دو صورت پاداش دریافت کنید.

 

کسب درآمد قطره ای با ارزهای دیجیتال (ویوز)

1- تبدیل به ابرگره در ارزهای دیجیتال: برای تبدیل شدن به ابرگره در Waves باید یکسری شرایط خاص داشته باشید که یکی از آنها داشتن حداقل 10000 واحد مشاهده است. البته ابرگره ها شرایط خاصی در شبکه خواهند داشت.2- یک گره معمولی باشید: در این روش دارایی های خود را به آدرس های سوپر نود تایید شده توسط Wise ارسال می کنید و هر سال حدود 5 درصد به واحدهای بررسی که اختصاص داده اید اضافه می شود. شما می توانید این روند را در هر زمان متوقف کنید و دارایی خود را برگردانید.

 

آموزش لیزینگ در Waves

ابتدا باید بدانید چقدر از دارایی ارزهای دیجیتال خود به دست خواهید آورد. سپس به ماشین حساب این صفحه نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر سالانه 1000 واحد بررسی را اختصاص دهید، پس از یک سال، 21 واحد بررسی به وجوه شما اضافه می شود.

 

آموزش لیزینگ در Waves

پس از آن باید یک حساب کاربری ارزهای دیجیتال در کیف پول رسمی Vivo ایجاد کنید. کیف پول رسمی ویژوال در دو نوع آنلاین و نصبی موجود است. برای راحتی کار ما در این راهنما، از کیف پول آنلاین این پلتفرم استفاده می کنیم. برای ایجاد حساب کاربری در کیف پول طراحی یا نمای آنلاین، به این صفحه مراجعه کنید.

در صفحه باز شده روی گزینه create new account کلیک کنید تا حساب کاربری ایجاد شود.

 

آموزش لیزینگ در Waves

در صفحه جدید ابتدا آواتار مورد نظر خود را انتخاب کنید. یک رمز عبور امن وارد کنید. رمز عبور را دوباره وارد کنید و روی Continue کلیک کنید.

 

آموزش لیزینگ در Waves

حتما از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. با بک آپ گرفتن با فراموش کردن رمز عبور، می توانید کیف پول و پول خود را بازیابی کنید. در فرآیند بررسی پشتیبان 15 کلمه به شما نشان داده می شود. این کلمات را در مکانی امن بنویسید.

پس از پشتیبان گیری ارزهای دیجیتال وارد کیف پول می شوید که البته یک صرافی غیرمتمرکز است. در قسمت Funds روی YourAddress کلیک کنید تا آدرس Wallet Waves نمایش داده شود. هر تعداد ویزا که نیاز دارید در صرافی هایی مانند بایننس بخرید و از طریق آدرسی که دریافت کرده اید، ویزا را به این کیف پول انتقال دهید. اکنون به بخش Leasing بروید تا دارایی های امنیتی شبکه خود را اختصاص دهید.با ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید!

حالا روی Start Lease در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

1. میزان دارایی ویز های شما را نشان می دهد.

2. باید آدرس یکی از ابرگره های تایید شده برای بررسی را وارد کنید. لطفاً این صفحه را ببینید تا سوپر گره های تایید شده را ببینید.

3. مقدار نماهایی را که می خواهید اختصاص دهید را وارد کنید. سپس روی Start Lease کلیک کنید.

بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند Cardano (به زودی)، Pivax، Nav Coin، Steers و هستند، مبتنی بر شواهد موجود در بورس هستند و اگر از آن استقبال کنید، در روزهای آینده مجدداً تعدادی از آنها را معرفی و آموزش خواهیم داد.

نکات مهم

1- در نظر داشته باشید که سود دریافتی از ارزهای مبتنی بر سهام زیاد نیست و تنها بازدهی اندکی در بازده سرمایه گذاری شما وجود دارد. بنابراین حتما ابتدا از مناسب بودن یا نبودن این ارزها برای سرمایه گذاری مطمئن شوید.

2- احتمال افزایش یا کاهش سود نسبت به وضعیت شبکه وجود دارد.

3- تمامی مطالب بر اساس اسناد می باشد و در این مقاله هیچ پیشنهادی برای خرید ارائه نکرده ایم.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.