whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Swipe

1400/11/05 ساعت 17:07


شاید بتوان گفت در موفقیت یک پروژه، سرمایه گذاران و شرکا یکی از مهم ترین نقش ها را دارند. در رابطه با ارز دیجیتال Swipe می توان این نکته را به خوبی مشاهده نمود. زیرا شرکایی مانند بایننس و کوین بیس وارد این پروژه شده اند و توانسته اند توجه بسیاری را به خود جلب نمایند. در این مقاله تصمیم داریم شما را با این ارز دیجیتال بیشتر آشنا کنیم و نکات بسیار جذابی در رابطه با این ارز دیجیتال، با شما به اشتراک بگذاریم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

image

Swipe

پلتفرم Swipe و برجسته ترین نکات این پلتفرم

پلتفرم سوایپ واسطی میان ارز فیات یا همان پولی که میشناسیم و رمز ارز ها است.

اما این به چه معناست؟ جالب است بدانید که این پلتفرم شما را قادر می سازد تا بجای پول فیات از رمز ارزها استفاده کنید و همانطور که برای خرید از درگاه های بانکی از ارز فیات خود استفاده می کنید اکنون می توانید از رمز ارزهای معتبر استفاده کنید و این جریانی است که میخواهد رمز ارزها را در جریان اصلی تراکنش ها در کنار دیگر سیستم های پرداخت مالی قرار دهد.

پلتفرم Swipe این امکان را به شما می دهد تا رمز ارزهای خود را به این کیف پول واریز کرده و سپس بتوانید به صورت فوری به ارز فیات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید.
این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که افراد بتوانند به بهترین شکل ارز های دیجیتال را در زندگی روزمره خود حس کنند. پلتفرم سوایپ چند مشخصه بارز دارد که باعث می شود بسیار جذاب تر و همچنین کارآمد تر باشد. این مشخصه ها عبارتند از:

1.    سرعت بسیار بالا در تبدیل ارز های رایج به رمز ارز های معتبر

2.    این ارز دیجیتال به شما امکان پرداخت را در هر مکانی می دهد و بر مبنای مقیاس پذیری عمل می کند.

3.    امنیت این پلتفرم بسیار بالا است و لایه های امنیتی آن به گونه ای طراحی شده است که توانسته گواهینامه سطح یک امنیت را در رابطه با امنیت پلتفرم خود کسب نماید.

4.    کار با این پلتفرم بسیار آسان است و نیازی نیست که از راه های پیچیده دارایی ارز دیجیتال خود را به فیات و یا برعکس تبدیل کنید. زیرا این پلتفرم چنین امکانی را در بستر خود فراهم کرده است.

5.    افزایش کاربر روی این پلتفرم باعث می شود که هزینه های انتقال به طور بسیار چشمگیری کاهش پیدا کند.

 

image

Swipe

تاریخچه و تیم تشکیل دهنده پلتفرم سوایپ

مهم ترین و جذاب ترین نکته در رابطه با پلتفرم Swipe، تیم بسیار قدرتمند این پروژه است.

جالب است بدانید که اکثر پروژه های تازه کار، در ابتدای ورود خود به مارکت، پیام های هشدار بسیاری برای کاربر خود ارسال می کنند که این پیام ها به کاربر میزان ریسک و همچنین باگ های پلتفرم را هشدار می دهند.

اما در رابطه با این پلتفرم، هیچگونه هشدار یا باگی وجود ندارد. شاید بتوان مهم ترین عامل این مساله را تیم توسعه دهنده آن دانست.

مدیر عامل و راس این گروه، جوز لیتو لیزاروندو است. این شخص در گذشته یکی از قدرتمند ترین استخراج کننده های بیت کوین بوده است و تجربیات بسیار زیادی در دنیای کریپتوکارنسی دارد.

این پلتفرم متن باز نیست و اکثر کار ها و توسعه های آن در هاله ای از ابهام قرار دارند و تنها راه اطلاع رسانی این گروه، ویدئو هایی است که در یوتیوب منتشر می کنند.

از دیگر اعضای این تیم می توان به John Kenneth، Anecita Stomil و Danilyn Gervo اشاره کرد.

یکی دیگر از عواملی که می توان به قدرت و همچنین تیم هوشمند این پلتفرم پی برد، مشارکت بایننس در این پروژه است.

با توجه به اینکه از این پروژه اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما سرمایه گذاری بایننس باعث شد تا توجهات بسیاری به سمت این پروژه معطوف گردد.

 

image

Swipe

ماموریت و اهداف پلتفرم Swipe

همانطور که اشاره کردیم، مهم ترین هدف این ارز دیجیتال اتصال ارز های دیجیتال به دنیای واقعی است. این اتصال می تواند مرز میان دنیای کریپتوکارنسی و همچنین بازار واقعی را به طور کامل حذف نماید.

همانطور که میدانید، Swipe شرکتی بسیار قدرتمند در زمینه خدمات بازار ارز های دیجیتال است و توانسته با ارائه امکاناتی از جمله: کیف پول چند رمز ارزی، دبیت کارت های رمز ارز، فراهم کردن زمینه ای برای وام گرفتن و یا پس انداز کردن ارز های دیجیتال و همچنین ارائه راه حل های بسیار آسان و کاربردی برای پرداخت هزینه های بازرگانان در معاملات برون مرزی خود، جایگاه بسیار با ارزشی برای خود بسازد.

علیرغم اینکه از عمر پلتفرم Swipe کمتر از یک سال می گذرد، این پروژه توانسته نتایجی بسیار خیره کننده ثبت نماید و تحولی عظیم در بازار کریپتوکارنسی را رقم بزند.

