whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال bitbod

1402/05/28 ساعت 02:18


در این مقاله قصد داریم با یکی دیگر از سیگنال‌های داخلی کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به نام سیگنال ارز دیجیتال bitbod یا بیت بد آشنا شویم. باربد معصومی، معروف به "بیت بد"، نابغه ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین است که توسط مجلات برتر مانند فوربس و یاهو فاینانس در سال ۲۰۲۱ تایید شده‌است.

او با تخصص در متاورس و بلاک‌چین، بیش از ۳ میلیون نفر را آموزش داده و بیش از ۱۶ شرکت بزرگ از خدمات مشاوره‌ای او بهره‌برداری کرده‌اند. باربد، با استراتژی‌های فروش و بازاریابی برجسته و مهارت‌های عملیاتی استثنایی، در رهبری تیم‌ها و توسعه کسب و کار پیشتاز است. 

به عرصه سحرآمیز پرشین الیت خوش آمدید! جایی که استراتژی‌ها با ویژن‌های برتر جهانی متحد می‌شوند. با تیم حرفه‌ای سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس و ارز دیجیتال، معاملاتی پرشور و نوآورانه را تجربه کنید. همراه پرشین الیت، طعم فوق‌العاده موفقیت را چشیده و در دنیای بازارها تنفس کنید!

 

بیت بد bitbod کیست؟

باربد معصومی، شناخته شده به نام "بیت بد (Bitbod)"، با بیش از ۶ سال تجربه در کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در دبی، ترکیه و ایران، به عنوان یک کارآفرین موفق شناخته می‌شود.

  • بنیانگذار و مغز متفکر شرکت Bitbod Inc.
  • مدیرعامل شرکت سالزی، یک تولید کننده برتر نوشیدنی‌های مغذی.
  • رهبری و مدیریت خانه طراحی مد پریا واقع در ترکیه.
  • او نیز مبتکر و بنیانگذار نظریه پروتکل انصاف است که معطوف به کاوش و تحلیل پروژه‌های بلاک چین است.

باربد معصومی، معروف به "بیت بد", در ۲۰۲۱ توسط مجلات برجستهٔ فوربس و یاهو فاینانس به عنوان نابغه رمزارزها شناخته شد. او با مصاحبه‌هایی در مجلات برتری چون netnewsledger، timebulletin و crypto-bull-newsflash، نامی جهانی به دست آورده و به عنوان مشاور برجسته در فناوری‌های ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین در خاورمیانه مطرح است.

باربد همچنین به عنوان یکی از سخنوران کلیدی در سمینار “نسل Z”، با موضوع شناخت روانشناسی نسل جوان و آموزش‌های بیزینس، شرکت کرده است. او نیز در همایش‌های بزرگ بین‌المللی نظیر “Well, is Enemy of Great”، “WOW Summit” و “AIBC” در دوبی به عنوان سخنران حضور داشته است.

باربد، متولد ۸ اسفند ۱۳۷۵، از ۱۴ سالگی وارد دنیای کار شد. ابتدا در کارخانه پدرش به عنوان کارآموز فعالیت کرد و سپس به عنوان کارشناس فروش و همچنین در یک سازمان دولتی مشغول به کار شد.

او در سال ۲۰۱۶ با ارزهای دیجیتال آشنا شد و به سرعت به یکی از پیشتازان این حوزه در ایران تبدیل شد، آموزش‌ها و مشاوره‌هایی را برگزار کرد تا دیگران را نیز در این زمینه راهنمایی کند. امروزه، او رهبر بزرگترین انجمن رمزارز در خاورمیانه است.

اظهار نظر خالق کانال سیگنال ارز دیجیتال bitbod بیت بد

"برای دستیابی به موفقیت، باید با شکست‌های متعددی مواجه شویم! 'بیتبد' نه تنها نام من است بلکه سفری است که سال‌ها طول کشیده است تا به اینجا برسم. بسیاری معتقدند با یک صفحه اینستاگرام در یک سال به یک برند معتبر در خاورمیانه تبدیل شده‌ام؛ اما حقیقت دورتر از آن است. با چالش‌ها، روزهایی که بدون سرمایه بودم و تلاش‌های مستمر برای جلب اعتماد دیگران به من، مواجه شدم. بله، من مقدار زیادی از سرمایه‌ها را از دست دادم. اما همیشه به یاد داشته‌ام که تلاش، کلید واقعی موفقیت است."

پرشین الیت با خدمات برتر و منحصر به فرد در زمینه ارائه سیگنال‌های ارز دیجیتال توسط متخصصین جهانی برجسته شده است. در این پلتفرم، امکان دسترسی به پرکیفیت‌ترین سیگنال‌های Vip ارز دیجیتال برای علاقه‌مندان از ایران و سراسر جهان فراهم است. قبل از هر گونه تصمیم‌گیری، پیشنهاد می‌شود با کانال‌ سیگنال‌ ارز دیجیتال کاملاً آشنا شده و سپس به بهترین‌ها در زمینه سیگنال‌های Vip ارز دیجیتال در ایران مراجعه نمایید.

سیگنال ارز دیجیتال bitbod بیت بد، به عنوان یکی از منابع تحلیلی کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت نام خود را در صنعت معاملاتی برافراشته کرده است. در پرشین الیت، با هدف کمک به افراد برای دستیابی به بهترین سود در فارکس و ارزهای دیجیتال، همیشه در خدمت هستیم.

با هزینه‌ای مناسب و اقتصادی، امکان دسترسی به تمامی 180 کانال‌ حرفه‌ای وجود دارد. برای مشاهده تعرفه‌های اشتراک ماهانه، سه‌ماهه، یک ساله یا حتی لایف‌تایم سیگنال‌ فیوچرز پرشین الیت به وب‌سایت ما مراجعه نمایید. اگر هر گونه سوالی در خصوص خدمات یا چگونگی عضویت در کانال‌های ما دارید، تیم پشتیبانی ما با کمال میل آماده پاسخگویی است. امیدواریم از خدمات پرشین الیت رضایت کامل را حاصل کنید و منتظر بازخوردهای ارزنده شما هستیم.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.