جالب است بدانید که این پلتفرم هیچ هزینه ای برای ثبت نام، اشتراک ماهانه، فی تراکنش و حتی فروش کارت های اعتباری خود نمی گیرد و با پشتیبانی قدرتمند و دقیقی که از کاربران خود کرده است، توانسته در کوتاه مدت اعتماد بسیاری را جلب نماید.

 

image

Swipe

مزایا و معایب پلتفرم سوایپ

همانطور که میدانید هر پلتفرم در ابتدا آغاز به کار خود با مشکلات و باگ هایی مواجه است. اما این باگ ها در رابطه با این پلتفرم بسیار اندک و جزئی هستند. اما اگر بخواهیم به معایب و مزایای این پلتفرم بپردازیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

معایب پلتفرم سوایپ

●      در نسخه موبایلی این پلتفرم باگ و همچنین ایرادات بسیاری دیده می شود و کد نویسی آن نیاز به بهبود اساسی دارد تا بتواند مانند نسخه وب، روان عمل کند.

●      تا تکمیل شدن تمام بخش های پروژه، تغییرات بسیاری در آن صورت میگیرد و در این پلتفرم تغییرات به صورت غیر شفاف و بدون اطلاع رسانی انجام می شوند که بسیار مشکل ساز است.

●      ارائه تعداد بسیار زیاد توکن در این پلتفرم، باعث می شود که بازار با حجم گسترده ای از توکن های آن مواجه شود و در نتیجه برای قیمت توکن بسیار مضر است.

مزایا پلتفرم سوایپ

●      هزینه تراکنش و عضویت در این پلتفرم صفر است.

●      از کیف پول این اپلیکیشن می تواند در سیستم عامل های اندروید و ios به آسانی و بدون کوچکترین مشکل استفاده کرد.

●      در این پلتفرم درگاهی بی واسطه میان ارز های دیجیتال و همچنین ارز های فیات وجود دارد که این پلتفرم را بسیار خاص کرده است.

 

image

Swipe

نقشه راه وآینده رمز ارز و توکن Swipe

همانطور که این پلتفرم گذشته ای بسیار قدرتمند و تیمی بسیار هوشمند دارد، برنامه راهی بسیار دقیق و حساب شده نیز طرح ریزی کرده است که به شرح زیر است.

●      این تیم تصمیم دارد که کیف پول پلتفرم خود را بدون حضانت کند و تمامی اختیارات و کنترل دارایی ها را به کاربران خود بسپارد.

●      پلتفرم Swipe تصمیم دارد که تمامی معاملات و فعالیت های خود را به صورت غیر متمرکز ارائه دهد. این ویژگی حتی در رابطه با درگاه های تبدیل ارز نیز صدق می کند.

●      این پروژه تصمیم به راه اندازی مزیتی به نام venus در پلتفرم و اپلیکیشن خود دارد که از طریق آن کاربر بتواند از رمز ارز های ذخیره شده خود که علاقه ای به استفاده از آن ها ندارد، سود دریافت کند.

●      تیم توسعه دهنده این پلتفرم به منظور بالا بردن سطح آگاهی کاربران خود، تصمیم به راه اندازی ایردراپی با توزیع رایگان دارد تا با جذب بیشتر کاربر و همچنین افزایش اطلاع رسانی، پلتفرم خود را تثبیت کند.

لازم به ذکر است که توکن این پلتفرم با نام توکن SXP بر روی بلاک چین اتریوم فعال است و با استفاده از استاندارد ERC 20 امنیتی قدرتمند را فراهم کرده است.

از این توکن می توان برای پرداخت کارمزد ها و همچنین دسترسی به پلانهای بالاتر این پلتفرم استفاده کرد. همچنین این توکن به افزایش امنیت شبکه نیز کمک بسیار بزرگی می کند.

image

Swipe

بهترین صرافی و کیف پول ها برای معاملات سوایپ

اگر به دنبال سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال Swipe هستید، نیازی نیست که هزینه های بسیار سنگین برای عضویت و دریافت سیگنال کانال های خارجی بکنید. ما با کمترین هزینه، سیگنال کانال خارجی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و شما را در خرید و فروش و سرمایه گذاری های سود ساز و کم ریسک یاری خواهیم کرد.

بهترین صرافی ها برای خرید و فروش این ارز دیجیتال عبارتند از:

●      بایننس

●      Kucion

●      bittrex

همچنین برای نگهداری این ارز دیجیتال می توانید به سراغ کیف پول های زیر بروید.

●      Exodus

●      Coinomi

●      Trustwalet

●      لجر نانو

●      ترزور

همانطور که اطلاع دارید، صرافی بایننس برای ایرانی ها غیر قابل دسترس است. اما اگر علاقه دارید که معاملات خود را در این صرافی انجام دهید و یا نیاز دارید که حساب کاربری خود را بازیابی نمایید، ما می توانیم احراز هویت بایننس را برایتان از بهترین و امن ترین روش انجام دهیم. پس برای احراز هویت بایننس با ما در ارتباط باشید.

image

Swipe

 

کلام آخر

اکنون که با این پلتفرم قدرتمند آشنا شدید و دانستید که معاملات در این پلتفرم چگونه است، می توانید بهترین اندیکاتور ها را برای انجام تحلیل های تکنیکال و بنیادی از ما بخواهید.

ما با فروش اندیکاتور و همچنین ارائه بهترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و همچنین تحلیل های روز، شما در انجام بهترین و کم ریسک ترین معاملات یاری خواهیم نمود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.